Συγκίνησε το κατάμεστο Μαλλιαροπούλειο το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ (pics,vid)
Για 2η συνεχόμενη χρονιά την Μεγάλη Τετάρτη στο Μαλλιαροπούλειο Θέατρο παρουσιάστηκε το «κύκνειο άσμα» του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ υπό τη μουσική διεύθυνση του Θεοδώρου Λεμπέση, τη σύμπραξη της μικτής χορωδίας «Ορφέας» σε μουσική διδασκαλία Χριστίνας Αθανασοπούλου και τεσσάρων λυρικών τραγουδιστών.
Μια από τις πλέον αριστουργηματικές συνθέσεις της δυτικοευρωπαϊκής θρησκευτικής μουσικής, το «Ρέκβιεμ» του μεγάλου συνθέτη παρουσιάστηκε στο κοινό της Τρίπολης στο πλαίσιο των Εορταστικών Πασχαλινών Εκδηλώσεων του Δήμου Τρίπολης.
Το Ρέκβιεμ του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ είναι ένα μεγαλειώδες έργο ορόσημο στην ιστορία της συμφωνικής μουσικής τόσο για τις αριστουργηματικές καλλιτεχνικές του αρετές όσο και για τον μύθο που το συνοδεύει ως το ημιτελές κύκνειο άσμα του μεγάλου δημιουργού.
Πρώιμη σύνθεση σε τετραμερή κλασική φόρμα -ο ιδιοφυής Μότσαρτ την έγραψε πιθανότατα σε ηλικία 17 ετών στα 1773-, η επονομαζόμενη «Μικρή συμφωνία σε σολ ελάσσονα» (σε αντιδιαστολή με την 40ή που είναι γραμμένη στην ίδια τονικότητα), αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του προ-ρομαντικού γερμανικού κινήματος Sturm und Drang («Θύελλα και ορμή»).
Ως γνωστόν, το Ρέκβιεμ δεν ολοκληρώθηκε, παρά τις προσπάθειες του συνθέτη, αφού η υγεία του είχε αρχίσει να φθίνει δραματικά (απεβίωσε τον Δεκέμβριο του 1791). Το μυστήριο που κάλυπτε τον άγνωστο εντολέα, ωστόσο, έχει πλέον λυθεί: ήταν ένας αριστοκράτης, ερασιτέχνης μουσικός και συνθέτης, που συνήθιζε να προσλαμβάνει προικισμένους δημιουργούς της εποχής του, προκειμένου αυτοί να συνθέτουν έργα για λογαριασμό του αντί αδρού τιμήματος, τα οποία ο ίδιος παρουσίαζε ως δικά του.
Για ακόμη μία χρονιά το κοινό της Τρίπολης γέμισε το Μαλλιαροπούλειο Θέατρο και απόλαυσε το «κύκνειο άσμα» του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ.
Συμμετείχαν: Σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη / Μέτζο Ελένη Βουδουράκη / Τενόρος Γιάννης Φίλιας / Μπάσος Τίμος Σιρλαντζής / Χορωδία «Μικτή Χορωδία Ορφέας Τρίπολης» / Μουσική διδασκαλία Χριστίνα Αθανασοπούλου / Διηύθυνε ο Θεόδωρος Γ. Λεμπέσης.
41 Σχόλια
Πρέπει κανείς να γνωρίζει τα
Τουλάχιστον οι σολίστες ήταν
Τι έγινε βρε παιδια της
Μέτριο και το σχόλιο μεγάλη
Αγαπητές ή αγαπητοί άγνωστοι
Κατά τη ταπεινή μου γνώμη κ
Η φασαρία στο χώρο ήταν
Μετριότατο είναι το σχόλιό
Σε όποιον δεν του αρέσει να
Πολύ καλή η εκδήλωση, αλλά αν
Έχουμε λοιπον:
4.Ένα κοινό που σπάνια έχει
Δεν είναι όλα θέμα μόνο της
Ο ρόλος του κοινού είναι
Για να μην αναφερθώ στο
Κάθε έργο έχει κάποια
Tι γράφετε ρε ταγάρια;;;;;Ή
Ακριβώς αυτό που λέτε οι
Και μονο που υπαρχουν τοσα
Το γνώθι σαυτόν αρχή και
ηταν υπεροχο, συγχαριτηρια σε
Είναι τελείως προφανές ότι τα
Tο Δέντρο που έχει καρπούς
Tο Δέντρο που έχει καρπούς
Γνώθι σαυτον, σεβασμό στο
Το γεγονός πως μια
Όπως και με όλα τα πράγματα
Είναι πολύ εποικοδομητικό να
Το να μην έχεις τις δυνάμεις
Ναι - στη προσπάθεια, όχι -
Συγνώμη κύριε/κυρία αλλά
Από μουσική δεν κατέχω μόνο
-Ζήλια μου-Ζήλια μου ......τ
Προς Anonymous (χωρίς
Ναι η αληθεια ειναι οτι
Αποψεις του τυπου: εργα
@Αnonymoys (χωρίς επαλήθευση)
προς κουκουλοφόρο Αnonymoys
Καθε αποψη δεκτη κ σεβαστη!
εσυ που εχει προσδοκιες
εσεις λοιπον με τα υψηλα
Προσθήκη νέου σχολίου
Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.