Συγκίνησε το κατάμεστο Μαλλιαροπούλειο το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ (pics,vid)

Συγκίνησε το κατάμεστο Μαλλιαροπούλειο το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ (pics,vid)

Απρίλιος 27, 2016 - 23:31
41 σχόλια

Για 2η συνεχόμενη χρονιά την Μεγάλη Τετάρτη στο Μαλλιαροπούλειο Θέατρο παρουσιάστηκε το «κύκνειο άσμα» του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ υπό τη μουσική διεύθυνση του Θεοδώρου Λεμπέση, τη σύμπραξη της μικτής χορωδίας «Ορφέας» σε μουσική διδασκαλία Χριστίνας Αθανασοπούλου και τεσσάρων λυρικών τραγουδιστών.

Μια από τις πλέον αριστουργηματικές συνθέσεις της δυτικοευρωπαϊκής θρησκευτικής μουσικής, το «Ρέκβιεμ» του μεγάλου συνθέτη παρουσιάστηκε στο κοινό της Τρίπολης στο πλαίσιο των Εορταστικών Πασχαλινών Εκδηλώσεων του Δήμου Τρίπολης.

Το Ρέκβιεμ του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ είναι ένα μεγαλειώδες έργο ορόσημο στην ιστορία της συμφωνικής μουσικής τόσο για τις αριστουργηματικές καλλιτεχνικές του αρετές όσο και για τον μύθο που το συνοδεύει ως το ημιτελές κύκνειο άσμα του μεγάλου δημιουργού.

Πρώιμη σύνθεση σε τετραμερή κλασική φόρμα -ο ιδιοφυής Μότσαρτ την έγραψε πιθανότατα σε ηλικία 17 ετών στα 1773-, η επονομαζόμενη «Μικρή συμφωνία σε σολ ελάσσονα» (σε αντιδιαστολή με την 40ή που είναι γραμμένη στην ίδια τονικότητα), αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του προ-ρομαντικού γερμανικού κινήματος Sturm und Drang («Θύελλα και ορμή»).

Ως γνωστόν, το Ρέκβιεμ δεν ολοκληρώθηκε, παρά τις προσπάθειες του συνθέτη, αφού η υγεία του είχε αρχίσει να φθίνει δραματικά (απεβίωσε τον Δεκέμβριο του 1791). Το μυστήριο που κάλυπτε τον άγνωστο εντολέα, ωστόσο, έχει πλέον λυθεί: ήταν ένας αριστοκράτης, ερασιτέχνης μουσικός και συνθέτης, που συνήθιζε να προσλαμβάνει προικισμένους δημιουργούς της εποχής του, προκειμένου αυτοί να συνθέτουν έργα για λογαριασμό του αντί αδρού τιμήματος, τα οποία ο ίδιος παρουσίαζε ως δικά του.

Για ακόμη μία χρονιά το κοινό της Τρίπολης γέμισε το Μαλλιαροπούλειο Θέατρο και απόλαυσε το «κύκνειο άσμα» του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ.

Συμμετείχαν: Σοπράνο Μυρσίνη Μαργαρίτη / Μέτζο Ελένη Βουδουράκη / Τενόρος Γιάννης Φίλιας / Μπάσος Τίμος Σιρλαντζής / Χορωδία «Μικτή Χορωδία Ορφέας Τρίπολης» / Μουσική διδασκαλία Χριστίνα Αθανασοπούλου / Διηύθυνε ο Θεόδωρος Γ. Λεμπέσης.

Video: 

ArcadiaPortal.gr Συγκίνησε το κατάμεστο Μαλλιαροπούλειο το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ


41 Σχόλια

Πρέπει κανείς να γνωρίζει τα όρια του. Σε αυτή τη συναυλία όλα ήταν μέτρια χορωδία και ορχήστρα...τα έργα αυτά δεν πρέπει να παίζονται τόσο πρόχειρα. κρίμα που ελάχιστοι μπορούν να καταλάβουν

Τι έγινε βρε παιδια της αντιπολιτευσης:::: παλι δεν το ξέρατε ή πάλι δεν προλαβατε να πάτε.

Μέτριο και το σχόλιο μεγάλη και η ιδέα για τον εαυτό σου, ας μας πουν πόσο πληρώθηκαν οι άλλου επιπέδου σολίστες να σου πω αν ήταν άλλου επιπέδου.

Αγαπητές ή αγαπητοί άγνωστοι αναγνώστες. Είναι πολύ εύκολο, χωρίς καμία προσπάθεια, να λες την άποψή σου για τον κόπο του άλλου. Ιδιαίτερα όταν λες αρνητικά σχόλια για την προσπάθεια κάποιων ανθρώπων που πασχίζουν να δώσουν ότι καλύτερο έχουν. Τουλάχιστον πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αυτοί οι άνθρωποι τόλμησαν να εκθέσουν τον εαυτό τους στο κοινό και αυτό θα το καταλάβουν μόνο όσοι έχουν εκτεθεί σε κοινό. Τα σχόλια περί μετριότητας ως γενικά σχόλια θα τα χαρακτηρίσω αφού δεν αναφέρονται σε κάτι ειδικά. Σας εύχομαι Καλή Ανάσταση!

Κατά τη ταπεινή μου γνώμη κ δεδομένου οτί γνωρίζω μουσική κ η κλασσική μουσική ειναι το είδος το οποίο πραγματικά με εκφραζει, τολμώ να πω οτι ήταν μια πολυ αξιοπρεπής και αρκετά καλή εμφάνιση από μια μη επαγγελματική χορωδία. Σημειωτέον οτί ήταν η πρώτη φορά που τους παρακολούθησα. Από και μετά, η ορχήστρα και ο διευθυντής της ορχήστρας πραγματικά δε στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων. Τέλος, να τονίστει οτι ούτε το κοινο ήταν έτοιμο να το παρακολουθήσει καθώς υπήρχαν άτομα μιλούσαν συνεχώς κ μπαινοβγαίναν αδιακόπως!

Η φασαρία στο χώρο ήταν απερίγραπτη! Δε μπορείς να παρακολούθησεις τέτοιου είδους εκδήλωσεις με τόσες ομιλίες πίσω απο τη πλάτη σου και το σακουλάκι με τα παττάκια του απο πίσω να κάνει τσικι-τσικι συνέχεια!

Μετριότατο είναι το σχόλιό σας και πολύ κάτω του μετρίου η κριτική σας, ελαχιστότατε που μπορείται να καταλάβεται. Μήπως κάποιοι ξεπερνούν τα όρια που "εσείς" θέτεται για αυτούς και είναι αυτό που σας ενοχλεί? Συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της χθεσινής παράστασης!!!

Σε όποιον δεν του αρέσει να μην ξαναπάει. η παροιμία λέει:«όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια…».Κρίμα. Παρακαλώ άλλη φορά η κάθε εκδήλωση να αρχίζει στην ώρα της.....

Πολύ καλή η εκδήλωση, αλλά αν ρωτούσε κανείς τους 8 από τους 10 που την παρακολουθούσαν, τί ήταν αυτό που έβλεπαν, φοβάμαι ότι δεν θα ήξεραν να απαντήσουν...Και διέκρινα άτομα μέσα στον κόσμο, που δεν ξέρουν ούτε τί ήταν ο Μότσαρτ...Τέτοιες ειδικές εκδηλώσεις, απαιτούν και ειδικό ακροατήριο...Δεν πηγαίνεις για να προβάλεις την τουαλέτα ή το καινούργιο σου σκαρπίνι, αλλά πρωτίστως για να καταλάβεις τί είναι αυτό που ακούς...Μόνο έτσι μπορείς να εκτιμήσεις και τις τυχόν ατέλειες ή τα λάθη...Η μόστρα είναι για τα μπουζούκια...

Έχουμε λοιπον: 1.Μία μη- επαγγελματική χορωδία που έχει καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες και κόπιασε ιδιαίτερα για να αποδώσει το έργο, 2.Μια επαγγελματική ορχήστρα…δωματίου η οποία δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων (δεν δικαιολογείται τα βιολιά να «τα μασάνε» στα τριακοστά δεύτερα του Kyrie και του Dies Irae) 3.ένα έργο απαιτητικότατο τόσο για τη χορωδία όσο και για την ορχήστρα πασίγνωστο στον χώρο της κλασσικής μουσικής, χιλιο-εκτελεσμένο από τις καλύτερες συμφωνικές ορχήστρες (70-100 άτομα) και από τι καλύτερες χορωδίες παγκοσμίως.

4.Ένα κοινό που σπάνια έχει την ευκαιρία να παρακολουθεί παρόμοιες εκδηλώσεις και να δει από κοντά έστω μια μινιατούρα συμφωνικής ορχήστρας, ένα κοινό που αγνοεί πάρα πολλά πράγματα τόσο για το έργο που παιζόταν και τη δυσκολία του όσο και για τα όργανα που συμμετείχαν. Ο στόχος υψηλός ακόμα και για μια επαγγελματική ορχήστρα & χορωδία που σέβονται τον εαυτό τους . Πόσο μάλλον για μια ερασιτεχνική χορωδία η οποία με την ίδια μελέτη θα μπορούσε να βρει ένα ευκολότερο έργο στις δυνατότητές της και να το αποδώσει υπέροχα όπως αρκετά (ευκολότερα) σημεία του χθεσινού έργου.

Δεν είναι όλα θέμα μόνο της προσπάθειας αλλά και δυνατοτήτων, δυνατοτήτων που διαθέτει ένας επαγγελματίας από την καθημερινή του εξάσκηση στο αντικείμενο. Η ορχήστρα χρειαζόταν περισσότερη μελέτη…..

Ο ρόλος του κοινού είναι σημαντικότατος καθώς ένα πιο εκπαιδευμένο μουσικά κοινό δεν θα συγχωρούσε πολλά «ενοχλητικά σημεία» της χθεσινής εκτέλεσης. Ένα μη εκπαιδευμένο κοινό δεν δύναται να κάνει κριτική σε αυτό που ακούει με επιχειρήματα. Καταπίνει τα πάντα και η κριτική του αφορά γενικότητες («δεν μου άρεσε» (γενικά) – «μου άρεσε» (γενικά), «καλή προσπάθεια, τι περιμένατε», «Σε όποιον δεν του αρέσει να μην ξαναπάει. η παροιμία λέει:«όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια…» και άλλα χαριτωμένα.

Για να μην αναφερθώ στο θόρυβο –ομίλιες- μετακινήσεις στο χώρο χωρίς να περιμένει να τελειώσει η μουσική και άλλα πολλά. Τουλάχιστον το ενθαρρυντικό στοιχείο είναι ότι ήταν κατάμεστο το Μαλλιαροπούλειο οπότε σίγά –σιγά κάποια πράγματα σε αυτή τη πόλη ίσως αλλάξουν προς το καλύτερο.

Κάθε έργο έχει κάποια στάνταρτς τα οποία τα έχει θέσει πρωτίστως ο συνθέτης αλλά και οι προηγούμενες εκτελέσεις (αν υπάρχουν) τα οποία πρέπει τα διατηρήσεις για να μην εξελιχθεί σε παρωδία. Αν δεν μπορείς να τα κρατήσεις υπάρχουν πάρα πολλά άλλα έργα ως εναλλακτικές λύσεις. Αλλιώς δεν σέβεσαι το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Ή το θεωρείς όλάκερο μουσικά αμόρφωτο (και σιγά μωρέ ποιος θα τα καταλάβει-λες και έχουν ξανακούσει Mozart στη ζωή τους) ή δεν σέβεσαι τον εαυτό σου (έλλειψη αυτογνωσίας).

Tι γράφετε ρε ταγάρια;;;;;Ή δεν ξέρετε απο μουσική ή γράφετε απο αντιζηλία. Αμ πως!!!!!!

Ακριβώς αυτό που λέτε οι τελευταίοι σχολιαστές είναι η πραγματικότητα.Τα έργα αυτά είναι δύσκολα για να προσεγγίσει μία ερασιτεχνική χορωδία και μία πρόχειρα στημένη ορχήστρα .Το αποτέλεσμα ηταν μέτριο παρά τις φιλοτιμες προσπαθειες

Και μονο που υπαρχουν τοσα σχολια (αλλα καλα, αλλα λιγοτερο καλα) σε ενα αρθρο που αφορα μια εκδηλωση "κλασσικης" μουσικης....εγω ειμαι ευχαριστημενος. Παει να πει πως ο κοσμος ειναι εδω για να κρινει κ ενδιαφερεται για τετοιους ειδους εκδηλωσεις ανεξαρτητως αποτελεσματος!

Το γνώθι σαυτόν αρχή και τέλος. Τι να την κάνεις την φιλότιμη προσπάθεια άμα είσαι λίγος. Ο αλέκος διαπραγματευόταν 17 ώρες αλλά δεν απέφυγε την γελοιοποίηση

ηταν υπεροχο, συγχαριτηρια σε ολους τους συντελεστες!!ηταν αψογοι!! ΝΤΡΟΠΗ στο κοινο (φυσικα οχι σε ολους) της Τριπολης....υπήρχαν ατομα που δεν εβαλαν γλωσσα μεσα τους....χαρακτηριστικη η στιγμη που σταματησε η μουσικη και καποια "κυρία' ακουστηκε να κουβεντιαζει δυνατα, τοσο που γυρισαν ολοι να δουν ποια ειχε τετοιο θρασσος!!.....οπως και ο κυριος με την πλαστικη σακουλα πισω μου και το ασταματητο χρατσα-χρουτσα!..και η καθυστερηση των επισημων....οταν λεμε 8.30 , κυριοι, εννοουμε 8.30!!..... επιτελους μαθετε να σεβεστε το χωρο στον οποιο βρισκεστε καθε φορα, καθως και την προσπαθεια

Είναι τελείως προφανές ότι τα περισσότερα σχόλια αντιστοιχούν σε ένα είδος κοινού: Ινστρουκτωρες και καλά. Προφανώς και "ότι δν φτάνει η αλεπού το κάνει κρεμαστάρια"... Το είδαμε και εδώ εξάλλου. Όσο για την επαγγελματικότητα της χορωδίας προφανώς και έχετε ξεχάσει κάποια έργα της από περσυ τα Χριστούγεννα. Δεν διαφωνώ ότι η χορωδία είναι ερασιτεχνική αλλά είναι φανερό ότι έχει αλλάξει παρα πολλά επίπεδα και αυτό φυσικά ενοχλεί. Κανένας δεν είναι αλάθητος αλλά σε μια τέτοια δουλειά το μόνο που βλέπει ο άλλος είναι να εξοντώσει τον αντίπαλο . Καλή ανάσταση και καλό Πάσχα!

Γνώθι σαυτον, σεβασμό στο Συνθέτη και στο ακροατήριο. Δεν υπήρχε τίποτα από τα τρία σε αυτή την εκδήλωση. Υπάρχουν πολλά και ευκολότερα έργα που μπορούν να αποδώθουν με αξιοπρέπεια από ένα ερασιτεχνικό σύνολο όχι το ΡΕΚΒΙΕΜ του Μότσαρτ. Κάποια πράγματα είναι ιερά

Το γεγονός πως μια ερασιτεχνική χορωδία ασχολήθηκε με ένα τέτοιο έργο έδωσε την δυνατότητα σε αρκετούς ανθρώπους διαφόρων ηλικιών, που ενδεχομένως δεν γνώριζαν το συγκεκριμένο έργο να το γνωρίσουν, τόσο χορωδούς όσο και κοινό. Και αυτή είναι μια σημαντική προσφορά στον πολιτισμό αυτής της πόλης είτε για κάποιους ήταν άρτιο το αποτέλεσμα είτε όχι. Μήπως θα πρέπει να αναλογιστούμε κάποια στιγμή τι ζητάμε από τα σωματεία και τους μουσικούς της πόλης; Προτιμάμε να ασχολούνται με ρεπερτόρια τύπου «ήταν ένα μικρό καράβι» προκειμένου να είναι ασφαλείς ή να θέτουν στόχους υψηλούς?

Όπως και με όλα τα πράγματα στη ζωή έτσι και εδώ πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα στην ασφάλεια – τέλμα και στην προσπάθεια! Χωρίς όμως να προσπαθείς σίγουρα δεν μπορείς να πετύχεις και κάτι! Όσο για τα θέλω του συνθέτη δεν μπορούμε να τα εικάζουμε! Δεν γνωρίζουμε αν ήταν πιο σημαντικό για εκείνον να εκτελείται μόνο από συγκεκριμένα σύνολα που θα κάλυπταν τις απαιτήσεις του ή θα προτιμούσε να γίνονται κοινωνοί της μουσικής του και λιγότερο «μορφωμένοι» μουσικά!

Είναι πολύ εποικοδομητικό να γίνονται αυτές οι συζητήσεις ώστε να μπορεί να γίνεται και αυτοκριτική και την επόμενη φορά να καταβληθεί ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια, αλλά να μην γινόμαστε μηδενιστές!

Το να μην έχεις τις δυνάμεις να ερμηνέυσεις σωστά το ρεκβιεμ συγκρινόμενο με το να μην παρουσιάσεις τίποτα (ή να παρουσιάσεις το "ήτανε ένα μικρό καράβι") έχει τεράστια διαφορά.υπάρχουν και ενδιάμεσες βαθμίδες....εν πάσει περιπτώσει όποιος γνωρίζει το ρεκβιεμ περιμενει να ακούσει το ρεκβιεμ (συλλογιζόμενος ωστόσο και το γεγονός της ερασιτεχνικής χορωδίας και του μικρού όγκου τη ορχήστρας και δίνοντας ελαφρυντικά)....όμως όταν ακόμα και έτσι, το αποτέλεσμα "ξαφνιάζει δυσάρεστα" κάτι πρεπει να αλλάξει....γεμίσαμε σε αυτή τη ΄χωρα προσπάθειες μετριότητας που δεν οφελούν κανενα...

Ναι - στη προσπάθεια, όχι - στους πειραματισμούς (παρουσία κοινού)...υπάρχουν έργα που και μπορεί η χορωδία να αποδώσει εξαιρετικά με μια ορχήστρα και θα εκπαιδεύσει και το κοινό προσφέροντας του σωστα παιγμένη μουσική. Ακούει που ακούει το κοινό (απο τα ΜΜΕ) τον κάθε πικραμένο-η να πιάνει το μικρόφωνο και τραγουδάει οτι θέλει όπως θέλει, τουλάχιστον ας έχει τη δυνατότητα να ακούσει σωστά ένα έργο απο ανθρώπους που αγαπούν και σέβονται τη μουσική...

Συγνώμη κύριε/κυρία αλλά προφανώς δε μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε σεβασμό στη μουσική σας ευχαριστώ

Από μουσική δεν κατέχω μόνο την ακούω.Είχα δει το έργο amadeus που μου άρεσε και όταν μου είπαν πως αυτό θα ακούσω στο Μαλλιαροπούλειο, έβαλα τα σινιέ μου (σακκάκι, σκαρπίνι κλπ) πήγα να το δω. Έκατσα, άκουσα, είδα, χειροκρότησα, έκανα και δημόσιες σχέσεις να με δεί και ο δήμαρχος να μη λέει ότι μόνο για νταούλια είμαι, έφαγα μια νηστίσιμη πίτσα και κοιμήθηκα ευχαριστημένος. Τώρα διαβάζω από τους ειδικούς ινστρούκτουρες προφεσόρους ότι ήταν μέτρια, η ορχήστρα, η χορωδία, δεν υπήρχε ο σεβασμός στο συνθέτη, τα βιολιά δε παίζανε καλά, να μη ρισκάρουν τέτοια έργα κλπ. Εγώ πέρασα καλά, μ άρεσε.

-Ζήλια μου-Ζήλια μου ......τ'άλλα εκ του πονηρού....ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ εφ'όσον ειστε ειδικοί μιλέίστε επώνυμα.......διαφορετικά άντε γ............

Προς Anonymous (χωρίς επαλήθευση) στις Παρ, 29/04/2016 - 12:40, Καλε μ φιλε, δυστυχως αν περιμενες να ακουσεις το επιπεδο που θες κακως πηγες στο μαλλιαροπουλειο. Καλυτερα να απευθυνθεις σε μεγαλες σκηνες οπως το μεγαρο κι η λυρικη, με τις καλυτερες συμφωνικες. Δυστυχως η ποιοτητα που ζητας πληρωνεται ακριβα καθως θα πρεπει να δωσεις τουλαχιστον 50 ευρω εισητηριο. Τσαμπα εφαγες την ωρα σου στο μαλλιαροπουλειο! Φυσικα εχεις δικαιωμα να κρινεις κ να κατακρινεις, αλλα να περιμενεις κ ν σε κρινουν! Πρωσοπικη μου αποψη;μαρεσε! Ηταν πολυ καλο! Αν ηθελα ποιοτητα θα το εβλεπα στο youtube

Ναι η αληθεια ειναι οτι κρινομαστε ολοι εκ του αποτελεσματος. Χωρις να συνυπολογιζουμε τιποτα. Η αυστηρη κριτικη ειναι ευπροσδεκτη απο τη στιγμη που δε ειναι κακοπροαιρετη! Η γνωμη του καθενα σεβαστη! Εδω μεγαλες παραστασεις βλεπεις στα καλυτερα θεατρα κ διαφωνουν οι κριτικοι μεταξυ τους. Ποσο μαλλον εδω! Η προσπαθεια συνεχιζεται με βαση το παθος για το χορωδιακο τραγουδι! Ευχαριστω πολυ!

Αποψεις του τυπου: εργα μεγαλων συνθετων δε θα πρεπει να τα ακουμπαμε εκτος κ αν τα παιξουμε/πουμε τελεια, δε χωρουν στη μουσικη. Η μουσικη ειναι για ολους τους ανθρωπους. Κ αν θες να φτασεις ψηλα στη μουσικη θα πιασεις κ τα ευκολα αλλα κυριως τα δυσκολα! Εκδηλωσεις σαν κ αυτη δε γινονται συχνα στη πολη! Κ εγω προσωπικα τη θεωρω αρκετα αξιοπρεπης! Οχι δε εμεινα με το στομα ανοιχτο! Αλλα ναι παρακολουθησα ανετα. Συνεχιστε τη προσπαθεια! Πρεπει να κοιτας εκει που θα θες να φτασεις γτ αλλιως θα πας εκει που κοιτας!

@Αnonymoys (χωρίς επαλήθευση) στις Παρ, 29/04/2016 - 15:09 Να πας εσύ κι όλο σου το σόι ρε βλάχο! Μιλάς για κουκουλοφόρους, αλλά το ονοματάκι σου δεν το βλέπουμε, κότα λειράτη! Στο κάτω-κάτω, ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του ακόμα κι αν αυτή είναι αρνητική! Πρέπει κάτι να αρέσει σε όλους δηλαδή; Τράβα λοιπόν εκεί που μας στέλνεις και κοίτα μην γλυκαθείς στο τέλος...

προς κουκουλοφόρο Αnonymoys (χωρίς επαλήθευση) στις Παρ, 29/04/2016 - 15:09 από όλα τα σχόλια που γράφονται εδώ μέσα μόνο το δικό σου δεν θα είχες τα καρυδια να το ποσταρεις επώνυμα...τα άλλα αφορούν ένα συγκεκριμένο θέμα και το δικό σου πετάγεται στο άσχετο σαν κλ@νι@....αν σε πηράζει το φαγητό μη μιλάς τουλάχιστον!!!

Καθε αποψη δεκτη κ σεβαστη! Δε αρεσουν ολα σε ολους. Κ η αρνητικη κριτικη ειναι αυτη που θα σε κανει καλυτερο...

εσυ που εχει προσδοκιες επιπεδου "Μοτσαρτ αυτοπροσωπως" ,αλλη φορα να πας στη Βιεννη !....τοση χολη πια πώς την αντεχεις ο ιδιος-α???

εσεις λοιπον με τα υψηλα standars και τις μεγαλες προσδοκιες, την επομενη φορα να πατε στη Βιεννη, να πληρωστε ενα 300ρακι εισιτηριο για να μεινετε με το στοματα κι ανοιχτο και τα ματια γουρλωμενα!!....κι εμεις να μεινουμε εδω με τον αγαπημενο μας ΟΡΦΕΑ να περναμε ομορφα!...λοιπουμαστε που για σας ο ΟΡΦΕΑΣ δεν αναστησε τον Μοτσαρτ!,,,,ευτυχως που δεν ειχε εισιτηριο ,γιατι θα ζητουσατε και τα λεφτα σας πισω.......πραγματικα ελεος με τη χολη σας......

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.