Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έρχονται στην Τρίπολη – Ξεκίνησε η τοποθέτηση βάσεων (pics)

Τα ηλεκτρικά ποδήλατα έρχονται στην Τρίπολη – Ξεκίνησε η τοποθέτηση βάσεων (pics)

Απρίλιος 01, 2024 - 13:04
43 σχόλια

Το σύστημα ηλεκτρικών κοινόχρηστων ποδηλάτων, τα οποία φορτίζουν αυτόματα όση ώρα παραμένουν κλειδωμένα στον σταθμό μίσθωσης, έχει ήδη τοποθετηθεί στην πλατεία Άρεως στην Τρίπολη.

Το έργο είχε ανακοινωθεί τον Ιανουάριο του 2022 και τώρα δύο χρόνια μετά, φαίνεται ότι έχει υλοποιείται και συμπληρώνει τις «πράσινες» υποδομές του Δήμου Τρίπολης, καθιστώντας τις μετακινήσεις των πολιτών πιο εύκολες, ασφαλείς και βιώσιμες.

Ήδη έχει τοποθετηθεί μία βάση του συστήματος μίσθωσης κοινόχρηστων ποδηλάτων απέναντι από την είσοδο του κλειστού ξενοδοχείου «Άρτεμις» και αναμένεται να το τοποθετηθούν και άλλες βάσεις σε σημεία της πόλης. Tα ποδήλατα θα είναι διαθέσιμα σε όλους τους πολίτες, προς χρήση με ένα μικρό αντίτιμο.

Το έργο αφορά στην προμήθεια και εγκατάσταση, 38 ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων, ειδικής κατασκευής για δημόσια χρήση και περιλαμβάνει εκτός από τα ποδήλατα, τους σταθμούς φόρτισης και στάθμευσης των ποδηλάτων, καθώς και το λογισμικό για την ενοικίαση τους και τη χρήση τους από τους πολίτες .

Η χρηματοδότηση του έργου είναι 320.000 ευρώ. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που είχαν γίνει από τον δήμαρχο Τρίπολης κ. Κώστα Τζιούμη δύο χρόνια πριν θα υπάρξουν και δύο ποδήλατα ΑμεΑ.


43 Σχόλια

Αααχ τι ωραία ,ποδήλατο ! Όταν οι 200 μέρες του χρόνου είναι ακατάλληλες για χρήση ποδηλάτου στην Τρίπολη λόγω του καιρού της, σίγουρα αυτή η επένδυση έγινε με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών.

Καλά εσύ που τον είδες το χειμώνα τα τελευταία χρόνια Από πότε έχεις να δεις χιόνι στην Τρίπολη

Δεν προκείται να υπάρξουν ποδήλατα ποτέ. Όπως δεν υπήρξαν και δεν λειτούργησαν ποτέ μπάρες και κολωνάκια στους πεζόδρομους. Σε λίγο καιρό θα είναι όλα βανδαλισμένα και χαλασμένα. Οι βάσεις μπήκαν για να πληρωθούν και να σκουριάσουν, όπως έγινε με την παλιά πρωτοβουλία των ποδηλατικών σταθμών που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ κατέληξαν σιωπηρά σε ιδιώτη... Δεν υπάρχει κανείς να τους ελέγξει, ούτε δημοτικό συμβούλιο, ούτε αντιπολίτευση, ούτε θεσμοί και ελεγκτικές αρχές, ούτε αστυνομία φυσικά να τα περιφρουρήσει.

Όντως το κλίμα της περιοχης είναι ιδιαίτερο αλλα μην υπερβάλλουμε κιόλας. Είναι μια ωραία κίνηση που έπρεπε να είχε γίνει ήδη. Το ζήτημα είναι να διατηρηθεί η υποδομή χωρίς φθορέςκαι βανδαλισμούς και να το χαρεί όποιος επιθυμεί.

οταν εμείς είχαμε ηλεκτρικά ποδήλατα το 2011 εσείς τρώγατε βελανίδια. Γειά σου Τζιούμη

Στην Ολλανδία και το Βέλγιο και οι 364 μέρες είναι ακατάλληλες λόγω καιρού για ποδήλατο. Κι όμως όλοι με ποδήλατα κυκλοφορούν εκεί. Γιαλατζί ποδηλάτες είμαστε.

Πάντα βρίσκεται ένας κοινότυπος βαρετός μπανάλ τύπος να γκρινιάξει.Γυριστε σελίδα όσο προλαβαίνετε….

Όταν το έργο ολοκληρωθεί και αρχίσει η ομαλή λειτουργία του, θα χαρώ πολύ. Με τα μέχρι στιγμής πεπραγμένα, δεν τολμώ προεόρτια...

Πριν λίγες μέρες λέγατε για την απαγόρευση μοτοποδηλατων αυτοκινήτων και λοιπών μέσων πάνω από τις πλατείες. Τα τοποθέτησαν πάνω στη πλατεία ακριβώς.η στραβός είναι ο γυαλος η στραβά αρμενίζουμε.γιδια

Γκρινια γκρίνια γκρίνια.κ όχι τον Τζιουμη ΔΕΝ ΤΟΝ γουστάρω...αλλά ρε φίλες...της Κόντης ψ.... Της φταινε και οι τριχες

Οι τύποι είναι ΑΝΙΚΑΝΟΙ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ. Βάσεις ποδηλάτων ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ-ΠΛΑΤΕΙΑ. Έξω ακριβώς από την έδρα του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ που όμως μάλλον είναι κενή στην Τρίπολη γιατί δεν έχουμε δει ποτέ έως σήμερα κάτι που να μαρτυρά την υπάρξη εισαγγελέα στην πόλη μας. Οπότε δικαίως κλείνουν ΚΑΙ το δικαστήριο και στέλνουν τα δικαστικά σε Ναύπλιο ή Καλαμάτα. Αλλά εμάς εδώ δεν μας νοιάζει, γιατί θα έχουμε τους τουρίστες που διαλέγουν την Τρίπολη-προορισμό και θα ερημώσει και το Ναύπλιο και η Καλαμάτα, αυτοί να μείνουν με τον εισαγγελέα να μάθουν τι εστί μπανάνα και Κώστας-Τζούμης-Δύναμη 55 τακατό.

Συμφέροντα @ 17.36,φωνάζανε για πλατείες και πεζόδρομους,τώρα βάζουν φορτιστές σε πεζόδρομο .

XM.......... H ΙΔΕΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΑΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ Η ΙΣΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ ΩΣΤΟΣΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΜΕΛΑΨΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ? Η ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΑΝΔΑΛΙΖΟΥΝ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΤΙΑ ? ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΛ ΔΙΑ ΚΛΟΠΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ.

Το σχόλιο με τις 200 ημέρες που είναι ακατάλληλες για ποδήλατο είναι άκυρο τελείως. Στην Τρίπολη εύκολα μπορείς να κάνεις ποδήλατο τους 9 από τους 12 μήνες. Εύκολα. Επίσης στο εξωτερικό κάνουν ποδήλατο και με βροχή. Είναι τρόπος ζωής. Τι νομίζετε, ότι περιμένουν οι Ολλανδοί λιακάδα για να πάρουν τα ποδήλατα; Κοστούμι, αδιάβροχο και στην δουλειά με βροχή. Άλλα παπούτσια στο σακίδιο κτλ. Είναι μάχιμοι, δεν είναι χλεχλέδες. Καταντήσαμε ακόμα και στην Τρίπολη με τις "ευαισθησίες" των Αθηναίων. Έχει 10 βαθμούς και νομίζουν ότι είναι στην Σιβηρία. Στους 0 νομίζουν ότι είναι στον Βόρειο Πόλο.

Πάντως θετικό είναι αυτό που διάβασα με τα ηλεκτρικά. Κάποιοι ταυτίζουν τα ποδήλατα με τα μηχανάκια και τα αυτοκίνητα. Πάμε λοιπόν. Η κινητική ενέργεια ενός σώματος εξαρτάται από την μάζα και την ταχύτητά του. Το ποδήλατο μέσα σε πόλη πολύ δύσκολα θα ξεπεράσει τα 25Km/h. Η μάζα ενός ποδηλάτου είναι περίπου 12-20Kg. Το μηχανάκι (παπί) μπορεί εύκολα να κινηθεί με 40-60 Km/h μέσα στην πόλη και το βάρος του είναι 100Kg+!!! Ένα μηχανάκι λοιπόν κινείται με διπλάσια-τριπλάσια ταχύτητα και έχει 10πλάσιο βάρος!!! Η διαφορά στην κινητική ενέργεια μεταξύ των δύο μέσων είναι ΧΑΩΔΗΣ.

Ναι και το ποδήλατο μπορεί να εμπλακεί σε ατυχήματα. Αλλά έχει πάρα πολύ μικρή επικινδυνότητα. Και εγώ αν τρέχω και πέσω πάνω σε ένα παιδάκι θα του προκαλέσω σοβαρό τραυματισμό. Θα απαγορεύσουμε και το τρέξιμο στους πεζόδρομους; Όχι βέβαια. ΝΑΙ στα ποδήλατα στους πεζόδρομους αλλά με κανόνες. Ποδηλατόδρομοι παντού λοιπόν. Που είναι ο ποδηλατόδρομος που θα έφθανε μέχρι τον Άλσος του Αγίου Γεωργίου; Ακόμα σκέφτονται να καταστρέψουν την Καλαβρύτων για να μην στεναχωρήσουν ψηφοφόρους; Να δείτε που στο τέλος θα το κάνουν. Η Τρίπολη χρειάζεται να γεμίσει ποδήλατα, όχι αυτοκίνητα.

@18.28 αν θεωρείς γκρίνια την κριτική στα λάθη και το ενδιαφέρον για το καλό της πόλης, τότε μάλλον τον γουστάρεις τον Τζούμη και τον παραγουστάρεις. Μόνο αυτός χαρακτηρίζει γκρίνια και μιζέρια τα σχόλια και δεν δέχεται την παραμικρή κριτική για τίποτα και ποτέ γιατί ειναι αλάνθαστος και τέλειος.

Καλομαθημενε για πήγαινε στο εξωτερικό ( Άμστερνταμ ) και μετά μιλάς και κρύο και βροχή Είμαστε τεμπέληδες και στο περίπτερο με αυτοκινητο

Επίσης στην Ολλανδία επιτρέπεται η χρήση μαριχουανας που βάζεις μέτρο σύγκρισης. Θα την επιτρέψεις και στην Ελλάδα;χαχχαα Ο καθένας ότι τ συμφέρει

Κύριοι το πρόβλημα είναι να αλλάξει η νοοτροπία. Ο άλλος πάει στη γωνία με το αυτοκινητο. Αυτό πώς θα το αλλάξεις; Πώς αυτός ο άνθρωπος θα αρχίσει να μετακινείται με ποδήλατο από τη μια μέρα στην άλλη; Δεν αλλάζει. Επίσης πλέον η χρήση ποδηλάτου είναι επικίνδυνη με όλα αυτά τα αυτοκίνητα στην πόλη. Συμπέρασμα όλα για την κονομα 320.000 : 28 ποδήλατα πόσο κάνει; ΥΣ χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά ποδήλατο για τις μετακινήσεις μου

Ρε δεν μας γαμ@@@@τε με τα ποδήλατα. Πάτε ανάποδα στους πειζόδρομους, καβαλάτε πεζοδρόμια, οδηγείτε όπως σας κατέβει και θέλετε και ηλεκτρικά?

00:16 Για μια ακόμη φορά μιλάς ως επιπόλαιος φιλελές. Η κοινωνία (όπως και η αγορά) δεν "αυτορρυθμίζεται" όσο μένει ελεύθερη χωρίς μέτρα αλλά απασφαλίζει και αυθαιρετεί ασύδοτη απέναντι στον εκάστοτε αδύναμο. Το ποδήλατο γίνεται φονικό και με ελάχιστη ταχύτητα. Πιστεύεις ότι μπορούν να ανεβαίνουν ποδήλατα με σεβασμό και προσοχή σε πλατείες σε μία πόλη όπου δεν σέβεται κανείς εποχούμενος ούτε ταχύτητες ούτε πεζοδρομήσεις ούτε διαβάσεις και στοπ; Για τι κανόνες μιλάς; Εδώ δεν υπάρχει ίχνος αστυνόμευσης και η δημοτική αρχή είναι απούσα και κλείνει συνεχώς το μάτι πονηρά στην παρανομία.

συνέχεια... επίσης υπάρχουν ήδη νόμοι. Το ποδήλατο απαγορεύεται από τον ΚΟΚ επάνω σε πεζόδρομο. Υπάρχουν ποδηλατόδρομοι γι αυτό. Όταν και όπου υπάρχουν. Η χωροθέτηση της βάσης σε πεζόδρομο είναι σκανδαλώδης. Ακόμη ένα φτύσιμο στα μούτρα μας μετά από την ωραία ροχάλα που καταπίνουμε όλοι καθημερινά με τις κατεβασμένες μπάρες και τα σπασμένα κολωνάκια που επίσης χρυσοπληρώσαμε για να μπουν και να χαλάσουν αχρησιμοποίητα. Τι απάντησε ο δήμος μέχρι τώρα στις διαρκείς ερωτήσεις για τις μπάρες;

Την Κυριακή ο Τζουμης μίλαγε με τους δημότες στο φουμπου και κάλεσε να «πάρουν θέση» και έκανε απολογισμό. Είπε κάτι για τις μπάρες; Έχει ποτέ απαντήσει για τις μπάρες; Τον ρώτησε ποτέ κανείς για τις μπάρες; Είπε κάτι για μηδέν αστυνόμευση στο κέντρο και τα μηχανάκια; Τον ρώτησε ποτέ κανείς; Έχουμε την χειρότερη δημοτική αρχή αλλά είμαστε οι χειρότεροι δημότες. Εξού το ταίριασμα και το απαράδεκτο ψηλό ποσοστό 55% που πήρε ο Τζούμης. ο χειρότερος δήμαρχος πήρε τη μεγαλύτερη επιβράβευση και αναρωτιόμαστε γιατί χωροθετεί τις βάσεις παράνομα. Έτσι γιατί μπορεί και δεν δίνει λογαριασμό σε κανένα.

@13:31 - Έχεις κόλλημα με τα ποδήλατα, παραδέξου το. Ενήλικας 80 κιλά που τρέχει, αν πέσει πάνω σε παιδάκι έως 9 ετών θα το λιανίσει. Επιτρέπεται το τρέξιμο στους πεζόδρομους και τις πλατείες; Ωραία τα λες για τον ΚΟΚ, απαγορεύονται τα ποδήλατα. Αυτό ξέρεις τι σημαίνει, που οδηγεί; Ότι θα έπρεπε να υπάρχουν ποδηλατόδρομοι σε ΟΛΟΥΣ τους δρόμους ΚΑΙ τους πεζόδρομους. Το δέχεσαι αυτό; Σε μια τόσο μικρή πόλη όσο η Τρίπολη, εναλλακτική του αυτοκίνητου δεν είναι τα ΜΜΜ, αλλά τα ποδήλατα. Θα συμφωνήσω μαζί σου λοιπόν. Ποδηλατόδρομοι παντού. Αν δεν χωράνε, μονοδρομήσεις. Συμφωνείς;

Οταν μάθουν οι ποδηλάτες να τηρούν τον ΚΟΚ τότε να μιλήσουμε για ποδηλατοδρόμους, ειδικά στην Καλαβρύτων. Ας μπεί πρώτα ένα φανάρι στη διασταύρωση της λέσχης αξιωματικών και μετά μιλάμε. Άντε γιατί πλέον είναι πολύ φυσικό να βλέπουμε ποδήλατα σε πεζοδρόμια και ποδηλάτες να πηγαίνουν ανάποδα σε μονοδρόμους!

00:01 δηλαδή εάν βγεις μια τυχαία μέρα του Φλεβάρη ή του Νοεμβρίου θα δεις τουλάχιστον 20.000 ποδηλάτες στην πόλη να μετακινούνται ( δηλαδή η μισή πόλη). Αλήθεια τώρα , υπάρχει άνθρωπος που δεν θεωρεί την επένδυση αυτή πεταμένα λεφτά; Πήγε ποτέ ο Δήμος να ρωτήσει τους εμπόρους ποδηλάτων του δήμου μας και να κάνει έρευνα ποσά ποδήλατα πωλούνται κάθε χρόνο , ώστε να υπολογίσει ποσά υπάρχουν και κατεπεκταση ποσά θεωρητικά κινούνται στην πόλη; Όλα σχεδόν τα παιδιά έχουν ποδήλατο , σχεδόν κανένας ενήλικας αντίστοιχα . Άραγε γιατί ; Δεν είμαστε Ευρώπη, ούτε θα γίνουμε ξαφνικά ως προς τις συνήθειες.

Όταν δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι τα ποδήλατα κινούνται στο δρόμο!

17:47 Βρε ηλίθιο πράγμα υπάρχει ποτέ περίπτωση να βγει κάποιος δήμαρχος και να μιλήσει κατά της αστυνομίας και να της πει πώς να κάνει τη δουλειά της, ακόμα κι αν δεν την κάνει όπως πρέπει; Κάνε τα παράπονά σου στην αστυνομία ότι είναι ανύπαρκτη. Θα βγει δηλαδή δημόσια ο δήμαρχος και θα πει ότι δεν υπάρχει αστυνόμευση στην πόλη; Ντιπ για ντιπ βλαμμένος είσαι;

Δηλαδή για να τηρηθεί ο ΚΟΚ πρέπει να υπάρχουν ποδηλατόδρομοι??? Είσαι σοβαρός/ή?? Όταν καβαλάτε ένα ποδήλατο και πάτε ανάποδα σε μονόδρομο ή πάνω στα πεζοδρόμια και κάνετε ελιγμούς ανάμεσα σε πεζούς και τρέχετε σε πεζοδρόμους πρέπει να υπάρχει ποδηλατόδρομος, αλλιώς όποιον πάρει ο χάρος??

@11:11 - Γιατί, βλέπεις να κινούνται στην Τρίπολη 10.000 αυτοκίνητα καθημερινά; Λέει ο μανάβης στον υπάλληλο "δεν πουλήσαμε ούτε ένα πορτοκάλι αυτόν τον μήνα", απαντάει ο υπάλληλος "μα δεν είχαμε κανένα πορτοκάλι να πουλήσουμε". Βάζεις το κάρο μπροστά από το βόδι. Δεν πάει έτσι. Φτιάξε ποδηλατόδρομους και θα γεμίσει η πόλη ποδήλατα όπως γέμισαν οι πεζόδρομοι και οι πλατείες κόσμο που περπατάει. Εσύ μπορεί να μην κάνεις ποδήλατο αλλά κάνουν πάρα πολλοί άλλοι ενήλικες. Πάρα πολλοί. Το αυτοκίνητο θα διώκεται συνεχώς από τα αστικά κέντρα, αυτό είναι δεδομένο. Είμαστε Ευρώπη.

11.41 εγώ είμαι ηλίθιο πράγμα και ντιπ βλαμμένος (ωραίο λεξιλόγιο και τρόπος για εκπρόσωπος δημάρχου, φτου σου μη σε ματιάσω ) - Εσύ που είσαι τέρας ευφυίας, για πες, είδες πουθενά να μιλάω για αστυνομία; 1. Για ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ γράφω και νομίζω ότι έχουμε ήδη δημοτικούς υπαλλήλους και δημοτική αστυνομία. Πού είναι και τι κάνουν. Πόσα έσοδα έχουμε από κλίσεις τους; 2. έχεις εσύ ή ο δήμαρχος να μας πείτε κάτι για τις ΜΠΑΡΕΣ ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΕΣ ΜΟΝΙΜΑ και τα ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΟΛΩΝΑΚΙΑ ή είναι και γι' αυτό αναρμόδιος ; περιμένω ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ - ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΩΤΣΟΣ ΚΟΤΑ ΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ

00.44 δικαια σε κράζουν όλοι εδώ - διαστρεβλώνεις με συγκεκριμένη ατζέντα και την πραγματικότητα και τα λεγόμενα των άλλων και χάνω το χρόνο μου μαζί σου. Όλη μου τη ζωή κυκλοφορώ με ποδήλατο και εγώ και η οικογένειά μου με κάθε ευκαιρία και παντού. Έξι ποδήλατα υπάρχουν στο σπίτι. Και ναι συμφωνώ με ποδηλατόδρομους παντού αλλά ποτέ ελεύθερα ποδήλατα σε πεζόδρομους. Ειδικά στην Τρίπολη της πλήρους αυθαιρεσίας και παρανομίας. Γεια σου και χαρά σου και μίλα με τον εαυτό σου στο εξής αφού άλλωστε τα ξέρεις όλα.

Εάν δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος είμαι αυτομάτως παράνομος. Ο νόμος έχει κενά. Να σας ενημερώσω πως αυτή τη στιγμή είμαι σε πόλη με ποδηλατόδρομο τον οποίο δεν χρησιμοποιω διότι πάνω κινούνται καροτσάκια με μωρά πεζοί μηχανάκια αναπηρικά αμαξίδια σκύλοι κλπ και δεν αισθάνομαι ασφαλής. Οπότε ότι κ να λέμε. Το θέμα είναι πως δεν θα έπρεπε να είμαστε αντίπαλοι οδηγός αυτοκινήτου και ποδηλάτης και στην τελική έχετε κάποιο παράδειγμα ποδηλάτη να τραυματίζει οδηγό αυτοκινήτου ή πεζό διότι δεν έχω ακούσει κάτι. Το θέμα είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται παρά μόνο μας νοιάζει η αρπαχτή όπως τα ηλεκτ ποδηλατ

@14:09 - Έγραψες ότι δεν κινείται σχεδόν κανείς ενήλικας με ποδήλατο στην Τρίπολη και μετά γράφεις ότι χρησιμοποιείς εσύ και όλη η οικογένειά σου (άρα τουλάχιστον δύο ενήλικες). Τι να πω, έχεις δίκιο...Επίσης αφού στην Τρίπολη έχουμε πολλές παραβάσεις του ΚΟΚ, να απαγορεύσουμε τα ποδήλατα στους πεζόδρομους και τις πλατείες. Τα έξι ποδήλατα της οικογένειάς σου δεν έχουν ανεβεί ποτέ στους πεζόδρομους και τις πλατείες να υποθέσω...Α ξέχασα, έχω συγκεκριμένη ατζέντα. Ποια είναι στο συγκεκριμένο θέμα, δεν μου την λες και εμένα;

@15:46 - Συμφωνώ, υποθέτω μιλάς για Καλαμάτα. Για να μην γράφουμε αερολογίες, έφτασα να αναλύσω την κινητική ενέργεια σε σχέση με μάζα και ταχύτητα. Και πάλι δεν θέλουν να καταλάβουν. Το αυτοκίνητο σε όλες τις σύγχρονες πόλεις είναι υπό διωγμό από τα αστικά κέντρα και πολύ σωστά. Αν θέλει κάποιος να περπατήσει ας περπατήσει, αν θέλει να κάνει ποδήλατο ας κάνει ποδήλατο. Ο νομοθέτης (όχι εγώ με την συγκεκριμένη ατζέντα), έχει προβλέψει και δεν χρειάζεται πινακίδα το ποδήλατο με ότι συνεπάγεται αυτό. Είναι ήπιο μέσο κυκλοφορίας και σπάνια εμπλέκεται με υπαιτιότητά του σε ατυχήματα/δυστυχήματα.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.