Σε πλήρη λειτουργία τον Δεκέμβριο ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα

Σε πλήρη λειτουργία τον Δεκέμβριο ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα

Νοέμβριος 20, 2016 - 16:37
2 σχόλια

Οι  υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης, Επικρατείας κ. Χριστόφορος Βερναρδάκης, καθώς και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Αλέξης Χαρίτσης επισκέφτηκαν την Καλαμάτα και μετέβησαν σε έργα που υλοποιεί η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ευρύτερη περιοχή.

Αρχικά επιθεώρησαν την πρόοδο των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο Μορέα ενόψει της οριστικής παράδοσης του στους πολίτες της Πελοποννήσου στα μέσα Δεκεμβρίου. Για το συγκεκριμένο έργο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύουμε ότι έγινε πάρα πολύ δουλειά αυτούς τους μήνες για να ολοκληρωθεί το έργο. Έγιναν σκληρές διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση της σύμβασης και η ολοκλήρωσή του αποτελεί μια δικαίωση για όλους μας».

Και πρόσθεσε: «θα θέλαμε να έχουμε παραλάβει ένα έργο στην εξέλιξή του, με άλλες συμβάσεις,  για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τους όρους χρησιμοποίησης του έργου από τους πολίτες Δυστυχώς οι προηγούμενες Κυβερνήσεις φρόντισαν όλες οι παραχωρήσεις να έχουν συμβάσεις που δεν ήταν υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, υπέρ του πολίτη. Δεν σταματάμε εδώ. Θα συνεχίσουμε για να προχωρήσουμε τα αναλογικά διόδια σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους όπως έχουμε συμφωνήσει για την επόμενη χρονιά, αλλά και για να ολοκληρώσουμε τις υποδομές στη χώρα».

«Το γεγονός ότι βρισκόμαστε σήμερα στην τελική φάση ολοκλήρωσης αυτού του πολύ σημαντικού έργου, δεν έγινε με το πάτημα ενός κουμπιού», δήλωσε από την πλευρά του ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Αλέξης Χαρίτσης. Και πρόσθεσε: «Έγινε μετά από μια πολύ συντονισμένη δουλειά όλων των συναρμόδιων Υπουργείων, με βεβαίως πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό να έχει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν προβλήματα τα οποία δεν είχαν αντιμετωπιστεί όλα τα προηγούμενα χρόνια».

 

Αμέσως μετά την επίσκεψη στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα  οι κύριοι Σπίρτζης, Βερναρδάκης και Χαρίτσης επισκέφτηκαν  το αντιπλημμυρικό έργο «Κατασκευή δικτύου αποχέτευσης ομβρίων οδού Αθηνών - Νέας εισόδου στο τμήμα από Θουρία έως Νέδοντα ποταμό του Δήμου Καλαμάτας», που χρηματοδοτεί: Για το συγκεκριμένο έργο, ο υπουργός Υποδομών και δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Το αντιπλημμυρικό αυτό έργο είχε ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του 2015. Είναι η ζωντανή απόδειξη ότι όταν προγραμματίζονται έργα πρέπει να γίνονται και όχι όπως γινόταν στο παρελθόν να προγραμματίζονται έργα και να μην γίνονται ποτέ. Αν αυτό το έργο είχε γίνει εγκαίρως από τις προηγούμενες κυβερνήσεις δεν θα είχαμε τις καταστροφικές πλημμύρες στην πόλη της Καλαμάτας, στις φτωχογειτονιές της Καλαμάτας. Δυστυχώς οι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κυρίως του δεύτερου βαθμού, αλλά και του πρώτου, δεν είχαν φροντίσει να γίνουν αυτά τα έργα και να υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός. Χρηματοδοτούμε αυτό το έργο, που υλοποιείται από το Δήμο και θα χρηματοδοτηθούν και άλλα αντιπλημμυρικά έργα, που έχουν κάνει προτάσεις οι δήμοι στην Καλαμάτα και τη Μεσσήνη, ώστε να μη ξαναζήσουν οι φτωχογειτονιές της Καλαμάτας αυτά που έζησαν φέτος».

Τέλος, οι τρεις υπουργοί συναντήθηκαν  με τον δήμαρχο Καλαμάτας κ. Παναγιώτη Νίκα στο δημαρχείο της πόλης και πραγματοποίησαν σύσκεψη για την εξέλιξη και ολοκλήρωση των λιμενικών, οδικών και αντιπλημμυρικών έργων βάσει του σχεδιασμού που προωθεί η κυβέρνηση και τη πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο κ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι θα χρηματοδοτηθούν  τρία νέα αντιπλημμυρικά έργα στην πόλη  της Καλαμάτας  και τη Μεσσήνη καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά, οι χρόνιες παθογένειες δεν αποτελούν άλλοθι για «να αφήσουμε τις φτωχές γειτονιές της Καλαμάτας και των αστικών κέντρων να πλημμυρίζουν γιατί κάποιοι δεν πρόβλεψαν να ολοκληρώσουν το χωροταξικό σχεδιασμό και να κάνουν αυτά που έπρεπε για να συμπληρώσουν τις κοινωνικές υποδομές».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ακόμη, ότι η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος έχουν πραγματικά πάρα πολλές ευκαιρίες να βοηθήσουν τη χώρα να αποκτήσουν παραγωγική δομή: «Να βγούμε από τη μιζέρια των υπηρεσιών και να περάσουμε σε εποχές της παραγωγής. Αρκεί να συμπληρωθούν οι κοινωνικές υποδομές και οι υποδομές που απαξιώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Γι' αυτό και δίνεται έμφαση στην ωρίμανση του έργου του λιμανιού στο master plan, στους οδικούς άξονες, στο σιδηρόδρομο που είχε σταματήσει, στην οδοποιία την τοπική μέσα στη Μεσσηνία».

 

Ακολουθούν αναλυτικά οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη που πραγματοποιήθηκαν κατά την επίσκεψη στον αυτοκινητόδρομο «Μορέας»

 

Σε λίγες μέρες ολοκληρώνονται τα έργα στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα. Δεν ολοκληρώνονται οι υποχρεώσεις του Μορέα, γιατί μετά τη διαπραγμάτευση που έγινε πρέπει να παραδώσει και συνοδά έργα στη συνέχεια και τις απαραίτητες μελέτες για την ολοκλήρωση του κεντρικού οδικού δικτύου της Μεσσηνίας και πιο συγκεκριμένα τις μελέτες από την  πόλη της Καλαμάτας για Ριζόμυλο, Μεθώνη και Πύλο.

Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου του Μορέα, μέσα στο Δεκέμβριο θα γίνουν τα εγκαίνια, θα παραδοθεί όλος ο δρόμος στην κυκλοφορία στους πολίτες της Ελλάδας, της Καλαμάτας και των πόλεων και των περιοχών που διέρχεται, που ανήκει και το έργο. Δεν ανήκει σε κανέναν άλλον το έργο παρά μόνο στους πολίτες που θα το χρησιμοποιούν.

Πιστεύουμε ότι έγινε πάρα πολύ δουλειά αυτούς τους μήνες για να ολοκληρωθεί το έργο. Έγιναν σκληρές διαπραγματεύσεις για την αναθεώρηση της σύμβασης και η ολοκλήρωσή του αποτελεί μια δικαίωση για όλους μας, παρ' ότι θα θέλαμε να έχουμε παραλάβει ένα έργο στην εξέλιξή του, με άλλες συμβάσεις για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τους όρους χρησιμοποίησης του έργου από τους πολίτες.

Δυστυχώς οι προηγούμενες Κυβερνήσεις φρόντισαν όλες οι παραχωρήσεις να έχουν συμβάσεις που δεν ήταν υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, υπέρ του πολίτη.

Δε σταματάμε εδώ, θα συνεχίσουμε για να προχωρήσουμε τα αναλογικά διόδια σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, όπως έχουμε συμφωνήσει για την επόμενη χρονιά και για να ολοκληρώσουμε τις υποδομές της χώρας. Ευχαριστούμε πολύ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, ο περιφερειακός είναι μια χαρά δρόμος, είπατε προηγουμένως για τη μελέτη που κάνει ο Μορέας για το δρόμο Καλαμάτα – Ριζόμυλος. Όμως εγκαταλείφθηκε η παραλιακή, η νέα χάραξη. Γιατί εγκαταλείφθηκε; Και πάμε στη βελτίωση του υφιστάμενου, ενώ η παραλιακή η νέα χάραξη είναι το πιο σημαντικό.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ακούστε, η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος γενικότερα έχει υποφέρει από αυτό. Υπήρχε η λογική και η τακτική του «Καλοχαιρέτα» του παλαιοκομματισμού. Δεν μπορούμε να κάνουμε αυτοκινητόδρομους με διατομές που δεν χρειάζονται, πρέπει να έχουμε μια ιεράρχηση στους στόχους και στα έργα και στο μέγεθός τους, που να ικανοποιούν να υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της περιοχής, αλλά να μην σπαταλιούνται και πόροι που είναι -ειδικά την περίοδο της κρίσης- πολύ χρήσιμοι για να πληρωθούν βασικές υποδομές της χώρας, που συμβάλλουν στην παραγωγική της ανασυγκρότηση.

Θεωρώ ότι η νέα χάραξη ήταν ένα φαραωνικό έργο και τώρα θα έχουμε νέα χάραξη σε συγκεκριμένα σημεία. Θα χρησιμοποιηθούν όμως και σημεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, που θα γλιτώσουμε εκατομμύρια ευρώ και από απαλλοτριώσεις και από πρόδρομες εργασίες.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για το Τσακώνα – Καλό Νερό να μας πείτε. Αυτό είναι σημαντικό έργο η Τσακώνα – Καλό Νερό, ήταν στη σύμβαση παραχώρησης και ολοκληρώνεται η Ολυμπία Οδός.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βεβαίως. Είναι μια άλλη παλαιοκομματική εξαγγελία του «Καλοχαιρέτα», αυτό το έργο δεν είχε καμία ωριμότητα, απολύτως καμία ωριμότητα. Δεν είχε προβλεφθεί από τις προηγούμενες Κυβερνήσεις ένα ευρώ για την ολοκλήρωσή του και είχε αφαιρεθεί, το ήξεραν όλοι ότι θα αφαιρούνταν στο παρελθόν, γιατί υπήρχαν περιβαλλοντικά προβλήματα στη διέλευση του οδικού δικτύου.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στον Καϊάφα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Στον Καϊάφα. Αυτό το έργο θα γίνει. Θα γίνει αφού ωριμάσει πρώτα μελετητικά. Αυτή τη στιγμή ωριμάζουμε τις μελέτες …

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα είναι έτοιμο σε έξι μήνες περίπου.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δεν είναι σε έξι μήνες, δεν είναι έτσι ακριβώς. Για να είναι ώριμο το έργο θα πρέπει μετά τη μελέτη να εγκριθεί η αντίστοιχη περιβαλλοντική, να υπάρχουν οι διασφαλίσεις εκείνες που δεν θα έχουν πάλι προβλήματα και εμπλοκές με το Συμβούλιο της Επικρατείας. Και σε συνεργασία με τον Αλέξη Χαρίτση, με το Υπουργείο Ανάπτυξης να βρούμε εκείνους τους πόρους που απαιτούνται, για να ολοκληρωθεί.

Έχουμε στον σχεδιασμό μας σαν Κυβέρνηση όταν περνάνε οι αυτοκινητόδρομοι στην περίοδο Τ2 να κάνουμε μια σκληρή διαπραγμάτευση ακόμη, που θα έχουμε όμως τη σύμφωνη γνώμη και των Τραπεζών και των παραχωρησιούχων για ένα νέο μοντέλο λειτουργίας, ή για να βρούμε πόρους προκειμένου και τα διόδια να πέσουν σε καιρό κρίσης, να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν οι πολίτες, αλλά και τα έργα υποδομών να ολοκληρωθούν.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αναφέρεστε στο έργο Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βεβαίως.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Όχι μόνο στο Καλό Νερό – Τσακώνα.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Κατ' αρχάς το Πάτρα – Πύργος έχει συγκεκριμένη χρηματοδότηση που έχει διασφαλιστεί. Από εκεί και πέρα μιλάμε για όλα τα οδικά έργα μέχρι να κλείσει το δαχτυλίδι του οδικού δικτύου της Πελοποννήσου, από τον Πύργο μέχρι την Καλαμάτα.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, ο κ. Σαμαράς χτες από την Καλαμάτα δήλωσε ότι σήμερα κάνετε μισά εγκαίνια και είπε ότι επί ενάμιση χρόνο η Κυβέρνησή σας δεν είχε κάνει τίποτε για τον αυτοκινητόδρομο. Ένα σχόλιο.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ένα – ένα, σήμερα δεν κάνουμε εγκαίνια. Σήμερα κάνουμε μια επίσκεψη στα έργα για να δούμε την πρόοδό τους, μιας και σε λίγες μέρες θα ολοκληρωθούν. Ο Μορέας είναι ο πρώτος αυτοκινητόδρομος που ολοκληρώνεται. Ο Μορέας είναι ο μόνος αυτοκινητόδρομος που δεν θα ολοκληρωνόταν, δεν είχε αναθεωρηθεί καν η σύμβασή του. Ευτυχώς, γιατί αν είχε αναθεωρηθεί από την Κυβέρνηση του κ. Σαμαρά, θα βρίσκαμε πάλι συμβάσεις που θα ήταν εις βάρος του δημόσιου συμφέροντος και των πολιτών. Ήδη η σύμβαση που βρήκαμε δεν εξυπηρετούσε τους πολίτες και το δημόσιο συμφέρον.

Καλό θα ήταν ο κ. Σαμαράς να κάνει την αυτοκριτική του, συνολικά για την Παράταξή του, για την Κυβέρνησή του και τις εξελίξεις που είχαμε στα έργα, για το ότι μετά από δέκα χρόνια δεν είχαν ολοκληρωθεί ούτε οι απαλλοτριώσεις ούτε οι απαιτούμενες εργασίες, οι αδειοδοτήσεις και οι περιβαλλοντικές μελέτες, τα τεχνικά προβλήματα για το που τέμνονταν ο αυτοκινητόδρομος με το σιδηρόδρομο, και μια σειρά άλλα προβλήματα.

Αυτά θα έπρεπε να τα κρύβει και ο κ. Σαμαράς και η Νέα Δημοκρατία. Όπως θα έπρεπε να κρύβει τις αρχικές συμβάσεις που έκανε πάλι η Νέα Δημοκρατία με Υπουργό τότε τον κ. Σουφλιά και τα ζουν σήμερα οι πολίτες της χώρας. Μπορεί να τα δει κανείς στα διόδια που θεσμοθέτησε και δεσμεύτηκε ο κ. Σουφλιάς και στις εκατοντάδες δισεκατομμύρια που έχουν δοθεί από εκείνες τις συμβάσεις για αποζημιώσεις λόγω των καθυστερήσεων και λόγω των δεσμεύσεων που είχε το κράτος μέσα από αυτές τις συμβάσεις: σε ένα χρόνο να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαλλοτριώσεις και όλες οι αρχαιολογικές εργασίες.

Άρα καλό θα ήταν να κρύβεται η Νέα Δημοκρατία και τα στελέχη της γι' αυτά τα έργα και για τα προβλήματα που έφερε στον ελληνικό λαό και στην ανάπτυξη της χώρας και να μην κάνει κριτική. Λίγο αυτοσυγκράτηση να έχει ο κ. Σαμαράς και τα στελέχη του. Ευχαριστώ πολύ.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Θα έχουμε το Δεκέμβριο εγκαίνια με τον Πρωθυπουργό;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Το Δεκέμβριο είναι πολύ πιθανό, είναι έως σίγουρο ότι θα κάνει τα εγκαίνια του πρώτου αυτοκινητόδρομου ο Πρωθυπουργός.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, να ρωτήσω κάτι. Το τελευταίο διάστημα κάνετε συνέχεια δηλώσεις για το τρένο και στην τελευταία σας συνέντευξη στο «Κόκκινο», αφήσατε την εντύπωση ότι κάποια τοπικά δρομολόγια, όπως ο προαστιακός στην Καλαμάτα, μπορεί να λειτουργήσει ξανά.

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Να θυμίσουμε κατ' αρχάς τι είχε γίνει. Όλα τα τμήματα του σιδηροδρόμου που ήταν μητρικά, είχαν αφαιρεθεί από το ενεργό σιδηροδρομικό Δίκτυο της χώρας από την προηγούμενη Κυβέρνηση. Και αυτό είχε τη δική του σκοπιμότητα. Είναι ένα ακόμη θαύμα της Κυβέρνησης Σαμαρά και των προηγούμενων Κυβερνήσεων.

Η νομοθεσία άλλαξε, το Δίκτυο σιγά - σιγά θα συντηρηθεί και θα μπουν σε συνεργασία του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ για τη συντήρηση και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και τοπικών φορέων μικρές Γραμμές, τουριστικές Γραμμές για να εξυπηρετηθούν και οι τοπικές κοινωνίες

Ήδη μια Γραμμή στην Πελοπόννησο ξεκίνησε που είχε σταματήσει, ο οδοντωτός στα Καλάβρυτα. Και πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν και άλλα τουριστικά δρομολόγια για την υπόλοιπη Πελοπόννησο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μιλάμε μόνο για τουριστικά δηλαδή;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν και οι επιβάτες προφανώς, αλλά έτσι χαρακτηρίζονται.

 

 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη αμέσως μετά τη σύσκεψη στο δημαρχείο Καλαμάτας

 

 

 

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να είστε καλά, σας ευχαριστούμε πολύ. Κάναμε μια συνάντηση και με υπηρεσιακούς παράγοντες του Δήμου και του Υπουργείου. Η έμφαση που δίνουμε όπως γνωρίζετε, το έχουμε επανειλημμένα δηλώσει, είναι σε έργα που μπορούν να βοηθήσουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας.

Η Μεσσηνία και η Πελοπόννησος έχουν πραγματικά πάρα πολλές ευκαιρίες να βοηθήσουν τη χώρα να αποκτήσουν παραγωγική δομή. Να βγούμε από τη μιζέρια των υπηρεσιών και να περάσουμε σε εποχές της παραγωγής, αρκεί να συμπληρωθούν οι κοινωνικές υποδομές και οι υποδομές που απαξιώθηκαν τα προηγούμενα χρόνια. Γι' αυτό και δίνεται έμφαση στην ωρίμανση του έργου του λιμανιού στο master plan, στους οδικούς άξονες, στο σιδηρόδρομο που είχε σταματήσει, στην οδοποιία την τοπική μέσα στη Μεσσηνία.

Ο δρόμος από την Καλαμάτα για το Ριζόμυλο, τη Μεθώνη και την Πύλο θα υλοποιηθεί με ιεράρχηση. Θα ληφθεί συγκεκριμένη απόφαση πολύ σύντομα αφού ολοκληρωθεί η μελέτη που θα παραδώσει ο παραχωρησιούχος, πιστεύω ότι μια μεγάλη οφειλή της πολιτείας συνολικά είναι να θωρακίσουμε με κοινωνικές υποδομές την πόλη της Καλαμάτας και τη Μεσσηνία.

Τα αντιπλημμυρικά έργα πρέπει να γίνουν, οι χρόνιες παθογένειες του είπε ο Δήμαρχος υπάρχουν σε πολλές περιοχές. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να αφήσουμε τις φτωχές γειτονιές της Καλαμάτας και των αστικών κέντρων να πλημμυρίζουν γιατί κάποιοι δεν πρόβλεψαν να ολοκληρώσουν το χωροταξικό σχεδιασμό και να κάνουν αυτά που έπρεπε για να συμπληρώσουν τις κοινωνικές υποδομές.

Σε αυτό το πλαίσιο εκτός από το έργο που γίνεται ήδη, θα χρηματοδοτηθούν άλλα τρία αντιπλημμυρικά έργα, δυο θα είναι στην πόλη της Καλαμάτας και ένα στη Μεσσήνη αλλά  και οι υπόλοιπες εξαγγελίες των έργων που σύντομα θα υλοποιηθούν, θα γίνουν σε λίγες μέρες από τον Πρωθυπουργό που θα εγκαινιάσει και την ολοκλήρωση του πρώτου αυτοκινητόδρομου, για να μην κάνουμε εξαγγελίες, αλλά να είναι πολύ συγκεκριμένα αυτά που έχουμε να σας ανακοινώσουμε.

Εγώ θέλω να πω ότι η Μεσσηνία και γενικότερα η Πελοπόννησος είναι μια περιοχή που οι πολίτες της, ο κόσμος της, ο πολιτισμός της είναι διαχρονικά προοδευτικός και επομένως πρέπει να επιστρέψει σε αυτή την προοδευτική τοποθέτηση.

 Θα ήταν παράλειψή μου να μην τονίσω την πολύ καλή συνεργασία που έχουμε με την Τοπική Αυτοδιοίκηση του Α βαθμού και με το Δήμαρχο Καλαμάτας και με τον Γιώργο Τσώνη, άλλωστε πιστεύω ότι και η μελέτη που προχωράει, για το Πάμισο και η ολοκλήρωση αυτού του έργου επηρεάζει και την Καλαμάτα και όλο το νομό στην αντιπλημμυρική προστασία και την ανάπλαση των γύρω περιοχών.

Άρα πιστεύω ότι σε αυτές τις κοινωνικές υποδομές πρέπει όλοι να ρίξουμε βάρος να μην εφησυχάσουμε και να ολοκληρωθούν. Να είστε καλά και ευχαριστούμε πολύ.


2 Σχόλια

Στην αναθεώρηση της σύμβασης του Μορέα περιλαμβάνεται και η αναθεώρηση της πολιτικής γραμμής της εφημερίδος ΕΘΝΟΣ κ. Υπουργέ;

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.