«Κλικ» στο 1928: Το δρομολόγιο Τρόπαια - Τρίπολη διάρκειας 7 ωρών

«Κλικ» στο 1928: Το δρομολόγιο Τρόπαια - Τρίπολη διάρκειας 7 ωρών

Μάιος 01, 2020 - 10:02
1 σχόλια

Μοιάζει σχεδόν απίστευτο στον σύγχρονο άνθρπο, αλλά το δρομολόγιο Τρόπαια - Τρίπολη το 1928, όταν ετέθη σε κυκλοφορία το πρώτο δημόσιας χρήσης αυτοκίνητο στην περιοχή, είχε διάρκεια περίπου επτά ωρών.

Ο Κώστας Νίτσιος από τη σελίδα του στο Facebook δίνει πληροφορίες για το μεγάλο ταξίδι από τα Τρόπαια στην Τρίπολη και δημοσιεύει μια φωτογραφία του πρώτου αυτοκινήτου, ιδιοκτησίας Θεόδωρου Σταυρόπουλου, που εκτελούσε αυτό το δρομολόγιο.

Ο κ. Νίτσιος γράφει:

Το αυτοκίνητο αυτό εκτελούσε το δρομολόγιο ΤΡΌΠΑΙΑ - ΤΡΊΠΟΛΗ και ήταν ιδιοκτησίας του Θεοδώρου Σταυρόπουλου ( Μουτζούρη) και ετέθη σε κυκλοφορία στα Τρόπαια στις 8 - 8 -1928 Διάρκεια ταξιδίου 7 ώρες περίπου Το πιο συγκλονιστικό είναι ότι πριν ξεκινήσει το δρομολόγιο του η συγκοινωνία γινόταν με κάρα τα οποία είχαν στην κατοχή τους οι Αφοί ΓΕΩΡΓΊΟΥ οι οποίοι εκτός από την συγκοινωνία έχουν κτίσει τα περισσότερα γεφύρια της περιοχής μεταξύ αυτών και το γεφύρι στο φράγμα του ΛΆΔΩΝΑ Το πώς γινόταν η συγκοινωνία από Τρόπαια προς Τρίπολη με τα κάρα Το μικρό κάρο πήγαινε σε κάποιο χωριό να παραλάβει πράγματα η κάποιο ασθενή ερχόταν στα Τρόπαια και με το μεγάλο κάρο έφευγαν για Τρίπολη ας πούμε Σάββατο μεσημέρι και έφθαναν στην Τρίπολη την Δευτέρα το πρωί παντός καιρού ΓΙΑ να φθάσουν όμως στην Τρίπολη κατά την διαδρομή γινόταν αντικατάσταση στα κουρασμένα άλογα με άλλα ξεκούραστα τα οποία είχαν σε διάφορα χωριά με κεντρικό σταθμό την ΚΑΡΚΑΛΟΥ Τώρα εμείς πάμε Τρίπολη σε μια ώρα περίπου Τα σχόλια και οι εντυπώσεις δικά σας Αναμενω.

 

 

Ειδήσεις: 

Υπάρχει 1 Σχόλιο

Δεν ξέρω αν σχετίζεται ο αριθμός πινακίδας του πρώτου αυτού αυτοκινήτου με τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής 22100 που νομίζω υπήρχε από ιδρύσεως ελληνικου κράτους.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.