Καμπάνια προώθησης των Αρκαδικών προϊόντων και Υπηρεσιών

Καμπάνια προώθησης των Αρκαδικών προϊόντων και Υπηρεσιών

Μάρτιος 21, 2011 - 16:29

- Στηρίζουν οι εμποροβιοτέχνες, οι επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ , οι εμπορικοί Σύλλογοι

 

Της Χριστίνας Τσιορωτά

  Τους Αρκάδες στον τόπο τους θέλει να κρατήσει το Επιμελητήριο Αρκαδίας και κατ επέκταση και τα χρήματα τους. Σε μια προσπάθεια που στόχο έχει την τόνωση της τοπικής αγοράς και την απόκτηση της καταναλωτικής συνείδησης, ξεκίνησε η καμπάνια «Η Κρίση θέλει κρίση» την οποίαν υποστηρίζουν τόσο η Ομοσπονδία Εμποροβιοτεχνών και οι επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ, όσο και οι εμπορικοί σύλλογοι της Αρκαδίας.

Μέσα από αφίσες και διαφημιστικά spot  επιχειρήσεις και καταναλωτές καλούνται να… συμπλεύσουν ώστε κανείς να μην βυθιστεί σε αυτήν την παρατεταμένη οικονομική κρίση η οποία έχει ήδη καταφέρει σοβαρό πλήγμα στην αγορά, στο επιχειρείν και φυσικά στις τσέπες των καταναλωτών. Επιχειρηματίες και έμποροι, ίσως πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ, δηλώνουν έτοιμοι να συνεργαστούν, έτοιμοι να σταθούν στο πλάι του καταναλωτή και όχι απέναντι του, απομονώνοντας εκείνους που θέλουν να τον εκμεταλλευτούν και ουσιαστικά αμαυρώνουν το σύνολο των εμπόρων και επιχειρηματιών. .
Οι φορείς της Αρκαδίας με την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου επιχειρούν να πείσουν τους καταναλωτές να προτιμούν την τοπική αγορά, ν αφήνουν τα χρήματα τους στις ντόπιες επιχειρήσεις αφού μονάχα έτσι θα κατορθώσουν και οι ίδιοι να παραμείνουν ενεργοί αλλά και οι καταναλωτές να επωφεληθούν αφού προτιμώντας τα τοπικά καταστήματα επιτυγχάνεται η απρόσκοπτη λειτουργία τους και η ανάπτυξη της οικονομίας.  «Ξεκινάμε καμπάνια για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών του νομού Αρκαδίας. Ευχαριστώ τους φορείς που είναι εδώ και στηρίζουν τις κινήσεις μας . Το Επιμελητήριο είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου με σκοπό την προαγωγή της επιχειρηματικότητας. Ξεκαθαρίζω λοιπόν ότι δεν αποφασίζουμε ούτε νομοθετούμε, αλλά συμβουλεύουμε και προτείνουμε. Στα πλαίσια αυτού τουρ όλου ξεκινάμε μια καμπάνια για τη στήριξη των τοπικών προϊόντων μέρος μια συνολικής στρατηγικής κατά της κρίσης. Καταλαβαίνουμε το άσχημο οικονομικό κλίμα όμως η άποψη μας είναι ότι οι επιχειρηματίες δεν γίνεται να καταθέτουν τα όπλα και να μοιρολατρούν. Η καμπάνια δεν αφορά μόνο τα ψώνια του καταναλωτή θέλουμε ν αναδείξουμε και στις δυο κατευθύνσεις ότι είναι  συμφέρον όλων ν αφήνουμε τα χρήματά μας στον τόπο μας. Αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα για όλους και αυτό το μήνυμα προσπαθούμε να περάσουμε. Πιστεύουμε ότι από δω και πέρα η μόνη διέξοδος για τη χώρα θα είναι η επιχειρηματικότητα και τίποτα άλλο. Πρέπει να ξέρετε ότι στο εξωτερικό η πλειοψηφία των καταναλωτών έχει συνείδηση , φιλοδοξία μας είναι ν αποκτήσουμε και εμείς. Ομολογώ ότι συνεργαζόμαστε και με την περιφέρεια και τους δημάρχους οι οποίοι έχουν ενστερνιστεί την φιλοσοφία και συνεργαζόμαστε για την προώθηση των τοπικών προϊόντων και φυσικά και του τουριστικού προϊόντος» ανέφερε στην εισήγησή του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας Γιάννης Μπουντρούκας.

 

1ο βήμα η αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης

Η αποκατάσταση της σχέσης εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τους εμπόρους αποτελεί την προτεραιότητα για την ομοσπονδία των Επαγγελματιών , εμπόρων και βιοτεχνών. Ο Πρόεδρος Π. Θεοδωρόπουλος τόνισε την σημασία αυτής της προτεραιότητας σημειώνοντας πως μαζί με την οικονομία στη χώρα πάτο έχει πιάσει και η ηθική. «Διαβεβαιώνω ότι η ομοσπονδία των επαγγελματιών εμπόρων και βιοτεχνών στηρίζει το επιμελητήριο και την καμπάνια διότι είναι ίσως το ένα χειροπιαστό που μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση. Πολύ δε περισσότερο δημιουργεί μια κουλτούρα συνεργασιών. Εμείς έτσι θέλουμε να το δούμε και έτσι νομίζουμε ότι θα βοηθήσει περισσότερο. Ζούμε στο επίκεντρο του κυκλώνα της κρίσης ,είναι ίσως από τα πιο χαμηλά σημεία που έχει βρεθεί η οικονομία και η χώρα νομίζω όμως ότι στον πάτο έχει φτάσει και η ηθική και αυτό πρέπει να διορθώσουμε. Πρέπει να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη και γι αυτό πρωτίστως εμείς νιώθοντας το βάρος της πρόσκλησης  που κάνουμε για κατανάλωση τοπικών προϊόντων έχουμε υποχρέωση να δώσουμε στην κοινωνία και στην τοπική αγορά το καλύτερο».
Την καμπάνια της προώθηση των τοπικών προϊόντων και υπηρεσιών στηρίζουν και οι εμπορικοί σύλλογοι, καθώς και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων την Βιομηχανικής Περιοχής Τρίπολης.

Video: 

youtube://v/edEVtU6z1fA