Το «χάπι» της τουριστικής ανάπτυξης και τα χάπατα

Το «χάπι» της τουριστικής ανάπτυξης και τα χάπατα

Νοέμβριος 27, 2019 - 18:21
10 σχόλια

Κλείνει η ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη και ως αντίβαρο προτείνεται η τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Σωστά. Μονάδες που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια δίνουν ακριβώς τον ίδιο πλούτο όσο τα Aibnb, οι ξενώνες, τα ξενοδοχεία και ο γαστρονομικός τουρισμός... Που προσφέρουν εποχική, κυρίως, απασχόληση, με επισφαλείς συνθήκες εργασίας -ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας! 

Κλείνει άρον-άρον η ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη και στους πολίτες κυβέρνηση, Περιφέρεια και βουλευτές «πουλάνε» σχέδια επί χάρτου για τουριστική ανάπτυξη στον αέρα, για πολιτιστικές διαδρομές και μονοπάτια που θα αποτελέσουν «πόλο έλξης». Σύμφωνοι, κάποτε πρέπει να κλείσουν οι μονάδες, αφού διπλωματικά έχουμε αποτύχει (αστερίσκος: κανείς δεν μας έχει απαντήσει γιατί η Γερμανία θα κρατήσει τις δικές της για καμια εικοσαετία ακόμα. Μάλλον επειδή οι Γερμανοί είναι χαζοί και έτρωγαν βελανίδια όταν εμείς αποδεικνύαμε την άνωση). Είναι δυνατόν, όμως, το άμεσο χτύπημα του κλεισίματος των μονάδων να επουλωθεί με τον σχεδιασμό της τουριστικής ανάπτυξης που ενδεχομένως αποδώσει ύστερα από 20 και πλέον χρόνια;

Πνίγονται τα νησιά από το μεταναστευτικό, και η λύση είναι -μαντέψτε!- η τουριστική τους προβολή!

Πρόσφατο «θύμα» της τουριστικής παντιέρας, η Λέρος. Ο υπουργός Τουρισμού σήμερα είχε μια πολυφωτογραφημένη συνάντηση με τον πρόεδρο ξενοδόχων και με έναν εκδότη του νησιού, προκειμένου να αμβλυνθούν οι αρνητικές συνέπειες από το μεταναστευτικό στον τουρισμό.

Θα υλοποιηθεί, λέει, ειδικό πρόγραμμα διαφήμισης από τον -νεκραναστημένο- ΕΟΤ αλλά θα αναπτυχθούν και ιδέες για τον θαλάσσιο τουρισμό. Καλά είναι όλα αυτά, αλλά έτσι όπως πάει το πράγμα, το μόνο αξιοθέατο στο νησί σε λίγο θα είναι τα χωράφια στα οποία εξαπλώνονται οι σκηνές των προσφύγων - μεταναστών, αφού οι ροές δεν σταματούν.

Το κερασάκι στην τούρτα, ο σιδηρόδρομος στην Πελοπόννησο. Το μοναδικό μέσο που έβγαλε από την απομόνωση την Αρκαδία τέλη του 19ου αιώνα και που συνέδεσε ολόκληρη την Πελοπόννησο, εξαιτίας της αχρηστίας διοικήσεων και κυβερνήσεων έχει απενεργοποιηθεί και οι συνέπειές του είναι ολέθριες για την οικονομία μας. Και, δυστυχώς, περισσότερος λόγος γίνεται για να φτιάξουμε αεροδρόμιο στην Τρίπολη, παρά για το πώς μπορεί να ενεργοποιηθεί ένα δίκτυο το οποίο μπορεί να ξαναδώσει τεράστια οφέλη στη μετακίνηση και στο εμπόριο.

Ο βουλευτής της ΝΔ Άγγελος Συρίγος προτείνει να γίνει ποδηλατόδρομος.

Ο κ. Συρίγος παραθέτει στην επιχειρηματολογία του ανακρίβειες, όπως έδειξε ο κ. Κωνσταντίνος Μπρούσαλης με επιστολή του (δείτε ΕΔΩ). Ειρήσθω εν παρόδω, πρέπει να καταλάβουν οι βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος ότι δεν μπορούν, μόνο και μόνο για να νομίζουμε ότι εργάζονται πυρετωδώς για το καλό της χώρας, να ανακατεύουν δημοφιλείς έννοιες σε ένα μπολ, να φτιάχνουν στα γρήγορα ένα γλυκό «της τεμπέλας», που λέμε, και να μας το σερβίρουν λες και είναι Πάβλοβα. Πήξαμε στις εύκολες συνταγές χωρίς κανέναν σχεδιασμό.

Εν πάση περιπτώσει, το να σκοτώσεις ένα εμβληματικό και ιστορικό έργο για την Πελοπόννησο, που μπορεί να είναι εξαιρετικά αποδοτικό αν επαναλειτουργήσει, προκειμένου να.... αναπτύξεις τον ποδηλατο-τουρισμό, το λες και ανοησία.

Το λες, όμως, και μια πρώτης τάξεως «πασπάλα ζάχαρης» για να καταπιούμε εμείς τα χάπατα, όπως μας θεωρούν προφανώς, την μπουκιά μας.

Αλλά πρόκειται για πασπάλα. Γλυκιά και ευκαιριακή. Στην πραγματικότητα, πολύ-πολύ σύντομα η κυβέρνηση θα πρέπει να απαντήσει με έργα.

Με πραγματικά έργα.

Γαλανιάδη Εύα

Tags: 

10 Σχόλια

Ποιο τρένο; Αυτό που έφαγαν έφαγαν και στο τέλος τι "ανακατασκευασαν"; : Τρίπολη- Αθήνα 5 1/2 ώρες. Ποιος ταξιδεύει ακόμη και δωρεάν;

Πλήρης έλλειψη επαφής με τη πραγματικότητα. Στον 21 αιώνα τι κάνουμε; Τραίνο και αεροδρόμιο στη Τρίπολη, που απέχει 1.5 ώρες από την Ομόνοια;

Ρωτήστε αυτούς που οδηγούσαν τους συρμούς και αυτούς που ξέρουν πόση ώρα έκαναν οι συρμοί στα "δοκιμαστικά"Τρίπολη-Κόρινθο μετά την "ανακατασκευή" της σιδηροδρομικής γραμμής και μετά ρωτήστε τους γιατί τους δόθηκε κατά την έναρξη της υποτιθέμενης λειτουργίας να γίνεται η διαδρομή αυτή σε διπλάσιο χρόνο,έτσι για να μάθουμε και εμείς.....

Και τι σε νοιάζει observer αφού εσυ ζεις στο Chicago ,η γύρισες Τρίπολη μαγκάκο ;

Το τραίνο το χρειαζόμαστε για να μεταφέρει εμπορεύματα με χαμηλότερο κόστος από τις οδικές μεταφορές. Αυτός πρέπει να είναι ο πρωταρχικός στόχος κατά την γνώμη μου.

Σε λίγο καιρό θα έχουν πάρει και τις ράγες οι ημεδαποί για scrap οπότε δεν θα μας βγάλουν από τον μπελά του τι θα κάνουμε.

Συγχαρητηρια για το αρθρο!θελουμε πισω το τραινο μας....Ρεππα δεν ξεχναμε.....

Συνεχίστε να μας θυμίζετε τους αγράμματους αργόμισθους των 3.000 ευρώ μηνιαίως που αντι να απολύσει ο Μητσοτάκης ως υπουργός τους έστειλε με μετάταξη σε δικαστήρια και σχολεία να προκαλούν με την εργατικότητά τους και το ξεγύμνωμα των προσόντων τους.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.