Δείτε πώς σε ένα λεπτό μεταφέρεται το πρόβλημά σας στο δήμο Τρίπολης (vid)

Δείτε πώς σε ένα λεπτό μεταφέρεται το πρόβλημά σας στο δήμο Τρίπολης (vid)

Αύγουστος 29, 2019 - 19:15
13 σχόλια

Ένα "καινοτόμο αυτοματοποιημένο σύστημα επικοινωνιών διευκόλυνσης των πολιτών" παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου ο απερχόμενος δήμαρχος Τρίπολης κ. Δημήτρης Παυλής, και ο πρώην πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης, κ. Γιώργος Θεοδωρακόπουλος.

Δημήτρης Παυλής:

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας Δήμος είναι η καθημερινότητα του, είναι το πως αντιμετωπίζει τα προβλήματα της καθημερινότητας και πως προσεγγίζονται αυτά ειδικότερα δε, σε δήμους που δεν είναι αστικοί Δήμοι όπως ο Δήμος Τρίπολης.

Ο Δήμος Τρίπολης είναι ένας πολύ μεγάλος Δήμος και είναι πολύ δύσκολο να ικανοποιηθούν πάνω από 100 χωριά. Έτσι λοιπόν τα ζητήματα της καθημερινότητας που είναι το ζητούμενο και κρίνεται και ένας Δήμαρχος αν μπόρεσε να πετύχει στο έργο του αντιμετωπίζοντας την καθημερινότητα, γιατί δεν πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας το μοντέλο που ίσχυε παλιά, να υπάρχει ένας τοπικός πρόεδρος όπου θα πηγαίνει ο συγχωριανούς του και θα του έλεγε το πρόβλημα και αυτός  θα προσπαθούσε να το λύσει.

Αυτό όπως ξέρετε μετά την εφαρμογή του νόμου του 38/52 του 2010 τελείωσε. Φτάσαμε σε τεράστιους Δήμους με τα προβλήματα πολλές φορές να μην μπορούνε να αντιμετωπιστούν ετσιί ώστε να βελτιωθεί η καθημερινότητα του κόσμου.

Προκειμένου λοιπόν να δοθεί απάντηση στην καθημερινότητα και τα προβλήματα των πολιτών, αυτό που προέχει είναι η πληροφορία- πότε λαμβάνει ο Δήμος την πληροφορία.

Για να μπορέσει να λάβει την πληροφορία για τα προβλήματα που υπάρχουν ένας Δήμος και συγκεκριμένα οι υπηρεσίες του, θα έπρεπε να είναι 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, ο τοπικός εκπρόσωπος εκεί και να ασχολείται ο ίδιος, ή να έχει δείξει ένα τέτοιο ενδιαφέρον για τα προβλήματα των συμπολιτών του, ώστε πραγματικά να έχει καταντήσει γραφικός.

Καταφέραμε να μπορούμε να μεταφέρουμε στα όρια του Δήμου, όποιο πρόβλημα εντοπίζεται από οποιονδήποτε πολίτη, είτε είναι με το αυτοκίνητο του, είτε κάνει το οτιδήποτε με ένα απλό τηλέφωνο στο 15181.

Δημιουργήσαμε μία καινοτόμα λύση του προβλήματος, το οποίο μας παίδεψε πάρα πολλά χρόνια, δημιουργήσαμε ένα πρόγραμμα το οποίο μεταφέρει άμεσα την πληροφορία σε χρόνο πραγματικό 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, οποιαδήποτε μέρα, στην αρμόδια υπηρεσία μόνο με ένα τηλεφώνημα.

Σκεπτόμενοι όλα αυτά, δουλέψαμε σκληρά και καταφέραμε και φτιάξαμε αυτό το ιδιαίτερο καινοτόμο πρόγραμμα, όπου με ένα πενταψήφιο νούμερο το 15181 που θα παίρνουν οι δημότες, έτσι ώστε να αναφέρουν το οποιοδήποτε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους.

Υπάρχουν οδηγίες οι οποίες καθοδηγούν μέσα σε 1 λεπτό, για το ποιος είναι που βρίσκεται το πρόβλημα και ποιο είναι αυτό. 
Ο πολίτης πρέπει να μιλάει καθαρά, γιατί ότι λέει μετατρέπεται σε χαρτί –εδώ είναι η καινοτομία, η φωνή του καθενός να βγαίνει έντυπη σε χαρτί, και με λέξεις κλειδιά οι οποίες θα λέγονται, θα μεταφέρεται το πρόβλημα στην αρμόδια υπηρεσία.

Θα υπάρχουν εντεταλμένοι υπηρεσιακοί παράγοντες, όπου θα παρακολουθούν τις εξελίξεις των εργασιών, θα βγαίνουν στατιστικά στοιχεία κατά πόσο δουλεύει ο άλλος, αν ανταποκρίνεται, αν δίνει λύσεις και πόσο καθυστερεί ένα αίτημα, το βασικότερο είναι ότι δεν χάνεται κανένα έντυπο. 
Θα υπάρχει το ηλεκτρονικό αποτύπωμα, όπου την ίδια στιγμή θα καταχωρείται αυτόματα και θα αρχίζει μία διαδικασία εσωτερική, σε πραγματικό χρόνο ενημέρωσης των υπηρεσιακών παραγόντων όπου απευθύνεται το πρόβλημα και παράλληλα να δρομολογηθεί η λύση του.

Αυτό λοιπόν το οποίο είχαμε υποσχεθεί, το έχουμε φτιάξει εδώ και κάποια χρόνια ο κ. Γιώργος Θεοδωρακόπουλος ως Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας, επειδή η αστική πόλη αντιμετωπίζει τα περισσότερα προβλήματα, ενεπλάκη και ο ίδιος και λόγω ιδιότητας ως ηλεκτρονικός που είναι, μας στήριξε πάρα πολύ, έκανε την παραμετροποίηση με την εταιρεία που έχει φτιάξει το πρόγραμμα, για να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας.

Αμέσως μετά ο κ. Θεοδωρακόπουλος παρουσίασε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα που ήδη χρησιμοποιείται στο Δήμου Τρίπολης, δείχνοντας την λειτουργία του και από τη μεριά του πολίτη, αλλά και από την μεριά του υπηρεσιακού παράγοντα, που θα βλέπει τα προβλήματα και θα ελέγχει την λύση τους.

Οι δυο άντρες τόνισαν ότι η παράδοση στο Δήμο Τρίπολης του συγκεκριμένου καινοτόμου αυτοματοποιημένου συστήματος επικοινωνιών θα βοηθήσει και θα συμβάλει τα μέγιστα, στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση του Δήμου.

Ειδήσεις: 
Video: 

ArcadiaPortal.gr Δείτε πώς σε ένα λεπτό μεταφέρεται το πρόβλημα σας στο δήμο Τρίπολης

Καινοτόμο σύστημα επικοινωνίας από το Δήμο Τρίπολης


13 Σχόλια

Πολύ χρονοβόρο και επίσης νηπιακής μορφής πρόγραμμα. Θα πιάνουν τις κοιλιές τους από τα γέλια οι κανονικοί προγραμματιστές, αν το δουν αυτό. Αν είναι να ακολουθήσεις όλα αυτά τα βήματα, καλύτερα να το φτιάξεις μόνος σου το οδόστρωμα. Φαντάσου και να βιάζεσαι κιόλας. Κι εκείνο το "θα προσπαθήσουμε να σας εξυπηρετήσουμε σύντομα" (δηλ. "έχει ο Θεός" σημαίνει αυτό στην Ελλάδα), το λέει κι ο ίδιος ο υπάλληλος, δεν χρειαζόταν να δαπανήσεις τόσους μήνες για να βάλεις τη φωνή της Google να μας το λέει. Δεν λέτε να ξεκολήσετε από το δήμο εσείς, ε; Δεν ξέρω αν το καταλάβατε, είναι άλλος ο δήμαρχος πλέον

Δεν ξέρω αν σας τό'πανε, αλλά τη γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών 15181 τη δημιούργησε η δημοτική αρχή Σμυρνιώτη και υπάρχει από το 2012. Το ξέρετε ή πιαστήκατε πάλι αδιάβαστοι;

Με την ιλιγγιώδη ταχύτητα που κινούνται οι υπηρεσίες του δήμου, τα αιτήματα έχουν να γεμίσουν πολλά συρτάρια. Για να μην μιλήσουμε για τον επαγγελματισμό και την τεχνογνωσία των εργατών. Κλείσιμο λακούβας, με μια φτυαριά πίσσα όπως-όπως και μετά χτύπημα με την πίσω μεριά του φτυαριού για να κατακάτσει ή πάτημα από τον εργάτη με τις αρβύλες, σαν να πατάει μούστο. Το ουσιαστικό "οδοστρωτήρας" άγνωστη λέξη στο ανύπαρκτο λεξιλόγιό τους..

χαχαχαχ... κατάφεραν λέει «μια καινοτόμα λύση του προβλήματος που τους παίδευε πάρα πολλά χρόνια»... εν έτει 2019... αχ και βαχ και πάλι αχ... πόσο θα μας λείψετε να ξέρατε, που μας χαρίζετε τόσο άφθονο γέλιο, ΓΕΛΟΙΟΙ... Πανηγυρίζετε για αυτό; Αυτό είναι καινοτομία και ήθελε δουλειά ετών και πολύ γνώση και πολύ ιδρώτα; Στην Αφρική μπορεί... Μετά απορούμε γιατί η πόλη έφτασε σε αυτά τα χάλια!

Επιμένετε ακόμη και τώρα να γελοιοποιήστε. Ειδικά αυτός που πήρε 15 σταυρούς στις εκλογές. Τράβα σπίτι σου, αρκετά ρεζίλι έγινες.

δεν ντρεπόσαστε λιγάκι, τρισάθλιοι; αυτο το θεωρείτε επίτευγμα και καινοτομία; και μάλιστα το παρουσιάζετε σαν φιλικό στον πολίτη όλων των ηλικιών; ντροπή σας! που περιμένετε από τον παππού και τη γιαγιά να συνεννοηθεί με μηχανή... είσαστε απαράδεκτοι. το μόνο που πετυχαίνετε είναι να λουφάρετε κάποιους υπαλλήλους που θα έπρεπε να απαντούν στο τηλέφωνο που λειτουργεί από το 2010 και να υποδέχονται τα αιτήματα. καμαρώνετε γιατί απλά ένα ρομποτάκι καταγράφει κλήσεις και μετά τίποτα... καραγκιόζηδες ξεφτυλισμένοι, διαλύσατε την πόλη... ουστ ρεεεε

Το άλλο το ανέκδοτο με τον Τοτό, το ξέρετε; Τρομέρο επίτευγμα. Μπράβο Μήτσιο! Θα καλεί η γιαγιά από το Κακούρι και θα μιλάει με το ρομποτάκι της google και το πρόβλημα λύθηκε! Είσαστε Θεοί! Τι Θεοί δλδ, Ημίθεοι και λίγα λέω! Σαν το παρκάρισμα με χρέωση από το κινητό που θα κάνατε από τον πρώτο χρόνο...

Έχετε προβλέψει το σύστημα να αναγνωρίζει και να καταλαβαίνει την τριπολιτσσσιώτιιιικη προφορά του Μήτσιου και των λοιπών τσοπαναραίων ή τζάμπα τα δώσαμε τα λεφτά;

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.