«Ημέρα Καλής Πράξης 2017» για την Κωτσόβολος και την ομάδα της Τρίπολης (pics,vid)

«Ημέρα Καλής Πράξης 2017» για την Κωτσόβολος και την ομάδα της Τρίπολης (pics,vid)

Ιούνιος 12, 2017 - 08:46
0 σχόλια

Η ομάδα των εργαζομένων της Κωτσόβολος στην Τρίπολη ανέλαβε την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου - Διεύθυνση κοινωνικής μέριμνας, στο πλαίσιο της «Ημέρας Καλής Πράξης» 2017, την Κυριακή, 28 Μαΐου 2017. Η δράση προέβλεπε παροχή προνομιακών υπηρεσιών που αντιμετωπίζουν φτώχεια και κοινωνικό αποκλεισμό καθώς και την στήριξη των οικογενειών με οικονομικά προβλήματα στην περιοχή της Αρκαδίας.

Πιστοί στην προσφορά στο συνάνθρωπο, την Κυριακή 28 Μαΐου 2017, οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανταποκρίθηκαν στο ετήσιο κάλεσμα, με τον αριθμό των συμμετεχόντων να σημειώνει σημαντική αύξηση πανελλαδικά. Συνολικά, συμμετείχαν 1.161 εθελοντές, που δημιούργησαν 63 ομάδες από τα καταστήματα, τα υποστηρικτικά γραφεία, τις κεντρικές αποθήκες και κέντρο διανομής και επισκευών της εταιρείας, υλοποιώντας 53 «πράξεις» μέσα σε μία ημέρα σε όλη την Ελλάδα!

Η «Ημέρα Καλής Πράξης» αποτελεί θεσμό της εταιρείας και αποτελεί τη μετουσίωση της φιλοσοφίας της, να βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και να βελτιώνει την καθημερινότητά του. Για το λόγο αυτό, πέρα από την «Ημέρα Καλής Πράξης», έχει θεσπίσει ακόμη δύο πρωτοποριακά προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, το KODE, μία πρωτοποριακή e-learning πλατφόρμα εκμάθησης κώδικα στα Ελληνικά, και το πρόγραμμα «Δεύτερο Σπίτι για τη συσκευή που δεν χρειάζεσαι», που στόχο έχει να κινητοποιήσει τους πολίτες να προσφέρουν συσκευές που δεν χρειάζονται σε ένα σπίτι που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. Παράλληλα, μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει υλοποιήσει πάνω από 70 δράσεις με κοινωνικό χαρακτήρα, προσφέροντας ενεργά στις κοινωνίες που δραστηριοποιείται το δίκτυο των καταστημάτων της.

Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (μέλος του Ομίλου Dixons Carphone plc)

Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 94 καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.kotsovolos.gr/site/, ενώ απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους.

Η εταιρεία εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες παράδοσης, εγκατάστασης, συντήρησης, επισκευής και προστασίας των προϊόντων μετά την πώληση με τη σειρά υπηρεσιών Support 360ο.

Σχετικά με τη Dixons Carphone

Η Dixons Carphone plc είναι η κορυφαία Ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και τηλεπικοινιακών προϊόντων και υπηρεσιών και απασχολεί πάνω από 42.000 εργαζόμενους σε 11 χώρες. Η Dixons Carphone προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και κινητών συσκευών που υποστηρίζονται από υπηρεσίες μετά την πώληση και παρέχονται από τα brands της εταιρείας Geek Squad και Knowhow, διευκολύνοντας το κοινό να ζει καλύτερα μέσα σε έναν κόσμο διαδικτυακά συνδεδεμένο.

Τα υψηλού επιπέδου brands της Dixons Carphone περιλαμβάνουν την Carphone Warehouse και τα Currys PC World στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, την Elkjøp, τη Phonehouse, την El Giganten, τη Gigantti, τη Phone House και τη Lefdal στις σκανδιναβικές χώρες, την Κωτσόβολος στην Ελλάδα, την Dixons Travel σε μια σειρά από Αγγλικά και Ιρλανδικά αεροδρόμια και τη Phone House στην Ισπανία. Τα βασικά brands παροχής υπηρεσιών περιλαμβάνουν τη Knowhow στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες και τη Geek Squad σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία και την Ισπανία.

Οι υπηρεσίες για επιχειρήσεις (B2B) παρέχονται μέσω των brands Connected World Services, PC World Business και Carphone Warehouse Business. Το brand Connected World Services στοχεύει στην αξιοποίηση της υπάρχουσας τεχνογνωσίας, μεθόδων διαχείρισης και τεχνολογίας του Ομίλου, προκειμένου να προσφέρει ένα εύρος υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις.

Δελτίο Τύπου

Video: 

Καλωσήρθες στον Κωτσόβολο. Εδώ, από εσένα ξεκινάμε!


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.