Δ. Ρέππας: Έχουμε πάρει διαζύγιο με το πολιτικό κόστος!

Δ. Ρέππας: Έχουμε πάρει διαζύγιο με το πολιτικό κόστος!

Φεβρουάριος 10, 2011 - 19:13
6 σχόλια

  Δεν απέκλεισε ο Υπουργός Υποδομών σε σημερινή του συνέντευξη στον real fm, το ενδεχόμενο η Κυβέρνηση να λάβει και άλλες επίπονες για το λαό αποφάσεις η οποίες θα σημάνουν σαφέστατα επιμήκυνση του μνημονιακού χρόνου. Ο Υπουργός έκανε λόγο για αποφάσεις που θα ληφθούν στο Κοινοβούλιο, αποφάσεισπου ουδείς θα μπορεί να αμφισβητήσει, έκανε λόγο όμως και για επιδίωξη ευρύτατης συναίνεσης γι αυτές τις αποφάσεις από τις άλλες πολιτικές δυνάμεις. Στο ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών το οποίο «φουντώνει» ετούτες τις ημέρες και οριοθετείται στις αρχές Απριλίου ο Δ. Ρέππας απέφυγε την ευθεία απάντηση και σημείωσε: « οι επιλογές που κάνουμε είναι κατά το μάλλον όχι δημοφιλείς, είναι επιλογές οι οποίες γίνονται με πολλά κριτήρια και κυρίως στο δημόσιο συμφέρον και πάντως δεν έχουν καμία σχέση με το περίφημο «πολιτικό κόστος» το οποίο δεν μας αφορά, έχουμε πάρει απόλυτο διαζύγιο…

 
Οι εκλογές παράγουν ρευστότητα. Και μόνο η συζήτηση για εκλογές, δημιουργεί ένα περιβάλλον ανασφάλειας και αβεβαιότητας που δεν νομίζω ότι είναι καλός σύμβουλος, ιδίως σε αυτή την περίοδο. Έχουμε την προοπτική μας, ο κοινοβουλευτικός ορίζοντάς μας μάς δίνει ακόμη μία θητεία επαρκή, ώστε να μπορέσουμε να κεφαλαιοποιήσουμε την πολιτική που ασκούμε τώρα με υψηλά στοιχεία μη δημοφιλίας, ώστε την κατάλληλη στιγμή να παρουσιάσουμε και χειροπιαστά αποτελέσματα. »
Ο Υπουργός δήλωσε ευθαρσώς πως ο ελληνικός λαός αντέχει, επειδή βλέπει αποτελέσματα των πολιτικών που ακολουθούνται, κι αυτό ίσως αποτελεί και προάγγελο νέων μέτρων (διερωτώμαι);
Ο Υπουργός απάντησε αναφορικά με την Αττική Οδό και την σύμβαση της ενημερώνοντας πως «ουδέν μεμπτό» για το χρόνο εκμετάλλευσης της οδού , ενημερώνοντας μας πως υπήρξε πολιτική παρέμβαση για να μην ανέρχεται το διόδιο της σήμερα στο 3,70 όπως από τη σύμβαση έχει δικαίωμα , ο παραχωρησιούχος! Παράλληλα αναφέρθηκε και στο περιβόητο πια κίνημα του «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» . «. Η αντίφαση στην Ελλάδα είναι ότι έχουμε διόδια σε δρόμους που είναι υπό κατασκευή και δεν έχουμε θεσπίσει διόδια σε ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο που είναι και δημόσιο έργο και λειτουργεί εδώ και 10 χρόνια, όπως είναι η Εγνατία Οδός. Την καταπονούν φορτηγά, Τούρκοι, Βούλγαροι μεταφορείς, Αλβανοί και άλλοι χωρίς να πληρώνουν διόδιο. Εκεί, λοιπόν, που ο δρόμος είναι έτοιμος δεν πρέπει να τοποθετήσουμε διόδια; Συμφωνούμε σ’ αυτό. Στους υπό κατασκευή δρόμους, υπάρχουν δεκάδες χιλιομέτρων, μεγάλα τμήματα αυτών των δρόμων που είναι έτοιμα και τα χρησιμοποιούν οι χρήστες, εκεί δεν πρέπει να πληρώνουν κάποιο διόδιο; Ασφαλώς πρέπει να πληρώνουν κάποιο διόδιο.
Στα τμήματα εκείνα τα οποία είναι υπό κατασκευή μήπως δεν πρέπει να υπάρχει διόδιο ή το διόδιο να είναι ελάχιστο; Γιατί το διόδιο, η επιβάρυνση πρέπει να είναι αντίστοιχο προς την υπηρεσία που σου προσφέρεται, αλλιώς αν είναι να πληρώνουμε όλοι για μία υπηρεσία που δεν την έχουμε όλη, αυτό και παράλογο είναι και κοινωνικά άδικο.
Αυτός ο οποίος έχει μια υπηρεσία θα πληρώσει το εύλογο αντίτιμο. Και έρχομαι τώρα στο θέμα αυτό της πληρωμής. Κάποιοι θεωρούν και να δεχτώ αυτή την κριτική, ότι είναι ψηλό το κόμιστρο, είναι ψηλό το διόδιο. Ας ασκήσουν κριτική, ας κάνουν και με στοιχεία ακτιβισμού μία πολιτική δράση για λόγους συμβολικούς να εκπέμψουν ένα πολιτικό μήνυμα. Αλλά, επιτρέψτε μου να πω, ότι μία στάση γενικευμένης ανομίας αδικεί τη χώρα.
Ενδιαφέρον έχει η ερώτηση και απάντηση στο θέμα της εμπλοκής «καναλαρχών» που διαθέτουν και εταιρίες, παραθέτουμε αυτούσιο το απομαγντοφωνημένο κείμενο:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ωραία μου τα λέτε θεωρητικά, αλλά αυτός που βγαίνει στην εθνική οδό, θέλετε να προσθέσετε τα διόδια και να δείτε πόσα χρήματα ξοδεύει κανείς για να κάνει το Αθήνα – Θεσσαλονίκη; Μα είναι ντροπή.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Σας λέω τώρα, λοιπόν, και αυτό θέλω να το ακούσετε με προσοχή, ότι όποιος κάνει το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη πληρώνει αναλογικώς λιγότερα απ’ αυτόν που θα κάνει μια ελάχιστη διαδρομή, θα χρησιμοποιήσει δηλαδή για λίγα χιλιόμετρα τον αυτοκινητόδρομο.
Επειδή τα διόδια, έτσι λένε οι συμβάσεις …
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μα κι αυτό είναι απαράδεκτο που συμβαίνει.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Αυτό λέω και αυτό θέλουμε να αλλάξουμε, επειδή τα διόδια δεν είναι υποχρεωτικώς αναλογικά, δεν χρεώνεται δηλαδή κάποιος αναλόγως της απόστασης που διανύει. Σε κάθε σταθμό διοδίου ο χρήστης πληρώνει για το μισό της απόστασης από τον προηγούμενο σταθμό διοδίου και για το μισό της απόστασης από τον επόμενο σταθμό διοδίου.
Όποιος κάνει όλη την απόσταση πληρώνει περίπου αναλογικά, όποιος κάνει μια μικρή απόσταση χρεώνεται δυσανάλογα πολύ, αυτή είναι η αντίφαση. Εμείς τώρα τι κάνουμε λοιπόν;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πάντως στην υπόλοιπη Ευρώπη το θέμα αυτό λύνεται με τα τέλη κυκλοφορίας και όχι με διόδια. Και επίσης εδώ έχουμε και ένα άλλο κακό, μια που κάνουμε αυτή τη συζήτηση τελείως ανοιχτά, ότι πολλοί από τους κατασκευαστές είναι και Mediaρχες και ασκούν πιέσεις στο πολιτικό σύστημα είτε είναι γαλάζιο, είτε είναι πράσινο.
Και για να μπω και στον χώρο της παραπολιτικής, γιατί μου λένε οι ακροατές μου ότι δεν τολμώ να το θέσω, με ρωτούν και για τη συνάντηση Παπανδρέου – Μπόμπολα παραμονές των Δημοτικών Εκλογών.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Πρώτα απ’ όλα δεν είναι συλλήβδην οι πολιτικοί, κακοί πολιτικοί. Δεν είναι συλλήβδην οι επιχειρηματίες, κακοί επιχειρηματίες. Δεν είναι συλλήβδην οι δημοσιογράφοι, κακοί δημοσιογράφοι και οι συνδικαλιστές, κακοί συνδικαλιστές. Αυτοί οι μηδενισμοί νομίζω ότι έχουν οδηγήσει σε μία κακή χώρα, σε μία κακή αντίληψη και δεν γίνεται τεκμηριωμένα ο δημόσιος διάλογος, αυτός ο αποπροσανατολισμός βλάπτει, δεν ωφελεί.
Σας λέω πολύ συγκεκριμένα ο Πρωθυπουργός και ο κάθε Πρωθυπουργός βεβαίως, έχει δικαίωμα και πρέπει να συναντά παράγοντες της δημόσιας ζωής και δημοσιογράφους, πρέπει να συναντά και επιχειρηματίες, πρέπει να συναντά και Ενώσεις εργαζομένων και εκπροσώπων, πρέπει να συναντά και φορείς, πρέπει να συναντά.
Τί είναι ο Πρωθυπουργός ιδρυματισμό έχει, είναι κλεισμένος σε κάποιο γραφείο; Όλοι πρέπει να συναντούν όλους, γιατί δεν έχουν να κρύψουν τίποτα και δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Και εγώ πρέπει να συναντώ ανθρώπους, με τρόπο όμως ο οποίος δεν με εκθέτει σε μία κριτική.
Άλλο τί κριτική γίνεται και αυτή είναι η μοίρα των πολιτικών, θα τη δεχτούν. Αλλά αν έχει κάποιος να προσάψει κάτι στη διαχείριση που κάνουμε, να το τεκμηριώσει. Σας πληροφορώ, ψάξτε, δεν θα βρείτε τίποτα στη διαχείρισή μας.
Έρχομαι τώρα και στο άλλο θέμα που είπατε. Δείτε τί τέλη κυκλοφορίας έχουν σε άλλες χώρες. Κάθε χώρα επιλέγει να χρεώνει τους πολίτες με ένα διαφορετικό σύστημα. Στις συγκοινωνίες έχουμε τεράστια ελλείμματα, επειδή μπήκατε σε αυτό το θέμα, ποιος θα πληρώσει τα ελλείμματα; Δεν θα τα πληρώσει κάποιος;
Εμείς, όπως είπα κάπου χαρακτηριστικά, πήγαμε στις εκλογές για να βγούμε Κυβέρνηση να κυβερνήσουμε, δεν πήγαμε σε κάποιο διαχωρισμό για να αναδειχτούμε οι «χαρρυποτερότεροι» Χάρρυ Πότερ, να κάνουμε θαύματα. Δεν κάνουμε θαύματα.»

Ειδήσεις: 
Tags: 

6 Σχόλια

Εδω στην Αρκαδια να δεις "Δημητρακη μας" τι διαζυγιο θα παρεις... και θα σου κανω και την εξης ερωτηση για να δω ποσο προετοιμασμενος εισαι: "Σου' χει λάχει, σου'χει λάχει να σε κυνηγουν οι βλαχοι???" Αν η απαντηση σου ειναι "οχι", σε βεβαιωνω οτι συντομα θα σου λαχει...

Irthe h wra gia diazugio me thn politikh kai stefanwma me thn giouxa Mhtso!!

μαλον δεν εχεις καταλαβει καλα.η κοινωνια εχει παρει απο σενα διαζυγιο.

Στο ΠΑΣΟΚ έχετε πάρει διαζύγιο με την αλήθεια! Έχετε πάρει διαζύγιο με την κοινωνία! Έχετε πα΄ρει διαζύγιο με την Εθνική κυριαρχία! Έρχετε και το διαζύγιο με την εξουσία!!!

για να μην τον κυνηγουν οι βλαχοι δεν πηγε ο μητσος και στα εγκαινια για τα σπηλαια στο καψια. ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ Ο ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ

Διαζύγιο με το φίλοτιμο και την αξιοπρέπεια έχετε πάρει κ. Ρέππα!!