Αποζημίωση απο την ΔΕΔΔΗΕ για βλάβη ηλεκτρικών συσκευών - Τι πρέπει να πράξει ο καταναλωτής;

Αποζημίωση απο την ΔΕΔΔΗΕ για βλάβη ηλεκτρικών συσκευών - Τι πρέπει να πράξει ο καταναλωτής;

Δεκέμβριος 05, 2012 - 15:44

Απο τον Μάϊο του 2011 ο ΔΕΔΔΗΕ έχει θεσπίσει διαδικασία βάσει της οποίας χορηγείται χρηματικό ποσό σε καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών συσκευών τους, εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του εναερίου ή υπογείου δικτύου Χαμηλής Τάσης.

Διαβάστε τον οδηγό της υπηρεσίας με πρακτικά βήματα για να διεκδικήσετε αποζημίωση για βλάβη σε ηλεκτρικές συσκευές σας που θεωρείτε ότι οφείλεται σε υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ.

Να θυμήσουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ είναι η εταιρεία Διαχείρισης του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλκεκτρικής Ενέργειας που αντικατέστησε την Δ.Ε.Η. Υπηρεσίες όπως, η ηλεκτροδότησή μας, η καταμέτρηση της κατανάλωσής μας, η αποκατάσταση των βλαβών, περνούν πλέον από την ΔΕΗ στο ΔΕΔΔΗΕ.Επίσης τα σημεία εξυπηρέτησης για υπηρεσίες δικτύου (Περιοχές, Πρακτορεία και Υποπρακτορεία της ΔΕΗ) παραμένουν στη γνωστή τους θέση, απλά αλλάζουν οπτική εικόνα και εντάσσονται στο ΔΕΔΔΗΕ.

Ας γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, πέρα απο τις υποχρεώσεις μας και να διεκδικούμε ότι μας αναλογεί όταν υπάρχουν φθορές και βλάβες με την βοήθεια των υπαλλήλων και της εταιρείας διαχείρησης που είναι υπέυθυνη για την υπηρεσίες που ο πολίτης πληρώνει.

 

Συνέβη βλάβη σε ηλεκτρικές συσκευές σας  που θεωρείτε ότι οφείλεται σε υπαιτιότητά μας ;

Σας ενημερώνουμε ότι για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές σας, που θεωρείτε ότι οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορείτε, εντός το πολύ τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από το συμβάν, να υποβάλλετε αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ, από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό σας.

Επιπλέον σας γνωρίζουμε ότι:

• εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών μας από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, σας αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας σας1.

• ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών σας οφείλεται σε τυχαία2 βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης σας χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας σας, χρηματικό ποσό έως 300 € ή έως 400 € για μονοφασική ή τριφασική παροχή αντίστοιχα.

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού θα πρέπει:

• να υποβάλετε έγκαιρα την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης.

• να θέσετε στη διάθεσή μας, εφόσον σας ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

• να θέσετε στη διάθεσή μας, όταν σας ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).

• να υπογράψετε Υπεύθυνη Δήλωσης αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που σας χορηγούμε

Σας ενημερώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ:

• αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς σας για την υποβολή στοιχείων που σας ζητούνται.

• σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής σας, σας καταβάλλει χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω καθώς και για την προστασία των ευαίσθητων ηλεκτρικών συσκευών σας μπορείτε να λάβετε από τα κατά τόπους γραφεία μας.

 

 

Ειδήσεις: 
Tags: