«Εντερούν»: Το αρσενικό χαρέμι του Σουλτάνου

«Εντερούν»: Το αρσενικό χαρέμι του Σουλτάνου

Ιανουάριος 24, 2013 - 09:25
13 σχόλια

Του Δημοσθένη Σωτηρόπουλου

Ο Σουλεϊμάν και ολόκληρη η Οθωμανική Διοίκηση ήσαν αρσενοκοίτες, κίναιδοι και παιδόφιλοι, που διοικούσαν επί αιώνες την Οθωμανική Αυτοκρατορία. Το γνωστό ...«Οθωμανικό Δίκαιο». Τα ανώτατα αξιώματα καταλάμβαναν οι «απόφοιτοι» του ΕΝΤΕΡΟΥΝ (το δεύτερο Χαρέμι τού Σουλτάνου) με... αγόρια και άντρες! Γιατί μάς κρύβουν το «αρσενικό Χαρέμι» τού Σουλεϊμάν;

  Ποια είναι η Ελληνική Απάντηση στην Τούρκικη Προπαγάνδα και στον Νταβούτογλου, που έρχεται στην Αθήνα στις αρχές Οκτωβρίου:
Ένα Κράτος GAY Pride. Σιγή Ιχθύος στο σήριαλ του «Μεγαλοπρεπούς» αρσενοκοίτη (και στα συνεργαζόμενα Κανάλια) για το «Αρσενικό Χαρέμι» Εντερούν: Όσο πιό «στενή» η σχέση κά-ποιου με το Σουλτάνο, τόσο «Υψηλότερο» το αξίωμα που ελάμβανε μετά την «αποφοίτησή» του.

Με τη βοήθεια του αείμνηστου Νεοκλή Σαρρή. (Είχε προσκληθει και ομιλήσει πλειστάκις στην Τουρκοφάγα Ντρομπολιτσά) διαπρεπείς Νομικός, Πολιτικός Επιστήμονας, συγγραφέας και Τουρκολόγος, (Κωνσταντινουπολίτης, είχε αποφοιτήσει από τη Μεγάλη του Γένους Σχολή και είχε τέλεια γνώση της Τουρκικής. Γνώριζε τα Τουρκικά πράγματα όσο ελάχιστοι). Θα κάνουμε μαζύ του ένα μικρό ταξίδι στην Οθωμανική πραγματικότητα, στο πραγματικό ωμό περιβάλλον των Σουλτάνων και της Οθωμανικής Διοίκησης. Αυτό που μας κρύβουν επιμελώς, παρουσιά-ζοντας αντ’αυτής μία ρομαντική ερωτική ιστορία (του Σουλεϊμάν) σε ένα εξωραϊσμένο και εξι-δανικευμένο περιβάλλον.
Στο βιβλίο του Νεοκλή Σαρρή «Οσμανική Πραγματικότητα, Εκδόσεις Αρσενίδη, 1990, Τόμο Α’ (Το Δεσποτικό Κράτος) διαβάζουμε (σελ. 383): «Το Δεύτερο τμήμα του χώρου των ανακτόρων του Τοπ-Καπί, μετά το Χαρέμι, που αφορά κατά βάση τον πατισάχ (Σουλτάνο), είναι το Εντερούν (Enderûn). Η λέξη, παρότι φαίνεται ως περσική, αντιστοιχεί προς την Ελληνική «ενδότερα». Εννοιολογικά σημαίνει ακριβώς ό,τι και το Χαρέμι. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα χώρο απαγορευμένο στους υπόλοιπους, όπου αντί για γυναίκες υπάρχουν άντρες. Με άλλα λόγια, είναι το χαρέμι των αγοριών του Σουλτάνου». «Όπως είδαμε πιό πάνω, τα ανθρώπινα απο-κτήματα των Σουλτάνων (και γενικότερα των αξιωματούχων του κράτους, δεν ήταν μονάχα παλλακίδες, αλλά και άνδρες.  Οι αρσενικοί γκουλεμά (gulema), χρησιμοποιούνταν κατ’ αυτό τον τρόπο ως υπηρέτες και ως ερωτικά αντικείμενα. Με αυτό περισσότερο από την φιλο-ομοφυλική  ιδιότητα της Οσμανικής (Οθωμανικής) πραγματικότητας, θέλουμε να τονίσουμε
τον αμφίφυλο χαρακτήρα της».
  «Είναι εκπληκτική παραλληλία μεταξύ της οργάνωσης του Εντερούν και εκείνης του Χαρεμιού. Υπάρχει ακριβής αναλογία μεταξύ των αξιωματούχων υπηρετών του Σουλτάνου σε αμφότερους τους χώρους, π.χ. δύο κουρείς: μία κομμώτρια στο Χαρέμι και ένα αγόρι κουρέας στο Εντερούν. Παρομοίως ο Σουλτάνος έχει δύο λουτρά (Hamam). To ένα από αυτά βρίσκεται στο Χαρέμι και είναι εκείνο που βλέπει σήμερα ο επισκέπτης του Τοπ – Καπί. Το δεύτερο χαμάμ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕΙ, βρισκόταν μέσα στο Εντερούν. Στο πρώτο τον έλουζαν κορίτσια, στο δεύτερο αγόρια! Επιπροσθέτως το Χαρέμι φύλαγαν νέγροι ευνούχοι ενώ το Εντερούν λευκοί ευνούχοι», και συνεχίζει ο Ν. Σαρρής, στη σελ 384: «Ο Σουλτάνος διαμοίραζε τη ζωή του ανάμεσα στα δύο τμήματα των ανακτόρων. Στο Χαρέμι περιστοιχιζόταν από γυναίκες, στο Εντερούν από τους «γκουλεμά», που σε πιστή μετάφραση γίνονται «ίτς ογλάνια» (iç = εσωτερικό, oğlan = αγόρι) εξ ού και «τσογλάνι», ο αριθμός των οποίων ξεπερνούσε τους χίλι-ους. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, το στενό περιβάλλον του Σουλτάνου σχεδόν καθ’ ολοκλη-ρίαν αποτελείτο από προσφάτως (και βίαια) εξισλαμισμένα άτομα. Γιατί όπως οι τζαριγέ (παλ-λακίδες) ήταν προϊόντα αρπαγής και αιχμαλωσίας, έτσι και οι αρσενικοί γκουλεμά προέρχονταν από το ντεβσιρμέ (παιδομάζωμα). «ήταν ανθρωπίνως αδύνατον ο Σουλτάνος να ανταποκριθεί σ`αυτήν την ερωτική προσφορά. Οι αυξημένες ερωτικές του ανάγκες αντιμετωπίζονταν φαρμα-κευτικά. Ο αρχιφαρμακοποιός των ανακτόρων παρασκεύαζε ειδικό τονωτικό παρασκεύασμα, το αποκαλούμενο ματζούνι (macun). (σελ. 380)
Να σημειώσουμε εδώ ότι λόγω της παρατεταμένης αγαμίας και εγκλεισμού στα χαρέμια, οι τρόφιμοι συχνά δημιουργούσαν ομοφυλοφιλικές σχέσεις μεταξύ τους καθώς και με τους ευ-νούχους. Το φαινόμενο αυτό περιγράφει ο Ν. Σαρρής στις σελίδες 380-382.
«Οι Σουλτάνοι επέλεγαν τις συντρόφισσές τους από τις παλλακίδες, που τους δώριζαν πολλές φορές οι γονείς τους. Για παράδειγμα, ο Μπαγιαζήντ Β’ το 182? μεταξύ διαφόρων δώρων, που προσέφερε στο γιό του Σεχνισάχ ήταν και 5 αγόρια, 5 παλλακίδες και 4 γεράκια για τα κυνήγια του. Στον άλλο του γιό Αχμεντ έστειλε 10 αγόρια και 10 παλλακίδες. Οι ερωτικές σχέσεις των Σουλτάνων διαμοιράζονταν ανάμεσα σε αγόρια και κορίτσια». (Σελ. 377)
Συνεχίζει ο Ν.Σαρρής στη σελ. 384: «Το Εντερούν ήταν παράλληλα μία σχολή πολιτικής και διοίκησης. Την εισαγωγή στο Εντερούν ακολουθούσε μία διαδικασία επιλογής από ευάριθμους εφήβους, που κρίνονταν ανάλογα με τα σωματικά και τα πνευματικά τους προσόντα. Γι αυτό λειτουργούσαν και άλλα ανάκτορα με τροφίμους Ίτς Ογλάν («εσώκλειστα αγόρια»). Ο σουλτά-νος κάθε 2 ή 3 χρόνια επισκέπτονταν το Γαλατά Σαράι, και επέλεγε 12 ιτς ογλάν, που μεταφέ-ρονταν στα ανάκτορα. Το εγκύκλιο πρόγραμμα σπουδών περιείχε διάφορες πειθαρχίες γνώ-σεων, όπως μουσική, θρησκευτικά, καλλιγραφία, ιππασία ακόμη και ξυλογλυπτική.
Στο Εντερούν καταβαλλόταν προσπάθεια για τέλεια εκμάθηση του πρωτοκόλλου και της εθι-μοτυπίας. Ειδικότερα το ίδρυμα αυτό αποτέλεσε την κοιτίδα της καλλιέργειας των Οσμανών ι-θυνόντων. Με την είσοδό τους στο Εντερουν ο καθένας αποκτούσε τον παιδαγωγό του, προ-ερχόμενο από τους πρεσβύτερους. Έτσι άρχιζε η εκπαίδευση, που στηριζόταν κι αυτή, όπως των παλλακίδων στο χαρέμι, σε μία συντεχνιακή σχέση δασκάλου-μαθητευόμενου.
Όποιος επιτύγχανε στο πρώτο στάδιο και μάθαινε ανάγνωση και γραφή, θρησκευτικές κλπ. γνώσεις, προαγόταν στην επόμενη κατηγορία. Η τελευταία τάξη ήταν των χάς, που την αποτε-λούσαν σαράντα Αγάδες, οι οποίοι ήταν ταυτόχρονα και το στενότερο περιβάλλον του Σουλτά-νου. Στην πραγματικότητα επρόκειτο για Υπηρέτες του Σουλτάνου (με όλη τη σημασία της λέ-ξης) και οι οποίοι έφεραν τίτλους όπως π.χ. οι ακόλουθοι:»  (Σημειωτέον ότι καθένας από τους αγάδες είχε πολυπληθή ακολουθία ή βοηθούς).

«Σαρίκμπαση: ο φροντιστής των σαρικιών του Σουλτάνου.

Τουφεκτσίμπαση: αρχιτυφεκιοφόρος, φύλαγε τα όπλα κυνηγιού του Σουλτάνου.

Καχβετζίμπαση: αρχικαφεψός, φρόντιζε τα σερβίτσια, κλπ. και τον καφέ του
Σουλτάνου. (Είχε 5 νεαρούς βοηθούς «ονομαστούς για την ομορφιά και την ευγενική τους πα-ρουσία»).

Μπερμπέρμπασι: αρχικουρέας και ταυτόχρονα αρχιλουτροκόμος. Κάθε φορά, που τον κού-ρευαν ή ξύριζαν το Σουλτάνο φύλαγε σε ένα ασημένιο συρτάρι τις τρίχες από τα γένια ή τα μαλλιά, αφού τα έπλενε σε χρυσή λεκάνη με ανθόνερο. Κάθε χρόνο παρέδιδε τις τρίχες  στον επικεφαλής των προσκυνητών (χατζήδων) που αναχωρούσαν για τη Μέκκα, για να τα θάψει σε χώρο παρακείμενο του τάφου του Προφήτη!

Ρικιαμπντάρ Αγά: ακόλουθος του Σουλτάνου στην προσευχή της Παρασκευής και στα ΜπαΪράμια.

Τιρνακτσί: νυχοκόπτης.

Τσουχαντάρ Αγά: ακόλουθος, επικεφαλής ανάλογου αποσπάσματος.

Σιλαχτάρ Αγά: Το σημαντικότερο άτομο στην Ιεραρχία του Εντερούν. Ο αντίστοιχος τίτλος είναι «Πρωτοσπαθάριος». Βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό του Σουλτάνου. Ήταν το άτομο που με-σολαβούσε ανάμεσα στο Σουλτάνο και τον σαντρατζάμη, δηλαδή ήταν ο σύνδεσμος των Ανα-κτόρων με την Κυβέρνηση. Ακόμη δοκίμαζε το φαγητό του Σουλτάνου και καθόριζε τα δύο χρυσά κουτάλια με τα οποία έτρωγε ο Σουλτάνος. (δεν αναφέρεται η χρήση πειρουνιών)»
Σημειωτέον ότι οι Σιλαχτάρ Αγάδες αναλάμβαναν τις υψηλότερες θέσεις, διοικητές μεγάλων επαρχιών, ή υπουργοί / βεζίρηδες.

Να σημειώσουμε το εξής: Σε μία από τις γνωστές φράσεις του προς την εδώ Τουρκική Διοίκη-ση της εποχής του, ο μεγάλος Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης είχε πεί την ιστορική φράση: «..... την πίστιν σας και τον Μωχαμέτην σας, να ..... τον Σουλτάνον σας, να ...... και τον Βεζύρην σας, ........ και τον  Εβραίον Σιλαχτάρ Μπόδα την «που....άνα». Εδώ, φαίνεται ότι ο Στρατηγός γνώριζε καλά την Οθωμανική πραγματικότητα και αναγνώριζε τον Εβραίο Σιλαχτάρ Μπόδα ως απόφοιτο του Εντερούν. Για αυτό δεν τον αποκάλεσε με τον Οθωμανικό τίτλο του Αγά (που σημαίνει Άρχοντας) αλλά με την πραγματική του ιδιότητα ως  έγκλειστο του Εντερούν, δηλαδή, (αρσενική) «που...άνα». Τίποτα δεν του ξέφευγε του Καραϊσκάκη. Αυτό είναι άλλη μιά ιστορική απόδειξη ότι σήμερα, σαν λαός κοιμόμαστε βαθιά. Και ποιό ήταν το επίπεδο των ανθρώπων, που μας χάρισαν την Ελευθερία, την οποία φαίνεται δεν είμαστε άξιοι να διατηρήσουμε!
Συνεχίζει ο Ν. Σαρρής στη σελ. 387: «Οι αγάδες του Εντερούν εισέρχονταν σ’ αυτό περίπου δέκα, δώδεκα ή και δεκατεσσάρων χρόνων και παρέμεναν μέχρι τα τριάντα, προαγόμενοι από τη μία κατηγορία στην άλλη, κατόπιν δοκιμασιών. Η αποφοίτησή τους από το Εντερούν, σή-μαινε την ανάληψη επίζηλων διοικητικών θέσεων εκτός του Σαραγιού. Αυτές οι θέσεις κλιμα-κώνονταν ανάλογα με το αξίωμα που είχαν στο Εντερούν. Π.χ. Ο διοικητής της Βούδας (Βουδα Πέστη), είχε χρηματίσει αρχικουρέας-λουτροκόμος του Σουλειμάν του Μεγαλοπρεπή. Τα υψη-λότερα αξιώματα αναλάμβαναν οι Σιλαχτάρ Αγάδες, λόγω του στενού συνδέσμου που δημι-ουργούταν με το Σουλτάνο. Εξέρχονταν ως διοικητές μεγάλων Επαρχιών όπως η Αίγυπτος, ή αναλάμβαναν Βεζύρηδες / Υπουργοί, ή γίνονταν αρχηγοί του Ναυτικού.»
Συνεχίζει ο Ν. Σαρρής: «Οι παρατηρήσεις μας αυτές όχι μονάχα βεβαιώνουν το δουλικό χαρα-κτήρα της Οσμανικής πραγματικότητας, αλλά και κάτι περισσότερο: ότι και οι εξουσιάζοντες ασκούσαν την εξουσία τους σαν υπηρέτες του συστήματος, που τους ήθελε δούλους. Αν προ-σέξει κανείς, οι ανώτατοι αξιωματούχοι καταλάμβαναν υψηλές θέσεις, αφού υπηρετούσαν στην κυριολεξία το Σουλτάνο. Εκείνος που τον «ξεσκόνιζε», δηλαδή που συνέλλεγε τις τρίχες του, όταν κουρευόταν, ή εκείνος που του φορούσε τα υποδήματα ή τα ενδύματα πίστευε πως αυτή του η πράξη αποτελούσε μία σπουδαία πολιτική επένδυση και πως μ’αυτήν μπορούσε να ελ-πίζει ότι μία μέρα θα γίνει ανώτατος διοικητής μιάς περιφέρειας της χώρας ή Βεζύρης».

Ειδήσεις: 
Tags: 

13 Σχόλια

Σοβαρό άρθρο ανάλογο του συγγραφέα του... Την σκοπιμότητα δεν καταλαβαίνω...

Η σκοπιμότητα δυστυχώς προκύπτει από τους συμπολίτες μας και συμπατριώτες μας οθωμανο-λάτρεις που βλέπουν μανιωδώς τον Σούλη της Τουρκίας. Τον Σουλειμάν. Δυστυχώς Ελληνική Οθωμανία είμαστε και τέτοιους συμπολίτες έχουμε. Για αυτό και φτάσαμε στα σημερινά χάλια.

Εσύ τί είσαι τώρα, Λυκάονα Πόταγα για να καταλάβουμε; Τουρκολάγνος; Ε, τότε, git kendini becer, αφού μόνο έτσι φαίνεται να καταλαβαίνεις...Την κατάλαβες τώρα τη σκοπιμότητα;

Ω μα βεβαίως την κατάλαβα την σκοπιμότητα αγαπητέ... Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας αλλά Τουρκολάγνος όποιος θεωρεί ένα άρθρο ανούσιο και ότι δεν προσφέρει τίποτα? Επίσης το Λυκάων γράφεται με ωμέγα αγαπητέ δολοφόνε των ελληνικών που είσαι και φανατικός Έλλην ( μάλλον νεοΈλλην φραπεδοΈλλην θα έλεγε κάποιος κακόβουλος)... Ευχαριστώ και για τις ευχές σας, birlikte annenle, mutlu...

Τόσα ξέρει, τόσα λέει όποιος θεωρεί ανούσια τέτοια συζήτηση, άσχετα απο την φτηνή αφορμή του "αρθρογράφου" να ....απαντήσει στην επίσκεψη Νταβούτογλου. Η ουσία είναι η συνουσία, μην την παραγνωρίζετε γιατί δεν τη γνωρίζετε. Προχωρημένος ο Δημοσθένης, κυριολεκτικά γιατί έτρεξε χρονικά. Ο ιερός λόχος, και η διδασκαλία του Σωκράτη δεν έπρεπε να προηγηθούν;

@ Λυκάων Πόταγας Πέμ, 24 Ιαν 2013 - 15:53 Αυτό με το πώς γράφεται το όνομα Λυκάων δεν το σχολιάζω καν...Απλά και μόνο ότι με "ωμέγα" γράφεται η ονομαστική του ονόματος...Τώρα, για τις υπόλοιπες πτώσεις, τί να πω; Ας τις βρεις μόνος σου... Όσον αφορά τους δολοφόνους των Ελληνικών, τους φανατικούς Έλληνες και τους φραπεδοέλληνες, μάλλον είναι χαρακτηρισμοί που σε φωτογραφίζουν ΛΥΚΑΟΝΑ...Όχι τίποτ' άλλο, δεν μας αρέσει κι ο φραπές...

http://www.lexigram.gr/lex/arch/%CE%9B%CF%85%CE%BA%E1%BD%B1%CE%BF%CE%BD http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CF%85%CE%BA%CE%AC%CF%89%CE%BD Χωρίς να έχω καμιά ιδιαίτερη κάψα για το τουρκικό καθεστώς και την τούρκικη κυβέρνηση και τον υπουργό της εξωτερικών (που προφανώς κοιτάζουν το συμφέρον τους και όχι το δικό μας συμφέρον-έτσι κάνουν όλοι εξωτερική πολιτική), ο Νταβούντογλου γνωρίζει πολύ καλύτερα και ελληνική ιστορία αλλά και αρχαία ελληνική ιστορία από όλους εσάς τους τουρκοφάγους, σκοπιανοφάγους και γενικά τους τους παμφάγους Έλληνες... Το πόσο καλά γνωρίζει ο Νταβούτογλου Πλάτωνα, Θουκυδίδη και αρχαία ελληνική φιλοσοφία και ιστορία θα έπρεπε να κάνει να ντρέπεται τον οποιονδήποτε το παίζει Ελληναράς σάχλας πολυξερίδης... Είναι πολύ ουσιώδες το ζήτημα λοιπόν αν ο Αλή Μπαμπα και οι 40 κλέφτες ήταν gay...Μας ανυψώνει εθνικά και μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο άντρες και δικαιωμένους ηθικά στην ιστορία... Αλλά όποιος πιστεύει ότι αυτά είναι σάχλες είναι τουρκολάγνος.... Τόσο μυαλό έχετε... ανοίξτε κανα βιβλίο να μάθετε που βρίσκεστε και μετά ερεθιστείτε για τον τόπο που γεννηθήκαμε και μετά ετοιμάστε τα ταψιά για πολυεθνικό εθνικό φαγοπότι άλλων λαών...

Είναι φανερό εδώ και μήνες ότι Ο ¨Λυκάων" είναι ημιμαθές Συριζάκι που ό,τι βρίσκει στην ιντερνετική εγκυλοπαίδεια το θεωρεί έγκυρη γνώση του. Κάποιος προ καιρού, του είπε να αλλάξει ψευδώνυμο γιατί τι το μειώνει. Ηξερε ή είχε καταλάβει πολλά.

Τι σε ενοχλεί αλήθεια? Αν εσύ δεν εχεις να απαντήσεις κάτι σε αυτό που λέω με κάνει εμένα ΣΥΡΙΖΑ? Ή πρέπει να στείλω στον άλλον βιβλίο μέσω ενός portal του Ιντερνετ για να του πω ότι είναι ανοησία το στην ονοματική γράφεται με όμικρον? Ψευδώνυμο μου είπε να αλλάξω κάποιος ή κάποια στην τελική? Λακάν , ο Λακάν σοβαρέψου λίγο, μην πετάς συνέχεια την μπάλα έξω από το γήπεδο... Εντάξει μπορεί να ηθικολογείτε όλη μέρα, μπορεί να έχετε γίνει οι πιο σκληροί μοραλιστές αλλά αυτό δεν κάνει εμένα ΣΥΡΙΖΑ ούτε εσένα λιγότερο βυθισμένο στο αέναο σκότος σου...

Ρε Δημοσθένη να' σαι καλά ρε μα@#$κα ! Πολύς κόσμος ούτε που θα ήξερε ότι υπάρχει τέτοιο σήριαλ χωρίς εσένα. Μας βγήκε το εντερούν από τα γέλια με τις σαχλαμάρες σου...

"..Θα δώσουμε στον Λαό τα οικονομικά μέτρα, για να μπορεί, να μη σκορπάει την οικογένειά του στα τέσσερα σημεία του Ορίζοντα. Μας κατηγορούν ότι θέλουμε να καταργήσουμε τα Σύνορα και να διαλύσουμε το Κράτος! Μα το Κράτος, εμείς το φτιάχνουμε σήμερα, γιατί δεν υπήρξε, μια και που αυτοί οι ίδιοι το έχουνε διαλύσει. Το Κεφάλαιο δεν έχει Πατρίδα και τρέχει να βρεί κέρδη σε όποια Χώρα υπάρχουνε τέτοια (κέρδη). Γι' αυτό δεν νοιάζεται και ούτε συγκινείται με την ύπαρξη των Συνόρων και του Κράτους, ενώ εμείς το μόνο που διαθέτουμε είναι οι καλύβες μας και τα πεζούλια μας... Ποιός, λοιπόν, μπορεί να ενδιαφερθεί καλύτερα για την Πατρίδα του; Αυτοί που ξεπορτίζουν τα κεφάλαιά τους από τη Χώρα μας, ή, εμείς, που παραμένουμε με τα πεζούλια μας ΕΔΩ;;; ...Αυτοί, λοιπόν, οι ίδιοι, που μας κατηγορούν ότι επιδιώκουμε την κατάργηση των συνόρων και την διάλυση του Κράτους, ΑΥΤΟΙ, τα ξεπουλάνε αυτά στην πρώτη ευκαιρία. Με αυτά τα μέσα προσπαθούν να εξαπατήσουν το Λαό, για να συνεχίσουν το ξεζούμισμα και την εκμετάλλευσή του. Ποιός είναι λοιπόν, Πατριώτης, ΑΥΤΟΙ, ή, ΕΜΕΙΣ;;; Οι Κεφαλαιοκράτες, ή, ο Λαός;;;" *Τάδε έφη Βελουχιώτης, μεταξύ άλλων, Λαμία, 29-10-1944 (!). * Με Απόφαση του Π.Γ. του Κ.Κ.Ε. (Ριζοσπάστης, 16-6-1945), ο Βελουχιώτης χαρακτηρίσθηκε: "ΠΡΟΔΟΤΗΣ" ..... Τα σχόλια, περιττεύουν !!! * Μπορεί να διαφωνώ, με τον 'Αρη, σε "πολλά", αλλά βλέπω, ότι έχουμε και "ίδιο τρόπο σκέψεως" σε "άλλα πολλά" που μας ενώνουν, ως 'Ελληνες!!! * 'Ετσι, λοιπόν, και σήμερα, οι Διεθνείς Τοκογλύφοι, χρησιμοποιώντας (ως χαρτί υγείας) τα ντόπια τουρκοπροσκυνημένα "εφιαλτικά σκουλήκια", προσπαθούν να μας πείσουν ότι μας κυβέρνησε (επί αιώνες) μία "χρηστή Οθωμανική Διοίκηση", ότι "ήταν λάθος, η διάσπαση των ...αρωγών σχέσων των δύο Λαών", ποτίζοντάς μας με την (α)+"πολιτιστική" αλλοτρίωση, με την αισχρή παραχάραξη της Ιστορίας μας, με τον εξωραϊσμό των αιμοσταγών βαρβάρων ως "αναγκαίου γείτονος", με την ανίερη και ανήθικη ταύτιση θύτη και θύματος, με την πλύση εγκεφάλου (που υφιστάμεθα) για να μας πείσουν ότι πρέπει να είμαστε οι "δουλοπάροικοι της φάρμας τους"! Γι' αυτό, ο κάθε "Σουλεϊμάν" (είτε ...μεγαλοπρεπής, είτε κίναιδος) είναι ανεπιθύμητος ηθικώς, κοινωνικώς, θρησκευτικώς, ιστορικώς και εθνικώς !!! ............................... *** ΜΠΡΑΒΟ (<βραβεύω), ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ !!! *** ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ (σύν+χαίρομαι) !!! *** ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΚΑΠΟΙΟΣ "ΕΛΛΗΝΑΣ" ΝΑ ...ΜΙΛΗΣΕΙ !!!

Ως νομικός και δη Αρκάς (με DNA Πάνα) περί του οθωμανικού δικαίου έχεις γνώμη;

Χαλάρωσε Δημοσθένη μη σκίσεις καμιά φουστανέλα.. Με σχόλια στο portal δε θα πάρετε πίσω την Πόλη ούτε θα αναστηθεί ο μαρμαρωμένος βασιλιάς.