«Ποινή» από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για τις κακοτεχνίες του επαρχιακού δρόμου Τρίπολη - Ρίζες

«Ποινή» από την Περιφέρεια Πελοποννήσου για τις κακοτεχνίες του επαρχιακού δρόμου Τρίπολη - Ρίζες

Αύγουστος 05, 2020 - 20:13
34 σχόλια

Στις 17 Ιουλίου ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση του επαρχιακού δρόμου Τρίπολης – Ριζών από την Περιφερειακή Ενότητα Αρκαδίας.Το έργο συντήρησης και βελτίωσης με προϋπολογισμό μελέτης 1.500.000 ευρώ περιελάμβανε καθαρισμό και βελτίωση των τάφρων, συντήρηση της ασφάλτου σε τμήματα του δρόμου που παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες και ουσιώδεις φθορές, ενώ προβλέπονται εργασίες οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης.

Ωστόσο, πολλά είναι τα παράπονα των οδηγών που κινούνται στον δρόμο, καθώς σε τμήματα της κατασκευασθείσας ασφαλτικής στρώσης εμφανίζονται κυματισμοί εγκάρσια στον άξονα της οδού, που επηρεάζουν την ποιότητα κύλισης των οχημάτων. Μάλιστα, πολλοί οδηγοί νόμιζαν ότι κάποια βλάβη είχε εμφανιστεί στο δικό τους όχημα.

Σύμφωνα με απόφαση της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Πελοποννήσου που αναρτήθηκε στη Διαύγεια και έχει ημερομηνία 3 Αυγούστου, η Περιφέρεια για τον ανωτέρω λόγο επιβάλλει στον εργολάβο την προβλεπόμενη από τον Νόμο περικοπή του εργολαβικού ανταλλάγματος και, όπως σημειώνεται στην απόφαση, «σε περίπτωση που τα ελαττώματα διαφοροποιηθούν ως προς τη σοβαρότητά τους έως τη λήξη του χρόνου εγγυήσεως και συντηρήσεως του έργου, η υπηρεσία διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε νέα αξιολόγησήτους σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 170 του Ν.4412/2016 και ειδικότερα στην παρ.4 αυτού».

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας κ. Χρήστο Λαμπρόπουλο, ο αντιπεριφερειάρχης μας δήλωσε ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται χαλαρά από τις Υπηρεσίες αστοχίες σε δημόσια έργα και ότι όταν διαπιστώνεται κάποια αστοχία, πρέπει να λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα που ορίζει ο Νόμος.

Ειδήσεις: 

34 Σχόλια

Επιστροφή στις Ρίζες. Δικαιωματικά πρέπει να το διεκδικήσεις Βαγγέλη!

Να τον βάλετε να στρώσει την πίσσα ξανά από την αρχή. Και αν το κάνει πάλι χάλια να το στρώσει ξανά. Αυτή είναι ποινή. Όχι ένα μικρό πρόστιμο. Κερδισμένος θα βγει πάλι ο εργολάβος.

Δηλαδή δεν θα τον ξαναφτιάξουν??? Πόσο είναι το ποσό της ποινής? Ποιός υπογράφει ότι ο δρόμος δεν είναι επικίνδυνος ιδικά για τις μηχανές?

Μια μικρή ποινή.... και το κόστος ανακατασκευής στις τσέπες αυτων που υπόγραψαν οτι ο δρόμος δεν ειναι επικίνδυνος.

Μια χαρά είναι ο δρόμος. Κάθε πρωί και απόγευμα κάνω το τέλειο μασάζ.μιλάμε για δόνηση όχι αστεία.στσ 58 χλμ αφήνεις νεκρά και...απόλαυση...

Η ποινη είναι 3150 ευρω... Ντροπή για τους εκλεκτούς υπηρεσιακους παραγοντες της διοίκησης Λαμπρόπουλου Νίκα που δέχονται σε δημόσιο έγγραφο να αναγράφονται κομπογιαννητικες μεθόδους αποκατάστασης των κακοτεχνιων

Λοιπόν ο αρθρογράφος κάνει μισή δουλειά. Η απόφαση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ έχει ΑΔΑ: ΨΨΩΟ7Λ1-Π2Τ. Μπορεί να την δει οποιοσδήποτε θέλει. Δυστυχώς αναφέρονται οι περικοπές μόνο ως ποσοστά ανά τμήματα του έργου. Οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε, εμείς οι πολίτες, πόσα ακριβώς χάνει ο εργολάβος από τα 551,916,52 € που είχαν συμφωνηθεί. Η απόφαση θα μπορούσε να περιλαμβάνει και τα χρήματα πέρα από τα ποσοστά.

Καλά αυτός ο Δ/ν της και Προϊστάμενος δεν είχαν την παρρησια να συμπεριλάβουν στο σχετικό έγγραφο το υψος της ποινης για το μαυρο χαλί που παρελαβαν!!! Πόσα είναι? 3000 5000 10000 ευρώ???

Μπράβο στην Περιφέρεια. Αληθεια βρε παιδιά, πως λέγεται ο εργολάβος, ώστε να τον προτιμήσουμε πάλι. Έπρεπε να ζούσε ο Λυκούργος ο Σπαρτιάτης.

Αληθευει ότι το έργο προεβλεπε πιο βαριά συντήρηση του ασφαλτοταπητα με ολική απομάκρυνση του και αντικατάσταση των χαλικοστρωσεων από κάτω??? Απορώ οι διευθυνταδες στις τεχνικές υπηρεσίες τι κάνουν?

@23:38 βρες το έγγραφο στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ με το ΑΔΑ που έγραψα ανωτέρω. Το έγγραφο αναφέρει και τον εργολάβο.

Από τα λίγα που ξέρω κ χωρίς να έχω κάποιο συμφερον,υπάρχει επιβλέπων μηχανικός που έπρεπε να κάνει αυτό που λέει η λέξη.ΕΠΙΒΛΕΨΗ. Ας μας πει κάτι. Γιατι βλέπω πολύ φασαρία χωρίς λόγο.

Μιας και πιάσατε κουβεντα για πιστώσεις στο δρόμο αυτό, να γίνει έλεγχος και στο 180950/41180/26-07-2016 προυπολογισμου 460 χιλ ευρώ, μετά από αίτημα προέδρου και υπογραφή προισταμένου. Όταν ο κόσμος ήταν πνιγμένος απο τις πλημμυρες. Τώρα υπάρχει έστω πρόστιμο. Τότε πήγαν όλα παντελόνι?????

Βρήκα στο έγγραφο τον κωδικό της εργασίας που μπαίνει η ποινη Δ. 9.1.Σε αναζήτηση στο google σου βγάζει ότι αντιστοιχεί σε αντιολισθηρο ασφαλτοταπητα??? Είναι αυτά τα ασφαλτικα αντιολισθηρα?? Που όταν βρέχει τα νερά μένουν πανω στο οδόστρωμα??? Πόσο ακριβότερα πληρωνονται τα αντιολισθηρα ασφαλτικα??

Είναι ντροπή ανώτατος δημόσιος τεχνικός υπάλληλος να εγκρίνει μη ενδεδειγμένες μεθόδους αντιμετώπισης τέτοιου είδους αστοχιών δια τη μνημόνευση του σε δημόσιο έγγραφο και μάλιστα ως εντολή του στον εργολάβο. Αυτός ο οδοστρωτήρας τα ισοπέδωσε όλα και το κυμματιστό ασφαλτικό αλλά και τους ποιοτικούς ελέγχους που προβλέπονται για τις ανωμαλίες. Όταν οι προτεραιότητες σου είναι το πως θα ικανοποιήσεις τους πολιτικούς προιστάμενους σου για τη θέση που σου δώσαν πως να ασχοληθείς με την εκτέλεση των έργων? Κατά άλλα κύριε Λαμπρόπουλε κόβουμε τα μικρά έργα. Οι δ/ντάδες που έχεις ούτεγιααυταδενκανουν.

Για τους εργολάβους μια ειναι η ποινή αποκλεισμός απο τις δημοπρασίες , ελεύθερη επαγγελματίες ειναι , πχ τον κακό δικηγόρο ιατρό υδραυλικό κλπ όταν δεν προσφέρει καλές υπηρεσίες ο καταναλωτής δεν τον προτιμάει έτσι πρέπει να γινε και σε τέτοιες περιπτώσεις

Παρατήρησα ότι το κομμάτι προς Άστρος δεν κουνάει πλέον, αλλά ακούς από τα ελαστικά έναν ήχο σαν τα ξύνονται πάνω στην άσφαλτο. Σαν τα υπάρχουν μικρές και συνεχόμενες εγκοπές κάθετα της ασφάλτου. Ελπίζω μόνο να μην επιταχύνει την φθορά των ελαστικών αυτή η λύση που βρήκαν.

Ποιος μηχανικός παρέλαβε το έργο είναι η ερώτηση. Αυτός πρέπει να απολογηθεί πρώτος αλλά μάλλον το έκανε γαργάρα και αυτός.

Όλο γκρίνια είσαστε, τα καλά του έργου δεν τα βλέπετε, τα πεζοδρόμια, το σκέπασμα των τάφρων, τις διαπλατύνσεις στα επικίνδυνα σημεία, τις μπάρες ασφαλείας στις αυλές των σπιτιών και τόσα άλλα. Και το χρώμα της οριζόντιας σήμανσης που είναι λευκό κι όχι μπλε! Αλλά τι περιμένω από κουνημένους!

08.23 βρες και το 180950/41180, 26-07-2016, απάντησε που πηγαν τα λεφτά!!! Μην μου πεις δεν ξερεις, τι ειναι αυτο??? Και έπεται και συνεχεια....

@16:56 όταν το έργο το πληρώνεις μισό εκατομμύριο κοιτάς κάθε κακοτεχνία. Είναι δημόσιο χρήμα.

Γιατί 500.000;;; 1.500.000 είναι ο προϋπολογισμός.

Μας λέει ο άλλος από πάνω να δούμε τα καλά... Ότι έκανε διαπλάτυνση... Ρε δεν πάμε καλά πληρώνουμε χιλιάρικα σε τέλη κυκλοφορίας και θα πω και ευχαριστώ...;;; Όταν βάζω το παιδί μου μέσα και τρέμει η ψυχή μου ;;; Όταν θα μου διαλυθεί το αυτοκίνητο και πληρώνω χιλιάρικα επισκευές;;; Όταν σε ένα χρόνο αυτό το πράγμα θα είναι χωματόδρομος;;;; Εντάξει λοιπόν.. ευχαριστώ πολύ για την ωραία διαπλάτυνση στο γεφύρι της Μαγούλας.... ΧαχαχαχαχχαχαχαχαχΧΧΧΧχααχχαχαχα

Όταν το έργο έχει κοστολογηθεί στο 1.500.000 ευρώ και με το 65%+ έκπτωση που δίνει ο κατασκευαστής πέφτει στις 500.000 ευρώ, τι έργο περιμένετε να γίνει? Το πρόβλημα είναι οι μεγάλες εκπτώσεις, που πρέπει να απαγορευτούν και να βρεθεί άλλος τρόπος επιλογής κατασκευαστή για τα έργα, ώστε να μπορούν να δουλέψουν όλοι και όχι μόνο αυτοί που έχουν τον τρόπο να τα βολεύουν με τις μεγάλες εκπτώσεις που δίνουν και παίρνουν όλα τα έργα.

Τι να πρωτοκάνει και ο κατασκευαστής με το 65%+ έκπτωση που δίνει προκειμένου να πάρει μια δουλειά για να ζήσει εκτός από την οικογένειά του και άλλες 10-15 των ατόμων που απασχολεί , το έργο να φτιάξει, να δώσει από εδώ και από εκεί, να……

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.