«Κανόνι» βάρεσε ηλεκτρονική σελίδα πωλήσεων - Καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών

«Κανόνι» βάρεσε ηλεκτρονική σελίδα πωλήσεων - Καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών

Απρίλιος 08, 2022 - 12:09
3 σχόλια

Χιλιάδες χρήστες του Διαδικτύου δηλώνουν εξαπατημένοι από ηλεκτρονική σελίδα πωλήσεων, υποστηρίζοντας ότι ενώ έχουν πληρώσει για τα είδη που έχουν παραγγείλει εδώ και μήνες δεν έχουν παραλάβει  την παραγγελία.

Το τελευταίο διάστημα έχουν γίνει πολλές αναφορές καταναλωτών για το 365shop.gr το οποίο φαίνεται να έχει βαρέσει «κανόνι» αφού κάνοντας μία αναζήτηση στο Internet η σελίδα έχει πέσει και ενημερώνει ότι θα είναι «σύντομα κοντά μας».

Όπως αναφέρουν οι εξαπατημένοι καταναλωτές ο συγκεκριμένος ιστότοπος έκανε αναρτήσεις ότι έχει προϊόντα διαθέσιμα σε 4-10 μέρες και δεν τα έστελνε ποτέ, ενώ είχε ήδη λάβει το αντίτιμο μέσω ηλεκτρονικών τραπεζικών συναλλαγών ή καταθέσεων σε τράπεζα.

Ήδη πολλοί πελάτες έχουν ακολουθήσει την νομική οδό και έχουν κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής, ευελπιστώντας ότι θα ακυρωθεί η πληρωμή,  

Αν και εσείς έχετε εξαπατηθεί από τον συγκεκριμένο ιστότοπο, απευθυνθείτε στην Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή.


3 Σχόλια

Ετσι ακριβως! Ηδη σε forum εχουν μαζευτει πολυς κοσμος που κοιταζει πως θα κινηθει νομικα

Ποιός μωρέ πλήρωνε πρώτα, πριν παρα λάβει την παραγγελία του; Ίχνος υποψίας δεν υπήρχε, σε αυτή την εποχή της απατεωνιας που ζούμε; Με αντικαταβολή, είναι ο καλύτερος τρόπος αγοράς. Τρεχατε τώρα...!

07:37 Είναι πάρα πολλοί αυτοί που προπληρώνουν τις παραγγελίες τους. Αυτό το κάνουν όμως μέσα από αξιόπιστα σάιτ όχι κάποια που δεν τα ξέρει η μάνα τους

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.