Κανάκης και Σία ΟΕ: Άνοιγμα στο οργανωμένο λιανεμπόριο με τα brands Χρησμός και Salvia

Κανάκης και Σία ΟΕ: Άνοιγμα στο οργανωμένο λιανεμπόριο με τα brands Χρησμός και Salvia

Απρίλιος 04, 2024 - 12:30
1 σχόλια

Συζητήσεις για είσοδο του ελληνικού καφέ υπό το brand Χρησμός στα ράφια μεγάλων αλυσίδων του ελληνικού οργανωμένου λιανεμπορίου πραγματοποιεί η Κανάκης και Σία ΟΕ, όπως πληροφορείται το FOODReporter. Η εταιρεία, με έδρα την Αρκαδία, έχει ήδη τοποθετήσει τον επώνυμο ελληνικό της καφέ σε τοπικά καταστήματα της Πελοποννήσου και σε συνεργαζόμενα σούπερ μάρκετ του Ομίλου Αστέρας. Επιδίωξή της είναι όμως, όπως εκμυστηρεύεται ο συνιδιοκτήτης και υπεύθυνος ανάπτυξης Δημήτρης Πετρόπουλος στο FOOD Reporter, η είσοδος σε μεγάλες αλυσίδες, ακόμη και κάτω από συμφωνίες για ελληνικό καφέ ιδιωτικής ετικέτας, κάτι που βρίσκεται ακόμη στο τραπέζι, καθώς ενδιαφέρει πολύ την εταιρεία. Ο καφές Χρησμός τυποποιείται σε τέσσερις συσκευασίες: 90, 190 και 500 γραμμαρίων. 

Η επένδυση στο εργοστάσιο επεξεργασίας καφέ

Πρόσφατα, άλλωστε, ολοκληρώθηκε επένδυση σε νέα γραμμή παραγωγής και καινούριες ψηστικές μηχανές στο εργοστάσιο επεξεργασίας καφέ της εταιρείας στη Βιομηχανική Περιοχή Τρίπολης. Μετά τη νέα επένδυση, η Κανάκης και Σία ΟΕ μπορεί να διανέμει 15 τόνους έτοιμου συσκευασμένου καφέ ανά ημέρα. Η Κανάκης και Σία ΟΕ αγοράζει πρώτη ύλη καφέ από 14 χώρες συνολικά πρωτίστως από τις αγορές της Βραζιλίας, της Αιθιοπίας και της Κολομβίας. Μέχρι το λανσάρισμα του brand Χρησμός, η εταιρεία επεξεργαζόταν καφέ espresso, υπό την επίσης ιδιόκτητη ονομασία Farelli, με πελατολόγιο χονδρεμπόρους και σημεία σε Πελοπόννησο, Θεσσαλονίκη και νησιά του Αιγαίου κάτι που συνεχίζεται έως σήμερα, με προοπτική επιπλέον διάχυσης προς την αγορά της Κρήτης. «Το ιδανικό για μας είναι, αφότου καθετοποιήσαμε πλήρως το κομμάτι της επεξεργασίας, συσκευασίας, διανομής, να συνεργαζόμαστε με έναν χονδρέμπορο ανά περιοχή (νομό) και σ' αυτή τη λογική, οικοδομούμε τις σταθερές συνεργασίες μας», δήλωσε σχετικά ο κ. Πετρόπουλος. 

Η επέκταση στους 100% φυσικούς χυμούς Salvia 

Τα τελευταία χρόνια, η Κανάκης και Σία ΟΕ έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στην παραγωγή σιροπιών για καφέ και κοκτέιλ. Ταυτόχρονα, στο portfolio της έχουν ενταχθεί και τέσσερις κωδικοί φυσικών χυμών από 100% χυμό φρούτων: μήλο (από μήλα ΠΟΠ Αρκαδίας), ρόδι (αποκλειστικά από παραγωγούς της Πελοποννήσου), μήλο - ρόδι και μήλο - μύρτιλο, επίσης με μύρτιλα Πελοποννήσου, όλα σε συσκευασίες 250ml. Παράγονται με τη μέθοδο ψυχρής έκθλιψης και μετέπειτα απευθείας κατάψυξης στους -60ο C, ώστε να μην χάνουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες, σε διαφορετική εγκατάσταση από εκείνη του καφέ στην ίδια περιοχή και παραγωγική δυναμικότητα 1.000 φιάλες ανά ημέρα. Η επόμενη επένδυση της Κανάκης και Σία ΟΕ που μπαίνει στις ράγες αφορά τον τετραπλασιασμό παραγωγικής δυναμικότητας της μονάδας. Οι 100% φυσικοί χυμοί της εταιρείας, υπό το brand Salvia, πωλούνται σε τοπικά καταστήματα της Πελοποννήσου, σε σημεία delicatessen και καφεστίασης στην Αθήνα μέσω συνεργαζόμενου διανομέα και σε premium σημεία φιλοξενίας σε ελληνικά νησιά, όπως το Cavo Tagoo στη Μύκονο. 

Κωνσταντίνος Βορίλας από το  FOODReporter

Δείτε περισσότερα για την επιχείρηση ΕΔΩ


Υπάρχει 1 Σχόλιο

BRAVO SAS

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.