Στον Ταΰγετο εξορμά ο ΣΑΟΟ

Στον Ταΰγετο εξορμά ο ΣΑΟΟ

Μάρτιος 20, 2024 - 13:00
0 σχόλια

Ο Σύλλογος Αρκάδων Ορειβατών Οικολόγων  [ΣΑΟΟ]  εξορμά το Σαββατοκύριακο 23 και 24 Μαρτίου 2024 στον επιβλητικό Ταΰγετο, το ψηλότερο βουνό της Πελοποννήσου,  για ένα διήμερο που θα προσφέρει στους συμμετέχοντες δυνατές  συγκινήσεις.  Να τι γράφει ο Στρατής  Μυριβήλης για το ‘’αρσενικό βουνό’’ του Μοριά:

 “Ο Ταΰγετος είναι απερίγραπτος, αδύνατον να εκφραστεί χωρίς τη μουσική του Μπετόβεν. Τόσο πυκνή, τόσο κυριαρχική είναι η επιβολή του πάνω στην ψυχή του ανθρώπου. Είναι το ίδιο όπως αντικρίζεις ένα τεράστιο μνημείο μεγαλοφυΐας. Η εντύπωση είναι ακαθόριστη στις λεπτομέρειες, όμως το νόημά του είναι όρθιο. Σε αναγκάζει να σταθείς και να το δεχθείς και συ όρθιος. Να το δεχθείς κατάστηθα σα μια μεγάλη ευτυχία ή μια θεομηνία που σου κρούει την ψυχή και σου γυρεύει προστακτικά μιαν απάντηση”.

To συνοπτικό πρόγραμμα έχει ως εξής:

Σάββατο 23/3. Αναχώρηση λεωφορείου στις 13.30’ από την πλατεία Κολοκοτρώνη της Τρίπολης. Άφιξη στην πηγή Μαγγανιάρης [ υψ.980 μ.], μετά δύο ώρες περίπου.  Ανάβαση στο καταφύγιo του Ταΰγετου, στη θέση  Βαρβάρα [1552 μ.]. Διανυκτέρευση. Απόσταση: 3,4 χλμ., ανάβαση: 572 μ., ώρες: 1.30’, κατηγορία: A.
 Kυριακή 24/3.
 Α‘ πορεία: Kαταφύγιο [1552 μ.] - Πενταυλοί [1274 μ.] - καταφύγιο - πηγή  Μαγγανιάρης  [980 μ.]. Απόσταση με επιστροφή: 8,2 χλμ., ανάβαση: 335 μ., κατάβαση: 910 μ., ώρες: 5, κατηγορία: A+.
 Β’ πορεία: Καταφύγιο - κορυφή Προφήτης  Hλίας [2404 μ.] - επιστροφή στην πηγή Μαγγανιάρης [980 μ.]. Απόσταση με επιστροφή: 11,5 χλμ., ανάβαση: 852 μ., κατάβαση:1424 μ., ώρες: 7, κατηγορία: B.
 Επειδή οι θέσεις στο καταφύγιο είναι περιορισμένες, παρακαλούμε όσους ενδιαφέρονται να δηλώσουν εγκαίρως συμμετοχή.
 Πληροφορίες - δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του Συλλόγου,  Β. Δεκάζου 9-11, τηλ.: 2710234980 [βραδινές ώρες],  email: saootrip@gmail.com, saoo.gr.
 


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.