Τρία απλά βήματα για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών στο eshop σας

Τρία απλά βήματα για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών στο eshop σας

Οκτώβριος 03, 2020 - 19:22
0 σχόλια

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας -όπως συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο εξαιτίας της πανδημίας- διανύει μια φάση θεαματικής άνθησης.

Οι ανάγκες για περαιτέρω διαφημιστική προώθηση και για κατασκευή ιστοσελίδων αυξήθηκαν κατακόρυφα όταν ελήφθησαν τα πρώτα μέτρα για την προστασία της δημόσιας υγείας και συνεχίζουν να υφίστανται με αμείωτο ρυθμό μέχρι σήμερα.

Αυτή η απροσδόκητη εξέλιξη της καθημερινότητας λόγω της πανδημίας κορωνοϊού οδήγησε μεγάλη μερίδα του εγχώριου καταναλωτικού κοινού στις ηλεκτρονικές αγορές, είτε αυτές αφορούν σε προϊόντα είτε σε υπηρεσίες.

Χαρακτηριστική είναι άλλωστε η τάση στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς από το 21% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου που είχε κάνει τουλάχιστον μία συναλλαγή κατά το τελευταίο δεκαήμερο του 2019, η αύξηση που σημειώθηκε άγγιξε το 51%, στα τέλη του Μαΐου 2020.

Οι ολοένα και περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές από μέρους των Ελλήνων χρηστών ωθούν κάθε επιχειρηματία, ανεξάρτητα από το μέγεθος της δραστηριότητάς του σε πραγματικούς αριθμούς οικονομίας, να εξασφαλίσει ένα όσο το δυνατόν πιο φιλικό περιβάλλον πραγματοποίησης αγορών σε ψηφιακό επίπεδο.

Αν σας ενδιαφέρει να δημιουργήσετε τις κατάλληλες βάσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη διάρκεια της covid-19 εποχής, αλλά και για την επόμενη μέρα, δείτε παρακάτω τι χρειάζετε να προσέξετε ώστε να εξασφαλίσετε καλύτερη εμπειρία στους δυνητικούς και ήδη πελάτες της ψηφιακής έκδοσης της επιχείρησής σας.

 

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών στο eshop σας

Ένα φιλικό προς τους καταναλωτές eshop χρειάζεται να έχει 3 βασικές προδιαγραφές: αξιοπιστία, ταχύτητα, συνέπεια. Αυτές οι προϋποθέσεις θεωρούνται αναγκαίες προκειμένου οι χρήστες που αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες στο Διαδίκτυο να δείξουν προτίμηση στο δικό σας eshop, ξεχωρίζοντας την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό.

 

Αξιοπιστία

Προβάλλετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα. Κάθε προϊόν που εμπορεύεστε χρειάζεται να συνοδεύεται από μια αναλυτική περιγραφή η οποία αποδεδειγμένα εξυπηρετεί και κατατοπίζει τους διαδικτυακούς καταναλωτές. Επιπλέον, είναι σημαντικό να περιλαμβάνεται και οπτικοακουστικό υλικό προκειμένου να ενισχύεται το αίσθημα ασφάλειας και αξιοπιστίας, ειδικά των χρηστών που επιλέγουν για πρώτη φορά το ηλεκτρονικό κατάστημά σας. Οι φωτογραφίες και το βίντεο που συνοδεύουν τα προϊόντα παρουσιάζουν ακριβώς τις ιδιότητές τους, το μέγεθος, την απόχρωση, τη χρησιμότητά τους, παρέχοντας ακριβείς πληροφορίες και λεπτομέρειες που ενδιαφέρουν τους δυνητικούς αγοραστές.

 

Ταχύτητα

Η ιστοσελίδα που εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στον ψηφιακό κόσμο του Ίντερνετ ή το eshop σας είναι παραπάνω από απαραίτητο να ανταποκρίνεται στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών και να προβάλλει με ευκολία και ταχύτητα τα προϊόντα που εμπορεύεστε ή τις υπηρεσίες που παρέχετε. Η ταχύτητα φόρτωσης του eshop σας κρίνεται ως εξαιρετικά σημαντική στις μέρες μας. Απλά πάρτε ως δεδομένο το γεγονός πως αν η φόρτωση μιας ιστοσελίδας διαρκεί περισσότερο, οι χρήστες τείνουν να στρέφονται προς τον ανταγωνισμό. Συγκεκριμένα, 4 στους 10 χρήστες είναι πιθανό να εγκαταλείψουν μια ιστοσελίδα αν αυτή δεν προβληθεί πλήρως στην οθόνη τους μέσα στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα!

 

Συνέπεια

Ένα τεχνικά άρτιο, γρήγορο και αξιόπιστο eshop είναι το ελάχιστο που απαιτούν πλέον οι συνθήκες από κάθε επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στο Διαδίκτυο. Η συνέπεια μιας επιχείρησης απέναντι στους πελάτες της μπορεί να εκφραστεί ποικιλοτρόπως, κυρίως όμως με τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας αλλά και με την πρόσβαση στις αξιολογήσεις. Οι ενδιαφερόμενοι χρήστες συμβαίνει πολλές φορές να έχουν απορίες, να χρειάζονται διευκρινίσεις προτού αγοράσουν ή να θέλουν να λάβουν υπόψη τους τη γνώμη των πελατών σας. Προκειμένου να ενισχύσετε τη συνέπεια του eshop απέναντι στους χρήστες, μπορείτε να προσθέσετε τη λειτουργία ειδικού chat με αυτόματες απαντήσεις, που να παρέχει άμεσα απαντήσεις στις περισσότερες ερωτήσεις των δυνητικών πελατών. Ακόμη, ακριβώς επειδή οι αξιολογήσεις είναι από τα πρώτα στοιχεία που κοιτάει ένας χρήστης για να σχηματίσει δική του άποψη για το eshop, απαιτείται να παρέχετε τη δυνατότητα αξιολόγησης στο site σας και να προβάλλονται οι κριτικές των πελατών σας.

Ειδήσεις: 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.