Μαθήματα ασφαλούς μετακίνησης για τους μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης (pics,vid)

Μαθήματα ασφαλούς μετακίνησης για τους μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης (pics,vid)

Σεπτέμβριος 17, 2020 - 13:49
0 σχόλια

Οι μαθητές του 4ου Δημοτικού Σχολείου Τρίπολης «πρωταγωνίστησαν» στη δεύτερη κατά σειρά εκδήλωση που ο δήμος Τρίπολης πραγματοποίησε, σε συνεργασία με την Κοιν.Σ.Επ.5έντε στο πλαίσιο εορτασμού της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.

Η «Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας» αποτελεί τον σημαντικότερο θεσμό σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την προαγωγή βιώσιμων προτύπων κινητικότητας και τη διαμόρφωση και ανάπτυξη περιβαλλοντικού ήθους.

Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου έγινε η διαγράμμιση της διάβασης πεζών πλησίον του σχολειού και οι μαθητές ζωγράφισαν την μασκότ της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας, καθώς οι φετινές δράσεις του ΚΠΙΣΝ στα Mobility Actions της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας αφορούν σε όλους τους τρόπους μετακίνησης: ποδήλατο, περπάτημα, μέσα μαζικής μεταφοράς. Το σύνθημα φέτος είναι: «Μετακινήσου υπεύθυνα!».

Όλες οι δράσεις του Δήμου Τρίπολης γίνονται τηρώντας απαρέγκλιτα όλους τους υγειονομικούς περιορισμούς και τις σχετικές οδηγίες και πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Η κυρία Βίκυ Παπούλια από την Κοιν.Σ.Επ5 μας μίλησε για τη δράση η οποία απευθύνεται στα παιδιά και στόχο έχει να διδάξει τους μαθητές να μετακινούνται με ασφάλεια και οικολογικά.

Η δράση απευθύνθηκε στους μαθητές της Στ' Δημοτικού, παιδιά που καθημερινά μετακινούνται μόνα τους χωρίς τη συνοδεία των κηδεμόνων τους στο σχολείο και, όπως ανέφερε η κυρία Παπούλια, είναι αρκετά ενημερωμένα για το πώς πρέπει να κινούνται με ασφάλεια στους δρόμους και στις διαβάσεις πεζών.

Τα παιδιά ξέρουν πολλά πράγματα και είναι και αυτά που βοηθάνε τους ενηλίκους στην τήρηση του ΚΟΚ

Ειδήσεις: 
Video: 

ArcadiaPortal.gr Μαθήματα ασφαλούς μετακίνησης για τους μαθητές


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.