Δεύτερη ημέρα Ράλλυ Ακρόπολις Kυριακή 30 Μαρτίου 2014 (photos)

Δεύτερη ημέρα Ράλλυ Ακρόπολις Kυριακή 30 Μαρτίου 2014 (photos)

Μάρτιος 31, 2014 - 09:30

Aπο το ArgolidaPortal.gr

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ ΝΙΚΗΤΩΝ

2014 FIA Eυρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ: 3oς γύρος
Ράλλυ Ακρόπολις, Συνέντευξη Τύπου νικητών, 18:30, Κυριακή 30 Μαρτίου

Παρόντες:
Craig Breen/Scott Martin (1ος Γενικής)
Bryan Bouffier/Xavier Panseri (2ος Γενικής)
Kajetan Kajetanowicz/Jarek Baran (3ος Γενικής) Ερώτηση στον Craig Breen
Συγχαρητήρια Craig, η πρώτη σου νίκη στο ERC και η πρώτη για το Peugeot 208 T16. Πώς αισθάνεσαι;

CB: «Δεν μπορώ να το περιγράψω! Ήταν ένα τέλειο σαββατοκύριακο. Η αλήθεια είναι πως δεν ξέραμε τι να περιμένουμε όταν ήρθαμε εδώ. Βέβαια, έχουμε κάνει πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο τον τελευταίο χρόνο, όμως στα αγωνιστικά, μόλις τοποθετήσεις τα αυτοκόλλητα συμβαίνουν πράγματα που δεν περιμένεις. Ήταν πολύ ενδιαφέρον λοιπόν όταν ολοκληρώσαμε τις ελεύθερες δοκιμές το ότι είδαμε πού βρίσκονταν οι χρόνοι μας, όπως και το ότι καταφέραμε να βελτιώσουμε την ταχύτητά μας σε όλη τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας. Ευχάριστη έκπληξη επίσης αποτέλεσε η επίδοσή μας στην πρώτη χωμάτινη ειδική σήμερα, γιατί δεν ξέραμε πού θα βρισκόμασταν σε τέτοια επιφάνεια. Κοιτούσα τους χρόνους των υπολοίπων και τότε κατάλαβα πως το αυτοκίνητο δουλεύει και στο χώμα. Μετά από αυτό η συνέχεια ήταν πραγματικά ωραία».

Ερώτηση στον Craig Breen
Πριν την εκκίνηση, τι πιστεύατε πραγματικά πως μπορείτε να πετύχετε;

CB: «Η καρδιά μου έλεγε να κερδίσω, το μυαλό μου έλεγε πως πρέπει να τερματίσω στο πόντιουμ και σε κάθε περίπτωση να φέρω το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Όμως, τόσο στις ελεύθερες δοκιμές, όσο και στην Κατατακτήρια ειδική ένοιωθα πολύ καλά με το αυτοκίνητο στην άσφαλτο και ήξερα πως μπορούσα να οδηγήσω γρήγορα και χωρίς μεγάλα ρίσκα. Όταν τερματίσαμε χθες στην πρώτη θέση ήμουν σίγουρος πως εάν η ταχύτητα του αυτοκινήτου ήταν καλή και σήμερα θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε. Πριν τον αγώνα τα πάντα ήταν πιθανά, όμως βαθιά μέσα μου ήθελα μια νίκη».

Ερώτηση στον Craig Breen
Αναφέρθηκες στον «μεγάλο από ψηλά» στον τερματισμό της τελευταίας ειδικής. Για όσους δε γνωρίζουν τι εννοείς, θα μπορούσες να το εξηγήσεις; Όπως και τι σημαίνει για σένα να καταφέρνεις τις επιτυχίες του ήρωά σου, Frank Meagher;

CB: «Είναι φανταστικό. Για εμένα ο Frank Meagher ήταν το απόλυτο σύμβολο, ήταν η πηγή της έμπνευσής μου και ο ήρωας που ήθελα να μοιάσω όταν ήμουν παιδί. Έτσι το να είμαι ο επόμενος Ιρλανδός που κερδίζει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα σημαίνει πολλά. Είμαστε μια μικρή χώρα με πολλά προβλήματα αυτήν τη στιγμή, οπότε είναι ωραίο να φέρνεις στην πατρίδα κάποια καλά νέα. Ακόμα περισσότερο αν σκεφτούμε τι έχει συμβεί τα τελευταία δύο χρόνια. Θυμάμαι ακόμα τον εαυτό μου με τον Gareth στη Σικελία να αναρωτιόμαστε πώς θα καταφέρουμε να φτάσουμε το ρυθμό των πρωταγωνιστών και πόσος καιρός θα χρειαστεί μέχρι να μπορέσουμε να διακριθούμε σε κάποιον αγώνα. Θυμάμαι το βράδυ της Παρασκευής πριν τον αγώνα, που συνέβη το ατύχημα, που λέγαμε πως αν καταφέρουμε να μείνουμε στο παιχνίδι θα τα καταφέρουμε μια ημέρα γιατί δεν είμαστε μακριά από τους υπόλοιπους. Δύο χρόνια αργότερα είμαστε εδώ. Είναι ένα ανεπανάληπτο συναίσθημα και γι' αυτό πρέπει να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν σε αυτό. Είμαστε μαζί με τον Scott από την αρχή της χρονιάς και μόλις στο δεύτερο αγώνα με την Peugeot Rally Academy καταφέραμε να κερδίσουμε. Πολλά συγχαρητήρια στον συνοδηγό μου λοιπόν, για την καταπληκτική δουλειά που έκανε. Και βέβαια σε όσους με στήριξαν όλο αυτό το διάστημα. Η νίκη είναι η καλύτερη ανταμοιβή».

Ερώτηση στον Scott Martin
Καθόλου άσχημο αποτέλεσμα στο δεύτερο αγώνα σου με τον Craig. Μπορείς να περιγράψεις την απόδοσή του;

SM: «Καταπληκτική. Ήταν πραγματικά καταπληκτική από τα ελεύθερα δοκιμαστικά έως τώρα. Ήταν μια οδήγηση χωρίς λάθη, το αυτοκίνητο ήταν άψογο. Είχαμε κάποια μικρά θέματα, αλλά όπως είπε και ο Craig, είναι το δεύτερό μας ράλλυ στο ERC, τρέξαμε και στη Σουηδία και το να κερδίσουμε το Ακρόπολις είναι κάτι που δεν περίμενα να συμβεί. Ήταν ένα φοβερό Σαββατοκύριακο και η ομάδα έκανε φανταστική δουλειά για να φέρει και να έχει έτοιμο το αυτοκίνητο. Ελπίζω αυτή να ήταν μόνο η αρχή».

Ερώτηση στον Scott Martin
Οι ομόσταυλοί σας Kevin Abbring και Seb Marshall ηγούνταν του αγώνα μετά από τέσσερις ειδικές. Ήσασταν σίγουροι πως θα είχατε μπορέσει να τους πιάσετε αν δεν είχαν πρόβλημα;

SM: «Ναι, σήμερα οπωσδήποτε».

Ερώτηση στον Scott Martin
Τι έχεις να πεις γι' αυτό Craig;

CB: «Βγάζω το καπέλο στον Kevin. Έκανε φανταστική δουλειά και ήταν πολύ γρήγορος από το ξεκίνημα του αγώνα. Αλλά δεν μπορούσα να τον αφήσω να πιστέψει πως θα νικήσει –είναι το τελευταίο που θα ήθελα. Θα είχαμε μια καλή ευκαιρία, μιας και είχα καλό ρυθμό στο χώμα και όπως είπε ο Scott, θα είχαμε κερδίσει».

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Είσαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση ή απογοητευμένος που δεν κέρδισες;

ΒΒ: «Για να πω την αλήθεια, είμαι κάπως απογοητευμένος. Ο στόχος μου, ως συνήθως, είναι να κερδίζω και έκανα αρκετά λάθη αυτό το Σαββατοκύριακο. Το πραγματικά θετικό είναι πως ανακαλύψαμε το αυτοκίνητο στο shakedown. Και σήμερα το πρωί οδηγήσαμε για πρώτη φορά με το αυτοκίνητο στο χώμα, οπότε πρέπει να είμαστε ευτυχείς με το αποτέλεσμα».

Ερώτηση στον Bryan Bouffier
Ποιες είναι οι πιθανότητες για περισσότερες εμφανίσεις στο ERC την τρέχουσα σεζόν;

ΒΒ: «Στόχος μου είναι να πάω στην Ιρλανδία και να νικήσω τον Craig».

CB: «Θα τον σταματήσουν στον έλεγχο διαβατηρίων και θα τον στείλουν πίσω στη Γαλλία!»

ΒΒ: «Η ιρλανδική μου προφορά δεν φτάνει; Θα πρέπει να δείξω διαβατήριο;»

CB: «Θα τα καταφέρεις».

ΒΒ: «Πάντως ο στόχος μου είναι να πάω στην Ιρλανδία και από εκεί και πέρα θα δούμε. Σίγουρα θα είναι καλύτερα απ' ό,τι στη Λετονία και θα μπορέσουμε να πάρουμε κάποιους βαθμούς για το Πρωτάθλημα. Τώρα θα πρέπει να πιέσουμε για το μπάτζετ και να κάνουμε περισσότερους αγώνες και ίσως να καταφέρουμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα έως το τέλος της χρονιάς».

Ερώτηση στον Xavier Panseri
Ήταν μία έντονη μάχη μεταξύ σας και του Kajetan Kajetanowicz και του Jarek Baran για το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας. Πως ήταν η ατμόσφαιρα στο αυτοκίνητο;

XP: «Πρώτα από όλα, ήταν μεγάλη η μάχη με τον Kajetain και τον Jarek, αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό, αφού έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι αρκετές φορές εδώ και έξι χρόνια. Όπως είπε ο Bryan, ήρθαμε εδώ για να κερδίσουμε, κάναμε κάποιους καλούς χρόνους, αλλά κάναμε και κάποια λάθη. Έτσι ήμασταν αναγκασμένοι να πιέσουμε για να παλέψουμε με τον Craig και τον Kajetan».

Ερώτηση στον Xavier Panseri
Με δεδομένη την εμπειρία σου από διεθνείς αγώνες, πως θα βαθμολογούσες το φετινό αγώνα;

XP: «Η οργάνωση είναι πραγματικά καλή, ενώ το σέρβις παρκ και οι ειδικές διαδρομές ήταν εξαιρετικά. Το μόνο που θα μπορούσα να πω είναι ότι οι ασφάλτινες ειδικές ήταν πολύ γρήγορες, χωρίς να αλλάζει ο ρυθμός ιδιαίτερα. Ίσως μια-δύο πιο στενές και με περισσότερες στροφές να ήταν καλό να υπήρχαν. Όμως, οι χωμάτινες ειδικές ήταν απίστευτες. Τέλειες!»

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Kajetan αυτό είναι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για σένα, αλλά γιατί η μάχη σου με τον Bryan δεν κράτησε μέχρι το τέλος;

KK: «Όπως σας είπε ο Xavier, οι μάχες κρατούν εδώ και πέντε ή έξι χρόνια, αν και δεν είμαστε τόσο μεγάλοι σε ηλικία! Ήταν ένας καταπληκτικός αγώνας για εμάς. Ήταν πραγματικά εξαιρετικό, ενώ οι ειδικές ήταν πολύ ωραίες και γρήγορες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι, όπως πάντα εξάλλου μετά από έναν αγώνα όπου τερματίζουμε στο βάθρο».

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Είσαι ικανοποιημένος από την απόδοσή σου στον αγώνα;

KK: «Φυσικά! Οι ειδικές εδώ ήταν πολύ δύσκολες. Πολύ απαιτητικές και τελείως διαφορετικές σε σχέση με αυτές της Πολωνίας. Και αυτό είναι ένα πρόβλημα για μένα, για αυτό και είμαι χαρούμενος που είμαι με αυτούς τους οδηγούς εδώ, όπως εξάλλου και χθες, είχα αυτό το αποτέλεσμα».

Ερώτηση στον Jarek Baran
Ρωτήσαμε τον Xavier για τη μάχη της 2ης θέσης. Από τη δική σας πλευρά πόσο δραματική ήταν η κατάσταση στο αυτοκίνητο;

JB: «Βασικά, το γεγονός ότι ξέρουμε τους Xavier και Bryan μας βοήθησε να μονομαχήσουμε μαζί τους. Όμως, ξέραμε ότι ο Bryan θα είναι πολύ γρήγορος στο δεύτερο πέρασμα. Και στο ενδιάμεσο σέρβις καθίσαμε και υπολογίσαμε να δούμε τι θα κάνουμε για να κερδίσουμε».

KK: «Ή να χάσουμε.»

JB: «Ναι, ή τι έχουμε να χάσουμε. Ο συνοδηγός που έχει τερματίσει τρίτος σε έναν αγώνα, μιλάει τελευταίος στην συνέντευξη τύπου, αλλά παρόλα αυτά είναι μπροστά από τον συνοδηγό που τερμάτισε τέταρτος. Όπως είπε ο Xavier ήταν δύσκολος αγώνας, ιδιαίτερα σήμερα, επειδή δεν περίμενα ότι οι ειδικές θα ήταν τόσο καθαρές. Έχω εμπειρία από δύο Ακρόπολις στο παρελθόν, έξι χρόνια πριν βέβαια, αλλά οι ειδικές ήταν πιο σκληρές. Αυτές οι ειδικές ήταν πιο καθαρές, αλλά οι συνθήκες παραμένουν σκληρές και απλά μπορούσαμε να πιέσουμε λίγο παραπάνω στα καλά κομμάτια, κάτι που κάνει δύσκολη τη ζωή του συνοδηγού. Χθες οι ειδικές ήταν πολύ γρήγορες και δεν ήταν εύκολο να διαβάσεις τις σημειώσεις σε αυτές τις τόσο γρήγορες ειδικές».

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Πότε θα δούμε ξανά εσένα και τον Kajto να αγωνίζεστε και πάλι στο ERC;

KK: «Είναι μυστικό»!

Ερώτηση στον Kajetan Kajetanowicz
Μπορείς να μας πεις! Μόνο φίλοι είμαστε εδώ!

KK: «Δεν ξέρω».

JB: «Λυπούμαστε, πρέπει να το αναλύσουμε έτσι ώστε να έχουμε την καλύτερη λύση για εμάς για τους επόμενους δύο γύρους. Ίσως να πάμε στην Ιρλανδία, και ίσως στις Αζόρες. Όμως, δεν μπορώ να πω σίγουρα. Θα τα υπολογίσουμε όλα στην ώρα τους».

Ερώτηση στον Craig Breen
Επόμενος αγώνας στο ERC είναι το Ράλλυ Ιρλανδίας. Πόσο σημαντική θα ήταν για σένα μία νίκη μέσα στο σπίτι σου;

CB: «Όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ποτέ κερδίσει κάποιον εθνικό αγώνα στην Ιρλανδία. Μέχρι σήμερα ποτέ δεν είχα την ικανοποίηση να κερδίσω έναν αγώνα μπροστά στους συμπατριώτες μου. Σίγουρα θα δώσω τα πάντα για να τα καταφέρω. Είμαστε πολύ τυχεροί που η Peugeot Ιρλανδίας θα μας δώσει την επόμενη εβδομάδα την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε έναν αγώνα του εθνικού Πρωταθλήματος, έτσι ώστε να συνηθίσουμε περισσότερο το αυτοκίνητο. Θα κάνουμε μια δοκιμή εκεί, μετά τον αγώνα και θα είμαστε έτοιμοι για το Ράλλυ της Ιρλανδίας. Υπάρχουν μερικοί φανταστικοί δρόμοι εκεί. O Bobby Willis και όλη η ομάδα του έχουν ό,τι καλύτερο για να βρουν τις καλύτερες ειδικές εκεί από ότι έχω ακούσει. Ειλικρινά, ανυπομονώ για τον αγώνα. Μία νίκη στην πατρίδα μου θα είναι κάτι περισσότερο από το κερασάκι στην τούρτα. Αυτός είναι ο επόμενος στόχος μας».

 

--------------------------------------------------------------------------------------

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, 2ος γύρος

Η συνέχεια στο χώμα!

Χωρίς ανάσα, μετά τον χθεσινό, 1ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Ράλλυ Ακρόπολις, οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων επανήλθαν σήμερα για τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, αυτήν τη φορά στο χώμα. Συνολικά 33 πληρώματα εκκίνησαν στις χωμάτινες ειδικές του αγώνα, αφού πρώτα «μεταμόρφωσαν» τα αυτοκίνητά τους για να ανταπεξέλθουν σε αυτού του είδους τις επιφάνειες. Έπειτα από συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων και μία ασφάλτινη υπερειδική διαδρομή μήκους 1,18 χλμ. στον παραλιακό δρόμο της Κορίνθου, οι Λάμπρος Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer EVO IX κατάφεραν να επικρατήσουν και να αποκομίσουν πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδας είχαν μια μικρή έξοδο στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας (Κλένια - Μυκήνες 1) που λίγο έλειψε να τους θέσει εκτός αγώνα, παρόλ' αυτά ο σταθερά γρήγορος ρυθμός τους στη συνέχεια τους επέτρεψε να κατακτήσουν τη νίκη. Σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στις τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό δικαίως κατέκτησαν τη νίκη.

Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γρηγόρης Νιώρας - Κωνσταντίνος Κακαλής με Subaru Impreza N12, οι οποίοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους, αφού στο δεύτερο μισό του αγώνα αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα με το σύστημα μετάδοσης. Εντούτοις, σημείωσαν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, κρατώντας πίσω τους Κυριάκο Κυριάκου - Χρήστο Αριστείδου με Subaru Impreza N14. Το κυπριακό πλήρωμα σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, αλλά στην 1η ε.δ. είχε μία έξοδο με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο, αλλά και να χαλάσει η ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου, που πάντως δεν τους στάθηκε εμπόδιο στην κατάκτηση της τρίτης θέσης. Παρόλα αυτά, κατάφεραν στο τέλος να ανέβουν στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Φιλιππίδης - Δημήτρης Σαϊνής με ακόμα ένα Mitsubishi Lancer EVO IX, οι οποίοι αρχικά αντιμετώπισαν αρκετά μηχανικά προβλήματα που τους κόστισαν πολύτιμο χρόνο. Όμως, στο δεύτερο loop έδειξαν δείγμα του ταλέντου τους, κερδίζοντας τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Μποζιονέλος - Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort, οι οποίοι μάλιστα κατάφεραν να επικρατήσουν και στην F2. Έβδομοι γενικής τερμάτισαν οι Χρήστος Παλαιολόγος - Θεοδόσης Δελωτάς με Lancer όγδοης γενιάς, ακολουθούμενοι από τους Γιάννη Ζούνη - Μιχάλη Πατρικούση με Subaru Impreza και τους Κωνσταντίνος Δούδο - Ανδρέα Ανδρίκο με ακόμα ένα Lancer EVO VIII. Την πρώτη δέκαδα συμπλήρωσαν οι Σάββας Λευκαδίτης - Βαγγέλης Ακράτος με το Peugeot 206, οι οποίοι ήταν και επικεφαλής της F2 μέχρι την 11η ε.δ. Εκεί, είχαν μία έξοδο, έχασαν έξι λεπτά, μαζί με αυτό και κάθε ελπίδα για την επικράτηση στην F2, αλλά παρόλ' αυτά επικράτησαν στην F3.

Αναφορικά με τα προσωρινά αποτελέσματα του χθεσινού αγώνα, 1ου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, έπειτα από νέα συνεδρίαση των αγωνοδικών αποφασίστηκε να παραμείνουν ως είχαν στον τερματισμό του αγώνα και όχι όπως διαμορφώθηκαν μετά τον αποκλεισμό των Παναγιώτη Καϊτατζή και Γρηγόρη Νιώρα - έως ότου εκδικαστεί η έφεση που προτίθενται να κάνουν (εντός 48 ωρών από τον τερματισμό του αγώνα) οι δύο οδηγοί.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ράλλυ Ακρόπολις 2014 - Πρώτη για Breen και Peugeot 208!

Ο Craig Breen με το Peugeot 208 T16, που στην Ελλάδα έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, κατάφερε να γράψει το όνομά του στη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις! Ντεμπούτο με νίκη για το «208» προδιαγραφών R5, την ώρα που ο Ιρλανδός οδηγός ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου για πρώτη φορά στην καριέρα του στο ERC, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, γενικότερα. Και μάλιστα χωρίς να αφήσει το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης, αφού ολοκλήρωσε επικεφαλής της Γενικής κατάταξης και τις δύο ημέρες του αγώνα. Σήμερα ο ίδιος κινήθηκε απροβλημάτιστα στις χωμάτινες ειδικές, και μάλιστα ούτε η αντεπίθεση που του εξαπέλυσε ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC κατάφερε να τον κάνει να αισθανθεί πως απειλείται. Αντιθέτως, όποτε χρειάστηκε απάντησε με τους χρόνους του στις ειδικές διαδρομές, καταφέρνοντας στο τέλος να πανηγυρίσει μια σπουδαία επικράτηση, και επιπλέον να τιμηθεί με το βραβείο «Colin McRae Trophy», το οποίο κερδίζει σε κάθε γύρο του ERC ο άνθρωπος του αγώνα.

Στο 2ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε τελικά ο Γάλλος Bryan Bouffier, πρώην επίσημος δοκιμαστής της Hyundai, ο οποίος, παρά το γεγονός ότι φημίζεται κυρίως για τις επιδόσεις του στην άσφαλτο, σήμερα εμφανίστηκε αποφασισμένος να πιέσει και στο χώμα, χωρίς ωστόσο να καταφέρει το απόλυτο. Βέβαια, ο ίδιος θα μπορούσε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αν δεν είχε υποπέσει σε συνολικά τρία λάθη κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών του αγώνα, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Σε κάθε περίπτωση, το έργο του δεν ήταν εύκολο, αφού στην αρχή του σημερινού σκέλους ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ακολούθησε το ρυθμό του, πιέζοντάς τον μάλιστα για τη 2η θέση της Γενικής. Όμως, στα μέσα της ημέρας ο Γάλλος ξέφυγε, με αποτέλεσμα ο Πρωταθλητής Πολωνίας, ο οποίος δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο χώμα, να μην μπορεί να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό. Παρ' όλα αυτά, ο Kajetanowicz αποκόμισε σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του Πρωταθλήματος.

Πιο πίσω, στην 4η θέση της Γενικής ακολούθησε ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Ο ταλαντούχος Φινλανδός, αν και ένας από τους θεωρητικά πιο δυνατούς οδηγούς στο θεσμό, δεν ήταν ανταγωνιστικός σήμερα στις χωμάτινες ειδικές. Νικητής του προηγούμενου γύρου στη Λετονία ο ίδιος, υποστήριξε ότι ήταν δύσκολο να παλέψει με αυτοκίνητα προδιαγραφών R5 και RRC (S2000 το δικό του), αφού σε αρκετά σημεία τού έλειψε η ισχύς. Την πρώτη 5άδα συμπλήρωσε ο Πορτογάλος Bruno Magalhaes με Peugeot 207 S2000, ο οποίος και ταλαιπωρήθηκε καθ' όλη τη διάρκεια του διημέρου, τόσο από λανθασμένη επιλογή ελαστικών όσο και από το στήσιμο του αυτοκινήτου. Βέβαια, ο πρώην Πρωταθλητής Πορτογαλίας, με δεδομένο το γεγονός ότι έχει αγωνιστεί ελάχιστα τα τελευταία χρόνια σε χωμάτινες επιφάνειες, μόνο ικανοποιημένος μπορεί να είναι από το τελικό αποτέλεσμα. Ειδικά από τη στιγμή που, από το Rally Azores και έπειτα, θα έχει στη διάθεσή του ένα Peugeot 208 T16 R5.

Λίγο πιο πίσω βρίσκουμε τον νεαρό Ρώσο Vasily Gryazin με Ford Fiesta S2000, ο οποίος σήμερα κινήθηκε σαφώς ταχύτερα στο χώμα, που άλλωστε αποτελεί και την αγαπημένη του επιφάνεια. Μάλιστα, αν δεν είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή της ημέρας, ίσως να είχε καταφέρει να διεκδικήσει την 5η θέση από τον Magalhaes. Την πρώτη 8άδα συμπλήρωσαν οι Jaromir Tarabus με Skoda Fabia S2000 και Jean Michel Raoux με Peugeot 207 S2000. Δραματική, όμως, ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία Παραγωγής, με τον Erdi Tibor Jr. με το Mitsubishi Lancer EVO IX, ο οποίος ήταν επικεφαλής μέχρι την τελευταία ε.δ., να βγαίνει από το Λουτράκι 2 (τελευταία ε.δ. του αγώνα) με σπασμένη πίσω ανάρτηση, και τελικά να μην καταφέρνει να φτάσει στον τερματισμό. Έτσι, η νίκη στην κατηγορία «πέρασε» στα χέρια του Vitaliy Pushkar με Lancer EVO X, ο οποίος επίσης ολοκλήρωσε την τελευταία ε.δ. με πρόβλημα στο εμπρός σύστημα του Mitsubishi του. Αντίστοιχα συναρπαστική ήταν η εξέλιξη στην κατηγορία 2WD, με τον Zoltan Bessenyey με Honda Civic Type-R να είναι επικεφαλής μέχρι την προτελευταία ε.δ. του αγώνα, όπου μπροστά πέρασε ο Ιταλός Simone Tempestini. Πάντως, ούτε αυτός κατάφερε να χαμογελάσει, αφού ο κινητήρας του DS3 R3T του παρέδωσε το πνεύμα, με αποτέλεσμα η νίκη να περάσει στα χέρια του Ρώσου Evgeny Sukhovenko με Renault Clio R3. Αυθεντικό Ακρόπολις!

Σήμερα, όμως, το Ράλλυ Ακρόπολις σηματοδότησε και το δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, με τον Λάμπρο Κύρκο με το Lancer EVO IX να επικρατεί (θα ακολουθήσει σχετικό δελτίο Τύπου), ακολουθούμενος από τους Γρηγόρη Νιώρα με Subaru Impreza N12 και τον Κύπριο Κυριάκο Κυριάκου με Subaru Impreza N14.

Η 60ή εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις έκλεισε με την καθιερωμένη τελετή απονομής των επάθλων στους νικητές, παρουσία πλήθους θεατών, στο Service Park του αγώνα, στη Σχολή Μηχανικού στο Λουτράκι.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE E - ΕΛΛΗΝΕΣ

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: E
Flash N°: 18a

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Οι ειδικές ήταν πολύ γρήγορες και είχαν πολλές πέτρες. Στην 1η ε.δ. ήμασταν τυχεροί και συνεχίσαμε με προσοχή. Τέλος καλό, όλα καλά. Οι χορηγίες μας ήταν μόνο για αυτόν τον αγώνα, και θα δούμε για τη συνέχεια.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε, γιατί σήμερα αντιμετωπίσαμε πολλές ατυχίες. Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη μετάδοση, και έτσι είχαμε δυσκολίες με την οδήγηση του αυτοκινήτου στο δεύτερο σκέλος. Όμως είμαστε εδώ, και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό. Σκοπός μας είναι να ακολουθήσουμε το Πρωτάθλημα.»

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Και τις δύο ημέρες είχαμε ατυχίες. Χθες από δικό μου λάθος, και σήμερα με μηχανικά προβλήματα. Και καταλήξαμε εμείς να αρχίσουμε να τρέχουμε, όταν όλοι οι άλλοι είχαν κόψει ρυθμό. Το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές το ευχαριστηθήκαμε. Μου άρεσε που ήταν άσφαλτος και χώμα. Η άσφαλτος ήταν σχολείο για εμάς. Μου έμεινε μια πίκρα από τον αγώνα, αλλά το ευχαριστηθήκαμε.»

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
«Η ειδική Πίσσια [εννοεί Λουτράκι] ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κατά τα άλλα, ο αγώνας ήταν πολύ καλός, και είμαστε ευχαριστημένοι.»

101 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας SUBARU Impreza WRX SΤi
«Στην τελευταία ειδική, μετά τα νερά ρετάριζε ο κινητήρας του αυτοκινήτου. Αλλά τελικά πήρε ξανά ο κινητήρας και φτάσαμε στον τερματισμό. Τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μία όμορφη μέρα.»

102 KΥΡΙΑΚΟΥ Κυριάκος - AΡΙΣΤΕΙΔΟΥ Χρήστος SUBARU Impreza
«Ο αγώνας ήταν πολύ καλός. Ήμασταν άτυχοι, καθώς είχαμε μια μικρή έξοδο στην 1η ειδική, με αποτέλεσμα να χάσουμε την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Τελικά δεν είχαμε τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς θεωρώ ότι είχαμε πιθανότητες για κάτι καλύτερο. Αλλά ευχαριστηθήκαμε.»

104 ΔΟΥΔΟΣ Κωνσταντίνος - ΑΝΔΡΙΚΟΣ Ανδρέας MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Πρώτη φορά τρέχαμε σε έναν τέτοιο αγώνα όπως το Ακρόπολις. Είχαμε πολλές ατυχίες, όπως σήμερα, με το πρόβλημα με το διαφορικό. Για αυτό και οδηγήσαμε στη συνέχεια φυλαγμένα, για να τερματίσουμε στο πρώτο μας Ράλλυ Ακρόπολις.»

105 ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ Χρήστος - ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσιος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Είχαμε κλαταρισμένο ελαστικό και πρόβλημα με το τούρμπο στο δεύτερο σκέλος. Κατά τα άλλα, καλά. Τουλάχιστον ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα.»

108 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος PEUGEOT 206 Kit Car
«Έχασα τα φρένα σε μια κλειστή στροφή στην 1η ε.δ. του σκέλους και χάσαμε περίπου 7 λεπτά εκεί. Κατά τα άλλα καλά, το αυτοκίνητο ήταν καλό. Αν ήταν και ο οδηγός πιο σοβαρός, θα ήταν όλα καλύτερα.»

109 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600
Εγκατέλειψε έπειτα από έξοδο στη 9η ε.δ., καθώς βγήκε εκτός χρόνου.

117 ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης - ΔΙΠΛΑΣ Χρήστος TOYOTA Yaris
«Πολύ όμορφος αγώνας. Πολύς κόσμος στις ειδικές και το ευχαριστηθήκαμε, και ανταμειφθήκαμε με το αποτέλεσμα. Γενικά ήταν ένας καλός αγώνας, με κάποια μικροπροβλήματα, αλλά τέλος καλό, όλα καλά.»

---------------------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE E

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: E
Flash N°: 18

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Σε γενικές γραμμές είμαι ικανοποιημένος. Φυσικά, είναι λίγο απογοητευτικό το γεγονός πως δεν κερδίσαμε. Αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος μας. Η 2η θέση δεν είναι, όμως, και τόσο κακή.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν ένα φανταστικό σαββατοκύριακο. Ήταν η πρώτη μου διεθνής νίκη και, ασφαλώς, είμαι πολύ χαρούμενος.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είναι καλή η 4η θέση. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι πολύ ωραίο και πολύ ενδιαφέρον, λόγω του συνδυασμού χώματος και ασφάλτου. Το χώμα γλιστρούσε, αλλά ήταν καλύτερο απ' ό,τι περίμενα. Το Ακρόπολις είναι διασκεδαστικό, το αποτέλεσμα όχι αυτό που περιμέναμε. Θα μπορούσαμε να τα έχουμε πάει καλύτερα.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι καταπληκτική η ατμόσφαιρα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι φανταστικό, ένα φοβερό ράλλυ. Είναι απίστευτο για μένα. Ευχαριστήθηκα τα πάντα. Διασκεδάσαμε την οδήγηση στο χώμα, γιατί γλιστρούσαμε συνέχεια, ενώ στην άσφαλτο έπρεπε να κρατήσουμε τις γραμμές για να έχουμε ταχύτητα.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Η τελευταία ειδική ήταν πολύ δύσκολη. Ήταν γενικά ένα πολύ καλό ράλλυ και μια πολύ καλή εμπειρία για μένα. Τα γρήγορα ασφάλτινα κομμάτια ήταν ψυχολογικά πολύ δύσκολα και το χώμα ήταν επίσης μια πολύ καλή εμπειρία. Είμαι, λοιπόν, ευχαριστημένος.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Είμαι ικανοποιημένος, γιατί δεν περίμενα να τερματίσω 5ος. Για μένα ήταν ένας απίστευτος αγώνας. Είναι ωραίο να επιστρέφεις στο ERC. Οι οδηγοί είναι πολύ γρήγοροι, και αυτό είναι καλό, γιατί μπορώ να δω σε τι επίπεδο είμαι εγώ. Επόμενος αγώνας θα είναι μάλλον στις Αζόρες με το 208 Τ16 R5.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είμαι λίγο απογοητευμένος, λόγω της χθεσινής κακοτυχίας μας. Θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει ένα καλό αποτέλεσμα. Σήμερα ήταν δύσκολο να ξεκινάμε πρώτοι στις πρώτες τρεις ειδικές, αλλά ήταν καλή εμπειρία να ανοίγουμε το δρόμο. Νομίζω πως είχαμε καλή ταχύτητα και στα δύο οδοστρώματα. Εκτός από το αποτέλεσμα, μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν μια καλή εμπειρία. Είμαστε στον τερματισμό, αλλά το τελευταίο κομμάτι ήταν άσχημο για μας, γιατί πήραμε ποινή και έχασα την αυτοσυγκέντρωσή μου, με αποτέλεσμα να βγω από το δρόμο στην επόμενη ειδική. Δεν ήταν καλό, αλλά είμαστε εδώ και είμαστε ευτυχείς.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000
«Τερματίσαμε το Ακρόπολις, που είναι ένα δύσκολο και όμορφο ράλλυ. Χθες είχαμε προβλήματα στην άσφαλτο, αλλά σήμερα συνεχίσαμε να μαθαίνουμε το S2000. Ο επόμενος αγώνας θα είναι το Ράλλυ Ιρλανδίας.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν ένα πανέμορφο ράλλυ. Η διοργάνωση ήταν τέλεια. Θέλω να επιστρέψω. Τα συγχαρητήριά μου στους διοργανωτές. Το αποτέλεσμα είναι καλό, κατάφερα να συνηθίσω το αυτοκίνητο.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Χάσαμε τη 10η θέση και είμαστε απογοητευμένοι, γιατί δεν πήραμε βαθμούς. Το αποτέλεσμα δεν είναι καλό. Η τελευταία ειδική ήταν δύσκολη, με πολύ χώμα και πέτρα. Μου άρεσε το Ράλλυ.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5
«Ήταν φανταστικά. Είμαι χαρούμενος γιατί βρίσκομαι πίσω στην πατρίδα, στη μνήμη του πατέρα μου. Στο χώμα κερδίσαμε σε εμπειρίες. Οι χρόνοι ήταν πολύ καλύτεροι σε σχέση με του Ράλλυ Ουαλίας, το τελευταίο μου χωμάτινο ράλλυ. Οι Έλληνες ήταν απίστευτοι και θετικοί. Σε γενικές γραμμές ήταν τέλεια.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Ήταν ένα τέλειο ράλλυ. Όλα ήταν καλά. Το αυτοκίνητο είναι τέλειο και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ.»

16 LATEGAN Henk / WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Ήταν ένα σκληρό ράλλυ. Δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο. Αντιμετωπίσαμε αναπάντεχα προβλήματα, αλλά είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στον τερματισμό και, ευτυχώς, χωρίς να κάνουμε ζημιά στο αυτοκίνητο.»

31 COSTENARO Giacomo / BARDINI Justin PEUGEOT 207 S2000
«Όμορφο και δύσκολο ράλλυ. Αυτό είναι το Ακρόπολις. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, αυξάναμε το ρυθμό μας. Ήταν το πρώτο ERC για μένα. Τερματίσαμε, οπότε είμαι ευτυχισμένος.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Χτυπήσαμε εμπρός αριστερά το αυτοκίνητο.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
Εγκατέλειψε μετά τη 13η ε.δ. με σπασμένη πίσω ανάρτηση.

23 ZOUNIS Ioannis / PATRIKOUSSIS Mihalis SUBARU Impreza WRX STi
«Το πρωί ήταν δύσκολο. Οι θεατές μάς βοήθησαν και τους ευχαριστούμε. Αλλάξαμε το λάστιχο μετά την έξοδο που είχαμε, επισκευάσαμε ό,τι μπορούσαμε, και συνεχίσαμε το ράλλυ. Ήταν ένα όμορφο Ακρόπολις με σκληρά κομμάτια.

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Η δεύτερη μέρα δεν ήταν η μέρα μας. Χτυπήσαμε το σικέιν στη σούπερ ειδική και φύγαμε ευθεία. Το χώμα δεν ήταν τόσο καλό για το αυτοκίνητό μας, αφού είναι το βαρύτερο στην κατηγορία. Είχαμε πολύ σπινάρισμα, γιατί είναι δυνατό. Επίσης, είχαμε κάποια προβλήματα με τα ηλεκτρικά.»

26 TEMPESTINI Simone / PULPEA Dorin CITROEN SD3 R3T
Εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης στη 13η ε.δ.

29 SUKHOVENKO Evgeny / LARENS Sergei RENAULT Clio R3
«Είναι ένα απίστευτο αποτέλεσμα. Ο στόχος μου ήταν ο τερματισμός. Είναι τέλεια να κερδίζω την κατηγορία, και μπορούμε να πούμε πως είναι μια καλή αρχή, αφού ήταν ο πρώτος μου αγώνας στο ERC.»

30 KALTSOUNIS Haris / PERIDIS Andreas OPEL Corsa S1600
«Παρά το γεγονός ότι είχαμε προβλήματα με το κιβώτιο, τερματίσαμε, και όλα είναι καλά. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που φτάσαμε στον τερματισμό.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 13 – ΛΟΥΤΡΑΚΙ 2

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 13
Καιρικές συνθήκες: 11ο C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
Μήκος: 16,13 χλμ.
Flash N°: 17

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είναι καλή θέση, αλλά δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Έκανα, βέβαια, τρία λάθη. Είμαι ευχαριστημένος. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μου, την ομάδα και τον συνοδηγό μου.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Είμαι πανευτυχής. Είναι η πρώτη μου νίκη σε διεθνή αγώνα και στο ντεμπούτο του αυτοκινήτου. Δεν έχω λόγια. Είναι η μεγαλύτερη ημέρα στην καριέρα μου μέχρι στιγμής.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν μπορέσαμε να παλέψουμε για τη νίκη. Δεν ξέρω αν φταίω εγώ ή η έλλειψη του τούρμπο. Νομίζω πως μας έλειψε η δύναμη.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν τέλειο σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ την ομάδα μου και τους θεατές. Είναι φοβεροί. Ήταν μια μεγάλη πρόκληση για μας. Είμαι κουρασμένος, αλλά έτσι είναι το Ράλλυ Ακρόπολις.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Είμαι χαρούμενος. Η ειδική ήταν απίστευτη. Πήραμε βαθμούς, αλλά χάσαμε πολύ χρόνο λόγω του κλαταρίσματος.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Ήταν δύσκολο, ιδίως σήμερα. Είχαμε πρόβλημα. Αλλάξαμε το στήσιμο της ανάρτησης. Πέρα από αυτό, ήταν εντυπωσιακό για εμάς να είμαστε στην 5η θέση. Σε τρία χρόνια έκανα τρία ράλλυ στο χώμα. Και το αυτοκίνητο είναι παλιό.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είναι καλό που γράψαμε χιλιόμετρα. Δείξαμε την ταχύτητά μας στην άσφαλτο και θα προσπαθήσουμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Οδήγησα προσεκτικά για να τερματίσουμε. Προσπάθησα να πιέσω λίγο, αλλά δεν είχα καλή αίσθηση.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Craig Breen είναι ο νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις - η πρώτη του νίκη σε διεθνή αγώνα. Πρόκειται, παράλληλα, για την πρώτη νίκη του Peugeot 208 T16 R5 στο ντεμπούτο του. Ο Bryan Bouffier με το Citroen DS3 RRC ακολούθησε 2ος, ενώ ο Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

 

---------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 12 – NEA KINETA 2

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 12
Καιρικές συνθήκες: 18o C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
Μήκος: 22,20 χλμ.
Flash N°: 16

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Ήθελα να πιέσω. Έχασα κάποια δευτερόλεπτα σε ένα τετ-α-κε. Θα πιέσουμε και θα δούμε τι θα γίνει στην τελευταία ειδική. Θα δούμε τη διαφορά μας με τον Craig, και θα αποφασίσουμε αν θα πιέσουμε πολύ και στην τελευταία ειδική του αγώνα.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Χάσαμε λίγο χρόνο. Έχουμε μια καλή διαφορά και είμαστε ικανοποιημένοι. Δε νιώθω υπό πίεση, κάνω ό,τι μπορώ. Προσπαθώ να κερδίσω τον αγώνα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη θέση μας. Οι άλλοι ήταν, όμως, ταχύτεροι και δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν καλά. Δεν πιέζω. Θέλω να φτάσω στον τερματισμό. Είναι Ράλλυ Ακρόπολις. Πρέπει να παραμείνω ήρεμος και συγκεντρωμένος. Πρέπει να βρω τη χρυσή τομή μεταξύ πίεσης και προσεκτικής οδήγησης. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους θεατές και τους οπαδούς μας για την υποστήριξη.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Ήταν πολύ γρήγορη ειδική και πιέζω πολύ. Ίδρωσα, νομίζω πως ήταν καλός χρόνος. Το διασκέδασα. Το Ράλλυ Ακρόπολις και οι ειδικές είναι καταπληκτικές.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Πολλή σκόνη στο αυτοκίνητο από την αρχή της ειδικής. Είναι αδύνατο να οδηγήσω. Είναι ψηλό το αυτοκίνητο και είναι δύσκολο να πάμε γρήγορα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είναι καλά. Έχουμε καλές γραμμές. Το έδαφος είναι καλό, καθαρό. Προσπαθώ να ευχαριστηθώ και να μάθω.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήμασταν τυχεροί. Βγήκαμε από το δρόμο, περίπου 20 μ., και είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ. Όλα καλά.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Bryan Bouffier σημείωσε έναν ακόμα ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Craig Breen στα 16,5 δλ. Ο Γάλλος οδηγός βρίσκεται πλέον 20 δλ. μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz. Ο Bruno Magalhaes είχε προβλήματα με το Peugeot 207, που ήταν γεμάτο

---------------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 11 – ΚΛΕΝΙΑ ΜΥΚΗΝΕΣ 2

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 11
Καιρικές συνθήκες: 22ο C, Hλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
Μήκος: 18,19 χλμ.
Flash N°: 15

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Είχε πρόβλημα ο Kajetan; Προσπάθησα να οδηγήσω καλά, να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Η 2η θέση δεν είναι εξασφαλισμένη. Έχουμε μπροστά μας δύο μεγάλες και δύσκολες ειδικές.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήθελα να κάνω ό,τι μπορώ. Είμαστε λίγο κάτω από το όριο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Πρέπει να οδηγήσουμε προσεκτικά. Οι συνθήκες είναι καλές. Η ειδική ήταν καθαρή και σκληρή.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Θα δούμε τι θα γίνει, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Το λάθος είναι εύκολο να γίνει. Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ. Όλα καλά.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Χτυπήσαμε ένα δέντρο στην αρχή της ειδικής. Ήταν λάθος μου, αλλά ο χρόνος είναι καλός. Το αυτοκίνητο έχει ζημιά στο φτερό εμπρός δεξιά.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Όλα καλά, αλλά έπρεπε να αλλάξουμε το στήσιμο. Το ψηλώσαμε. Έχασα ταχύτητα, αλλά είναι πιο ασφαλές τώρα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Ο δρόμος είναι πολύ καλύτερος, έχει καλύτερη πρόσφυση. Το έδαφος είναι σκληρό. Σκόρπιες πέτρες υπάρχουν μόνο έξω από τις γραμμές. Αν ακολουθήσεις τις γραμμές, δεν έχεις πρόβλημα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Ήταν καλά, η ειδική ήταν πιο καθαρή από πριν. Κανένα πρόβλημα, το ευχαριστηθήκαμε.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Το αυτοκίνητο είναι τέλειο.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Craig Breen ήταν ο ταχύτερος στην 11η και κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του από τον Βryan Bouffier στα 18,3 δλ. Ο Γάλλος οδηγός ήταν ταχύτερος από τον Kajetan Kajetanowicz και αύξησε τη μεταξύ τους διαφορά στη Γενική κατάταξη στα 11,2 δλ., δύο ειδικές διαδρομές πριν από το τέλος του αγώνα.

--------------------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE D - ΕΛΛΗΝΕΣ

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: D
Flash N°: 13a

23 ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης - ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΣΗΣ Μιχάλης SUBARU Impreza WRX STi
«Στην Κλένια είχαμε μία άτυχη στιγμή. Έχασα τα φρένα σε μια στροφή και πανικοβλήθηκα, δεν μπορούσα να το αποφύγω, και βγήκαμε. Ευτυχώς, υπήρχαν πολλοί θεατές και μας βοήθησαν. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!»

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX
«Στο 2ο χιλιόμετρο της 1ης ε.δ. είχαμε έξοδο σε ελιές και ήμασταν πολύ τυχεροί. Από εκεί και πέρα πάμε συντηρητικά, καθώς είχαμε καιρό να οδηγήσουμε στο χώμα, και ψαχνόμαστε.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12
«Το πρωί δεν ήταν πολύ καλό για εμάς. Στην 1η είχαμε πρόβλημα με την ενδοσυνεννόηση, ενώ στην 3η κόπηκε η εξάτμιση και χάνουμε δύναμη. Θα δούμε τι μπορούμε να μαζέψουμε στη συνέχεια από χρόνο.»

53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi
Εγκατέλειψαν στην 1η από πρόβλημα στο τούρμπο.

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Η ατυχία μας συνεχίζεται. Στην πρώτη στροφή της 1ης ειδικής έσπασε το εμπρός διαφορικό, και μπορεί και το πίσω, και έτσι χάσαμε πολύ χρόνο, καθώς χρειάστηκε να κάνουμε αργά τις ειδικές. Είμαστε τυχεροί που φθάσαμε μέχρι το σέρβις.»

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000
«Όλα καλά, κανένα πρόβλημα.»

101 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ Παναγιώτης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας SUBARU Impreza WRX SΤi
«Η ειδική Κλένια γλιστρούσε αρκετά, αλλά δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα. Είμαστε ευχαριστημένοι. Όλα είναι τέλεια.»

102 KΥΡΙΑΚΟΥ Κυριάκος - AΡΙΣΤΕΙΔΟΥ Χρήστος SUBARU Impreza
«Στην 1η ειδική είχαμε μια μικρή έξοδο, με αποτέλεσμα να χτυπήσουμε το αυτοκίνητο πίσω δεξιά και να μην μπορούμε να κινηθούμε όπως θέλουμε, όμως θα συνεχίσουμε.»

105 ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ Χρήστος - ΔΕΛΩΤΑΣ Θεοδόσιος MITSUBISHI Lancer EVO VIII
«Οι ειδικές ήταν καλές και καθαρές. Δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα.» 106 ΠΑΥΛΟΥ Παύλος - ΠΑΥΛΟΥ Έλενα MITSUBISHI Lancer EVO Χ
Εγκατέλειψαν στην 1η από τούρμπο.

108 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Ευάγγελος PEUGEOT 206 Kit Car
«Δεν πήγαμε όπως θέλαμε στο πρώτο loop, μάλλον γιατί βάλαμε πολύ μαλακή γόμα ελαστικών. Η 3η ειδική ήταν λίγο κακή, αλλά δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα.»

109 ΓΑΖΕΤΑΣ Χαράλαμπος - ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ Γιώργος OPEL Corsa S1600
Είχαν έξοδο στην 3η ε.δ. Έχασαν χρόνο και συνεχίζουν.

----------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 10 – SSS ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 10
Καιρικές συνθήκες: 15ο C, Ηλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Στεγνή άσφαλτος
Μήκος: 1,18 χλμ.
Flash N°: 14

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Μπορεί να γίνει ενδιαφέρουσα μάχη. Μπορούμε να αυξήσουμε τη διαφορά μας από τον Kajetan. Ανυπομονούμε για τις επόμενες ειδικές.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Δεν ήταν άσχημα. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε την 1η θέση.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Ήταν πολύ γλιστερά, αλλά πολύ ωραία για τους θεατές.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Ήταν πολύ καλά για τους θεατές, και για μένα βέβαια, είχαμε όμως μαλακά ελαστικά, τα οποία δεν είναι ιδανικά.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Διασκεδαστικό, αλλά γλιστερό. Είναι πολύ διασκεδαστικό να οδηγείς με χωμάτινα ελαστικά στην άσφαλτο.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Jaromir Tarabus κέρδισε την πρώτη του ειδική στο Ράλλυ Ακρόπολις, με τοn Craig Breen να ακολουθεί 2ος. Στη Γενική κατάταξη ο Breen προηγείται, ενώ ο Bryan Βouffier ξαναπέρασε 2ος, με διαφορά 0,3 δλ. από τον Kajetan Kajetanowicz.

 

-------------------------------------------------------------------------

FLASH SERVICE D

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Service: D
Flash N°: 13

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Ήταν καλό πρωινό για εμάς. Η 2η ειδική δεν ήταν εύκολη, γιατί δεν είχα οδηγήσει το αυτοκίνητο στο χώμα. Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε το ρυθμό μας. Είναι αμφίρροπη η μάχη. Θα δούμε αν μπορούμε να πιάσουμε τον Breen.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Δεν ήταν άσχημα. Ίσως να κάνουμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο του αυτοκινήτου, αλλά γενικά ήταν ένα καλό πρωινό για μας.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δυστυχώς, είχαμε κλατάρισμα στη 2η ειδική και χάσαμε μισό λεπτό, αλλά και στις υπόλοιπες ειδικές χάσαμε χρόνο. Δεν υπάρχει πια λόγος να παλέψουμε. Θα προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε και να τερματίσουμε. Οδηγούμε ένα αυτοκίνητο χωρίς τούρμπο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Έχουμε πρόβλημα. Κάτι έχει σπάσει μπροστά. Δε γνωρίζουμε τι ακριβώς. Είμαστε πολύ αργοί στα τελευταία χλμ. της προηγούμενης ειδικής.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Γνωρίζαμε πως θα είναι δύσκολο, όντες πρώτοι στο δρόμο. Δεν εκπλησσόμαστε. Οδηγούμε για να μάθουμε πράγματα για το μέλλον. Δεν είχαμε πρόβλημα με το αυτοκίνητο.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Το πρωινό ήταν καλό. Ήταν γλιστερά, γιατί ήμασταν δεύτεροι στο δρόμο. Χρησιμοποιήσαμε τα μαλακά ελαστικά, αλλά τώρα μπορεί να βάλουμε τη σκληρή γόμα.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Στην 1η ειδική ήμουν πολύ κακός, στις δύο επόμενες ήμασταν καλύτεροι.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000
«Όλα καλά, κανένα πρόβλημα.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Είχαμε ένα σκίσιμο στο εμπρός αριστερό ελαστικό. Πέρα από αυτό, το πρωινό ήταν εντάξει.»

16 LATEGAN Henk / WICHA Klaus SKODA Fabia S2000
«Πολύ περιπετειώδες πρωινό. Στην 1η ειδική ήμουν πολύ γρήγορος σε μια δεξιά στροφή, πέσαμε σε ένα χαντάκι και είχαμε κλατάρισμα. Σταματήσαμε να αλλάξουμε. Στη 2η αλλάξαμε τις ρυθμίσεις και κλείσαμε το καπό, αλλά αυτό άνοιξε στην ειδική. Στην 3η είχαμε πρόβλημα ρυθμού.»

31 COSTENARO Giacomo / BARDINI Justin PEUGEOT 207 S2000
«Είχαμε καλό ρυθμό, οδηγήσαμε με ασφάλεια, δεν πήραμε ρίσκο. Δε θέλουμε να ρισκάρουμε. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ήταν καλό πρωινό, με πολύ δύσκολες και γρήγορες ειδικές. Κυρίως οι δύο πρώτες ήταν πολύ γρήγορες, ενώ η 3η είχε πολλές πέτρες.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Κανένα πρόβλημα, δεν ήμασταν πολύ γρήγοροι, γιατί δεν έχω συμμετάσχει σε χωμάτινο αγώνα για ένα χρόνο και δεν έχουμε δοκιμάσει το αυτοκίνητο πριν από τον αγώνα.»

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R
«Όλα καλά, δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα. Θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε με τον ίδιο ρυθμό.»

26 TEMPESTINI Simone / PULPEA Dorin CITROEN SD3 R3T
«Οι εδικές είναι όμορφες, το αυτοκίνητο είναι καλό, κάναμε λάθος επιλογή ελαστικών. Ήταν πολύ μαλακά για τις συνθήκες, και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε δύο ελαστικά. Ήταν κάπως καλύτερα μετά.»

----------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 9 – ΛΟΥΤΡΑΚΙ 1

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 9
Καιρικές συνθήκες: 11ο C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
Μήκος: 16,13 χλμ.
Flash N°: 12

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Πιέζει πολύ ο Kajetan. Έχει ενδιαφέρον. Μου αρέσει η μάχη, αλλά προτιμώ να είμαι μπροστά. Ελπίζω στο τέλος να είμαι μπροστά.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Όλα πήγαν καλά, δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Δεν είχαμε προβλήματα, πέρα από το γλίστρημα, αλλά αυτό ισχύει για όλους. Δεν έχει νόημα να πιέσουμε στις υπόλοιπες ειδικές, η διαφορά είναι πλέον μεγάλη.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Είναι πολύ δύσκολο για τα λάστιχα. Έχασα τελείως την πρόσφυση. Γλιστράει πολύ, ιδίως προς το τέλος.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Προσπαθώ να κερδίσω το χαμένο χρόνο από το κλατάρισμα της προηγούμενης ειδικής.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Κάτι δεν πάει καλά στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε στο σέρβις.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο γλιστράει. Είναι απίστευτο! Είμαι χαρούμενος, όμως, που βρίσκομαι εδώ, είναι φοβερή εμπειρία. Στο δεύτερο πέρασμα θα κάνουμε το αυτοκίνητο πιο σκληρό και ελπίζουμε να έχουμε καλύτερη πρόσφυση.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Είχαμε μαλακά λάστιχα και δεν ήταν η κατάλληλη επιλογή. Για αυτήν την ειδική χρειάζεται σκληρή γόμα.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Έχουμε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Kajetan Kajetanowicz είναι ο νικητής της 9ης ε.δ. και βρίσκεται πλέον στη 2η θέση της Γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Bryan Bouffier, με διαφορά μόλις 0,4 δλ. Αμφότεροι μείωσαν τη διαφορά τους από τον Craig Breen, ο οποίος εξακολουθεί να ηγείται του αγώνα με 14 δλ. Ο Bruno Magalhaes αντιμετώπισε πρόβλημα με το αυτοκίνητό του και κατευθύνεται στο σέρβις για να το λύσει.

--------------------------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 8 – NEA KINETA 1

Ημερομηνία: 30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 8
Καιρικές συνθήκες: 15ο C, Hλιοφάνεια
Κατάσταση Οδοστρώματος: Μαλακό χώμα
Μήκος: 22,20 χλμ.
Flash N°: 11

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Όλα καλά. Αρχίζω και αποκτώ ρυθμό. Οι χρόνοι σε σχέση με τον Kajetan είναι καλοί.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ήταν τελείως διαφορετική ειδική. Ταλαιπώρησα πολύ το τούρμπο, έχασα χρόνο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Στη μισή ειδική ήμαστε με κλαταρισμένο ελαστικό. Πίσω αριστερό κλαταρισμένο ελαστικό.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Είχαμε πρόβλημα με το υδραυλικό τιμόνι. Έπρεπε να κάνω reset στο αυτοκίνητο μέσα στην ειδική. Χάσαμε περίπου 7 δλ.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«8 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής είχαμε κλατάρισμα. Σταματήσαμε και το αλλάξαμε, ίσως λίγο πιο αργά απ' ό,τι μπορούσαμε.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Δύσκολα, δεν έχω αυτοπεποίθηση. Έχω κάνει τρία χωμάτινα ράλλυ σε τρία χρόνια. Η ανάρτηση ήταν πολύ μαλακή, πρέπει να το κάνουμε πιο σκληρό, η ειδική γλιστράει πολύ.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Δεν είναι εύκολο να βρεις γραμμές. Είναι, όμως, ωραία εμπειρία. Έκανα ό,τι μπορούσα, αλλά ήταν πολύ πολύ γλιστερά.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Το χώμα είναι μαλακό, έχουμε μαλακή γόμα ελαστικών και γλιστράει πολύ.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Έχουμε μεγάλο πρόβλημα με τον εμπρός αριστερό τροχό.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Bryan Bouffier σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην 8η ε.δ., και είναι πλέον 2ος στη Γενική κατάταξη, μειώνοντας τη διαφορά από τον Craig Breen στα 19,4 δλ. Ο Kajetan Kajetanowicz έχασε χρόνο εξαιτίας προβλήματος στο υδραυλικό τιμόνι. Οι Esapekka Lappi και Vasily Gryazin είχαν κλαταρισμένο λάστιχο, ενώ ο Jaroslav Orsak είχε πρόβλημα στον εμπρός αριστερό τροχό.

------------------------------------------------------------------------

FLASH E.Δ. 7 – ΚΛΕΝΙΑ-ΜΥΚΗΝΕΣ 1

Ημερομηνία:30/3/2014
Ημέρα: Δεύτερη
Ειδική Διαδρομή: 7
Καιρικές συνθήκες: 9o C, Συννεφιά
Κατάσταση Οδοστρώματος: Σκληρό χώμα
Μήκος: 18,19 χλμ.
Flash N°: 10

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC
«Προσπάθησα να οδηγήσω γρήγορα, αλλά δεν είναι εύκολο. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε. Πρέπει να είμαι καλύτερος για να πιέσω τον Kajetan.»

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5
«Ανακαλύπτω το αυτοκίνητο, γιατί ο χρόνος δοκιμών στο χώμα ήταν περιορισμένος. Έχουμε δύο ρεζέρβες, και είναι διαφορετικό. Το χώμα είναι πολύ μπόσικο σε κάποια σημεία.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000
«Γλιστράει πολύ ακόμη. Δεν κάναμε καλό χρόνο. Δεν είχα ρυθμό. Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ. Πρέπει, όμως, πρώτα να συνηθίσω το χώμα, και μετά να πιέσω.»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Απίστευτη ειδική. Πολύ γρήγορη. Προσπάθησα να βρω ρυθμό, αλλά δεν είναι εύκολο. Προς το παρόν ο δρόμος είναι καλός. Θα δούμε πώς θα είναι στο επόμενο πέρασμα. Θα παλέψουμε, αλλά δεν είναι εύκολο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000
«Δεν είναι εύκολο, είχα δύο στιγμές. Γιατί μετά την άσφαλτο δεν είναι εύκολο να συνηθίσεις το χώμα.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos PEUGEOT 207 S2000
«Πολύ δύσκολο. Πολύ μπόσικο. Η τελευταία μου φορά στο χώμα ήταν πριν από ένα χρόνο. Η ειδική είναι γρήγορη, χρειάζεσαι αυτοπεποίθηση. Οι επόμενοι θα είναι σίγουρα ταχύτεροι από μας. Πρέπει να συνηθίσω το αυτοκίνητο. Πήρα τις δύο πρώτες στροφές πολύ ανοιχτά, αλλά μετά προσπάθησα να κρατήσω τις γραμμές.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000
«Είναι ωραία εμπειρία για μένα. Είναι δύσκολη η οδήγηση, γλιστράει. Η αλλαγή νοοτροπίας για οδήγηση από άσφαλτο σε χώμα γίνεται γρήγορα. Σήμερα θα προσπαθήσω να μείνω στο δρόμο και να κερδίσω εμπειρίες.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000
«Μετά τη χθεσινή ημέρα, γλιστράει πολύ. Ο δρόμος είναι καλός, δεν έχει πολλές πέτρες.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000
«Η ειδική ήταν γλιστερή, ήταν περίεργο για μένα. Ο Lategan είχε σταματήσει πριν από την ειδική.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000
«Όλα τέλεια. Είμαι πολύ χαρούμενος. Η ειδική είναι ωραία.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο Graig Breen σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην 1η ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Ιρλανδός οδηγός είναι πλέον 15,8 δλ. μπροστά από τον Kajetan Kajetanowicz στη Γενική κατάταξη. Ο Πολωνός, ο οποίος σημείωσε το 2ο χρόνο στην 7η ε.δ., πέρασε μπροστά από τον Bryan Bouffier, που ήταν 10 δλ. πιο αργός στην πρώτη χωμάτινη ειδική.