Αυξάνονται οι θέσεις στάθμευσης στην Τρίπολη - Σε εφαρμογή η ελεγχόμενη στάθμευση (vid)

Αυξάνονται οι θέσεις στάθμευσης στην Τρίπολη - Σε εφαρμογή η ελεγχόμενη στάθμευση (vid)

Οκτώβριος 05, 2021 - 14:01
23 σχόλια

Για τα έργα οδοποιίας και πεζοδρόμησης που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτό το διάστημα στον Δήμο Τρίπολης μίλησε ο δήμαρχος Τρίπολης Κ. Τζιούμης σε συνέντευξή του στο ArcadiaPortal.gr την Τρίτη 5 Οκτωβρίου.

Αρχικά ο δήμαρχος αναφέρθηκε στα έργα που εκτελούνται στην Γρηγορίου Ε΄ στο πλαίσιο του μεγάλου έργου «Οpen Mall» και περιλαμβάνουν την διαπλάτυνση των πεζοδρομίων και την τοποθέτηση πρασίνου.

Απαντώντας σε ερώτησή μας σχετικά με το μεγάλο ζήτημα που απασχολεί τους πολίτες που δραστηριοποιούνται ή μένουν στο κέντρο της Τρίπολης ο κ. Τζιούμης ανέφερε ότι πρόθεση είναι να αυξηθούν οι  θέσεις στάθμευσης και ότι θα ληφθεί μέριμνα για θέσεις στάθμευσης στους μόνιμους κατοίκους.

«Ύστερα από πολλές προσπάθειες της δημοτικής αρχής ξεκινάει η ελεγχόμενη στάθμευση», είπε ο δήμαρχος. Περίπου σε ενάμιση μήνα η ελεγχόμενη στάθμευση θα είναι πραγματικότητα και την ορθή εφαρμογή του μέτρου θα ελέγχουν οι δημοτικοί αστυνομικοί, που ήδη βρίσκεται στο δήμο.

Σε επόμενη φάση ο δήμος θα μισθώσει και ιδιωτικά οικόπεδα για να σταθμεύουν τα οχήματα στην πόλη, επιλύοντας έτσι το μεγάλο πρόβλημα που ταλανίζει τους οδηγούς της πόλης χρόνια τώρα.

Όσον αφορά στις ασφαλτοστρώσεις, μετά την οδό Θεμιστοκλέους, την οδό που περνά από τα εξωτερικά ιατρεία του Παναρκαδικού Νοσοκομείου και της Μεραρχίας, θα συνεχιστούν, ανέφερε ο δήμαρχος, και σε άλλους δρόμους στην Τρίπολη και στα χωριά.

Πάνω από 10 - 15 χρόνια δεν έχουν γίνει ασφαλτοστρώσεις στην Τρίπολη και στα χωριά

Ειδήσεις: 
Video: 

Τζιούμης: Αυξάνονται οι θέσεις στάθμευσης στην Τρίπολη


23 Σχόλια

Καλά ο Χουντίνι είναι; Με την αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων στο κέντρο πλέον δεν παρκάρεις!!! Οπότε πώς θα βρεθούν extra θέσεις με την ελεγχόμενη χωρίς χώρους οικοπεδικούς; Α ρε Δήμαρχε με τα μαγικά σου !!!!!

Δήμαρχε ολόκληρη η πόλη έχει γίνει τσιμέντο. Πού θα βάλεις το πράσινο? Το έργο που φτιάχνεις βοήθησε έναν άνθρωπο της ΒΙΠΕ και όλους τους αλλοδαπούς της Τρίπολης.

Σε λίγο θα μας πεις ότι οι τελευταίες ασφαλτοστρώσεις έγιναν επί Κοτσιάνη που είχατε αφήσει αδιάβατους ακόμα και τους κεντρικούς δρόμους.

Συνέχισε δήμαρχε να ομορφαίνεος την πόλη μας. Είμαστε μαζί σου και μην ακους τα μικροσυμφεροντάκια.

Ρε παυλη θα λετε και θα κλαιτε !!! Ποια εργα ειναι δικα σου μαστορακο;;; Μονο ενα εχεις κανει απλα ενταξη!!!!βγες και πεστα.. η συνεχισε να δινεις σκυλοτροφες!!

Συνέχισε δήμαρχε την τσιμεντοποίηση της πόλης. Είμαι μαζί σου και μην ακούς τα μικροσυμφεροντάκια. Μόνο τα μεγάλα συμφέροντα να ακούς. Νίκος.

Αν μπορείτε να κάνετε διαπλάτυνση σε όλα τα πεζοδρόμια για να σταματήσουν να κατεβαίνουν στο κέντρο με τα αυτοκίνητα οι κλαρινογαμπροί ντρομπολιτσιώτες που το παίζουν και τζόβενα

δημοτικοί άρχοντες δεν ήταν αυτοί που "έδιωξαν" και διώχνουν τα αυτοκίνητα από τους δρόμους, βασανίζοντας ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ που και αυτοί θέλουν να δουν ή να ψωνίσουν στην πόλη μας, άσε που οι ξένοι περνάνε..... απέξω,έτσι χάνονται πελάτες από τα μαγαζιά ,άρα οικονομική καταστροφή ξυπνάτε κ.κ. δημοτικοί άρχοντες.......

Σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη και τον πολιτισμένο κόσμο, που τα αυτοκίνητα έχουν φύγει από τα αστικά κέντρα, προφανώς δεν έχουν ούτε ηλικιωμένους, ούτε ΑΜΕΑ. Ούτε τουρίστες έχουν. Τι άλλο θα διαβάσουμε...Το αυτοκίνητο έχει τελειώσει από τα αστικά κέντρα. Περπάτημα και ποδήλατο. Το μέτρο ευνοεί πρώτα από όλους ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ. Σε μια πόλη σαν την Τρίπολη με τόσο μικρή έκταση, να συζητάμε ακόμα για αυτοκίνητα στο κέντρο!!!

Αν προσπεράσουμε την απολύτως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιλογή για τον τσιμεντόκυβο που μετατρέπει όλη την πόλη σε ένα απέραντο τσιμεντένιο γκρίζο δυστοπικό αίσχος, χάριν μιας επιχείρησης, τότε όλα τα άλλα, πεζοδρομήσεις, διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, νέα πεζοδρόμια, καλώς γίνονται και μπράβο. Κόκκινο στα αυτοκίνητα στο κέντρο. Αλλά, κόκκινο και στο ΤΣΙΜΕΝΤΟ στο κέντρο. Παράγινε το κακό με την τσιμεντοποίηση. Η πόλη το καλοκαίρι το μεσημέρι δεν θα αντέχεται ούτε για απλή διέλευση με τόσο μαύρο τσιμέντο παντού. Αμάν πια με τα ιδιωτικά συμφέροντα εις βάρος της πόλης και των κατοίκων και του περιβάλλοντος.

Μελί (χρώμα) τσιμεντοκυβόλιθων πώς θα σας φαινότανε;

@Παύλο 15:23. Όταν βλέπω "τι άλλο θα διαβάσουμε" ή "τι άλλο θα ακούσουμε" ξέρω ότι είσαι εσύ με το γνωστό δασκαλίστικο στυλ. Λοιπόν, κατοικώ σε μικρή απόσταση από την Τρίπολη και για λόγους υγείας. Ενδεικτικά, δεν είμαι σε θέση να κάνω την ανηφόρα για να μπω στο νοσοκομείο, από την πύλη μέχρι την είσοδο, γι' αυτά τα 20 μέτρα και για κάθε μετακίνησή μου πρέπει να χρησιμοποιήσω αυτοκίνητο. Όταν γράφεις ότι το περπάτημα και η ποδηλασία ευνοούν πρώτα απ' όλα ηλικιωμένους και ΑΜΕΑ (δεν είμαι ούτε το 'να ούτε τ' άλλο) απερίσκεπτα προσβάλλεις εμένα και όσους άλλους βρίσκονται στην ίδια θέση.

@21:30 - Η απάντηση στις ανάγκες σου, δεν είναι να επιτρέπεται παντού η πρόσβαση και η στάθμευση σε αυτοκίνητα στα αστικά κέντρα, ειδικά σε μικρά αστικά κέντρα όπως αυτό της Τρίπολης. Με την ίδια λογική σε προσβάλουν και αυτοί που πεζοδρόμησαν την Διονυσίου Αρεοπαγίτου και δεν είναι εύκολη η πρόσβαση στο Ηρώδειο. Στα μεγάλα πεζοδρόμια και στους πεζόδρομους μπορούν να κινηθούν πολύ πιο άνετα οι ηλικιωμένοι και άτομα με αναπηρικά αμαξίδια. Η λύση σε περιπτώσεις όπως η δική σου είναι ειδική άδεια στάθμευσης σε οριοθετημένους χώρους.

@21:30 (δυστυχώς αναγκάζομαι να υπερασπιστώ το Πάυλο). Δεν εννοεί ότι το περπάτημα και ποδηλασία ευνοούν τους ηλικιωμένους ή τους ΑΜΕΑ. Τους ευνοεί η ύπαρξη χώρου περπατήματος χωρίς να εμποδίζονται από παρκαρισμένα ή να κινδυνεύουν από διερχόμενα. Συν το ότι ο χώρος για τους πεζούς είναι ευρύτατος.

O 21:30: Μα εγώ δεν θέλω άπλετη ασυδοσία των αυτοκινήτων, το πρόβλημά μου είναι η πρόσβαση στην πόλη για ανθρώπους με περιορισμένη κινητικότητα. Αν μπορούσα να κάνω μεγάλες αποστάσεις (ένα χιλιόμετρο για μένα είναι μεγάλη απόσταση) και ήμουν κάτοικος του αστικού ιστού θα ήθελα λιγότερα αυτοκίνητα υπέρ των πεζοδρόμων, ακόμα και τώρα θεωρώ ότι το αυτοκίνητο υποβαθμίζει δραματικά τη ζωή στην πόλη. Στην υπόλοιπη Ευρώπη και τον πολιτισμένο κόσμο υπάρχουν τα ιστορικά κέντρα, χωρίς αυτοκίνητα, με πλατείες, πάρκα, κοινόχρηστους χώρους και πρόβλεψη για άτομα με κινητικά προβλήματα. Εδώ;

Είσαι μεγάλος ψεύτης.Δεβ θυμάσαι πως ετρεμες από τον φόβο σου που είχες βάλει τον Βλαση να μιλάει για τρίγωνα και ζήταγε να σταματήσει το έργο της Περιφερειας των ασφαλτοστρωσεων?

Ερμού, Κύπρου, Γρηγορίου Ε΄, διαπλατύνθηκαν τα πεζοδρόμια και οι θέσεις στάθμευσης μειώθηκαν κατά 70%, εγώ που εργάζομαι στο κέντρο μπορεί να μου πει κάποιος συγκεκριμένα ΠΟΥ ΘΑ παρκάρω ??? Γενικά και αόριστα αυξα΄νονται οι θέσεις στάθμευσης δεν μου κάνει, συγκεκριμένα ΠΟΥ? Γιατί αν αυξήθηκαν στην Καλαβρύτων στο ύψος του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ οκ να ξέρω που να πηγαίνω βρε αδερφέ. Αν δημιουργήθηκαν χώροι στάθμευσης - οικόπεδα οκ πείτε μας ΠΟΥ?

@23:45 - Άρα που διαφωνείς με αυτό που έγραψα στην αρχή; Πουθενά. Απλά έπρεπε να παραθέσεις την τελευταία πρότασή σου. "Πρόβλεψη για άτομα με κινητικά προβλήματα". Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.

εργαζεσαι στο κεντρο?????Στο ποιοοοοο???Στο κεντρο???Της τριπολης???Ενα κεντρο απο μονη της ειναι σε συγκριση παντα με αλλες πολεις και οχι με χωρια.Προσπαθησε να κυκλοφορησεις λοιπον με αλλους τροπους και ασε το αυτοκινητο.Ποδια ποδηλατα και λοιπα.Σε 20 λεπτα εισαι απο την μια ακρη στην αλλη.παραπανω πιστευω κανεις να πας με το αυτοκινητο και να βρεις παρκινγκ.Και ισως ομορφυνει λιγο η πολη και προστεθουν πρασινο και χωροι για τους πολιτες.Στην αθηνα προσπαθουν να το κανουν και εδω που ψιλογινεται θελουμε να γινουμε αθηνα.

Φαρδαίνουν τα πεζοδρόμια για να μπουν τραπεζοκαθίσματα, όπως στην Ουάσιγκτον με Υψούντος που στο σημείο αυτό κατεβαίνεις στο δρόμο. Τι νομίσατε ότι φαρδαίνουν για να τα χρησιμοποιούν οι πεζοί; Όλα (πλατείες, πεζοδρόμια, χώροι για πάρκιν) γίνονται για τα καταστήματα εστίασης.

@22:51 - Μην μηδενίζεις. Υπάρχουν και τραπεζοκαθίσματα που υπερβαίνουν τα όρια αλλά μην γράφεις υπερβολές. Οι πολίτες της Τρίπολης απολαμβάνουν την χρήση των πεζοδρόμων και των μεγαλύτερων πεζοδρομίων. Μην κάνουμε ταξικό και το θέμα με τα καφέ και εστιατόρια.

αυτό με τα ποδήλατα στους πεζοδρομημένους δρόμους , μεγάλη επιτυχία. και τα ηλεκτρικά σκούτερ.... και τις μηχανές της ΔΙΑΣ, και τα delivery, και τις μεταφορικές το πρωί, .... κατά τα άλλα πεζόδρομοι

08.41 τι μας λες ρε Παύλο; Ποιος μηδενίζει και ποιον υπερασπίζεσαι; Έχεις περάσει από εκεί που λέει ο άνθρωπος στο σχόλιο 22.51; Δεν κατάλαβα δλδ... Δίνουμε στους καφεσουβλατζήδες πλατείες, πεζόδρομους, πάρκα, και θα τους δώσουμε και τα πεζοδρόμια. Έλεος πια με την μαφία της ψυχαγωγίας και τα καφεσούβλια. Η Ουάσιγκτων είναι αδιάβατη στο σημείο που περιγράφει παραπάνω. Με τι άδεια και πώς καταλαμβάνει ο άλλος όλο το πεζοδρόμιο και ακόμη και το μισό μέτρο στην Υψούντος. Χώρια τα παράνομα σταθμευμένα γύρω γύρω. Μήπως να ψάξετε ποιος έχει το μαγαζί και τι σχέση έχει με τη δημοτική αρχή;

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.