Τατούλης

Υποσχέσεις Νίκα στην Αρκαδία αλλά... «πάτωσε» το λιμάνι της Καλαμάτας

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Υποσχέσεις Νίκα στην Αρκαδία αλλά... «πάτωσε» το λιμάνι της Καλαμάτας

Μάρτιος 05, 2019 - 18:14
7 σχόλια

Παρών στην εκδήλωση της ΝΟΔΕ Αρκαδίας το Σάββατο, με επίτιμο προσκεκλημένο τον επικεφαλής της ΝΔ στο ευρωψηφοδέλτιο Βαγγέλη Μεϊμαράκη, ήταν ο δήμαρχος Καλαμάτας και υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, ο οποίος σε μικρής διάρκειας συνομιλίες που είχε με παράγοντες της τοπικής αγοράς στην Αρκαδία τούς υποσχέθηκε ότι θα κάνει την Αρκαδία, Καλαμάτα.

Βέβαια, για αυτό, μπορεί να φταίει κατά κάποιον τρόπο το γεγονός ότι σε όλες τις κομματικές εκδηλώσεις στις οποίες έχει παραστεί μέχρι στιγμής, ο κ. Νίκας ακούει ότι η Καλαμάτα είναι πόλη-πρότυπο για την Πελοπόννησο, όπως στο Άστρος όπου βρέθηκε πριν από δύο εβδομάδες.

Ωστόσο, στην Αρκαδία, και ευρύτερα στην Πελοπόννησο, επιτυγχάνονται πράγματα σε σχέση με τον τουρισμό. Πράγματα που η Καλαμάτα και η δημοτική της αρχή έχει αφήσει πίσω. Και κυρίως έχουν μπει οι βάσεις ώστε η Αρκαδία να μπορεί να έχει πύλες εισόδου από θαλάσσης, με τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και των δημοτικών αρχών. Τα λιμάνια της Αρκαδίας θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της οικονομίας της στο άμεσο μέλλον, ελλείψει και αερολιμένα.

Θυμίζουμε, επίσης, ότι ο κ. Νίκας ήταν πάντοτε αντίθετος με τη δημιουργία πολιτικού αεροδρομίου στην Αρκαδία, και συγκεκριμένα στην Τρίπολη.

Η Καλαμάτα, πάντως, ανεβαίνει τουριστικά και μάλιστα κατακόρυφα λόγω του αεροδρομίου της.

Τι γίνεται με το λιμάνι της, όμως;

Αρνητικό ρεκόρ παρουσιάζει η Καλαμάτα σε σχέση με τις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, την ώρα που η τουριστική κίνηση σε όλη την Περιφέρεια Πελοποννήσου ανεβαίνει κατακόρυφα. Θα λέγαμε ότι ενώ το αεροδρόμιο της Καλαμάτας παρουσιάζει εντυπωσιακό αριθμό αφίξεων επισκεπτών, καθώς ύστερα από τις επαφές που έχει συνεχώς η Περιφέρεια Πελοποννήσου με τους τουριστικούς πράκτορες χωρών όπως η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία, αλλά και με μεγάλους αεροπορικούς «παίκτες» της παγκόσμιας αγοράς, αποτελεί την πύλη εισόδου των τουριστών στη Μεσσηνία και στην Πελοπόννησο, το λιμάνι «πατώνει», με ευθύνη της δημοτικής αρχής, όπως λένε οι επαΐοντες.

Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί: 1.290.400 περισσότερες διανυκτερεύσεις, αύξηση επισκέψεων κατά 36,7% και έσοδα 100 εκατ. ευρώ, ανεβάζουν την Πελοπόννησο τρίτη στην κατάταξη με τις Περιφέρειες με τις περισσότερες αφίξεις στη χώρα.

Αλλά το λιμάνι της μεσσηνιακής πρωτεύουσας παρουσιάζει, δυστυχώς, συνεχιζόμενη κάμψη στις επισκέψεις κρουαζιερόπλοιων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου» και του δημοσιογράφου Χάρη Ντιγριντάκη στο ένθετο της εφημερίδας «Travel» το Σάββατο 2 Μαρτίου, με τίτλο «Σε... ρηχά νερά η κρουαζιέρα στην Καλαμάτα», μόλις 8 κρουαζιερόπλοια έδεσαν στο λιμάνι με 7.281 επισκέπτες όλο το 2018. Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, ενώ στα λιμάνια της Πελοποννήσου έχουν γίνει έργα και έχουν εξασφαλιστεί χρήματα για να γίνουν κι άλλα, όπως στο Άστρος, στο Ναύπλιο, στο Γύθειο, στον Τυρό, αλλά και στο Λεωνίδιο, στο λιμάνι της Καλαμάτας δεν έχει γίνει τίποτα, ενώ ολόκληρη η παραλιακή ζώνη έχει περιέλθει σε μαρασμό.

Χαρακτηριστικά, ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Παύλος Γκραίκης σημειώνει ότι θα μπορούσαν να γίνουν έργα βελτίωσης που δεν θα υπερέβαιναν σε κόστος τα 25 εκατ. ευρώ. Προς το παρόν, πάντως, με ευθύνη της δημοτικής αρχής, όπως λέει ο ίδιος, το λιμάνι έχει εγκαταλειφθεί και υποβαθμίζεται συνεχώς η παραλιακή ζώνη.

Έτσι, στο λιμάνι της Καλαμάτας προοδευτικά, οι αφίξεις παρουσιάζουν πτώση κατά 387% την τελευταία τριετία.

Πρόσφατα εγκρίθηκαν από το αρμόδιο υπουργείο κονδύλια ύψους 12,5 εκατ. ευρώ, με τα οποία θα γίνουν επεμβάσεις σε πολλούςλιμένες της χώρας, ανάμεσά τους και της Καλαμάτας, αλλά τα χρήματα αυτά θα διατεθούν για να καλυφθούν επείγουσες ανάγκες επισκευής και παρέμβασης λόγω προβλημάτων στη ασφάλεια. Πρόκειται, όμως, γα επεμβάσεις «πρωτευουσών αναγκών» και όχι για έργα που θα έδιναν αυτό το κάτι παραπάνω σε ένα τόσο νευραλγικό λιμάνι για την Πελοπόννησο.

Η επιτυχία του αεροδρομίου της Καλαμάτας, που ευοδώνεται και με τις άοκνες προσπάθειες της περιφερειακής αρχής, θα είχε ενισχυθεί κατά πολύ αν δεν υπήρχε το «αγκάθι» της παραμελημένης παραλιακής ζώνης και του λιμανιού της Καλαμάτας που έχει αφεθεί στην τύχη του. 


7 Σχόλια

ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΣΤΟ ΝΙΚΑ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ........ ΣΕ ΤΙ ΥΣΤΕΡΕΙ Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ; Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΡΓΑ . ΜΟΝΟ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΑΣΤΡΟΥΣ , ΤΥΡΟΥ , ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ! Ο ΝΙΚΑΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ ........

ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ, ΤΟΥ ΤΥΡΟΥ, ΤΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ, ΤΟΥ ΓΥΘΕΙΟΥ, ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ & ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΑΤΟΥΛΗ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΤΑ ΑΞΙΟΙΠΟΙΗΣΕ - ΕΝΩ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ?????? ---ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΑΡΑΓΕ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ ΟΠΩΣ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ?????? ---ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ?????? ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΑΣ............. ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΔΥΣΩΔΙΑ ΤΗΣ "ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ".

Το αεροδρόμιο που έταζε ο Τατούλης στην Τρίπολη που είναι ; οοοεεεεοοοο ; 9 χρόνια πούλαγε μπούρδες στους Αρκάδες για αεροδρόμιο στην Τρίπολη. Μηδέν έργα στην Αρκαδία ο ασπρογένης. Ακόμη και τον δρόμο για το Άστρος δεν τον έφτιαξε, παρά παλεύει τώρα προεκλογικά να μισο-φτιάξει την παράκαμψη στα Κάτω Δολιανά.

Ρε παιδιά, το άρθρο αυτό δεν καταλήγει πουθενά. Αναγνωρίζετε την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Καλαμάτας, αναδεικνύετε το πρόβλημα του λιμένα και αναφέρεστε για τις βάσεις που έχουν μπει και θα γίνουν πράγματα στα υπόλοιπα λιμάνια. Και;

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΝΙΚΑ ΑΛΑ ΤΣΑΒΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΕΛΙΤ ΣΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΜΗΝ ΚΟΠΤΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΤΑΤΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΑΓΟΥΣ .

aaaa 06/03/2019 - 10:07 -- ΑΠΑΝΤΗΣΗ -- Η ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΔΟΛΙΑΝΑ ???? 9 ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΕΕΕΕΕ -- ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ??? -- ΤΑΤΟΥΛΑΡΑΣ 66 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΦΟΥΜΑΡΑ ................

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.