Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ.

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων των ΕΠΑ.Λ.

Οκτώβριος 12, 2017 - 16:20
0 σχόλια

1) Την υπ' αριθ. Φ3/162773/Δ4/29-9-2017  Εγκύκλιο με θέμα:

Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Ημερήσιου και της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2017-2018

2) Την υπ΄Φ3/162817/Δ4/29-9-2017 Εγκύκλιο με θέμα: 

Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Πληροφορική» (Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.) και «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» (Β΄ και Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Γ΄ και Δ΄ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.), των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής των Γ’ και Δ΄ τάξεων των ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2017-2018

3) Την υπ' αριθ.  Φ3/162729/Δ4/29-9-2017 Εγκύκλιο με θέμα:

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου» (Α' τάξης ΕΠΑ.Λ.), των μαθημάτων του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού (Β' τάξης ΕΠΑ.Λ.) και των μαθημάτων της ειδικότητας «Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» (Γ' Τάξης ΕΠΑ.Λ.) και «Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» (Δ' Τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.) για το σχ. έτος 2017-2018

4) Φ3/167417/Δ4/6-10-2017  Εγκύκλιο με θέμα:

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου» (Α' τάξης ΕΠΑ.Λ.), των μαθημάτων του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού (Β' τάξης ΕΠΑ.Λ.) και των μαθημάτων της ειδικότητας «Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» (Γ' Τάξης ΕΠΑ.Λ.) και «Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» (Δ' Τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.) για το σχ. έτος 2017-2018

Ειδήσεις: 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.