«Στραγγαλίζονται» οι επιτηδευματίες: κλείνουν 5.000 μπλοκάκια τον μήνα

«Στραγγαλίζονται» οι επιτηδευματίες: κλείνουν 5.000 μπλοκάκια τον μήνα

Ιανουάριος 16, 2017 - 09:28
0 σχόλια

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους «Τα Νέα», τη διετία 2015-2016 105.000 φυσικά και νομικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα έκλεισαν τα βιβλία τους χωρίς να υπάρξει μέχρι σήμερα νέα έναρξη επαγγέλματος στον ίδιο Αριθμό Φορολογικού Μητρώου. 

Οι λόγοι είναι το τέλος επιτηδεύματος και η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, η αύξηση των προκαταβολών φόρου φτάνοντας πλέον το 100%, η αύξηση των φόρων, ήδη από το 2011. Η χαριστική βολή ήρθε στα φυσικά πρόσωπα τα οποία αμείβονται με τα λεγόμενα μπλοκάκια με την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών.

Περίπου ένα στα είκοσι φυσικά και νομικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα έκλεισαν τη δραστηριότητά τους στην Εφορία διότι δεν κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στα βάρη της κρίσης ή για να γλιτώσουν από το τσουνάμι φόρων και τελών ρισκάροντας τη συνέχιση της δραστηριότητάς τους σε καθεστώς παραοικονομίας. Από το 2011 έως σήμερα, οι διακοπές εργασιών φτάνουν τις 250.000.

Τα στοιχεία του Taxis δείχνουν ότι οι ενεργές επιχειρήσεις ανέρχονται σε 2.221.085, εκ των οποίων 1.607.938 είναι φυσικά πρόσωπα με επιχειρηματική δραστηριότητα. Κανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει στο τέλος του μήνα, όταν έρθει η ώρα της πληρωμής των αυξημένων εισφορών με βάση τον νόμο Κατρούγκαλου, πόσα μπλοκάκια και πόσα βιβλία θα έχουν παραμείνει ενεργά.

Λογιστές εκτιμούν ότι τους τελευταίους μήνες οι διακοπές εργασιών ξεπερνούν τις 5.000 σε μηνιαία βάση, χωρίς να υπολογίζονται όλοι αυτοί οι οποίοι προκειμένου να γλιτώσουν τις επιβαρύνσεις είτε αλλάζουν νομική μορφή στην επιχείρησή τους (η τελευταία μόδα είναι οι Ιδιωτικές Κεφαλαιουχικές Εταιρείες) είτε επιζητούν φοροασφαλιστικό σωσίβιο σε άλλες χώρες όπως η Βουλγαρία. 

(Πληροφορίες: in.gr)


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.