Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η επανατοποθέτηση του brand «Αρκαδία»

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η επανατοποθέτηση του brand «Αρκαδία»

Απρίλιος 15, 2019 - 14:30
0 σχόλια

Τα γραφεία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας επισκέφτηκε ο Επίτροπος Ε.Ε. Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων και Ιθαγένειας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος μετά από πρόσκληση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννη Τρουπή προκειμένου το Διοικητικό Συμβούλιο να ενημερωθεί για τρέχοντα θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που άπτονται της επιχειρηματικότητας.

Κατά την ανεπίσημη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 11 Απριλίου στις 6 το απόγευμα, σε άριστο κλίμα και σε πνεύμα ευρύτερης συναντίληψης, συζητήθηκαν θέματα αναφορικά με ευρωπαϊκά προγράμματα των οποίων την ευθύνη έχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναζητήθηκε το πλαίσιο αξιοποίησής τους από την πλευρά του Επιμελητηρίου Αρκαδίας.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο rebranding της Αρκαδίας: «οι ξένοι ακούν Αρκαδία και αναγνωρίζουν το όνομα. Είναι ένα ισχυρό brand name. Εκεί πρέπει να εστιαστεί η προσοχή” σημείωσε ο Ευρωπαίος Επίτροπος, τονίζοντας παράλληλα την αγάπη του για την Αρκαδία που είναι και ο τόπος καταγωγής του, «Έχουμε κοινή αγάπη για την ιδιαίτερη πατρίδα μας και σκοπός μας είναι να δούμε πως μπορούμε να συμβάλλουμε από κοινού ώστε να ανοίξει ένας κόμβος ανάπτυξης».

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής αναφέρθηκε στον στρατηγικό σχεδιασμό του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, μέρος του οποίου είναι η επανατοποθέτηση του brand «Αρκαδία» στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ώστε να προβάλλει την εικόνα της Αρκαδίας, για την ιστορία, τον πολιτισμό της, τη φύση και τα τοπικά προϊόντα που παράγει στη συνείδηση του κόσμου με στόχο την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Σε αυτό το σημείο της συζήτησης ο κ. Αβραμόπουλος, φανερά απογοητευμένος από την μετανάστευση των Ελλήνων στο εξωτερικό και σε απάντηση του ερωτήματος που τέθηκε από τον κ. Τρουπή για το αν υπάρχουν εργαλεία και ανθρώπινο δυναμικό που θα μπορούσαν να βοηθήσουν του σκοπούς και την στρατηγική του Επιμελητηρίου, απάντησε θετικά σημειώνοντας «πρέπει να συγκρατηθεί η τροχιά παρακμής. Υπάρχουν πολλά προγράμματα που τρέχουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και πρέπει να τα εκμεταλλευτείτε ώστε να μην φεύγουν οι νέοι άνθρωποι».

Μεταξύ των προτάσεων, που εναρμονίζονται με τους στόχους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, ο Ευρωπαίος Επίτροπος ανέφερε ότι πρέπει τα Επιμελητήρια της Περιφέρειας Πελοποννήσου να ενωθούν και να έχουν ένα κοινό masterplan, να σχεδιαστούν από κοινού οι άξονες της στρατηγικής για την επιχειρηματικότητα, τονίζοντας: «Μόνο με τη συνεργασία, τη σύμπραξη και την τοπική εργασία μπορεί να υπάρχει ανάπτυξη. Μοιραστείτε τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις δεξιότητές σας για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα σας ως Επιμελητήρια και να τονώσετε την εξωστρέφεια».

 

Μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν και οι ακόλουθες προτάσεις:

  • η κατάθεση πρότασης ανάπτυξης για την αξιοποίηση του Αρκαδικού στοιχείου ανά τον κόσμο, δηλαδή την ομογένεια.
  • η οργάνωση στοχευμένων επιχειρηματικών συναντήσεων στις Βρυξέλλες
  • η συμμετοχή σε εκθέσεις του εξωτερικού
  • η διοργάνωση ενός μεγάλο event μέσα στο 2021, το οποίο θα προβληθεί και ως τουριστικό προϊόν, για τα 200 χρόνια της επανάστασης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διάρκεια της επισκέψεως του, ευχάριστη έκπληξη προκάλεσε στους δημοσιογράφους, που παρευρέθηκαν για δηλώσεις, η πρόσκληση του Ευρωπαίου Επίτροπου να τους γνωρίσει και να αναπτύξουν μία φιλική κουβέντα πριν προβεί σε δηλώσεις.

Με ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και καλών πρακτικών μεταξύ του Ευρωπαίου Επίτροπου και των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου Αρκαδίας ολοκληρώθηκε η συνάντηση εργασίας με την υπόσχεση ότι θα πραγματοποιήσει σύντομα επίσημη επίσκεψη στην Αρκαδία με στόχο την ενημέρωση των επαγγελματιών και πολιτών για τις προοπτικές ανάπτυξης στην Αρκαδίας.

Δελτίο Τύπου


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.