Πώς θα αποφύγουμε την αύξηση του σωματικού μας βάρους στις γιορτές

Time to read
less than
1 minute
Read so far

Πώς θα αποφύγουμε την αύξηση του σωματικού μας βάρους στις γιορτές

Δεκέμβριος 06, 2018 - 20:00
0 σχόλια

Στις γιορτές πάντα παίρνουμε κιλά οι περισσότεροι από εμάς ...

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς έφτασαν και φέτος και μαζί τους και οι διακοπές λίγων η πολλών ημερών για τον καθένα από εμάς.

Η σωστή διατροφή και η άσκηση αυτές τις ημέρες παραμελούνται και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παίρνουμε αρκετά κιλά  (2-5kg) και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου να χάσουμε ότι πήραμε.

Τα  πολλά καλέσματα που έχουμε οι πολλές γιορτές, οι πολλές συναντήσεις με φίλους και συγγενείς, σε συνδυασμό με το κρύο που συνήθως έχει  είναι μια καλή δικαιολογία για να μην γυμναστούμε, το ότι ξενυχτάμε πίνοντας λίγο παραπάνω το ότι δεν κοιμόμαστε αρκετές ώρες ώστε να ξεκουραστούμε όσο χρειάζεται είναι σημαντικοί παράγοντες  ώστε να αυξήσουμε το σωματικό μας βάρος σε λίπος.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι κατά την περίοδο των γιορτών έχουμε αύξηση του βάρους μας , γι’ αυτό δεν πρέπει να παραμελήσουμε  τις αγαπημένες μας συνήθειες (διατροφή -άσκηση ) και ας τις απολαύσουμε μαζί με τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα.

ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ;

Όταν τρώμε έξω σε ένα εστιατόριο ή σε ένα φιλικό σπίτι ή στο σπίτι μας ας έχουμε αποφασίσει από πριν ότι θα φάμε με μέτρο και δεν θα αφεθούμε ανεξέλεγκτα στα πιάτα που θα παρελάσουν από μπροστά μας, ας δοκιμάσουμε λίγο έτσι για την γεύση αλλά μέχρι εκεί. Αν οι ώρες που θα φάμε είναι έξω από τις συνηθισμένες μας όταν φτάσουμε στο τραπέζι να μην πάμε ποτέ πεινασμένοι, αυτό θα μας βοηθήσει να φάμε λιγότερο και ας πιούμε αρκετά ποτήρια νερό μαζί με το κρασί μας ή οτιδήποτε άλλο καταναλώσουμε σε αλκοόλ.

Ας μην ανησυχούμε ότι δεν θα υπάρχει υγιεινή επιλογή φαγητού ή ποτού εκεί που θα πάμε ,πάντα θα υπάρχει.

Ας κρατήσουμε σημειώσεις για το τι τρώμε (όλοι έχουμε smart phone) έτσι θα γνωρίζουμε πολύ καλά τι έχουμε φάει και πόση άσκηση πρέπει να κάνουμε ώστε να μην νιώθουμε ενοχές.

Ας μην ξεχνάμε τα γεύματά μας γιατί αν πιστεύουμε ακόμα ότι το να μην φάμε πρωινό και δεκατιανό μεσημεριανό και απογευματινό θα μας σώσει για αυτά που φάγαμε το περασμένο βράδυ είμαστε γελασμένοι γιατί όταν δεν τρώμε  το πιο πιθανό είναι να φάμε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού στο επόμενο γεύμα.

Δεν ξεχνάμε με τίποτα το πρωινό μας γεύμα γιατί είναι αυτό που ενεργοποιεί από πολύ νωρίς τον μεταβολισμό  μας και αυτό δεν του επιτρέπει να αποθηκεύσει λίπος για ενέργεια επειδή εμείς ξεχάσαμε να φάμε(μηχανισμός επιβίωσης).

Ας μείνουμε δραστήριοι και ας μην χρησιμοποιήσουμε σαν δικαιολογία τον άσχημο καιρό για να αποφύγουμε οποιαδήποτε μορφή άσκησης τις ημέρες των γιορτών, μπορούμε και σε κλειστό χώρο αλλά και στην ύπαιθρο να κάνουμε δραστηριότητες που να περιέχουν κίνηση (περπάτημα -ποδήλατο -σκι -ομαδικό πρόγραμμα γυμναστικής - yoga- Pilates -αναρρίχηση-χειμερινόό μπάνιο -5^5(ποδόσφαιρο)3^3(μπάσκετ-χορός). Το κλειδί είναι να βρούμε μια δραστηριότητα τέτοια ώστε να ανυπομονούμε να την κάνουμε δ οκιμάστε καινούργια πράγματα ή προγράμματα γυμναστικής , χορέψτε παραδοσιακούς χορούς , μοντέρνους, κάντε Zumba, hip hop, ή ό,τι άλλο σας ευχαριστεί και σας δημιουργεί ικανοποίηση.

ΒΑΛΤΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΧΟ για αυτές τις γιορτές.

ΒΑΛΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΟΧΟ για φέτος και δώστε έμφαση στην διατήρηση του βάρους σας κατά την διάρκεια των φετινών γιορτών.

Ας κερδίσουμε αυτό το στοίχημα  που θα βάλουμε με τον εαυτό μας, ας το θεωρήσουμε ως μια ΝΙΚΗ το να μπορούμε να μπούμε άνετα στο τζιν μας ή στο φόρεμα χωρίς να νευριάσουμε με τον εαυτό μας.

Ας δημιουργήσουμε νέες παραδόσεις καινούργιες συνήθειες και αν μέχρι σήμερα όλα κατά την διάρκεια των γιορτών γίνονταν γύρω από ένα τραπέζι φαγητού ή ποτού ας κάνουμε και  διαφορετικά πράγματα όπως έναν περίπατο όλη η οικογένεια στο βουνό , στην εκκλησία που αγαπάμε , ας περπατήσουμε , ας αφήσουμε το αυτοκίνητο παρκαρισμένο για λίγο ..... Ας εκτελέσουμε  πιο υγιεινά ακόμη και παραδοσιακές συνταγές της γιαγιάς ή της μαμάς, ας μαγειρέψουμε χρησιμοποιώντας υλικά με λίγες θερμίδες  (μαύρη ζάχαρη, μέλι, ψωμί ολικής άλεσης) και πολλά άλλα που είμαστε σε θέση να σκεφτούμε.

 

Καλές γιορτές να έχουμε.

 

Καλά Χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά!

Μπορούμε να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες ...

Μπορούμε να βάλουμε την άσκηση στην ζωή μας.

Συνήθως  χρόνος δε υπάρχει ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ....γιατί ....

Y.O.L.O........(Εμείς ζούμε μόνο μία φορά).

Λαλουδάκης Δημήτριος

Καθηγητής σωματικής αγωγής (πρωτοβάθμια εκπαίδευση )

Προπονητής ποδοσφαίρου ( πιστοποίηση UEFA-A)

Personal trainer (Fitness and Football)

Ειδήσεις: 
Tags: 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.