ΠΑΜΕ: Να μην κλείσει κανένα ολιγομελές τμήμα στα ΕΠΑΛ Αρκαδίας

ΠΑΜΕ: Να μην κλείσει κανένα ολιγομελές τμήμα στα ΕΠΑΛ Αρκαδίας

Σεπτέμβριος 07, 2018 - 12:13
0 σχόλια

Ο εμπαιγμός της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συνεχίζεται κανονικά! Στη «μεταμνημονιακή εποχή» και στην επιστροφή στην «κανονικότητα», που συνεχίζεται  με το διαρκές μνημόνιο για την Παιδεία, με όλους τους αντιλαϊκούς και αντεργατικούς νόμους σε ισχύ. ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ  παραμένει  το ζήτημα σχετικά με το κλείσιμο των λεγόμενων “ολιγομελών” τμημάτων και στην Αρκαδία.  Στο νομό μας  η κυβέρνηση έκανε ακόμη ένα βήμα σε αυτή την κατεύθυνση αφού κλείνει ολιγομελές τμήμα για πρώτη φορά σε Γ τάξη (ειδικότητα), που πέρσι λειτουργούσε κανονικά στη Β τάξη!!! Αναφερόμαστε στο Γ Δομικών του ΕΠΑΛ Τρίπολης. Επίσης κλείνει στο Άστρος το τμήμα της Β πληροφορικής που έχει 7 μαθητές (4 συν 3 νέες εγγραφές).

         Η «ευαισθησία» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ για τη μόρφωση των παιδιών, για τη δήθεν αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και της πολυδιαφημιζόμενης “νέας αρχής των ΕΠΑΛ”, έφτασε στο σημείο να κλείνει για άλλη μια φορά τμήματα στα ΕΠΑΛ.

     Κανένας συμβιβασμός με τη μιζέρια!  Να βάλουμε μπροστά τις δικές μας ανάγκες, τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας. 

Δεν θα κάνουμε πίσω από το δικαίωμα των μαθητών των ΕΠΑΛ να ακολουθήσουν απρόσκοπτα την ειδικότητα που έχουν επιλέξει, ενάντια στην εργασιακή περιπλάνηση και ανασφάλεια που οδηγεί αυτή η πολιτική τους εργαζόμενους εκπαιδευτικούς στα ΕΠΑΛ.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:
• Να μην κλείσει κάνενα από τα εν λόγω τμήματα
• Kαλούμε τους διευθυντές και τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αποδεχτούν αυτά τα σχέδια, τους αιρετούς και τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να μην νομιμοποιήσουν τα κυβερνητικά σχέδια.
• Καλούμε  σε κινητοποίηση την Δευτέρα 9.30 το πρωί σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή  Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πελοποννήσου.


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.