Νέο εκπαιδευτικό σύστημα και φροντιστήρια

Νέο εκπαιδευτικό σύστημα και φροντιστήρια

Αύγουστος 13, 2013 - 12:42
23 σχόλια

Μέσα στο γενικότερο κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί, γονείς και μαθητές οφείλουν άμεσα να προσαρμοστούν στις νέες αλλαγές που έρχονται και στον χώρο της εκπαίδευσης. Το μόνο σίγουρο είναι ότι νιώθουν τουλάχιστον προβληματισμένοι και φοβισμένοι για το μέλλον. Τι άλλο μας περιμένει; 

Τι σημαίνουν πρακτικά οι νέες αλλαγές που προωθούνται από το Υπουργείο Παιδείας; Υπάρχει ελπίδα επαγγελματικής αποκατάστασης; Αυτά είναι λίγα μόνο από τα  ερωτήματα που κατακλύζουν το μυαλό τους.

Η αλήθεια είναι ότι το νέο σύστημα αλλάζει πολλά πράγματα από αυτά που τόσα χρόνια ξέραμε και είχαν παγιωθεί στις συνειδήσεις όλων μας (γονέων, μαθητών, καθηγητών). Το αν είναι καλύτερο ή χειρότερο από τα προηγούμενα , ο χρόνος θα το δείξει καθώς μόνο μέσα από την υλοποίησή του, θα μπορέσουν να εντοπιστούν και πιθανές αδυναμίες. Σε μια πρώτη ανάγνωση, στα θετικά θα μπορούσαμε να επισημάνουμε τη βαρύτητα που δίνει το νέο σύστημα στο γενικό βαθμό όλων των τάξεων του Γενικού Λυκείου, καθώς Ο γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9 αθροίζονται και διαιρούνται δια τρία. Το εν λόγω πηλίκο αποτελεί τον Βαθμό Προαγωγής και Απόλυσης (Β.Π.Α.) , ο οποίος λογίζεται ως πέμπτος βαθμός για την εισαγωγή του μαθητή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μαζί με τους βαθμούς των 4 (τεσσάρων) μαθημάτων του Επιστημονικού Πεδίου που θα έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής. Με τον τρόπο αυτό θα αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα που είχαμε , μαθητές να φθάνουν στην Γ΄ Λυκείου με τεράστια κενά από τις προηγούμενες τάξεις.

Επιπροσθέτως προς την σωστή κατεύθυνση είναι και η δημιουργία της «Τάξης Μαθητείας» στο Επαγγελματικό Λύκειο. Πρόκειται για εκπαίδευση στο χώρο εργασίας η οποία είναι προαιρετική και σε αυτή εγγράφονται οι προαγόμενοι της Γ’ Τάξης. Η «Τάξη Μαθητείας» εφαρμόζεται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον ΟΑΕΔ. Έχει διάρκεια ενός (1) έτους και περιλαμβάνει Μαθητεία, Μάθημα Ειδικότητας και Προπαρασκευαστικά Μαθήματα Πιστοποίησης. Την ευθύνη τοποθέτησης σε χώρους εργασίας των φοιτούντων καθώς και όλα τα σχετικά με αυτή έχει αποκλειστικά ο Ο.Α.Ε.Δ. Έτσι οι μαθητές έρχονται άμεσα σε επαφή με την αγορά εργασίας και μπορούν με την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έτους σπουδών να συμμετέχουν στις διαδικασίες πιστοποίησης προσόντων, απόκτησης Πτυχίου Ειδικότητας, του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ).

Ας ελπίσουμε βέβαια, πως θα υπάρξει ο απαιτούμενος χρόνος για να δούμε το νέο εκπαιδευτικό σύστημα σε λειτουργία έτσι ώστε να εντοπισθούν τα λάθη και να γίνουν οι κατάλληλες βελτιωτικές αλλαγές και δεν θα ζήσουμε ξανά αυτό το «ράβε – ξήλωνε» που γίνεται στην Παιδεία κάθε φορά που αλλάζει Υπουργός ή Κυβέρνηση.

Ένα όμως είναι σίγουρο . Και σε αυτή την νέα πορεία του εκπαιδευτικού μας συστήματος τα Νόμιμα Οργανωμένα Φροντιστήρια  όπως πάντα θα είναι αρωγοί μαθητών και γονέων. Ενημερωνόμαστε άμεσα για κάθε αλλαγή και χάρις στο άρτια καταρτισμένο και πιστοποιημένο από το κράτος επιτελείο καθηγητών μας, προσαρμοζόμαστε τάχιστα στα νέα εκπαιδευτικά δεδομένα . Ο ρόλος μας όμως δεν είναι μόνο εκπαιδευτικός αλλά και συμβουλευτικός , ενημερώνοντας τους γονείς και τα παιδιά για τις νέες αλλαγές έτσι ώστε να είναι πιο ξεκάθαρες γι’ αυτούς οι επιλογές που ανοίγονται στο μέλλον.

Κάθε χρόνο χιλιάδες μαθητές εμπιστεύονται τα Νόμιμα Οργανωμένα Φροντιστήρια  γιατί :

• Διαθέτουν αδειοδοτημένους και κατάλληλα οργανωμένους για μαθήματα χώρους.
• Παρέχουν πλήρη εκπαιδευτική υποστήριξη, με ολοκληρωμένες παραδόσεις,  φυλλάδια, ερωτήσεις, ασκήσεις, διαγωνίσματα.
• Εξασφαλίζουν καθημερινό και συστηματικό έλεγχο και αντικειμενική αξιολόγηση, μέσα από τακτικά προγραμματισμένα και επιτηρούμενα διαγωνίσματα προσομοίωσης.
• Επιδιώκουν προσωπική επαφή με τους γονείς και ενημέρωσή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα.
• Παρέχουν ομαδική διδασκαλία που αναπτύσσει την άμιλλα, ώστε ο μαθητής να μαθαίνει όχι μόνο από τον καθηγητή, αλλά και από τους  συμμαθητές του και από τα λάθη τους.
• Κοινωνικοποιούν  τον μαθητή με τον πιο επιτυχημένο τρόπο και τον προετοιμάζουν για τη μετάβασή του στο Πανεπιστήμιο αλλά και  στην Κοινωνία.
• Είναι άρτιος Εκπαιδευτικός Οργανισμός, με όλα τα πλεονεκτήματα  που επιφέρει η Νομιμότητα και η Οργάνωση.

Και κάτι πολύ σημαντικό .Το ελληνικό φροντιστήριο δεν θέλει να αντικαταστήσει αλλά αντίθετα υποστηρίζει και αναδεικνύει το καλό σχολείο. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως κοντά σε καλά δημόσια σχολεία υπάρχουν και αντίστοιχα καλά φροντιστήρια .

Βέβαια , όλοι γνωρίζουμε πως ο κάθε μαθητής , θα έρθει τελικά αντιμέτωπος με πολλές εξετάσεις κάτω από δύσκολες και αστάθμητες συνθήκες. Τότε , ακόμη και η αποτυχία είναι ένα ενδεχόμενο που δυστυχώς δεν μπορεί να αποκλειστεί. Μπορεί όμως με σωστές και υπεύθυνες επιλογές να μεγιστοποιηθεί η πιθανότητα της επιτυχίας!

Σπυρόπουλος Ηλίας
Πτυχιούχος Κλασσικής Φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών
Διευθυντής Σπουδών Φροντιστηρίου Β/θμιας Εκπ/σης  «ΠΡΟΟΔΟΣ »

 

Περισσότερες πληροφορίες για το φροντιστήριο  ΠΡΟΟΔΟΣ  δείτε  ΕΔΩ

 

Ειδήσεις: 

23 Σχόλια

ολα αυτα τα ιδιωτικα ΙΕΚ αναδεικνυουν

γενικός βαθμός προαγωγής της Α’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,5, της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,7 και ο γενικός βαθμός απόλυσης της Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου πολλαπλασιαζόμενος με συντελεστή 0,9 αθροίζονται και διαιρούνται δια τρία. Αυτός ο τρόπος υπολογισμού ειναι λάθος γιατι μιλάμε για σταθμικο μεσο και οχι για απλό μεσο .εκει στην πρόοδο δεν έχουν μαθηματικούς που είδαν αυτο το λάθος;

Νεο λύκειο χωρίς μάθημα πληροφορικής ενώ είμαστε στον 21ο αιώνα-εποχή της πληροφορίας!ΕΛΕΟΣ!

Πολύ διασκεδαστική η προτελευταία παράγραφος.

<p>Ωραία διαφήμιση για το ***** φροντιστήριο σας κ.Σπυρόπουλε.</p>

Κύριε Διευθυντά σπουδών του φροντιστηρίου σας, πιστεύετε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή και τρόπος για να διαφημιστείτε; Κρίμα κύριε "Διευθυντά"...

μια ζωη πληρωνουν οι γονεις για τα παιδια...πρεπει να σταματησει αυτο...

Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Μεγάλε ψάξου...

@ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ Τρι,13 Αυγ 2013 : Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Μεγάλε ψάξου...

@ Μαθηματικός Τρί,13 Αυγ 2013-14:46 : Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.Μεγάλε ψάξου...

Βάλε 20 βαθμο και στις 3 τάξεις και εφάρμοσε τον τύπο που λες ,,πες μ απολυτήριο .....εσείς δεν ξέρετε μαθηματικα .κανε την πράξη (20*0,5+20*0,7+20*0,9)/3= (10+14+18)/3 =42/3=14 με 20 στις τρεις τάξεις απολυτήριο 14;γελάνε με αυτά που γράφεται .εσεις έχετε αμάθεια

δεν έβρισα το φροντιστήριο, που μου βάζετε και *****. Είπα απλώς ότι είναι περιορισμένων δυνατοτήτων. όλο συμφέροντα υπάρχουν

και στη συνέχεια ο αναπροσαρμοσμένος «προαγωγικός» βαθμός της Α΄ λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β΄ με συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» της Γ΄ τάξης με συντελεστή 0,9. Το άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α.τωρα το διωρθωσε το ιδιο το υπουργιο.ο μαθηματικος ειχε δικιο που φωναζε.οι μαθηματικοι στην προοδο τελικα δεν ηξεραν τι ειναι σταθμικος μέσος

@Anonymous (χωρίς επαλήθευση) Τετ, 14 Αυγ 2013 - 14:11 Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΟ ΔΙΩΡΘΩΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΚΑΙ Ο ΒΠΑ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΣΤΑΘΜΙΚΟΣ ΜΕΣΟΣ.Ο αναπροσαρμοσμένος «προαγωγικός» βαθμός της Α΄ λυκείου πολλαπλασιάζεται με συντελεστή 0,4, της Β΄ με συντελεστή 0,7 και ο «απολυτήριος» της Γ΄ τάξης με συντελεστή 0,9. Το άθροισμα των τριών διαιρούμενο δια δύο αποτελεί τον Β.Π.Α. ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΨΑΧΤΕΙΣ ΕΣΥ..............

ρε παιδιά, μάθετε πρώτα να μιλάτε και να γράφετε σωστά την ελληνική γλώσσα και μετα πείτε οτι θέλετε!!!! ΕΛΕΟΣ πια:!!!!! υπουργείο ειναι η σωστή λέξη και όχι υπουργίο!!!! διορθωνω και οχι διωρθωνω!!!!!! ο σταθμικός μέσος σας προβλημάτισε?????????? η ημιμάθεια ειναι χειρότερη της αμάθειας, κύριοι μαθηματικοί......!!!!!

Εγω μαθαίνω στους μαθητές μου μαθηματικα ,και ο σταθμικος μέσος εξετάζεται στις πανελλήνιες .εκει την πρόοδο όμως δεν ξέρετε μαθηματικα και το αποδείξαμε .πως θα σας εμπιστευτεί ο πατέρας να κάνετε μαθηματικα;;άλλωστε ολοι οι μαθηματικοι που είχατε ένας ένας αποχωρεί .τυχαιο;;;;δεν νομίζω

Καταρχάς, λόγω της χθεσινής ημέρας, θα ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στους εορτάζοντες και τις εορτάζουσες. Εύχομαι όλοι μας να έχουμε υγεία πάνω απ΄όλα και η Παναγία να μας γεμίζει δύναμη και υπομονή για να αντιμετωπίζουμε τις δύσκολες καταστάσεις που ζούμε. Όσον αφορά το άρθρο μου, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου. Ως προς το πρώτο μέρος που αφορά το νέο εκπαιδευτικό σύστημα , σκοπός μου ήταν να κάνω μια γενική αναφορά στη φιλοσοφία που «φαίνεται» ότι το διέπει, καθώς ακόμα είναι σε διαβούλευση και όλοι ξέρουμε ότι αλλαγές και διορθώσεις λαθών, μπορούν να γίνουν και λίγα λεπτά πριν την ψηφοφορία του Νομοσχεδίου στη Βουλή. Άλλωστε η διόρθωση του συγκεκριμένου μαθηματικού τύπου, αυτό ακριβώς αποδεικνύει και δεν αλλάζει τη φιλοσοφία του Νομοσχεδίου για τις τρεις τάξεις του Λυκείου. Ούτε λοιπόν ανέθεσα στο «μαθηματικό τμήμα» του φροντιστηρίου να μου κάνει εκτίμηση για τους συντελεστές βαρύτητας , ούτε στο «οικονομικό τμήμα» να μου δώσει οικονομικούς δείκτες για τα αποτελέσματα του νομοσχεδίου σε τομείς όπως η μισθοδοσία εργαζομένων , οι θέσεις εργασίας ή ακόμα και ποσοστά ανεργίας κατά προσέγγιση . Αντιθέτως «ΕΠΩΝΥΜΑ» και μετά λόγου γνώσεως έκανα γενικές τοποθετήσεις και αναφέρθηκα σε πτυχές του έργου ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ και όχι μόνο της Προόδου. Των Νόμιμων Οργανωμένων Φροντιστηρίων που απασχολούν χιλιάδες καθηγητές ανά την Ελλάδα , που πληρώνουν ΙΚΑ, Εφορία, Έκτακτες εισφορές, Ενοίκια, που υποχρεώνονται να κόβουν αποδείξεις για τα δίδακτρα των μαθητών ανά μήνα, ανεξάρτητα του εάν έχουν πληρωθεί από τους γονείς ή όχι . Των Νόμιμων Οργανωμένων Φροντιστηρίων που είναι πάντα κοντά στο μαθητή και πέρα από τη στενή εκπαιδευτική διαδικασία, σε επίπεδο συμβουλευτικής και ψυχολογικής στήριξης. Ναι ένα από αυτά τα φροντιστήρια είναι και η «ΠΡΟΟΔΟΣ» και δεν θεωρώ πως πρέπει να απολογηθώ για κάτι. Γι΄αυτό λοιπόν, φυσικά και πρέπει να υπάρχει κριτική ακόμα και αυστηρή αλλά όμως να είναι καλοπροαίρετη . Και δυστυχώς η εμμονή κάποιων ανώνυμων συναδέλφων σε συγκεκριμένο σημείο του άρθρου καθώς και τα αυθαίρετα συμπεράσματά τους υποδηλώνουν άλλα πράγματα και οδηγούν σε επικίνδυνες ατραπούς που δεν πρόκειται φυσικά να ακολουθήσω. Η συμβουλή που θα τους έδινα είναι να κάνουν και αυτοί χρήση των φιλόξενων αρκαδικών ιστοσελίδων γράφοντας επώνυμα άρθρα και αναλύοντας εμπεριστατωμένα τις απόψεις τους. Κλείνοντας, για να μην γίνω και κουραστικός, θα ήθελα να παρακαλέσω όλους τους συναδέλφους του εκπαιδευτικού κλάδου, όπου και αν ανήκουν, διορισμένοι ή μη, εργαζόμενοι ή άνεργοι, ιδιοκτήτες φροντιστηρίων ή καθηγητές ιδιαιτέρων μαθημάτων, να μη κάνουν το ίδιο λάθος που βλέπουμε να γίνεται σε άλλους επαγγελματικούς χώρους . Το να οδηγηθούμε σε κόντρες και έριδες μεταξύ μας προσπαθώντας «να φάμε τις σάρκες μας», είναι ο εύκολος δρόμος που θέλουν πολλοί, κυβερνώντες και μη να ακολουθήσουμε, γιατί αυτό τους εξυπηρετεί. Αντίθετα, η αγαστή συνεργασία και συνύπαρξη και η από κοινού αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων μας, σίγουρα θα αποβεί ωφέλιμη για όλους μας. Άλλωστε όλοι αγωνιζόμαστε για έναν σκοπό, «ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ». Σας ευχαριστώ

.μας είπατε λάθος μαθηματικο τύπο και λέτε οτι δεν το είδατε .εμεις γιατι να σας φέρουμε τα παιδιά μας να τους κάνετε μαθηματικα ;δεν ειναι ανακοίνωση για το γαλανόλευκο φάρο αλλα για το συστημα του παιδιού μου που θα παει πρώτη λυκείου .

Για να μη γίνομαι κουραστικός σου αριθμώ τα εξής: 1. το σχέδιο νόμου δεν το ξέρουν ούτε αυτοί που το έβγαλαν. έχει και άλλες ασάφειες, περίμενε και θα δεις. Δε νομίζω να τις καταλαβαίνει κάποιος με ένα τζάμπα copy - paste...; Δε θα σου το τεκμηριώσω εδώ, κοίτα δικτυακά γύρω σου και ενημερώσου. 2. αν για το συγκεκριμένο άρθρο έπρεπε να πληρώσεις θα το έκανες με την ίδια βιασύνη; γιατί συμφωνείς μαζί μου ότι αφορμή πήρες και έκανες διαφήμιση... 3. αν το σχέδιο νόμου καταργούσε τα μαθήματα που εξετάζονται Πανελλαδικά, θα έβγαινες με τον ίδιο ζήλο να το χειροκροτήσεις; Ας κρατήσουμε την τελευταία παράγραφο στο τελευταίο σου post, για να μη νομίσεις ότι υπάρχει λόγος προσωπικής επίθεσης ή αντιδικίας. Το σχέδιο νόμου που πάει για ψήφιση αφορά παιδιά, γονείς και καθηγητές, δηλαδή όλους μας. Και γι αυτά τα παιδιά που πληρώνουμε ακόμη αλλά και για τα επόμενα που είναι χρέος μας να τα κάνουμε καλύτερα από εμάς. Αυτό το σχέδιο νόμου δεν θέλει καλύτερους από εμάς... Μη βλέπεις κοντόφθαλμα. Προσπάθησε να προβλέψεις τι θα κάνει καλύτερο σε βάθος τουλάχιστον πενταετίας. Κρατώ ειλικρινά την τελευταία σου παράγραφο και σταματώ εδώ, ανθρώπινα τα λάθη. Όλων μας!

Είναι ενθαρρυντικό, για διαφημιστικούς ή όχι λόγους, δε θα σταθώ σ΄αυτό, να αναλαμβάνει ένας νέος άνθρωπος την πρωτοβουλία να ενημερώσει γονείς και μαθητές για τις επερχόμενες αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα. Είναι αποκαρδιωτικό, να συνειδητοποιείς καθημερινά, πως δεν είναι τόσο η οικονομική κρίση που έχει να αντιμετωπίσει η Ελλάδα, όσο η ηθική εξαχρείωση των ατόμων. Είναι αναπόφευκτο, να διαβάζει κάποιος, μερικά από τα προαναφερθέντα σχόλια και να μη νιώθει αποστροφή για το είδος του. Είναι τραγικό, άνθρωποι που αξιώνουν τον τίτλο του εκπαιδευτικού, να ορμάνε σαν πεινασμένα αρπακτικά στη λεία τους, στο πρώτο σφάλμα που ενέπεσε και να βλέπουν το δέντρο, χάνοντας το δάσος! Είναι φυσικά αποδεκτή η επισήμανση ενός λάθους, αρκεί βέβαια, να γίνεται με το σωστό τρόπο και να μην κρύβεται πίσω από την ανωνυμία, γιατί τότε δημιουργούνται εντυπώσεις..... Εύχομαι να υπάρξουν αλλαγές σημαντικές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με περισσότερα μαθήματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας, έτσι ώστε οι μελλοντικοί επιστήμονες να είναι πάνω απ΄όλα συναισθηματικά νοήμονες, διότι αμφιβάλλω κατά πόσο κάποιος εμπαθής, οργισμένος και ζηλόφθων εκπαιδευτικός μπορεί ταυτόχρονα να υπάρξει σωστός συνοδοιπόρος για το παιδί μου στη δύσκολη προετοιμασία για τις πανελλαδικές!!!

Ειλικρινά γελάω πάρα πολύ με κάποια από τα σχόλια. Είναι απίστευτο το μένος που βγάζουν κάποιοι. "Τόλμησε" ένας εκπαιδευτικός να καταθέσει την άποψή του; Να πέσουμε να το φάμε. Προφανώς και είναι πολύ πιο βολική η ανωνυμία κάποιων και η κριτική από την καρέκλα τους. Προτιμούν να κάθονται στους υπολογιστές τους και να ασχολούνται με το Facebook και το twitter. Προφανώς τα "τιτιβίσματα" τους έχουν γίνει τρόπο ζωής. Να τοποθετηθούν όμως επί της ουσίας σε κάποια ακανθώδη θέματα, ούτε λόγος. Μόνο να κρίνουν και να κατακρίνουν... αυτά που λένε οι άλλοι. Οι ίδιοι όμως τι κάνουν; Τίποτα άλλο!!! Δεν τοποθετούνται και άρα δεν κινδυνεύουν να εκτεθούν. Ντροπή τους. Το πιο επικίνδυνο όμως από όλα τα άλλα ξέρετε ποιό είναι; Ότι προφανώς (ακόμα και αν κρύβονται πίσω από την ανωνυμία) κάποιοι από αυτούς που ασκούν κριτική, είναι και οι ίδιοι εκπαιδευτικοί (αντίζηλοι του Σπυρόπουλου-ιδιοκτήτες φροντιστηρίων). Να χαρώ εγώ ήθος εκπαιδευτικών. Σε αυτούς στέλνετε τα παιδιά σας να μάθουν γράμματα; Σε αυτούς που το μόνο που ξέρουν είναι το πως θα πατήσω τον άλλον χωρίς αναστολές; Να τους χαίρεστε τέτοιους εκπαιδευτικούς!!! Συγχαρητήρια στον Σπυρόπουλο για το σχόλιο-απάντησή του. Τεράστια διαφορά ήθους...

Ο anonymous ξαναχτυπά. Τελικά έχεις πολύ πλάκα!!! Με έκανες και γέλασα!!! Συνέχισε σε παρακαλώ!!! Μη σταματάς...Το γέλιο είναι πηγή ζωής!!! Μην μου το στερείς...