«Νέα Πελοπόννησος»: Μήνυμα νίκης από Καλαμάτα και Μεθώνη (pics)

«Νέα Πελοπόννησος»: Μήνυμα νίκης από Καλαμάτα και Μεθώνη (pics)

Μάιος 17, 2019 - 18:01
0 σχόλια

Μήνυμα νίκης εξέπεμψαν οι Μεσσήνιοι στον Πέτρο Τατούλη κατά τη διάρκεια της περιοδείας του την Πέμπτη 15 και Παρασκευή 16 Μαΐου στην Καλαμάτα και στη Μεθώνη. Ο Πέτρος Τατούλης συζήτησε με συμπατριώτες του από την Καλαμάτα και την Μεθώνη, ενώ έγινε δεκτός με ενθουσιασμό από τον κόσμο στα καταστήματα της περιοχής και από τους περαστικούς, οι οποίοι μόλις είδαν τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου του έπιασαν την κουβέντα για την τοπική ανάπτυξη της περιοχής και για όλα τα βήματα που έχουν γίνει αλλά και θα συνεχίσουν να γίνονται.

Ο Πέτρος Τατούλης τόνισε στους συμπατριώτες του ότι «πάντα σας μιλάμε για αυτά που κάναμε και όχι για αυτά που θα κάνουμε. Η προσπάθεια συνεχίζεται. Είμαι εδώ χάρη σε εσάς και τα έργα μας έχουν το δικό σας όνομα».  Όπως τόνισε «στόχος είναι η ολοκλήρωση του έργου μας. Η Πελοπόννησος στάθηκε όρθια στην εποχή της χειρότερης κρίσης. Και πόρους βρήκαμε , όταν όλοι κρύβονταν πίσω από τον φερετζέ του μνημονίου και δύσκολες αποφάσεις πήραμε και το έργο που υλοποιήσαμε ήταν μεγαλύτερο αυτήν την δεκαετία, από αυτό που είχε εκτελεστεί τα προηγούμενα 30 χρόνια.  Έργο μικρό και μεγάλο, που είχε πάντοτε τόσο αναπτυξιακό όσο και κοινωνικό πρόσημο. Και αυτά όλα, την εποχή της βαθιάς φτώχειας της χώρας μας. Σήμερα, είμαστε έτοιμοι. Διαθέτουμε την τεχνογνωσία, το ειδικό βάρος, τις διεθνείς επαφές, προκειμένου όλα αυτά τα οφέλη να κεφαλαιοποιηθούν προς το συμφέρον όλων των Πελοποννησσίων, όλων των οικογενειών. Εμείς είμαστε εγγυητές αυτής της διαφορετικής πορείας που χάραξε η Πελοπόννησος και μαζί με τους πολίτες δεν γυρίζουμε πίσω».

Παγκόσμιο τουριστικό μπραντ η Πελοπόννησος

Καταστήσαμε την Πελοπόννησο παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και η «Μυθική Πελοπόννησος» αποτελεί ισχυρό διεθνές brand. Μετατρέψαμε το ξεχασμένο αεροδρόμιο της Καλαμάτας στον «Διεθνή Αερολιμένα Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος» με 286.042 επιβάτες το 2018. Η στρατηγική συνδυασμένου μάρκετινγκ που ακολούθησε η Περιφέρεια Πελοποννήσου στόχευσε εξαρχής στην προσέλκυση αεροπορικών εταιρειών. Ο δυναμικός σχεδιασμός μας, που υπακούει στις σύγχρονες απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς, μαζί με τις επενδύσεις μας σε διαφήμιση και δημοσιότητα του αεροδρομίου Καλαμάτας που ξεπερνούν το 1 εκατομμύριο ευρώ, και τις στρατηγικές μας συνεργασίες με την ΤΕΜΕΣ Α.Ε. και την Aegean Air, τις αεροπορικές εταιρείες, και τους θεσμικούς φορείς έφεραν αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα.

Επόμενος στόχος το λιμάνι της Καλαμάτας

Επόμενος στόχος μας είναι η προσέλκυση τουρισμού κρουαζιέρας, η άρση της εγκατάλειψης του λιμανιού της Καλαμάτας, η δημιουργία μαρίνας και στην Καλαμάτα, αλλά και στην Κορώνη, όπου ήδη κατασκευάζουμε μια σύγχρονη λιμενική υποδομή.

Οδικά δίκτυα με στόχο την ασφάλεια των πολιτών

Δημιουργήσαμε οδικά δίκτυα με στόχο την ασφάλεια των πολιτών. Προχωρήσαμε στη συντήρηση, στην οδική ασφάλεια και την αποκατάσταση κατολισθήσεων στην 82η Εθνική Οδό Μεσσηνίας, τμήμα Ριζόμυλος-Πύλο- Μεθώνη προϋπολογισμού 660.000 ευρώ.

Προχωρήσαμε ακόμα στη συντήρηση της 13ης επαρχιακής οδού τμήμα Βασιλίτσι-Φοινικούντα-Μεθώνη.  

Ο Πέτρος Τατούλης κατέληξε λέγοντας  ότι «το διακύβευμα σήμερα δεν είναι μόνο η Πελοπόννησος, αλλά το χάραγμα της Αυγής μιας Νέας Εποχής για την χώρα».

Δελτίο Τύπου

 


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.