Νέα διοίκηση στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας: Θέλουμε ο επιβάτης να γίνει οπαδός μας (pics)

Νέα διοίκηση στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας: Θέλουμε ο επιβάτης να γίνει οπαδός μας (pics)

Σεπτέμβριος 05, 2018 - 13:47
7 σχόλια

«Τα εν οίκω μη εν δήμω», είπε ο νέος πρόεδρος για τα πεπραγμένα της προηγούμενης διοίκησης

Την Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου το μεσημέρι η νέα διοίκηση του ΚΤΕΛ Αρκαδίας άνοιξε τις πόρτες των γραφείων της για να υποδεχθεί τους δημοσιογράφους. Όπως επεσήμανε πολλές φορές στον λόγο του ο νέος πρόεδρος του ΚΤΕΛ Αρκαδίας κ. Κουτσόγιωργας, ο ίδιος αλλά και το νεό προεδρείο θα βρίσκεται πάντοτε στη διάθεση των εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης για κάθε ερώτηση.

Κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο νέος πρόεδρος, επεσήμανε αμέσως δύο πράγματα τα οποία το επιβατικό κοινό έχει ίσως αντιληφθεί λάθος: Πρώτον, το ΚΤΕΛ, όπως είπε, δεν είναι μονοπωλιακό μέσο. Και, δεύτερον, είναι υποχρεωμένο από τον Νόμο να έχει γραμμικά δρομολόγια, δηλαδή τα δρομολόγια εκτελούνται είτε με έναν επιβάτη είτε με πενήντα, ενώ το κόστος των εισιτηρίων είναι αποκλειστικά και μόνον υπόθεση του κράτους.

Αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το ΚΤΕΛ, επεσήμανε ότι η επιβατική κίνηση έχει μειωθεί πολύ. Χαρακτηριστικά, ανέφερε ότι η πληρότητα με την οποία αναχωρούν τα λεωφορεία για τον προορισμό τους έχει φθάσει να αγγίζει μόλις το 22%. Όπως είπε, όμως, στόχος είναι να αλλάξει αυτό. Και για να αλλάξει αυτό, πρέπει η ίδια η επιχείρηση κοινής ωφέλειας να πείσει τους πολίτες να αφήσουν το αυτοκίνητό τους στην άκρη και να πάρουν το λεωφορείο.

Θα πάμε πίσω από τον πελάτη.

Χαρακτηριστικά, προκειμένου να επιτευχθεί αυτός ο στόχος και να έχει επιτυχία ο στρατηγικός σχεδιασμός των ΚΤΕΛ τα επόμενα χρόνια, όπως θα διαμορφωθεί από τη διοίκηση, πρέπει η επιχείρηση να κυνηγήσει τον πελάτη, όπως υπογράμμισε ο κ. Κουτσόγιωργας. Πρέπει να τον πείσει να προτιμήσει το λεωφορείο, δηλαδή να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της. Παράλληλα, όπως είπε ο νέος πρόεδρος, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην ευγένεια και την προθυμία των οδηγών να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, δηλαδή στη συμπεριφορά των εργαζομένων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο νέος πρόεδρος, από τις 4.720 θέσεις στα λεωφορεία, γεμίζουν μόνον οι 1.200. «Αυτό είναι ένα πολύ χαμηλό ποσοστό. Ωστόσο, το λεωφορείο πρέπει να φεύγει ακόμα και με έναν μόνον επιβάτη. Όπως καταλαβαίνεται, σε αυτή την περίπτωση το δρομολόγιο είναι ζημιογόνο. Επομένως, πρέπει να πείσουμε τον πολίτη να μας εμπιστευτεί. Θέλουμε να τον κάνουμε όχι απλώς πελάτη, αλλά οπαδό του ΚΤΕΛ Αρκαδίας».

Από το ΚΤΕΛ Αρκαδίας βιοπορίζονται 500 οικογένειες. 

Ο κ. Κουτσόγιωργας ξεκαθάρισε, τέλος, ότι το ΚΤΕΛ δεν επιδοτείται, όπως λανθασμένα ίσως πιστεύει ο κόσμος. Όταν δέχτηκε ερώτηση δημοσιογράφου για τα πεπραγμένα της προηγούμενης διοίκησης και για την κακοδιαχείριση που της προσάπτεται, απάντησε λακωνικά ότι «τα εν οίκω μη εν δήμω».

Σημειωτέον ότι η νέα διοίκηση του ΚΤΕΛ Αρκαδίας αποτελείται από τους κκ. Κουτσόγιωργα, Μανδρώνη, Βαρβατσούλη, Μανωλόπουλο και Γιαννακούρα.


7 Σχόλια

να κατεβασετε τα εισητηρια αμα θελετε να εχετε κοσμο ,οχι τα εισητηρια ακριβα και οταν ερχετε κανεις για προσφορα (εκδρομη-εκδηλωση) εκει δινετε μιση τιμη ,αντε ολο στη κονομα εισαστε ,εχετε δει τα λεοφωρεια απο αλλους νομους? τα δικα σας ειναι πανακριβα ,λεφτα υπαρχουν εκει για να διαθεσετε εεεεε,για να κανετε καλυτερη τιμη στο κοινο ομως ,οχι

οεεεεεεεεεεεε ΚΤΕΛαρα ολλλεεεεεε ολεεεεε δεν σταματω να τραγουδω ποτεεεεεεεεεε

Οι τιμές των εισιτηρίων καθορίζονται από το υπουργείο. Όχι από το εκάστοτε κτελ.

Βάλτε να διοικησουν και να παίρνουν αποφάσεις κάποιους που είναι επαγγελματίες σε αυτό. Εσείς είστε επαγγελματίες οδηγοί και ιδιοκτήτες. Δεν είναι μαγαζάκι της γειτονιας αυτή η επιχείρηση ώστε να μπορεί να την διοικησει ο καθένας. Ζείτε 200 χρονια πίσω πως να σας προτιμήσει ο πελάτης; Και είστε τυχεροί που δεν υπάρχει τραίνο γιατί ούτε 10% δεν θα είχατε πληροτητα

Επίσης όταν έχεις κάρτα ανεργίας πληρωνης μειωμένο στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας δεν γίνεται αυτό γιατί???

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.