Μπούρας για τον δολοφόνο του Ζαφειρόπουλου: Ήταν ένα καλό, υπάκουο παιδί

Μπούρας για τον δολοφόνο του Ζαφειρόπουλου: Ήταν ένα καλό, υπάκουο παιδί

Νοέμβριος 03, 2017 - 09:57
3 σχόλια

Ο πρώην πρόεδρος της Δόξας και πρώην δήμαρχος Μεγαλόπολης μιλά στον ANT1 για τον ποδοσφαιριστή που έγινε κακοποιός

Την έκπληξη που έχει προκαλέσει στην τοπική κοινωνία η εμπλοκή πρώην παίκτη της Δόξας Μεγαλόπολης, που μάλιστα είχε μεγαλώσει μέσα στην ομάδα, στη δολοφονία του ποινικολόγου Μ. Ζαφειρόπουλου που συγκλόνισε την ελληνική κοινωνία εξέφρασε ο πρώην πρόεδρος της ομάδας της Μεγαλόπολης κ. Μπούρας στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» και στον Γιώργο Παπαδάκη την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου.

Ο κ. Μπούρας είπε:

«Ο Αλέξανδρος ανδρώθηκε μέσα στην ομάδα την τοπική όπως και άλλα παιδιά, κάτω από δέκα χρονών. Συνέχισε από το παιδικό στην ανδρική ομάδα» και ο κ. Παπαδάκης τον ρώτησε αν είχε φανεί τότε ότι θα είχε τέτοια εξέλιξη.

«Οφείλω να πω ότι για την τοπική κοινωνία αλλά και για μένα προσωπικά αυτό ήταν μια έκπληξη. Η αλλαγή του Αλέξανδρου από ένα καλό παιδί, εργατικό, υπάκουο, έγινε αφότου έφυγε από την τοπική κοινωνία και από την πόλη μας.

Έως τότε δεν είχαμε αντιληφθεί κάποια -τολμώ να πω- μετάλλαξη. Αυτή η μετάλλαξη δεν μπορεί να εξηγηθεί από κανέναν.

«Προκαλεί εντύπωση και προβληματισμό πώς μπορεί ένα παιδί τέτοιο να αλλάξει εντελώς», παρατήρησε, τέλος, ο κ. Μπούρας.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ το κατηγορητήριο και τα στοιχεία της υπόθεσης.


3 Σχόλια

Για το αν ήταν καλό παιδί ή όχι, δεν το ξέρει ούτε ο Δήμαρχος, ούτε ο Δικαστής, ούτε ο καθηγητής, ούτε ο παππάς της ενορίας. Μόνο Αστυνομικούς να ρωτάτε. Μόνο αυτοί ξέρουν.

Βρήκαμε τώρα, καλό παιδί ο ένας και καλό παιδί ο άλλος, όλοι καλά παιδιά, μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. ¨Ενας εγκληματίας ήταν

Ενώ οι μπάτσοι της γειτονιάς έχουν αλάνθαστο κριτήριο συγκριτικά με έναν πολυπράγμων επιστήμονα όπως ο κ.Μπούρας.

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.