Με μία θέση ταξί μένει το ΚΤΕΛ Αρκαδίας (vid)

Με μία θέση ταξί μένει το ΚΤΕΛ Αρκαδίας (vid)

Ιούλιος 01, 2016 - 12:44
0 σχόλια

Για τις θέσεις ταξί στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας στην Τρίπολη αποφάσισε η Δημοτική Κοινότητα Τρίπολης στη συνεδρίαση της 22ας Ιουνίου.

Με έγγραφό του ο αντιδήμαρχος Τρίπολης Βόσνος Δημήτρης εισηγήθηκε τη λήψη κανονιστικής απόφασης για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις [τροποποίηση υφιστάμενης σήμανσης και καθορισμός νέων θέσεων (πιάτσας) ταξί] οι οποίες κρίνονται αναγκαίες για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην περιοχή Κολοκοτρώνη (ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ), που βρίσκεται η ανώνυμη οδός (Δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Αρκαδίας, κάθετη στην οδό Ναυπλίου και μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632) και τη βελτίωση της διαπιστωθείσας δυσχέρειας λόγω έλλειψης πιάτσας ΤΑΞΙ, στην εξυπηρέτηση των επιβατών που χρησιμοποιούν το σταθμό ΚΤΕΛ στην Τρίπολη, για τις μετακινήσεις τους.

Η τοποθέτηση των πινακίδων να γίνει σε στύλους, έτσι ώστε ο στύλος και η πινακίδα να βρίσκονται επί του πεζοδρομίου. Η δε τοποθέτηση τους στο στύλο να γίνει σε τέτοιο ύψος, ώστε το ελεύθερο ύψος ανάμεσα στο κάτω μέρος της πινακίδας και τη στάθμη, κατά περίπτωση του πεζοδρομίου, να είναι μεγαλύτερο από 2, 30μ.

Ο Πρόεδρος Γιώργος Θεοδωρακόπουλος ανέφερε τα εξής:

«Στο θέμα που έχετε στα χέρια σας έχουμε την εισήγηση της υπηρεσίας και μια συμπληρωματική εισήγηση του αντιδημάρχου του κ. Βόσνου, το οποίο αν δείτε στο σχέδιο, η υπηρεσία προτείνει, στο σημείο Θ1 στο σχέδιο που έχετε, μια θέση πιάτσας ταξί γιατί σύμφωνα με τη νομοθεσία και τις προδιαγραφές που πρέπει να τηρήσει, τόσες θέσεις μπορούν να καλυφθούν στο συγκεκριμένο σημείο. Η εισήγηση του κ. Βόσνου συμπληρωματικά προτείνει επιπλέον μια θέση ταξί το οποίο σημαίνει από τη θέση Θ1 προς τη θέση Θ2 (προς της Ναυπλίου) να υπάρχει μια έκταση 10 μ. για να φιλοξενηθούν δύο θέσεις ταξί στο σύνολο.

»Δεν μπορώ να πω κάτι για αυτό γιατί δεν υπάρχει πέρα από τον ορισμό της θέσης κάποια τεχνική τεκμηρίωση και δεν μπορώ να πω να πάρουμε μια απόφαση που δεν έχει τεχνική τεκμηρίωση, μπορούμε να περάσουμε την πιάτσα ταξί έτσι όπως την έχει φέρει η υπηρεσία και από εκεί και πέρα να κρίνουν στην Ποιότητα Ζωής αν μπορούν να βάλουν δεύτερη ή τρίτη θέση».

Παρών ήταν και ο Πρόεδρος Σωματείου Ταξί Τρίπολης κ. Καραλής για να τοποθετηθεί και είπε:

«Ένας χρόνος πριν που ξαναείμαστε εδώ για να ρυθμιστούν νέοι χώροι στάθμευσης ταξί όταν τότε πάλι στην ίδια αίθουσα είχαμε θίξει το θέμα της πιάτσας στο ΚΤΕΛ αλλά τότε με μια απόφαση κοινή συναινέσει της διοικήσεως του ΚΤΕΛ και του αντιπεριφερειάρχη του κ. Γιαννακούρα είχαν τοποθετηθεί περίπου 10 αυτοκίνητα για να μπορούν να εξυπηρετούν τους επιβάτες και τους ανθρώπου που θέλουν να μετακινηθούν από το σταθμό στο κέντρο της πόλης. Έκπληκτος τώρα ακούω για 1 θέση στάθμευσης ταξί, να εξυπηρετήσει ποιον όταν κάθε λεωφορείο τις ώρες αιχμής, τα απογεύματα, Κυριακές ή όταν έρχονται στρατεύσιμοι ή φοιτητές το κάθε λεωφορείο βγάζει περίπου στις 15 διαδρομές, να εξυπηρετήσει τι η 1 θέση.

»Στις συναντήσεις που είχαμε κάνει αρκετές φορές με τον κ. Βόσνο και με τον κ. Δήμαρχο είχαμε πει για 3 με 4 θέσεις στάθμευσης ταξί στον χώρο που υπήρχαν τα ταξί εδώ και 8 χρόνια από τη λειτουργίας του σταθμού που για κάποιο λόγο η διοίκηση του ΚΤΕΛ αποφάσισε σε μια νύχτα να διώξει τα ταξί τελείως από εκεί και το ερώτημα τώρα είναι αν αυτός ο χώρος είναι δημοτικός, …. άκουσα είπατε δυτικά του κτιρίου. Θέλω να είστε, κύριε πρόεδρε, πιο σαφής, ο δρόμος αυτός είναι δημοτικός ή ιδιωτικός; Και να δούμε γιατί δεν επιτρέπεται στο δημοτικό δρόμο και επιτρέπεται 1 μόνο θέση στάθμευσης ταξί».

Μέχρι σήμερα εξυπηρετούσαν το σταθμό περίπου 15 ταξί και εσείς λέτε σήμερα ότι βάσει της εισήγησης, από πλευράς του Δήμου φαντάζομαι του κ. Βόσνου, θα εξυπηρετεί το σταθμό 1 αυτοκίνητο

Ο πρόεδρος τόνισε ότι συζητούν επί συγκεκριμένων εισηγήσεων και δεν κάνουν πρόταση, επανέλαβε ότι γνωμοδοτούν βάσει της εισήγησης της υπηρεσίας η οποία σύμφωνα με την απαιτούμενη νομοθεσία λέει ότι η συγκεκριμένη πιάτσα μπορεί να καλύψει 1 θέση ταξί γιατί π.χ. εκεί δεν μπορεί να στρίψει λεωφορείο, για τη στροφή ο νόμος λέει ότι χρειάζεται για να στρίψει κάποιο όχημα πρέπει η απόσταση να είναι το διπλάσιο του μήκους του αμαξώματος κλπ.

Ο κ. Ζορμπαλάς τόνισε ότι πλέον ο χώρος του ΚΤΕΛ Αρκαδίας γενικότερα θα επιβαρυνθεί επιπλέον και με την τοποθέτηση της εφορίας. Καθημερινά λειτουργεί και η εφορία στο ίδιο κτίριο, απ’ ότι ξέρω έχει προβλεφθεί ένας χώρος πάρκινγκ για την εφορία υπάρχουν και συμπολίτες μας από όλο το νομό Αρκαδίας, η Δ.Ο.Υ. Τρίπολης εξυπηρετεί όλο το νομό που πιθανόν να επιλέγουν ταξί για να μετακινηθούν τις καθημερινές για να εξυπηρετηθούν στη Δ.Ο.Υ.

Ο κ. Αρτόπουλος ανέφερε ότι και αυτός θα ψηφίσει παρών γιατί δεν έχει καλυφθεί ούτε από τη μια πλευρά ούτε από την άλλη.

Υπέρ της εισήγησης της υπηρεσίας ψήφισαν οι κκ. Θεοδωρακόπουλος Γεώργιος, Φατούρος Χαράλαμπος, Σκορπίδας Παναγιώτης, Νάτσης Βασίλειος, Μπαρμπέρης Γεώργιος και Χατζόπουλος Χρήστος.

Τα μέλη του συμβουλίου κ.κ. Ζορμπαλάς Σταύρος και Αρτόπουλος Τρύφωνας ψήφισαν «παρών».

Η Δημοτική Κοινότητα αποφάσισε:

α) Κατάργηση οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης στην ανώνυμη ασφαλτοστρωμένη οδό (Δυτικά του κτιρίου ΚΤΕΛ Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632), εκτός από τους φωτεινούς σηματοδότες (φανάρια) και τις πινακίδες που βρίσκονται στους ιστούς τους.

β) Ορισμός πιάτσας ταξί (1 θέσης) σε τμήμα της ανωνύμου ασφαλτοστρωμένης οδού, δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Νομού Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632, και πιο συγκεκριμένα, στη αριστερή της πλευρά (με κατεύθυνση από την αρχή της ασφαλτοστρωμένης ανωνύμου οδού νότια προς τη διασταύρωση της οδό Ναυπλίου) (θέση Θ1). Επίσης να γίνει κατάλληλη διαγράμμιση στη γωνία συμβολής της νότιας και της δυτικής πλευράς του ασφαλτοστρωμένου τμήματος της ανώνυμης οδού, με αρχή το νότιο άκρο του ασφαλτοστρωμένου τμήματος και τέλος 5,00 μ μετά από αυτό (για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου).
Ως αφετηρία της πιάτσας ταξί ορίζεται το σημείο τέλους του διαγραμμισμένου τμήματος όπως ακριβώς περιγράφηκε πιο πριν.

γ) Τοποθέτηση ρυθμιστικής πινακίδας (Ρ-70: Χώρος στάθμευσης ορισμένης κατηγορίας οχημάτων π.χ. ταξί) στο προαναφερόμενο σημείο που προτείνεται ως αφετηρία θέσεων (πιάτσας) ΤΑΞΙ, επί του υφιστάμενου πεζοδρομίου.

δ) Τοποθέτηση πληροφοριακής πινακίδας (Π-24: Μονόδρομος) στο σημείο που προτείνεται η τοποθέτηση της ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-70, στον ίδιο στύλο και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ορατή από τους οδηγούς των οχημάτων που εξέρχονται από τους διαδρόμους (ρεμίζες) του σταθμού λεωφορείων ΚΤΕΛ Αρκαδίας

ε) Οριζόντια σήμανση, δηλαδή χάραξη διαγράμμισης διάβασης πεζών επί του οδοστρώματος στις θέσεις Θ2 και Θ3 που περιγράφονται πιο κάτω, από το ένα άκρο του πεζοδρομίου, ως την απέναντι πλευρά στο άλλο άκρο του πεζοδρομίου.

Αναλυτικότερα:

- Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς πριν τη διασταύρωση της με την οδό Ναυπλίου, μεταξύ των δυο φωτεινών σηματοδοτών 2 (φανάρια).
- Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή 3 των πεζοδρομίων τα οποία είναι παράλληλα στις δύο απέναντι πλευρές.

στ) Τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης με οδικές πινακίδες (Π-21: Διάβαση Πεζών) στις ίδιες θέσεις Θ2 και Θ3 δεξιά πλευρά της ανώνυμης οδού, για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή κάθε διάβασης πεζών που θα διαγραμμιστεί στο οδόστρωμα
ζ) Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης με κατάλληλη διαγράμμιση στο οδόστρωμα, στις:
(α) Δυτική πλευρά της ανώνυμης οδού, από την αφετηρία της προτεινόμενης πιάτσας ταξί ως το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 40,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου και από το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο που βρίσκεται ο φωτεινός σηματοδότης στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου.
(β) Ανατολική πλευρά της ανώνυμης οδού, από το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από την συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο συμβολής της οδού με την οδό Ναυπλίου, και από το τέλος της διάβασης πεζών στη θέση (Θ3) ως και 5,00 μ μετά από αυτή, με κατεύθυνση προς την οδό Ναυπλίου.

Ολόκληρη η απόφαση που λήφθηκε κατά πλειοψηφία ΕΔΩ

Video: 

ArcadiaPortal.gr Μία θέση ταξί στα ΚΤΕΛ Aρκαδίας


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.