Κόκκινο πανί οι θέσεις ταξί στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας

Κόκκινο πανί οι θέσεις ταξί στο ΚΤΕΛ Αρκαδίας

Σεπτέμβριος 30, 2016 - 09:40
3 σχόλια

Η λήψη κανονιστικής απόφασης για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις [τροποποίηση υφιστάμενης σήμανσης και καθορισμός νέων θέσεων (πιάτσα) ΤΑΞΙ] εγκρίθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρίπολης.

Οι ρυθμίσεις κρίνονται αναγκαίες για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας στην περιοχή Κολοκοτρώνη (ΕΝΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ), που βρίσκεται η ανώνυμη οδός (Δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Αρκαδίας, κάθετη στην οδό Ναυπλίου και μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632) και τη βελτίωση της διαπιστωθείσας δυσχέρειας λόγω έλλειψης πιάτσας ΤΑΞΙ, στην εξυπηρέτηση των επιβατών που χρησιμοποιούν το σταθμό ΚΤΕΛ στην Τρίπολη, για τις μετακινήσεις τους.

Οι ρυθμίσεις προβλέπουν τα εξής:

α) Κατάργηση οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης στην ανώνυμη ασφαλτοστρωμένη οδό (Δυτικά του κτιρίου ΚΤΕΛ Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632), εκτός από τους φωτεινούς σηματοδότες (φανάρια) και τις πινακίδες που βρίσκονται στους ιστούς τους.

β) Ορισμός πιάτσας ΤΑΞΙ (2 θέσεων) σε τμήμα της ανωνύμου ασφαλτοστρωμένης οδού, δυτικά του κτιρίου σταθμού ΚΤΕΛ Νομού Αρκαδίας, η οποία οδός είναι κάθετη στην οδό Ναυπλίου και βρίσκεται μεταξύ των ΟΤ. 630 και ΟΤ. 632, και πιο συγκεκριμένα, στη αριστερή της πλευρά (με κατεύθυνση από την αρχή της ασφαλτοστρωμένης ανωνύμου οδού νότια προς τη διασταύρωση της οδό Ναυπλίου, όπου υπάρχει η αντίστοιχη δυνατότητα για τις προτεινόμενες θέσεις). (θέση Θ1).

Επίσης να γίνει κατάλληλη διαγράμμιση στη γωνία συμβολής της νότιας και της δυτικής πλευράς του ασφαλτοστρωμένου τμήματος της ανώνυμης οδού, με αρχή το νότιο άκρο του ασφαλτοστρωμένου τμήματος και τέλος 10,00μ μετά από αυτό (για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου).

Ως αφετηρία της πιάτσας ΤΑΞΙ ορίζεται το σημείο τέλους του διαγραμμισμένου τμήματος όπως ακριβώς περιγράφηκε πιο πριν.

γ) Τοποθέτηση ρυθμιστικής πινακίδας (Ρ-70: Χώρος στάθμευσης ορισμένης κατηγορίας οχημάτων π.χ. ταξί) στο προαναφερόμενο σημείο που προτείνεται ως αφετηρία θέσεων (πιάτσας) ΤΑΞΙ, επί του υφιστάμενου πεζοδρομίου.

δ) Τοποθέτηση πληροφοριακής πινακίδας (Π-24: Μονόδρομος) στο σημείο που προτείνεται η τοποθέτηση της ρυθμιστικής πινακίδας Ρ-70, στον ίδιο στύλο και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ορατή από τους οδηγούς των οχημάτων που εξέρχονται από τους διαδρόμους (ρεμίζες) του σταθμού λεωφορείων ΚΤΕΛ Αρκαδίας.

ε) Οριζόντια σήμανση, δηλαδή χάραξη διαγράμμισης διάβασης πεζών επί του οδοστρώματος στις θέσεις Θ2 και Θ3 που  περιγράφονται πιο κάτω, από το ένα άκρο του πεζοδρομίου, ως την απέναντι πλευρά στο άλλο άκρο του πεζοδρομίου.

Αναλυτικότερα:
Θ2
Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς πριν τη διασταύρωση της με την οδό Ναυπλίου, μεταξύ των δυο φωτεινών σηματοδοτών (φανάρια).
Θ3
Επί της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΟΔΟΥ για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή των πεζοδρομίων τα οποία είναι παράλληλα στις δύο απέναντι πλευρές.

στ) Τοποθέτηση κατακόρυφης σήμανσης με οδικές πινακίδες (Π-21: Διάβαση Πεζών) στις ίδιες θέσεις Θ2 και Θ3 δεξιά πλευρά της ανώνυμης οδού, για κίνηση προς την οδό Ναυπλίου, ακριβώς στην αρχή κάθε διάβασης πεζών που θα διαγραμμιστεί στο οδόστρωμα

ζ) Απαγόρευση στάσης και στάθμευσης με κατάλληλη διαγράμμιση στο οδόστρωμα, στις:
(α) Δυ τ ι κ ή π λ ε υ ρ ά της ανώνυμης οδού, από την αφετηρία της προτεινόμενης πιάτσας ταξί ως το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 40,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου και από το σημείο που
βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από το φωτεινό σηματοδότη στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο που βρίσκεται ο φωτεινός σηματοδότης στη συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου.
(β) Αν α τ ο λ ι κ ή π λ ε υ ρ ά της ανώνυμης οδού, από το σημείο που βρίσκεται σε απόσταση 20,00 μ από την συμβολή της οδού με την οδό Ναυπλίου ως το σημείο συμβολής της οδού με την οδό Ναυπλίου, και από το τέλος της διάβασης πεζών στη θέση (Θ3) ως και 5,00 μ μετά από αυτή, με κατεύθυνση προς την οδό Ναυπλίου.

Ο δήμαρχος Τρίπολης Δημήτρης Παυλής ανέφερε:

«Υπήρξε μια έντονη διαμάχη μεταξύ των σωματείων των ταξί με το ΚΤΕΛ διότι πριν από κάποιους μήνες, δύο τρεις μήνες ίσως, στάθμευαν πάρα πολλά ταξί στο σημείο αυτό και γινόταν μια εμπλοκή με τα εισιτήρια που έπαιρναν εκεί, φωνές και λοιπά, και έγινε μια αυθαίρετη διαγράμμιση από την πλευρά του ΚΤΕΛ του κοινόχρηστου χώρου του δημοτικού δρόμου με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εκρηκτικές καταστάσεις μεταξύ τους.

»Δεν μπορεί να κανονίζουν άλλοι πού θα πάνε οι πιάτσες ταξί. Αν τους εμπόδιζαν στο σημείο στροφής που έπαιρναν τα λεωφορεία καμία αντίρρηση, το λάβαμε υπόψη μας για αυτό πάνε πίσω πλέον. Δεν εμποδίζει τη στροφή του αστικού λεωφορείου ή των λεωφορείων που στρίβουν. Για αυτό ακριβώς μπήκαν και δύο θέσεις στο σημείο εκείνο στο πίσω μέρος για να μην εμποδίζουν.»

Ο αντιδήμαρχος Δημήτρης Βόσνος είπε ότι υπήρχαν πολλά προβλήματα στη λειτουργία των ταξί μέσα στο ΚΤΕΛ.

«Η πλευρά του ΚΤΕΛ λέει ότι τους έχει δώσει κάποιες θέσεις εκεί στην είσοδο του ΚΤΕΛ που είναι χώρος του ΚΤΕΛ. Οι ταξιτζήδες διαφωνούν, θεωρούν ότι είναι επικίνδυνη η θέση, εμείς είμαστε υποχρεωμένοι αν θέλουμε να πάρουμε απόφαση να πάρουμε σε δημοτικό κοινόχρηστο χώρο και αυτή την απόφαση που είναι νόμιμη θεωρώ ότι πρέπει να πάρουμε. Από εκεί και πέρα μακάρι οι ταξιτζήδες όπως είπε και ο κ. Δήμαρχος να νοικιάζουν και τον υπόλοιπο χώρο και να φύγουν από όλους τους υπόλοιπους και να είναι εκεί.»

Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Τάσος Κακλαμάνος διαπίστωσε ότι υπάρχει ένταση στις σχέσεις του ΚΤΕΛ και των ταξί.

«Δε θα πω ποιος έχει περισσότερο δίκιο και ποιος άδικο. Αυτή η απόφαση αν δεν συνοδευτεί με την ενοικίαση του χωραφιού, εκεί που θα αράζουν για να παίρνουν σειρά, θυμηθείτε ότι θα έχουμε εντάσεις και σφαγή.»

Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Γιάννης Σμυρνιώτης ανέφερε ότι «πρέπει να τελειώνει κάποια στιγμή και το ΓΠΣ μήπως και μπορέσουμε και τελειώσουμε την περιοχή Κολοκοτρώνη, πρώτον. Δεύτερον, θεωρώ ότι δύο θέσεις δεν είναι πιάτσα και κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι ένας σταθμός αυτοκινήτων όπως είναι το ΚΤΕΛ αν έχει καλύτερη εξυπηρέτηση και με ταξί, θα είναι καλύτερα. Γιατί εντάξει να δεχτώ ότι το αστικό θα δουλέψει την ημέρα, υπάρχει αστικό στις 2 τη νύχτα που έρχεται το λεωφορείο από την Αθήνα; Δηλαδή κάποια στιγμή πρέπει να γίνει μια σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος, όντως είχε γίνει μια διαγράμμιση εν πολλοίς αυθαίρετη, ξέρετε ακόμα και αμφισβήτηση του χώρου υπήρχε αν είναι δημοτικός ή όχι. Εγώ δεν ξέρω μήπως πρέπει να συνεχιστεί αυτή η κουβέντα να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις θέσεις. Γιατί πιάτσα με δύο θέσεις δεν νοείται.»

Οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις ψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία μειοψηφούντων των Δημοτικών Συμβούλων κ. Σμυρνιώτη Ιωάννη, Κοσκινά Δημητρίου, Ζαμπαθά Χριστίνας, Ταλούμη Κωνσταντίνου, Εικοσιδέκα Μαρίας, Αυδή Ανδρέα, Γκόφη Αθανάσιου και Μπισιούλη Ζαφείριου οι οποίοι ψήφισαν «παρών».

Ολόκληρη η απόφαση που λήφθηκε κατά πλειοψηφία ΕΔΩ

Ειδήσεις: 

3 Σχόλια

Αφού όπως λέει ο Δήμος πίσω από την Θ1 ο χώρος είναι δρόμος του Δήμου που ξεκινάει από τα φανάρια και πάει πρός τα Νότια, γιατί δεν τον ανοίγει και να δώσει μόνιμη και νόμιμη πιάτσα στα ταξί και να σταματήσει η διαμάχη, θέλει πολλή μυαλό ή πολλά λεφτά;

τοσα ταξι και πιατσες ουτε η Αθηνα ρε παιδια η δουλεια του μελλοντος που να τρεχει α Αστυνομια ..

Κάποιος επαγγελματίας οδηγός μου είπε ότι οι διατάξεις για τα ραδιοταξί δεν προβλέπουν πιάτσες αφού πλέον υπάρχει το ραδιοτηλέφωνο, (αληθεύει;). Τζάμπα το μάλωμα τότε!

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.