Ημερίδα για το Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας από το 1ο ΕΠΑΛ Τρίπολης

Ημερίδα για το Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας από το 1ο ΕΠΑΛ Τρίπολης

Μάρτιος 17, 2019 - 13:12
0 σχόλια

Η Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ, Τομέα Παιδείας του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στo πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μαθητεία ΕΠΑΛ, ΣΕΚ και ΙΕΚ»  του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2014-2020, προσκαλεί τους υπεύθυνους της μαθητείας της Π.Δ.Ε Πελοποννήσου, τους υπεύθυνους μαθητείας των Δ.Δ.Ε Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας  και Μεσσηνίας, τους Διευθυντές των ΕΠΑ.Λ. και Ε.Κ. καθώς και τους εκπαιδευτικούς της Π.Δ.Ε Πελοποννήσου που υλοποιούν τμήματα μαθητείας της Γ’ Φάσης Υλοποίησης, στην ημερίδα που διοργανώνει για το Μεταλυκειακό Έτος -Τάξη Μαθητείας την Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019 στην Τρίπολη στο 1ο ΕΠΑ.Λ Τριπόλεως «Τεγέας Τέρμα» και ώρα 09:00 -15:00 με θέμα:

«Παρουσίαση υλοποίησης Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας στην Π.Δ.Ε Πελοποννήσου»

Εισηγητής Ημερίδας: Αθανάσιος Τσαγκατάκης (Δ.Ε.Ε ΥΠΠΕΘ – Τμήμα Γ’)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2019,

1Ο ΕΠΑ.Λ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ (Τεγέας Τέρμα - Τρίπολη)

09:00–09:30        Προσέλευση-Εγγραφές

09:30 – 10.00      Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΙΣ 3 ΦΑΣΕΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Τι είναι η μαθητεία / Τι δεν είναι η μαθητεία
Παρουσίαση στατιστικών στοιχείων
Διαφορές – προσθήκες - βελτιώσεις
Ερωτήσεις - Συζήτηση

 

10:00 – 12:00      Γ’ ΦΑΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

Στατιστικά Στοιχεία Υλοποίησης Πανελλαδικά
Στατιστικά Στοιχεία Υλοποίησης ΠΔΕ Πελοποννήσου
Σημαντικά σημεία, τροποποιήσεις Γ’ Φάσης Υλοποίησης
Προβλήματα Υλοποίησης
Ερωτήσεις - Συζήτηση

 

12:00 – 12:30      Διάλειμμα – Καφές

12:30 – 13:30      ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ

Παρουσίαση ΠΣ Μαθητείας

 

13:30 – 15:00      ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ – ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

 

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

Ειδήσεις: 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.