Η τράπεζα, οι πελάτες και ο υπουργός

Η τράπεζα, οι πελάτες και ο υπουργός

Ιανουάριος 02, 2020 - 12:35
0 σχόλια

Σύμφωνα με τις διαφημιστικές καμπάνιες των τραπεζών, ανάμεσα σε εμάς και στο πιστωτικό μας ίδρυμα δεν παρεμβάλλεται τίποτα. Ρούχο που κολλάει στο δέρμα, ένα πράγμα. Οι τράπεζες θέλουν να νιώθουμε ότι είμαστε ολόκληρος ο κόσμος τους. Ότι πρέπει να τις εμπιστευόμαστε τυφλά. Ότι είμαστε ασφαλείς στη στοργική τους αγκάλη και ότι η επικοινωνία μεταξύ των ιδίων και των πελατών τους είναι προσωπική, οι υπηρεσίες προσωποποιημένες και η σχέση οικογενειακή.

Χθες η Τράπεζα Πειραιώς χρέωσε χιλιάδες λογαριασμούς με ένα «χαράτσι» 5 ευρώ, πάγιο για την εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Το διαπίστωσαν οι πελάτες και ενημέρωσαν μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας παράλληλα «ευχές» στην τράπεζά τους η οποία χωρίς καμία ειδοποίηση τούς χρέωσε.

Μα, γιατί, καλή μας τράπεζα; Τόσο στενές σχέσεις έχουμε, χάθηκε να στείλεις ένα μήνυμα γραπτό; Ένα e-mail; Χωρεί τρίτος ανάμεσά μας;

Χωρεί. Κάνε πιο 'κει, γιατί χώνεται ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης στη μέση.

Ο οποίος τσουπ! έσπευσε να ερευνήσει και να διευκρινίσει ότι η τράπεζα έκανε λάθος. Και μέσω Twitter να μας καθησυχάσει ότι θα επιστραφούν τα χρήματα.

Θα είναι, φαίνεται, το στιλ της νέας δεκαετίας: ο υπουργός να απαντά αντί της τράπεζας στους πελάτες της όταν εκείνη κάνει λάθος.

Καλό είναι ο υπουργός να μην μπερδεύεται με άλλους ρόλους. Δεν είναι ούτε υπεύθυνος για τα λάθη της τράπεζας ούτε ο μαντατοφόρος της.

ΥΓ.: Οι μεγάλες, φιλοκυβερνητικές, ιστοσελίδες δεν παίζουν το «χαράτσι» καν ως είδηση. Μάλλον πολλοί μπερδεύουν το κυβερνητικό προφίλ με το τραπεζικό.

 

Γαλανιάδη Εύα


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.