Γιατί οι έμποροι της Τρίπολης αρνήθηκαν τη διοργάνωση «λευκής νύχτας» μέσα στις απόκριες
Τα τελευταία δύο χρόνια η μόδα της «λευκής νύχτας» έχει αγγίξει και την πόλη μας. Ως σήμερα, τρεις λευκές νύχτες έχουν διοργανωθεί, δύο το καλοκαίρι και μία τον χειμώνα, προκειμένου οι μεγάλες εκπτώσεις αλλά και η γιορτινή ατμόσφαιρα, με τα καταστήματα ανοικτά ως τις μικρές ώρες της νύχτας, να φέρουν έσοδα στην τοπική αγορά, αλλά και να διασκεδάσει ο κόσμος.
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τρίπολης, και καθώς ο υπεύθυνος αντιδήμαρχος για τον Πολιτισμό Σπ. Βρέντας μιλούσε για τις αποκριάτικες εκδηλώσεις του Δήμου, οι οποίες ουσιαστικά περιορίζονται στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, ανέφερε ότι η δημοτική αρχή πρότεινε στον Εμπορικό Σύλλογο Τρίπολης αλλά και στο Επιμελητήριο Αρκαδίας τη διοργάνωση μιας Νύχτας Cool Price Edition, αλλά οι επαγγαλματίες καταστηματάρχες αρνήθηκαν.
Το Arcadia Portal επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Τρίπολης κ. Παναγιώτη Μαντά, ο οποίος μας είπε ότι πράγματι υπήρξε μια σκέψη από πλευράς του Δήμπου και ότι, όπως είναι υποχρεωμένος, έκανε μια σφυγμομέτρηση στην τοπική αγορά για το ενδεχόμενο διοργάνωσης «λευκής νύχτας». Σύμφωνα απαντήσεις που έλαβε, στη συντριπτική τους πλειονότητα, εννέα στους δέκα καταστηματάρχες απάντησαν αρνητικά.
«Ανάμεσα στις δύο τακτικές εκπτώσεις, πλέον διοργανώνονται και άλλες εμβόλιμες. Αυτό σημαίνει ότι παρατείνεται συνολικά η εκπτωτική περίοδος. Έτσι, δεν υπάρχει λόγος να διοργανωθεί μία εκπτωτική βραδιά ακόμα, πόσω μάλλον όταν έχει περάσει η περίοδος των Χριστουγέννων, αλλά και η μεγάλη εκπτωτική περίοδος του Φεβρουαρίου. Ο κόσμος έχει ψωνίσει ήδη».
Η τελευταία χειμωνιάτικη Shock Price δεν είχε την αναμενόμενη επιτυχία.
Ο κ. Μαντάς, ακόμα, μας είπε ότι οι καταστηματάρχες στο σκεπτικό τους ενσωμάτωσαν και την άποψη ότι οι επιτυχημένες καλοκαιρινές «λευκές νύχτες» «αποδυναμώνονται» από τη διοργάνωση μιας χειμωνιάτικης, με αμφίβολο αποτέλεσμα, αφού η τελευταία Νύχτα Cool Edition δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και δεν έφερε κέρδη στα ταμία των καταστηματαρχών.
Ακόμα, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου ανέφερε ότι και εξαιτίας του παρατεταμένου χειμώνα η πόλη είναι καταθλιπτική. Στη γενικότερη κατήφεια, ασφαλώς, προστίθεται το γεγονός ότι και στην τελευταία εκπτωτική περίοδο του Φεβρουαρίου τα καταστήματα δεν ξεπούλησαν.
Οι καταστηματάρχες, όπως μας είπε ο κ. Μαντάς, πουλάνε τα προϊόντα τους κάνοντας εκπτώσεις όλον τον χρόνο και πάλι η κίνηση στα μαγαζιά τους δεν αυξάνεται.
Ούτε οι εκπτώσεις ούτε οι «λευκές νύχτες» σώζουν την κατάσταση, στην Τρίπολη ή σε άλλες πόλεις. Έτσι κι αλλιώς, ο μόνος τρόπος για να ενισχυθεί η τοπική οικονομία είναι να ενισχυθεί η δουλειά, να αυξηθούν οι μισθοί και να καταπολεμηθεί η ανεργία που μαστίζει και την περιοχή μας.
Ε.Γ.
10 Σχόλια
Εφευρετικότητα στο φόρτε της
Επιμελητηριο;;;; Ποτε το
Μπραβο μια φορα που ακουσα τα
ΌΛΑ ανάποδα σε αυτή την πόλη!
Θα ξυπνήσετε κάποια στιγμή η
Να αγιάσει το στόμα σου γιατί
Καλά επειδή ο Βρέντας δεν
ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΜΟΝΟ ΤΟ
@14:01 - Με την λογική σου,
Οι λευκές νύχτες είναι για
Προσθήκη νέου σχολίου
Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.