Για ποιους λόγους αφαιρούνται τα κιγκλιδώματα από τον πεζόδρομο Δεληγιάννη

Για ποιους λόγους αφαιρούνται τα κιγκλιδώματα από τον πεζόδρομο Δεληγιάννη

Ιούλιος 30, 2015 - 09:13
0 σχόλια

Τα κιγκλιδώματα που έχουν τοποθετηθεί στον πεζόδρομο της οδού Δεληγιάννη στην Τρίπολη αφαιρούνται. Το Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης, μετά από εισήγηση της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης και απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής συζήτησε το θέμα αποφάσισε κατά πλειοψηφία την αφαίρεσή τους.

Όπως τόνισε στην συνεδρίαση του ΔΣ ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Τρίπολης Γιώργος Θεοδωρακόπουλος τα κιγκλιδώματα αφαιρούνται για το λόγο ότι ο νόμος ορίζει ότι πρέπει να υπάρχει ελεύθερος διάδρομος τριάμισι μέτρων για να περνάνε τα αυτοκίνητα έκτακτης ανάγκης και επειδή αυτή τη στιγμή όπως έχουν τοποθετηθεί τα κιγκλιδώματα δεν είναι αυτός ο χώρος είναι μικρότερος. Και επίσης διότι ενόψει της νέας κανονιστικής που ετοιμάζεται, τα κιγκλιδώματα αυτή τη στιγμή το μόνο που εξυπηρετούν είναι να αποτελούν τη βάση για παράνομες κατασκευές και παραπετάσματα, δεν εξυπηρετούν τίποτα άλλο. Θα υλοποιηθεί η καινούργια κανονιστική από τη στιγμή που θα περάσει και θα πάρει την έγκριση νομιμότητας αφού ολοκληρωθεί η διαβούλευση, θα εφαρμοστεί και επειδή έχουμε σκοπό και σαν Δημοτική Αρχή να εφαρμόσουμε κατά γράμμα αυτό που θα ψηφίσουμε στο Δημοτικό συμβούλιο, είναι παντελώς άχρηστη να υπάρχουν τα κιγκλιδώματα αυτή τη στιγμή στη Δεληγιάννη.

Ο δήμαρχος Τρίπολης Δημήτρης Παυλής ανέφερε:

"Στην καινούργια κανονιστική. Σε χαρακτηρισμένο πεζόδρομο τριάμισι μέτρα ορίζει ο νόμος. Είναι πεζόδρομος δεν έχει τριάμισι μέτρα. Από τη φύση του και μόνο είναι παράνομος. Δεύτερον είναι γεγονός αυτό που είπε ο κ. Νικολάου και το ξέρουμε βέβαια ότι όταν λειτούργησε τα μαγαζιά δεν μπορούσαν να συνεννοηθούν να αφήσουν το χώρο διέλευσης στο κοινό και πράγματι υπήρξαν πολύ σοβαρά προβλήματα τότε. Και επίσης είναι γεγονός και αυτό που λέει η κ. Ζαμπαθά και έχει δίκιο ότι τότε πιέζαμε τον κ. Καρλή σαν Αντιπολίτευση και λέγαμε ότι λέγαμε. Τότε λοιπόν πράγματι ο κ. Καρλής που είχε την ευθύνη έφτασε στο σημείο να μας καταγγείλει σε αυτή την αίθουσα ότι εκβιάζεται – έτσι ακριβώς είχε πει – από επαγγελματίες. Και βέβαια ο άνθρωπος πρότεινε τη λύση των κιγκλιδωμάτων και για αυτόν ακριβώς το λόγο τότε είπαμε βεβαίως ότι μπορείς να ανοιχτεί ο χώρος.

Ξέρετε όλα τα μέτρα και όλες οι αποφάσεις κρίνονται εκ του αποτελέσματος και αυτό έδειξε αυτά τα δύο τρία χρόνια ότι ναι μεν βοήθησε και διευκόλυνε σημαντικά τη διέλευση των πεζών, πραγματικά όμως ήταν προβληματικό όσον αφορά τη λειτουργία του για τα αυτοκίνητα κοινής ωφέλειας. Και εν πάση περιπτώσει είπαμε ότι δεν είχε εφαρμοστεί η λογική των τριάμισι μέτρων. Για ποιο λόγο σήμερα φεύγουν τα κιγκλιδώματα. Καταρχάς δεν έχει σχέση με το τι σκεφτόμαστε εμείς και το έχουμε προτείνει στο σχέδιο κανονιστικής και το οποίο και σας απεστάλη αν δεν κάνω λάθος και το έχετε παραλάβει και είμαστε στο χρόνο της διαβούλευσης, εκεί αποτυπώνονται σαφέστατα τι προτείνουμε. Από τη στιγμή που αφαιρεθούν τα τριάμισι μέτρα, το υπόλοιπο εναπομείναν κομμάτι είναι αυτό που θα μπορούν να έχουν τα καταστήματα αλλά ποτέ σε καμία περίπτωση σε πεζόδρομο στο συγκεκριμένο αν θυμάμαι καλά στο ένα πενήντα αν θυμάμαι καλά. Αυτή είναι η πρόταση η καινούργια αλλά τώρα δεν κρίνεται η καινούργια, η καινούργια θα εφαρμοστεί όταν γίνει απόφαση του συμβουλίου μας η καινούργια κανονιστική. Δεν έχει να διευκολύνει σε τίποτα η υπάρχουσα κατάσταση.

Βέβαια επειδή ακριβώς μετακινήθηκε και η αγορά σε άλλες περιοχές, είναι γεγονός – με ρώτησε η κ. Ζαμπαθά αν πέρασα και χθες και προχθές πέρασα- είναι γεγονός ότι έχει υποβαθμιστεί αυτός ο δρόμος και έχει και πρόβλημα φωτισμού πραγματικά. Είναι σοβαρότατο το πρόβλημα του δρόμου αυτού. Εμείς δεν έχουμε στόχο και σκοπό να κλείσουν τα μαγαζιά εκεί, το αντίθετο. Αλλά οι επιλογές είναι του κάθε ιδιώτη που θα επιλέξει το χώρο που θα μισθώσει ή θα αγοράσει για να κάνει την οποιαδήποτε δουλειά θέλει να κάνει. Έτσι λοιπόν ο συγκεκριμένος δρόμος δεν ευνοεί αυτή τη στιγμή όπως είναι και υπάρχει και ένας πρόσθετος λόγος. Καλέσαμε πρόσφατα τον κ. Ηλιόπουλο τον συγκοινωνιολόγο, είχαμε μια πρώτη συζήτηση, βέβαια είχε έρθει και πιο παλιά ο άνθρωπος έκανε κάποια δουλειά, δεν αποκλείεται και το λέω αυτό να επιλεγεί ο δρόμος και να γίνει ήπιας κυκλοφορίας. Δεν το ξέρουμε. Αυτό θα το αποφασίσει αυτός μετά τη συνάντηση την οποία θα κάνουμε σε επόμενη συνάντηση που θα έχουμε και παρουσία όλων των παρατάξεων από έναν εκπρόσωπο, να κάνουμε μια γενικότερη συζήτηση για το κυκλοφοριακό της Πόλης μας και λέω δεν αποκλείεται το έχει και αυτό στο μυαλό του. Δεν συντρέχει λοιπόν κανένας ιδιαίτερος λόγος ούτε αποτελεί τιμωρία κάποιων γιατί κάποιος έχει μαγαζί ή δεν έχει.

Τα πράγματα είναι απλά. Και δεν αναφέρομαι καθόλου στις υπερβάσεις οι οποίες γίνονταν από τους επαγγελματίες που τους τα λένε όλες οι διοικήσεις του Δήμου και κανείς δεν θέλει να ακούει. Εν πάση περιπτώσει όλα αυτά θα τηρηθούν, θα εφαρμοσθούν με τη νέα κανονιστική και θέλω να είναι βέβαιος ή ο κ. Νικολάου ρώτησε αν θυμάμαι καλά ή ο κ. Λάζαρης, θα εφαρμοστούν στο απόλυτο όπως θα τα συμφωνήσουμε και θα τα ψηφίσουμε κύριοι. Και δεν αφορά το συγκεκριμένο δρόμο, αφορά το σύνολο της κανονιστικής που απαντά σε ολόκληρη την Πόλη, σε όλα τα χωριά και όχι μόνο του υγειονομικού ενδιαφέροντος."

Ειδήσεις: 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.