Εspresso με τον Τάκη Κωστόγιαννη

Εspresso με τον Τάκη Κωστόγιαννη

Οκτώβριος 03, 2014 - 20:25
3 σχόλια

Με φθινοπωρινή διάθεση επιστρέφει η στήλη του ArcadiaPortal  «Εspresso» που όλοι αγαπήσατε, φιλοξενώντας ένα νέο παιδί που ασχολείται με την αγωνιστική οδήγηση.

 Το ArcadiaPortal θέλοντας να δώσει φωνή σε ταλέντα και άξιους ανθρώπους συνεχίζει την προσπάθεια των συνεντεύξεων με τον Τάκη Κωστόγιαννη ο οποίος είναι 20 ετών και εργάζεται σε συνεργείο αυτοκινήτων. Ας γνωρίσουμε λοιπόν λίγο καλύτερα τον Τάκη.

Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι ενεργά με τους αγώνες;

Όταν ενηλικιώθηκα, ωστόσο από μικρός παρακολουθούσα με τον πατέρα μου, αγώνες δεξιοτεχνίας και αγώνες ταχύτητας. Επιπρόσθετα από 7 ετών έκανα καρτ.

Σε τι είδος αγώνες αυτοκινήτων παίρνεις μέρος;

Σε αγώνες ανάβασης και αγώνες ταχύτητας.

Πρόσφατα έλαβες μέρος στην 34η ανάβαση Πορταριάς ποιος ο καλύτερος χρόνος σου;

Ο μικρότερος χρόνος που έχω κάνει είναι 02,08,39’’ . Τον καλύτερο, θέλω να πιστεύω πως δεν τον έχω κάνει ακόμη. Στόχος είναι να ξεπερνώ τον εαυτό μου σε κάθε αγώνα.

Με τι αυτοκίνητο αγωνίζεσαι;

Με ένα Citroen saxo VTS classes A6

Ποιοι είναι αυτοί που σε στηρίζουν και σε βοηθούν σε έναν αγώνα;

Δε θα είχα καταφέρει τίποτα χωρίς τον Τρύφωνα Χασάπη, το Σπύρο Βοριά και φυσικά χωρίς την οικογένειά μου.

Γνωρίζοντας το νεαρό της ηλικίας σου θα ήθελα να μου πεις περίπου σε πόσους αγώνες έχεις συμμετάσχει;

Οι συμμετοχές μου σε αγώνες δεξιοτεχνίας και πίστες ξεπερνούν τις δέκα. Επίσης έχω τρεις συμμετοχές σε αγώνες ανάβασης πανελλήνιου πρωταθλήματος.

Μπορείς να ξεχωρίσεις κάποια διαδρομή;

Η ανάβαση του Αχλαδοκάμπου είναι η διαδρομή που ξεχωρίζω – παρότι εγώ λόγω βλάβης δεν κατάφερα να τερματίσω- διότι είναι μια απ’ τις μεγαλύτερες αναβάσεις και σ’ έναν αγωνιζόμενο αρέσει η πίστα να «έχει» χιλιόμετρα.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ένας διαγωνιζόμενος σε αγώνες;

Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλές δυσκολίες κυρίως εξαιτίας της κρίσης η οποία δημιουργεί έλλειψη χορηγών και δυσκολία στους αγωνιζόμενους, διότι οι οικονομικές απαιτήσεις είναι πολλές.

Ανήκεις σε κάποια αυτοκινητιστική λέσχη;

Ανήκω στην αγωνιστική Λέσχη Τρίπολης.

Οι αγώνες αυτοκίνητων είναι γνωστό ότι κοστίζουν πώς τα βγάζεις πέρα υπάρχουν κάποιοι χορηγοί;

Οι χορηγοί είναι δυσεύρετοι πια και πράγματι δυσκολευόμαστε, για το λόγο αυτό άλλωστε οι περισσότεροι αδυνατούμε να ακολουθήσουμε το θεσμό του πρωταθλήματος.

Δράττομαι ωστόσο της ευκαιρίας να ευχαριστήσω θερμά τους χορηγούς μου, Mazda – New Holland – Iveco Ηλιόπουλος Σωτήρης, Πίστα Καρτ Χασάπης, Ιαπωνική Κολοβός και Μελάκι Δολιανών Κολοστούμπης.

Ο αγώνας στην Πορταριά στο Βόλο ήταν ο τελευταίος για εσένα φέτος;

Ναι ήταν ο τελευταίος για φέτος διότι το Νοέμβριο πρόκειται να παρουσιαστώ στο στρατό.

Όταν ολοκληρώσεις τη στρατιωτική σου θητεία θα συνεχίσεις να μετέχεις σε αγώνες;

Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, ναι. Είναι σπουδαίο να έχει κανείς τη δυνατότητα και το χρόνο να ασχολείται με το χόμπι του.

Θα προέτρεπες κάποιον να ασχοληθεί με την αγωνιστική οδήγηση;

Δε νομίζω ότι είναι εφικτό να προτρέψεις ή να αποτρέψεις κάποιον να ασχοληθεί με αυτό. Όταν αντιλαμβάνεσαι ότι δε σου αρκεί να βλέπεις και θέλεις να νιώσεις την αδρεναλίνη ενός αγώνα, τον παλμό στα pits, όταν θες να γευτείς την όλη διαδικασία, μοιραία θα γίνεις μέρος του.

Το αγώνισμα με το οποίο ασχολείσαι κρύβει κάποιους κινδύνους ποιος ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας ο οποίος μπορεί να στοιχίσει σε ένα διαγωνιζόμενο μια καλή εμφάνιση;

Λαμβάνοντας τις απαραίτητες προφυλάξεις ο κίνδυνος είναι περιορισμένος στους αγώνες. Ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας είναι η ηττοπάθεια. Πρέπει κανείς να μπορεί να ελέγχει το άγχος του και να μην το βάζει κάτω. Είναι πιθανό πχ στο 1’ ενός αγώνα να παρουσιαστεί βλάβη πρέπει ψύχραιμα να την αντιμετωπίσεις ώστε να μπορείς να συνεχίσεις.

Οι αγώνες αυτοκίνητων είναι επικίνδυνοι καθώς αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες αλλά όπως γνωρίζουμε υπάρχουν όλα εκείνα τα προστατευτικά μέτρα για να ελαττωθεί όσο το δυνατόν ο κίνδυνος, στους δρόμους όμως όταν αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες και οι οδηγοί κινδυνεύουν, θα ήθελες να πεις κάτι στους οδηγούς;

Εάν θα ήθελε να συγκρατήσει κάποιος κάτι από αυτή μας την κουβέντα είναι αυτό. Οι αγώνες αυτοί, με την καθημερινή οδήγηση είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα. Στους αγώνες υπάρχουν μέτρα ασφαλείας που τηρούνται με πιστότητα, στο δρόμο όχι. Οφείλουμε όλοι να είμαστε προσεκτικοί, να μην ξεχνάμε όλα αυτά τα ατυχήματα που στοιχίζουν ζωές τα οποία θα μπορούσαν αν είχαν αποφευχθεί  εάν οι οδηγοί ήταν προσεκτικοί και τηρούσαν τον Κ.Ο.Κ.


3 Σχόλια

Και που γραφω το σχολιο πολυ ειναι. Αλλα οταν κανεις σουζες μεσα στη πολη ε βεβαια μετα εχεις γνωμη και για το κ.ο.κ. Γραμμενο τον εχουνε στα sparco παπα τους...

τραγικα λάθη της "άτακτης" νιότης οι σούζες και η έλλειψη τήρηση του κοκ μάλιστα σε ορισμένα παιδια στοίχισε τη ζωη τους. μα δε βλεπω το λόγο να κατακερανονουμε αντί να επιβραβεύουμε την ωρίμανση και την υπευθυνότητα που αποκτά ενα νεο παιδι μεγαλώνοντας.

Εγω εχω ν πω ενα μεγαλο μπραβο στν τακη π περασε απ ολα τ σταδια....κ τς παρανομιας κ πλεν τς σοβαροτητας κ τς ωριμανσης τ....μπραβο τακη μ.επισης εχω ν πω κ ενα ντροπη στν κυριο ζηλιαρη ανωνυμο....π θεωρει οτι λαθη δν εχει κανει δτν ζωη τ.φιλαρακο ουδεις αναμαρτητος!!!!!!!!

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.