Διακοπές ρεύματος στο Ελαιοχώρι: Επιστολή του προέδρου στον ΔΕΔΔΗΕ

Διακοπές ρεύματος στο Ελαιοχώρι: Επιστολή του προέδρου στον ΔΕΔΔΗΕ

Νοέμβριος 13, 2019 - 17:28
0 σχόλια

Όπως έγραψε το ArcadiaPortal.gr (Πολύωρες διακοπές ρεύματος στο Ελαιοχώρι - Επί ένα δεκαήμερο στο σκοτάδι οι κάτοικοι), επί ένα δεκαήμερο το Ελαιοχώρι Δήμου Τρίπολης βρίσκεται αντιμέτωπο με πολύωρες διακοπές ρεύματος.

Ο πρόεδρος της Κοινότητας Ελαιοχωρίου Ιωάννης Μέγγος απέστειλε επιστολή στον Δ/ντή ΔΕΔΔΗΕ Περιοχής Τρίπολης και ζηρτεί την οριστική αποκατάσταση της συγκεκριμένης βλάβης.

Αναλυτικά η επιστολή:

Ελαιοχώρι, 09/11/2019

ΠΡΟΣ:

Αρ. Πρωτ. 190

Τον κ. Σάσσαλο Ιωάννη

Δ/ντή ΔΕΔΔΗΕ Περιοχής Τρίπολης Ανκούργου και Ναυαρίνου

Τρίπολη – 22100

ΘΕΜΑ: Διακοπές του ρεύματος στην Κοινότητα μας. Αλλαγή του τρόπου κλήσης για αναγγελία βλαβών.

 

Κύριε Δ/ντά,

Κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, παρατηρήθηκαν διακοπές του ρεύματος, κατά αρκετό χρονικό διάστημα. Η διακοπή παρατηρήθηκε και τις τρείς φορές στο ίδιο δίκτυο διανομής, στους ίδιους πελάτες. Πληροφορηθήκαμε ότι προέκυπτε βλάβη σε μετασχηματιστή, πλησίον της Κοινότητας Παρθενίου.

Αφού ευχαριστήσω για την αλλαγή και φέτος γυμνών αγωγών σε μεγάλη έκταση με συνεστραμένο καλώδιο, αφού ευχαριστήσω το όλο προσωπικό και τους τεχνικούς, που κατά το ανθρωπίνως δυνατό αποκατέστησαν τις ως άνω διακοπές-βλάβες, μεταφέροντας τη δικαιολογημένη δυσαρέσκεια των δημοτών μας, σας παρακαλούμε να επιμεληθείτε προσωπικά για την οριστική αποκατάσταση της βλάβης που προκύπτει.

Στην Κοινότητά μας υπάρχουν άτομα που για διάφορους λόγους υγείας, έχουν άμεσα την ανάγκη του ηλεκτρικού ρεύματος.

Επίσης, δραστηριοποιούνται επαγγελματίες, πέραν των οικιακών καταναλωτών (Ελαιοτριβείο – Καφεκοπτείο – Σιδηρουργεία – Καταστήματα).

Επίσης μεταφέρω την αγανάκτηση δημοτών και την δικιά μου, για τον νέο τρόπο αναγγελίας των βλαβών, σε συγκεκριμένο – συγκεντρωτικό αριθμό, = 11500 =.

Η κατάργηση των τοπικών αριθμών κλήσης των βλαβών (για εμάς 2710-242373) και όποιων άλλων υπήρχαν και η αντικατάσταση όλων με το νέο κωδικό (11500) δημιουργεί

προβλήματα όπως:

  • Μη έγκαιρη αναγγελία των βλαβών.
  • Μεγάλη Ταλαιπωρία των πολιτών.
  • Κατά τη γνώμη μου, μη έγκαιρη ενημέρωση των περιφερειακών υπηρεσιών για τις βλάβες.
  • Μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής και ως εκ τούτου υπερβολική χρέωση στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. (προσωπική αναμονή σε κλήσεις μου: 22 λεπτά, 17 λεπτά)

 

Σας παρακαλώ θερμά:

  • Για την οριστική αποκατάσταση της συγκεκριμένης βλάβης.
  • Για την μεταφορά του αιτήματος πάρα πολλών για την αλλαγή του τρόπου αναγγελίας των βλαβών.

 

 

Με εκτίμηση, ΜΕΓΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΛΑΙΟΧΩΡΙΟΥ


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.