Αναβίωση του Θερισμού και του Αλωνίσματος στην Καρύταινα

Αναβίωση του Θερισμού και του Αλωνίσματος στην Καρύταινα

Ιούνιος 30, 2017 - 22:15
0 σχόλια

Αγαπητά μέλη του Συλλόγου και φίλοι της Καρύταινας, με την παρούσα πρόσκληση έχουμε την τιμή να σας προσκαλέσουμε στις Εκδηλώσεις Αναβίωσης του Θερισμού και του Αλωνίσματος στην Καρύταινα Αρκαδίας το Σάββατο 8 Ιουλίου 2017.

Η παρουσία σας πρόκειται να αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τον Σύλλογο μας

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΑΡΥΤΙΝΩΝ
ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ & ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ο «Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ»

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ Γεώργιος Αδαμόπουλος
Ο Γραμματέας του Δ.Σ Ηλίας Νικολούλης

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
Α΄ Μέρος «Θερισμός»: Σάββατο 8 Ιουλίου, πρωί, ώρα 8:00 έως 10:00, στο Κτήμα του Θανάση Λιάπη
Ολοκλήρωση επί δίωρο της δουλειάς του θερισμού με δρεπάνια από εθελοντές.

Β΄Μέρος «Αλώνισμα, Λίχνισμα, δρυμώνισμα»: Σάββατο 8 Ιουλίου, πρωί, ώρα 10:00 έως νωρίς το απόγευμα στο Κτήμα του Θανάση Λιάπη.
Αλώνισμα με άλογα, λίχνισμα, δρυμώνισμα, με προσωπική εργασία εθελοντών.

Γ΄ Μέρος «Διαδραστικό Παιδικό Παιχνίδι ο Κύκλος του Ψωμιού». Σάββατο 8 Ιουλίου, ώρα 19:00, στην κεντρική πλατεία της Καρύταινας.
Δράσεις αναπαράστασης από παιδιά και μαθητές του Σχολείου της Καρύταινας , όλων των φάσεων της παρασκευής του ψωμιού, από την σπορά ως το τραπέζι μας.

Οι εκδηλώσεις του Θερισμού και του Αλωνίσματος θα διεξαχθούν στο Κτήμα του Θανάση Λιάπη, σε ένα πανέμορφο τοπίο, κοντά στις όχθες του Ποταμού Λούσιου, επί του δρόμου Καρύταινας – Ατσίχωλου σε μικρή απόσταση από το παλιό Ατσιχωλίτικο γεφύρι.

Χορηγοί των εκδηλώσεων θερισμού- αλωνίσματος είναι:
Κοντοές Νίκος, Πρόεδρος Οργανισμού Λιμένος Πατρών.
Κοντοές Παρασκευάς, Ιατρός Πλαστικός Χειρούργος
Κωστόπουλος Παναγιώτης, Εργολάβος
Μιχόπουλος Κώστας, Επιχειρηματίας «Πανεμπορική»
Σωτηρόπουλος Νίκος, Επιχειρηματίας
Σωτηρόπουλος Κ. Σωτήρης, Επιχειρηματίας
Ταγκαλάκης Ηλίας, Επιχειρηματίας
Αδαμόπουλος Γιώργος, Χημικός Μηχανικός


Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.