Αδειοδοτείται το πολιτικό αεροδρόμιο Τρίπολης

Αδειοδοτείται το πολιτικό αεροδρόμιο Τρίπολης

Μάρτιος 07, 2012 - 20:34
2 σχόλια

-Σε σύσκεψη στην Υ.Π.Α  ο Π. Τατούλης

   Το πράσινο φως από την ΥΠΑ θα δοθεί σύντομα για την μετατροπή ου αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου βρέθηκε σε σύσκεψη της ΥΠΑ πριν από λίγες ημέρες όπου και συζητήθηκαν τα τεχνικά ζητήματα πριν από την αδειοδότηση .

Ο Πέτρος Τατούλης ενημερώνοντας το Περιφερειακό Συμβούλιο το μεσημέρι της Δευτέρα σημείωσε πως η Περιφέρεια απαρέκλητα προχωρά στο δρόμο που έχει χαράξει στον τομέα των εναέριων συγκοινωνιών και μεταφορών , δηλαδή την μετατροπή του αεροδρομίου της Τρίπολης σε πολιτικό και σε 2η ταχύτητα τον εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου της Καλαμάτας. «Είχαμε σύσκεψη με την μελετητική ομάδα για τα εκκρεμή τεχνικά ζητήματα στην ΥΠΑ , σύντομα αυτά θα λυθούν» είπε ο Περιφερειάρχης .
Κι αν το αεροδρόμιο της Τρίπολης αναμένει την αδειοδότηση και την επίλυση των τεχνικών ζητημάτων που υπάρχουν, το αεροδρόμιο της Καλαμάτας βλέπει την τεχνική μελέτη για την επέκταση του αεροδιαδρόμου του να έχει ολοκληρωθεί. Ο αεροδιάδρομος απο2.000 μέτρα σήμερα θα γίνει 2.300 μέτρων με θετικότατες συνέπειες για την επιχειρησιακή δυναμική του αερολιμένα.
 


2 Σχόλια

Συγχαρητήρια για αυτή την κατάκτηση. Μόνο που δεν συνάδει η παράλληλη κατάργηση του τελωνείου. Βέβαια αυτοί που πήραν την απόφαση να καταργήσουν το Τελωνείο δεν έχουν άδικο. Άκουσα ότι είναι διορισμένοι 25 με 28 υπάλληλοι στο Τελωνείο Τρίπολης και δούλευαν μέχρι σήμερα μόνο 3-4. Γι΄αυτό βγήκε και ελλειμματικό από την τρόικα. Ισχύει αυτό? Ερευνήστε το! Μακάρι να μην κλείσει το τελωνείο και παράλληλα να έχουμε και αεροδρόμιο. Θα ήταν πολύ σπουδαίο για τον τόπο μας.

Συγχαρητήρια για την πρόοδο του έργου. Μακάρι να είχαν κάνει μία πρόβλεψη οι υπεύθυνοι για σύνδεση της πόλης και κατ'επέκταση του αεροδρομίου με σιδηροδρομική γραμμή κατά μήκος της Ε.Ο. με την Αθήνα. Έως την κόρινθο η γραμμή είναι ήδη έτοιμη. Ο χρόνος πρόσβασης θα ήταν περίπου 80 λεπτά. Αρκέτα αεροδρόμια στην Ευρώπη και μάλιστα κομβικά πχ Milano Malpensa έχουν χρόνο πρόσβασης με την πόλη 60 εως 80 λεπτά. Αρκετά έχουν χρεώσει πια τους ταξιδιώτες με απίστευτους φόρους στην Αθήνα. Από τους ακριβότερους στον κόσμο. Καιρός για έντονο ανταγωνισμό. Άλλωστε οι περισσότερες πρωτεύουσες εξυπηρετούνται απο 2 εως 5 αεροδρόμια. (Λονδίνο 5, Μιλάνο 3, Μόσχα 2, Παρίσι 2, Κωνσταντινούπολη 2, κλπ) Να είστε σίγουροι πως πολλές εταιρείες θα διάλεγαν το αεροδρόμιο τρίπολης αντί του πανάκριβου της Αθήνας. Και ποτέ δεν είναι αργά!!! Έστω και με καθυστέρηση λόγω κρίσης.