Η απάντηση Λαμπρόπουλου στον Γιαννακούρα και η έλλειψη πολιτικού θάρρους (vid)
Απάντηση στα όσα τον κατηγόρησε ο περιφερειακός σύμβουλος και τ. Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας Βαγγέλης Γιαννακούρας θέλησε να δώσει μέσω του ArcadiaPortal.gr ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας Χρήστος Λαμπρόπουλος.
Ο κ. Γιαννακούρας σε επιστολή του ανέφερε ότι με εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Αρκαδίας Χρήστου Λαμπρόπουλου στην συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, την Τετάρτη 15 Ιανουαρίου, απεντάχθη το ενταγμένο από την Περιφερειακή Αρχή Τατούλη, οδικό έργο «Άνω Βέρβενα-Άνω Δολιανά», ύψους 100 χιλιάδων ευρώ (Δείτε ΕΔΩ).
Ο κ. Λαμπρόπουλος θέλησε, όπως είπε, να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να εξηγήσει ακριβώς τι έχει γίνει.
Αναλυτικά είπε:
«Η περιφερειακή αρχή ενέταξε ένα έργο βελτίωσης του δρόμου Δημητσάνα-Ζατούνα –Μάρκου-Μονή Φιλοσόφου προκειμένου να αποκατασταθεί η ασφαλής πρόσβαση στη Μονή Φιλοσόφου επειδή είναι ένα πολύ σημαντικό μοναστήρι της Αρκαδίας και γιατί θα έχει κομβικό ρόλο στους εορτασμούς των 200 χρόνων από την Επανάσταση ο 2021 και επειδή οι πάρα πολλοί επισκέπτες της Αρκαδίας, όπως τους ζήσαμε τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς φέτος, θα πρέπει να επισκέπτονται τις μονές μας με ασφάλεια.
Στον ίδιο δρόμο έχει δρομολογηθεί δεύτερο έργο που αφορά την αποκατάσταση των καταπτώσεων βράχων και τεχνικά έργα, που σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται για το ίδιο έργο όπως αφήνει να εννοηθεί ο κ. Γιαννακούρας.
Στον σημαντικό αυτόν άξονα εντάξαμε δύο έργα με συνολικό προϋπολογισμό 700.000 ευρώ. Εντάξαμε ένα έργο 500.000ευρώ για τη βελτίωση του Εθνικού δρόμου Τρίπολης-Σπάρτης
Τέλος, ένα εξίσου σημαντικό και κάτι που ζητούσε η περιοχή εδώ και πολλά χρόνια τη βελτίωση του δρόμου Δημητσάνα-Στεμνίτσα-Ελληνικό-Μεγαλόπολη, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η ασφαλής πρόσβαση από τη νότια Πελοπόννησο πολύ μεγάλου αριθμού επισκεπτών που έρχονται προς τη Γορτυνία.
Για να γίνουν αυτά τα τρία σημαντικά έργα είναι εξασφαλισμένες οι πιστώσεις που από λάθος, ελπίζω λέει ο κ. Γιαννακούρας ότι δεν υπάρχουν, γιατί η παρούσα περιφερειακή αρχή δεν κάνει κανέναν προγραμματισμό έργου χωρίς εξασφαλισμένε πιστώσεις.
Για το έργο Δημητσάνα-Στεμνίτσα είναι εξασφαλισμένες, για τα δε άλλα έγινα μία ανακατανομή και κάναμε σαφές στο Περιφερειακό Συμβούλιο ότι απεντάσσουμε ένα έργο που αφορούσε τον άξονα Μαυρίκι-Γαρέα-Βέρβενα-Δολιανά διότι οι επεμβάσεις στον δρόμο αυτό μπορούν να γίνουν από ένα μεγαλύτερο έργο προϋπολογισμού ενός εκατομμυρίου ευρώ , προκειμένου να χρηματοδοτηθούν τα υπόλοιπα.
Άρα, κανένα έργο δεν απεντάξαμε, οι επεμβάσεις στον συγκεκριμένο άξονα εντάσσονται στους ενός εκατ. ευρώ έργο.
Αν χρειαστεί επέμβαση παρά ταύτα στον δρόμο Βέρβενα-Δολιανά είμαστε εδώ για να την κάνουμε
Υπάρχουν προτεραιότητες και δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει ότι οι τρεις δρόμοι, Εθνικός δρόμος Σπάρτης, ο δρόμος Δημητσάνας-Μονή Φιλοσόφου και Δημητσάνα-Στεμνίτσα-Ελληνικό είναι πολύ μεγαλύτερες προτεραιότητες για να αυξηθεί η προσβασιμότητα στην Αρκαδία.
Στον δρόμο Δημητσάνα-Στεμνίτσα υπάρχει ένα τμήμα με κατολισθήσεις αλλά προς το παρόν δεν επεμβαίνουμε εκεί μέχρι να υπάρξει γεωτεχνική μελέτη.
Γιατί ψήφισαν ομόφωνα όλα αυτά τα θέματα ενώ είχαν αντιρρήσεις, από έλλειψη πολιτικού θάρρους;
Γιατί λείπει επί εννέα χρόνια η γεωτεχνική μελέτη στο κομμάτι Δημητσάνα-Στεμνίτσα, μήπως είναι κάποιοι υπεύθυνοι που δεν έγινε τόσο καιρό;
Σε 4,5 μήνες προσπαθούμε να αποκαταστήσουμε προβλήματα ειδικά για την Αρκαδία που αντιμετωπίζει το μεγαλύτερο δημογραφικό πρόβλημα της χώρας και που έχει τους χειρότερους δείκτες στην Πελοπόννησο και στην χώρα γενικά, προβλήματα που εκκρεμούν χρόνια.
Κάποτε όλοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι οι εκλογές τελείωσαν, στις εκλογές κρίθηκαν η προηγούμενη περιφερειακή αρχή για το τι είχε ή δεν είχε κάνει και εμείς γι’ αυτό που προτείναμε και το οποίο υλοποιούμε τώρα.»
Τέλος, τόνισε ότι υπάρχει πλάνο για το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Αρκαδίας, έχουν δρομολογηθεί δημοπρασίες και στον άξονα Τρίπολη-Βυτίνα, Τρίπολη-Κακούρι-Πικέρνι, ενώ προγραμματίζονται δημοπρατήσεις στους περισσότερους δρόμους της Γορτυνίας που έχουν τα περισσότερα προβλήματα. Για αποκατάσταση δρομολογούνται δύο σημαντικά έργα στην Κυνουρία, επεμβάσεις στον δρόμο Τρίπολη-Άστρος και Άστρος-Λεωνίδιο, έτσι ώστε να αποκατασταθούν προβλήματα επικινδυνότητας.
Μέσα στο 2020 θα επιδιώξουμε όλα τα επικίνδυνα τμήματα του εθνικού και επαρχιακού δικτύου, όπως μας τα έδωσε η Ελληνική Αστυνομία, να τα αποκαταστήσουμε, αλλά και τη βατότητα των δρόμων.
Η περιφερειακή αρχή δίνει πρώτη προτεραιότητα στην Αρκαδία αφού είναι και το κέντρο της περιφέρειας
15 Σχόλια
Ελλειψη πολιτικου θαρρους
ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΤΩΝΕΙΙΙΣ
Ο δρόμος Τρίπολη-Άγιος Πέτρος
Φιλε ανωνυμε με 13000 ψήφους
Εχεις και υποχρεωση να ξερεις
ΕΣΥ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
19:50 Απαραίτητη προϋπόθεση
ΑΣΥΝΤΑΚΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Κ.
Όλοι για τα πανηγύρια είναι!!
Υπάρχει και στη Μεγαλόπολη
Δεν θα μπω στην ουσία αλλά σε
21:48 αφού ο κύριος
ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ - ΞΕΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ
Ευάγγελε απο οσφυοκάμπτες
ΣΩΠΑ ΡΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
Προσθήκη νέου σχολίου
Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.