Τρίπολη: Ποδήλατο χτύπησε και τραυμάτισε πεζή στην πλατεία Πετρινού

Τρίπολη: Ποδήλατο χτύπησε και τραυμάτισε πεζή στην πλατεία Πετρινού

Οκτώβριος 31, 2018 - 19:01
38 σχόλια

Το απόγευμα της Τρίτης 30 Οκτωβρίου συνέβη ένα ατύχημα στην πλατεία Πετρινού.

Ποδηλάτης έτρεχε και παρέσυρε μία γυναίκα με αποτέλεσμα να τραυματιστεί.

Ο ποδηλάτης έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα πάνω στην πλατεία, και έπεσε με μεγάλη φόρα πάνω στην ανυποψίαστη γυναίκα που περπατούσε εκείνη τη στιγμή. Η γυναίκα τραυματίστηκε στο χέρι, που σύμφωνα με πληροφορίες το έσπασε.

Η αύξηση της κυκλοφορίας των ποδηλάτων είναι δεδομένη με τους ποδηλάτες να τρέχουν καθημερινά με μεγάλη ταχύτητα μέσα στους πεζόδρομους της πόλης χωρίς να προσέχουν, με τους πεζούς να κινδυνεύουν. Ποδηλάτες και πεζοί πρέπει να... συνυπάρξουν ομαλά, ώστε να μην υπάρχουν τέτοια άσχημα περιστατικά με τραυματισμούς.

Ειδήσεις: 

38 Σχόλια

Συμφωνα με αλλο ρεπορταζ . Δυο γυναικες δυο διαφορετικα ποδηλατα . Δυο σοβαροι τραυματισμοι

Ανασφάλιστο τροχοφόρο χωρίς πινακίδες προκαλεί τροχαίο. Αν ήταν ΙΧ θα τον είχατε σταυρώσει τον οδηγό. Είναι νομικά ίδια περίπτωση για να μαθαίνουν τα παιδιά με τον καφέ δίπλα στη μηχανή.

Ναι ρε Τριπολάρα. Έτσι για να μην πλήττεις ποτέ..

Δεν ντρέπονται να τρέχουν έτσι σε πλατεία με τόσα σκυλιά! Τυχερός που χτύπησε άνθρωπο και δεν έμπλεξε με τις κερίες

Μια μικρή επισήμανση. Ο ποδηλάτης χτύπησε την πεζή με το ποδήλατο του. Το έρμο το ποδήλατο δεν έκανε τίποτα από μόνο του! Για να ξέρουμε τι λέμε...

Μην σας φαίνεται περίεργο, έχω υπάρξει και γω ''θύμα'' νεαρής κοπέλας που έτρεχε με το ποδήλατο της στον πεζόδρομο της κέννεντυ. Ευτυχώς την γλύτωσα με κάποιες μελανιές στην μέση και έναν μήνα να πονάω.

αυτο με τα ποδηλατα στη πετρινου εχει παραγινει το κακο,τρεχουν απο μικρα παιδια μεχρι μεγαλοι,τα παρατανε οπου βρουνε (ενω εχουν τοποθετηθει συγκεκριμενες θεσεις παρκινγκ) μπροστα σε εισοδους καταστηματων ,κατω στη πλατεια ,οπου του καπνισει του καθενα,μακαρι να βγει αυριο κιολας συνεργειο απο το δημο και να τα μαζεψει οποια δεν ειναι στη συγκεκριμενη θεση παρκαρισματος,οσο για το τρεξιμο τι να πεις,να βαλεις τροχαια? αν δεν εχουμε παιδεια αστα να πανε,ο καθενας του κεφαλιου του,οπου να ειναι αλλα μακρυα απο το δρομο του σπιτιου μας,και τη πορτα μας,εκει ενοχλουντε οι ιδιοι !!!!!

Οταν στα τραπέζια ολόγυρα αραχνιάζουν 50άρηδες συνταξιούχοι ή κοπανατζήδες εν ενεργεία του δημοσίου, υπάρχει περίπτωση να λειτουργεί κάτι σωστά σε ένα σκηνικό παρακμής που φτιάχτηκε για λειτουργήσει έτσι και γι αυτό αφέθηκε χωρίς κανόνες;

Τί έχει να πει άραγε κάποια κυρία σε προηγούμενο ρεπορτάζ που καταφερόταν εναντίον των ΙΧ επειδή τάχα δεν πρόσεχαν τους ποδηλάτες !!! Είχα επισημάνει τότε ότι οι ποδηλάτες είναι κίνδυνος-θάνατος για τους πεζούς αλλά και για πρόκληση ατυχήματος με ΙΧ , αφού δεν υπολογίζουν κανέναν και νομίζουν ότι οι δρόμοι είναι φτιαγμένοι γι' αυτους ! Πρέπει να λάβει μέτρα ο Δήμος για το σουλάτσο των ποδηλατων όπου γουστάρουν και ειδικότερα στην πλατεία Πετρινού ! Θα συμβούν και χειρότερα ......

η λυση ειναι απλη και βολευει τους παντες....λεγεται ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ...επιτελους πια....και οι ποδηλατες οπως εγω θα σωθουν απο πεζους και ιχ και οι πεζοι απο καποιους ποδηλατες....αλλα τετοιο μισος το 2018 για το οτι η πολη μας γεμισε ποδηλατα ειναι περιεργο...αντι να το επικροτουμε και να βρισκουμε τροπους να λυθουν τετοια περιστατικα λεμε φταιει το ανασφαλιστο οχημα...σε μια πολη κυριοι με 30000 κατοικους που την διασχιζεις ολη μεσα σε μια ωρα το ποδηλατο και οι ποδηλατοδρομοι θα ειχαν σωσει τους παντες και θα ηταν και διαφημιση για αλλες πολεις...

Βγήκε το κόμπλεξ βόλτα στα σχόλια του site. Είναι παγκόσμια πρωτοτυπία να κατηγορούν κάποιοι την χρήση ποδηλάτου σε μια πόλη. Ειδικά σε μια πόλη που έχει τα ρυμοτομικά προβλήματα της Τρίπολης, που καθιστούν δύσκολη την χρήση αυτοκινήτου. Έγινε 1 (ΕΝΑ) ελαφρύ ατύχημα με ποδήλατο μετά από 4-5 χρόνια και μαζεύτηκε ο κάθε πικραμένος να πει τον καημό του. Τα τελευταία 4-5 χρόνια πόσα ατυχήματα έχουν γίνει με αυτοκίνητο μέσα στην πόλη; Πόσα ατυχήματα και πόσα θύματα έχουμε γλυτώσει με την χρήση των ποδηλάτων; ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Οι πεζόδρομοι είναι για τους πεζούς και τα ποδήλατα. Φτάνει πια με την μιζέρια.

Η μεγαλύτερη επιτυχία είναι αυτό που έγραψε κάποιος είναι ότι οι πεζόδρομοι είναι μόνο για τους ...πεζούς. Απορώ με αυτόν τον άνθρωπο. Έχει βγει έξω από την Ελλάδα ποτέ; Έχει πάει σε πόλη του εξωτερικού; Έξω από τον Λούβρο με ποδήλατο κυκλοφορούσαν στο Παρίσι. Παντού πήγαινες με το ποδήλατο. Στην Ολλανδία το ίδιο. Σε αρκετές περιπτώσεις έχουν ποδηλατόδρομους. Το να απαγορεύσεις τα ποδήλατα σε πεζόδρομο πραγματικά ξεπερνάει και την φαντασία. Σας ενοχλούν τα παιδιά, σας ενοχλούν οι ποδηλάτες, άλλον τον ενοχλεί και το ...τρέξιμο. Σας ξεπέρασε η ζωή δεν το πήρατε χαμπάρι; Πόση μιζέρια κουβαλάτε;

Πάβλακα συγκρίνεις μήλα με κουβαρίστρες. Στο Παρίσι το ποδήλατο το περνάς περπατώντας από το Λούβρο μέχρι την Αψίδα του Θριάμβου. Αν διαφωνείς σε μηδέν χρόνο υπάρχει δημοτική αστυνομία αστυνομία για τα περαιτέρω. Εδώ μιλάμε για την Τρίπολη με την ανύπαρκτη παιδεία κσι δημ. Αστυνομία που όποιος έχει ποδήλατο νομίζει πως είναι ανεξέλεγκτος. Ασχολείσου με τον την ποδοσφαιρική παρηγοριά σου

@16:47 Δεν κατηγόρησε κάπιος το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς, βρε ταγάρι, αλλά τον τρόπο με τον οποίο το χρησιμοποιούν οι περισσότεροι. Φαντάζομαι εσύ δεν έχεις δει ποτέ ποδηλάτες να πηγαίνουν ανάποδα στους δρόμους, ούτε ποδήλατα χωρίς ανακλαστήρες ή κάποιο φως για να διακρίνονται το βράδυ, αλλά ούτε και ποδηλάτες που τρέχουν στους πεζόδρομους σαν αφιονισμένοι και περνούν σύριζα από δίπλα σου. Σου είπε εσένα κανένας ότι όποιος χρησιμοποιεί ποδήλατο, μπορεί να κυκλοφορεί όπως γουστάρει; Ο ΚΟΚ ισχύει και για τους ποδηλάτες, βρε άσχετο στουρνάρι!

@Καγκελάριος - Εχω κάνει ποδήλατο από το Λούβρο μέχρι την αψίδα του θριάμβου δύο φορές μαζί με παρέα και δεν μας μάζεψε κανένας. Άντε τώρα στο δέντρο σου για την μπανάνα να μάθεις να μιλάς.

@19:09 - Φυσικά και κατηγορήθηκε το ποδήλατο όταν γράφει κάποιος για πεζόδρομο και όχι ποδηλατόδρομο. Όταν διαβάζεις παρακάτω ότι είναι κίνδυνος-θάνατος. Το ποδήλατο είναι κίνδυνος-θάνατος...Τι άλλο θα διαβάσω;;; Ο Καγκελάριος της συμφοράς έγραψε για ανασφάλιστο τροχοφόρο χωρίς πινακίδες. Ότι του κατέβει του καθένα. Δεν έχει δυνατότητα το site να βάλω φωτογραφίες από Άμστερνταμ που είναι παρκαρισμένα τα ποδήλατα στα κάγκελα στις γέφυρες. Εκεί βλέπεις δεν έχουν μπαστουνόβλαχους να πιστεύουν αρλούμπες. Άλλο πράγμα το ΙΧ και η μηχανή και άλλο το ποδήλατο. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.

Ένα είναι το βασικό λάθος που κάνουν κάποιοι ποδηλάτες στην Τρίπολη. Πηγαίνουν κάποιες φορές αντίθετα στην κίνηση. Όλα τα άλλα είναι άνευ σημασίας, για να γελάς. Κατά τα άλλα η χρήση ποδηλάτου είναι ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ για να αποκτήσουμε ακόμα πιο ανθρώπινη πόλη. Ευτυχώς έφτιαξε ο Σμυρνιώτης το πεζοδρομημένο κέντρο και απέκτησε την ευκαιρία ο Τριπολίτης να χρησιμοποιήσει αυτά το φανταστικό μέσο. Η χρήση ποδηλάτου έχει απογειωθεί στην πόλη μας, προς λύπη μόνο μερικών μπαστουνόβλαχων.

Στο Άμστερνταμ αγαπητέ οι ποδηλάτες έχουν κυκλοφοριακή αγωγή και συνείδηση όπως επίσης και οι οδηγοί αυτοκινήτων Εδώ οι οδηγοί δεν σέβονται ούτε τους πεζούς ούτε τους ποδηλάτες. Αλλά και οι ποδηλάτες δεν σέβονται ούτε τον ΚΟΚ ούτε τους πεζούς ούτε τους οδηγούς. Τρέχουν στους ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΥΣ η λέξη ΠΕΖΟ.. σου λέει κάτι άραγε;; μπαίνουν στους μονόδρομους ανάποδα παραβιάζουν κόκκινα φανάρια. Αν θέλουν να τους σεβόμαστε πρέπει να μας σέβονται και αυτοί.

Το ατύχημα ήταν ελαφρύ, εσύ το λες βέβαια και γιατρός δεν είσαι, γιατί προσέχουν οι πεζοί όχι οι ποδηλάτες

αν συγκρινετε την ελλαδα και τη τριπολη με το εξωτερικο συγκρινετε τη νυχτα με τη μερα,και μακαρι να ειχαμε δυνατοτητα για ανεβασμα φωτο,να δειτε,ΟΛΑ μα ολα τα ποδηλατα πηγαινουν σε συγκεκριμενη πορεια και οχι αντιθετα με την κινηση,και ΚΑΝΕΝΑ ποδηλατο δεν ειναι παρατημενο οπου γουσταρει ο καθενας,ΟΛΑ παρκαρισμενα σε ειδικες θεσεις που υπαρχουν απο τον τοπικο δημο ,αντιθετα εδω τριπολη ο καθενας παει οπου γουσταρει και αν κοιταξετε ειδικα την πετρινου ειναι γεματη παρκαρισμενα ποδηλατα ,αφου ο καθενας το παρκαρει οπου γουσταρει,ελεος ρε γιδιααααα

Συμφωνα με τον ΚΟΚ σε πεζοδρομο απαγορευεται οποιοδηποτε μεσο (πλην εξαιρεσεων που οριζονται). Επιτρεπεται η διελευση ποδηλατη, μονο οταν δεν ειναι πανω στο οχημα και το μεταφερει με τα χερια. Αν ειχαμε ποδηλατοδρομο θα το συζητουσαμε. Ουτε το ελαχιστο δεν τηρειται, δηλαδη να εχουν ταχυτητα διελευσης πεζων, εφοσον περνανε απο πεζοδρομο. Στην Ευρωπη που σχολιαστηκε οι ποδηλατες οδηγουν πολιτισμενα, με χαμηλες ταχυτητες αλλα πολυ διαφορετικα οταν χρησιμοποιουν τον δικο τους ποδηλατοδρομο. Οι χειροτεροι ποδηλατες στην πολη μας ειναι τα πιτσιρικια ηλικιας δημοτικου που τρεχουν και δεν προσεχουν.

@09:04 - Στο Άμστερνταμ τα δένουν ακόμα και στα κάγκελα στις γέφυρες, το έγραψα και πριν. Υπάρχει και το google να το επιβεβαιώσετε. Εκεί όμως το ποδήλατο είναι φιλοσοφία, τρόπος ζωής. Εδώ ψάχνετε να βρείτε την παραμικρή παράβαση για να τα βάλετε με τον ιδανικό μέσο μεταφοράς για αστικά περιβάλλοντα.

@John - Αγαπητέ John, σύμφωνα με τον ΚΟΚ οι πεζοί διασχίζουν τους δρόμους μόνο από τα σημεία που προβλέπεται, δηλαδή τις διαβάσεις πεζών. Στην Ευρώπη, οι ποδηλάτες οδηγούν σε υψηλές ταχύτητες όποιοι το επιθυμούν και το κράτος/δήμοι έχουν ορίσει παντού ποδηλατόδρομους. Στην Τρίπολη που δεν έχει γίνει το αυτονόητο αντί να τα βάζεις με το ποδήλατο, κατηγόρησε τον Δήμαρχο που δεν έχει ορίσει ποδηλατόδρομους. Στην Ευρώπη, στους μεγάλους ανοιχτούς χώρους επιτρέπεται η χρήση ποδηλάτου. Περιλαμβάνονται και οι πλατείες πλην εξαιρέσεων. Άρα ποδηλατόδρομοι σε ΙΒ και Κένεντυ στις πλατείες ελεύθερα.

Παύλο δεν είπα κάτι διαφορετικό. Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο ΚΟΚ αυτά ορίζει και πρέπει να τον τηρούμε όλοι. Εδώ πώς να γίνουν ποδηλατόδρομοι, αφού η πόλη έχει κρατήσει τη δόμηση της τουρκοκρατίας; Δες τη γειτονική Σπάρτη που την σχεδίασαν με ευρωπαΙκά πρότυπα τα πρώτα χρόνια του ελληνικού κράτους, πόσο διαφορετική πόλη είναι. Εμείς εδώ δύσκολα θα αποκτήσουμε ποδηλατόδρομο, καθώς και να θέλουμε, δεν χωράει. Ακόμα και σε ΙΒ και Κένεντυ δύσκολα μπορεί να γίνει. Δεν έχουμε εδώ την άπλα τπου έχουν πόλεις του εξωτερικού. Αφού όμως δεν διαθέτουμε, οφείλουμε να τηρήσουμε τους κανόνες του πεζόδρομου.

@11:48 Δεν διαφωνεί κανείς ότι το ποδήλατο είναι ιδανικό μέσο μεταφοράς. Δεν το συζητάμε. Να υποθέσω όμως ότι και στο Άμστερνταμ, καθώς το αναφέρεις ως μέτρο σύγκρισης, τα ποδήλατα κινούνται αντίθετα σε μονοδρόμους, πετάγονται από το πουθενά με δαιμονισμένη ταχύτητα και δεν έχουν κάποιο διακριτικό φωτιστικό όταν κυκλοφορούν τα βράδια, ώστε να μην χτυπήσει αυτοκίνητο κάποιον ποδηλάτη και τον πληρώνει για άνθρωπο...Δεν τα λες όλα αυτά και "παραμικρή παράβαση", ε; Αν με το αυτοκίνητό σου εμπλακείς σε τροχαίο με ποδηλάτη χωρίς φώτα βράδυ, τράβα να μιλήσεις για την ιδανικότητα του μέσου μεταφοράς..

Δεν χωράνε ποδηλατόδρομοι, δεν χωράνε ποδήλατα δηλαδή, αλλά χωράνε αμάξια; Δεν υπάρχει λογική. Είμαστε οδηγοί και γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο είναι το πρόβλημα. Οι δρόμοι της πόλης δεν είναι για αμάξια και η πόλη δεν είναι για πολυκατοικίες, είναι μια πόλη εχθρική για τον κάτοικο, τον κάνει υστερικό, τον κλείνει σπίτι. Υπάρχει Ιστορία σε κάθε γειτονιά, σε κάθε σοκάκι, δεν γίνεται να τα γκρεμίσουμε όλα για να κάνουμε χώρο για τα αμάξια, μπορούμε όμως να τους απαγορεύσουμε την κυκλοφορία στο κέντρο. Όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη. Για να ξαναζήσει η γειτονιά.

@13:21 - Ούτε σε μονόδρομους αντίθετα να πηγαίνουν και διακριτικό φωτισμό να έχουν. Δαιμονισμένους ποδηλάτες δεν έχω δει πολλούς στην Τρίπολη. Κάποια παιδάκια, σε ελάχιστες περιπτώσεις ίσως. Το Άμστερνταμ το ανέφερα όσο αφορά το θέμα της στάθμευσης, που έχω δει φωτογραφίες να είναι σταθμευμένα πάνω σε γέφυρες που τα έχουν δεμένα με αλυσίδες. Έχω φώτα στο ποδήλατο και συμφωνώ ότι χρειάζεται να έχουν φώτα όλα τα ποδήλατα. Αυτό που χρειάζεται περισσότερο από όλα είναι να στηρίξουμε την χρήση του ποδηλάτου στην πόλη μας και να μειώσουμε πολύ την χρήση του αυτοκίνητου.

@John - Αν στην Τρίπολη με τους ρυμοτομικούς περιορισμούς που έχει, απαγορεύσουμε την χρήση ποδηλάτων στους πεζόδρομους τότε θα είμαστε για γέλια. Ας οριστούν ποδηλατόδρομοι σε ΙΒ και Κένεντι. 2 μέτρα χρειάζονται. Αφοί κάποιοι έχουν προβλήματα με τα ποδήλατα, ας δώσουν στα ποδήλατα το χώρο που χρειάζονται, ώστε να περπατάνε και αυτοί αμέριμνοι. Η Τρίπολη με τους στενούς της δρόμους μόνο μια λύση έχει. Περιμετρικά επαρκείς χώροι στάθμευσης και επέκταση των πεζοδρομήσεων και των οδών ήπιας κυκλοφορίας. Ποδήλατα παντού και άλλαξε η πόλη. Η Τρίπολη δεν αντέχει την χρήση αυτοκινήτου.

Η Τριπολη ειναι μονο για να κυκλοφορουν μουλαρια και γαιδουρια ,με 4 η με 2 ποδια

Αν υποψιαστώ πως ο συνήγορος του ποδηλάτη προέρχεται από την φαμίλια των εθελοντών με αρχοντικό μπάρμπα, θα πεθάνω

παυλη αν διαβασεις ποτε αυτο το μνμ που δεν νομιζω δηλαδη....ΦΤΙΑΞΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ....ΕΤΣΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ...βελτιωνεται η καθημερινοτητα σου και χαιρεσαι να κυκλοφορησεις..αυτο θα βοηθησει και την οικονομια της πολης και τα μαγαζια αλλα και την ψυχολογια των πολιτων..με 2 απλα πραγματα παρκα(πρασινο) αντι για παρκιν αυτοκινητων και ποδηλατοδρομους...ας το κανει ενας δημαρχος και θα βγαινει καθε φορα συνεχομενη αντι να κανει 1 εκδηλωση...μιλαμε για το ιδιο κοστος...ποσο εχει να φυτεψεις 100 δεντρα σε σημεια της πολης και να κανεις την αρχη για ποδηλατοδρομο

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.