Ύπνε, που παίρνεις υπουργούς...

Ύπνε, που παίρνεις υπουργούς...

Σεπτέμβριος 14, 2018 - 21:02
6 σχόλια

Τα πρησμένα ματάκια των παιδιών που αγουροξυπνημένα πάνε στο σχολείο λυπήθηκε ο Κώστας Γαβρόγλου, υπουργός Παιδείας, και ανακοίνωσε την έναρξη των μαθημάτων την 9η πρωινή για τους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου από το επόμενο σχολικό έτος.

Οι έρευνες δείχνουν ότι το μυαλό των παιδιών λειτουργεί καλύτερα μετά τις 09:00. Γι' αυτό, το υπουργείο Παιδείας εξετάζει και την έναρξη των μαθημάτων για το Δημοτικό στις 09:00. Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά το πρωί πάνε μισοκοιμισμένα στο σχολείο. Και οπωσδήποτε πρέπει να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις επιστημονικές έρευνες και να εφαρμόζουμε τα πορίσματά τους και στην εκπαίδευση.

Την κοινωνία θα την ρωτήσει, όμως, ή δεν μπορεί να περιμένει και πρέπει ντε-ντε-με να ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου ωραρίου από του χρόνου; Εκείνους τους έρμους τους γονείς που τρέχουν πανικόβλητοι να αφήσουν με ασφάλεια τα βλαστάρια τους στο σχολείο προτού το αφεντικό τους αρχίσει τα τηλέφωνα «πήγε 08:15, πού είσαι;» τους λαμβάνει καθόλου υπόψη;

Εκτός κι αν στη χώρα γενικά αποφασίσουμε να έχουμε ωράριο υπουργού: Ό,τι ώρα ξυπνήσω, εκείνη την ώρα θα έρθω.

Και καλά στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, τα παιδιά είναι αρκετά μεγάλα για να ξυπνούν μόνα τους, αν και είναι αναφαίρετο δικαίωμα του γονιού να συνοδεύει το ανήλικο παιδί του στο σχολείο με ασφάλεια και είναι δικαίωμά του να το βλέπει να ξυπνάει το πρωί.

Ένα παιδί του Δημοτικού, όμως, ποιος θα το πηγαίνει στο σχολείο στις 09:00;

Προτού, λοιπόν, ασχοληθεί ο κ. υπουργός με την «οικογενειακή γαλήνη» που διαταράσσεται από το πρωινό ξύπνημα, όπως ο ίδιος είπε, μήπως θα έπρεπε να ενημερωθεί για το τι ώρα πηγαίνουν οι γονείς στη δουλειά τους;

Και επίσης, μήπως θα έπρεπε να εξετάσει το ενδεχόμενο -λέω εγώ τώρα!- να ενδυναμώσει το Γυμνάσιο και το Λύκειο ώστε τα παιδιά να μην περνούν όλο τους το απόγευμα στα φροντιστήρια και να κοιμούνται νωρίτερα;

Μήπως αντί να ασχολείται με έρευνες για το μυαλό των εφήβων, να ασχοληθεί λιγάκι στην παρούσα δύσκολη εποχή με τα ολοήμερα σχολεία που πρέπει να λειτουργούν όλα ανεξαιρέτως και που, όχι, δεν είναι -ή δεν θα έπρεπε να είναι- στη διακριτική ευχέρεια του κάθε διευθυντή σχολείου αν θα λειτουργήσει ένα τμήμα ακόμα, εφόσον υπάρχουν μαθητές και απελπισμένες μανάδες που δεν ξέρουν πού να αφήσουν τα παιδιά τους;

Μήπως, επίσης, να βρει έναν τρόπο ώστε το Νηπιαγωγείο να παρέχει όλα τα υλικά που είναι υποχρεωμένο να διαθέτει στους μαθητές του ώστε οι γονείς να μην πληρώνουν με το «καλημέρα» 50 ευρώ για τις πλαστελίνες και τις κόλλες Α4 του εκτυπωτή;..

Δημόσια δωρεάν παιδεία, άρθρο του Συντάγματος του οποίου η κυβέρνηση είναι κάθε λέξη, αν του θυμίζει κάτι.

Να πω κι άλλα, απλά καθημερινά, που τινάζουν οικογενειακούς προϋπολογισμούς στον αέρα και που δεν βοηθούν καθόλου στην οικογενειακή γαλήνη;.. Αλήθεια, το κλείσιμο των ολιγομελών τμημάτων των ΕΠΑΛ στην Αρκαδία και σε άλλους Νομούς απασχολεί καθόλου τον υπουργό ή οι σπουδαστές είναι απλώς αριθμοί και αυτό που ενδιαφέρει το υπουργείο είναι οι αριθμοί να «βγαίνουν» μόνο;

Ο Γαβρόγλου είναι υπουργός, τουλάχιστον έτσι μας έχουν πει. Δεν είναι η θεία Λένα για να λύνει οικιακά και οικογενειακά προβλήματα.

Ας βάλει το ξυπνητήρι στις 06:00, να ζήσει «Μια μέρα της Μαίρης» (Παναγιωταρά), ας πάει το νήπιο στο σχολείο του στις 08:15 στην Κυψέλη και μετά να ξεκινήσει για Κηφισιά, Πειραιά, Φάληρο με το τρόλεϊ ή με το αυτοκίνητο και ας εφαρμόσει τα πορίσματα όσων ερευνών θέλει μετά...

Παρεμπιπτόντως, ο υπουργός δεν έχει απαντήσει ακόμα στην ΑΔΕΔΥ η οποία σε χθεσινή επιστολή της επισημαίνει την «παγίδα» στην οποία έπεσαν επιτυγχόντες των Πανελλαδικών καθώς στο μηχανογραφικό δελτίο το υπουργείο «βάφτισε» ως ισότιμες σχολές που δεν είναι ισότιμες: «Στο μηχανογραφικό δελτίο των Πανελληνίων εξετάσεων 2018, περιλαμβάνονταν με την ίδια ακριβώς ονομασία Πανεπιστημιακές σχολές οι οποίες δεν ήταν ισότιμες (Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστήμιο Πατρών, Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστήμιο Θράκης, Πολιτικών Μηχανικών Πανεπιστήμιο ΑΠΘ). Όλες οι παραπάνω σχολές είναι 5ετείς, με μοναδική εξαίρεση τη σχολή του νεοσύστατου Πανεπιστήμιου Δυτικής Αττικής η οποία είναι 4ετής και έχει διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα. Παρόλα αυτά όμως, στο μηχανογραφικό δελτίο 2018, δεν υπήρχε καμία απολύτως διάκριση που να επισημαίνει αυτή την παραδοξότητα και να μπορούν οι υποψήφιοι να γνωρίζουν την διαφορά, ώστε να αποφασίσουν ανάλογα και με βάση τις επιθυμίες τους» (διαβάστε τη σοβαρή καταγγελία της ΑΔΕΔΥ ΕΔΩ).

Με ένα μηχανογραφικό δελτίο εξισώνουν πτυχία, παραπλανούν φοιτητές, τις οικογένειές τους, κοροϊδεύουν και απαξιώνουν επαγγελματίες. Αλλά, μην ανησυχείτε: Τα παιδιά και εφέτος θα μπορούν για δύο Παρασκευές τον μήνα να αφήνουν την τσάντα τους στο σχολείο για να κερδίζουν ποιοτικό χρόνο που τους στερεί, όπως φαίνεται, το σχολείο...

Μάλλον πρέπει να κουρδίσουν το ξυπνητήρι τους στο Παιδείας -και όχι μόνον αυτό του κομοδίνου τους.

Γαλανιάδη Εύα

Ειδήσεις: 

6 Σχόλια

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής είναι ανέκδοτο αφού πρόκειται για συγχώνευση ΤΕΙ Αθήνας Πειραιά για να γίνουν καθηγητλες Πανεπιστημίου μερικά ξέφτια. Φυσικά όποιος θέλει να γίνει κανονικός πολιτικός μηχανικός στην Αθήνα δηλώνει το Μετσόβειο.

Με το χέρι στην τσέπη αρχίσαμε και φέτος - ζητουν χρήματα απτους γονείς. Δωρεάν παιδεία...........το ωράριο τον μάρανε τον μπάρμπα

Ύπνε που παίρνεις και (τύπου) δημάρχους που μαζί με τους (τύπου) συμβούλους τους τό'χουν ρίξει σε βαθύ ύπνο (μην πω λ΄ληθαργο) τέσσερα χρόνια τώρα...

Μόνο κάποιος που δεν έχει βγει δουλέψει ποτέ στην πραγματική οικονομία, θα μπορούσε να προτείνει να ξεκινάνε τα μαθήματα στις 9 το πρωί. Στην ποιο κρίσιμη στιγμή της χώρας εξέλεξαν τεμπέληδες και άεργους. Ελάχιστες εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ *** ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΤΩΧΕΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΑΝΕ

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.