Άγιος Πέτρος: Η απάντηση για τις οικονομικές ατασθαλίες στον Πολιτιστικό Σύλλογο

Άγιος Πέτρος: Η απάντηση για τις οικονομικές ατασθαλίες στον Πολιτιστικό Σύλλογο

Μάρτιος 27, 2015 - 13:00
4 σχόλια

Την Πέμπτη 26 Μαρτίου, διατυπώθηκαν σοβαρές καταγγελίες από τον νυν ταμία του Πολιτιστικού Συλλόγου Αγίου Πέτρου Κυνουρίας Κωνσταντίνο Λεόντιο προς τον πρώην πρόεδρο Γεώργιο Παινέση και τον πρώην ταμία Νικόλαο Σακελλαράκη του Συλλόγου.

Συγκεκριμένα, ο κ. Λεόντιος στην ανακοίνωσή του (Δείτε ΕΔΩ) αναφέρει ότι υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα σε σχέση με τις οικονομικές δοσοληψίες του προηγούμενου Διοικητικού Συμβουλίου. Ο κ. Λεόντιος υπογραμμίζει: «Στο βιβλίο ταμείου δεν υπάρχουν εγγραφές μετά το 2008. Δεν αναφέρονται πουθενά έσοδα και έξοδα από τις εκδηλώσεις στον Αη-Γιώργη και την πλατεία του χωριού. Δεν φαίνεται η επιχορήγηση της Νομαρχίας 700 ευρώ που πήρε ο προηγούμενος ταμίας, Νίκος Σακελαράκης, ο οποίος ισχυρίζεται ότι τα έδωσε για έξοδα του συλλόγου χωρίς αποδείξεις. Ο ίδιος απαιτεί να λάβει 500 ευρώ που έδωσε, όπως λέει, για λογαριασμό του συλλόγου στον Παναγιώτη Σαβούρδο».

Με σχόλιο του στο ArcadiaPortal.gr απαντά ο πρώην ταμίας του Συλλόγου κ. Ν. Σακελλαράκης στην ανακοίνωση του κ. Λεόντιου. Αναφέρει, μεταξύ των άλλων, ότι ο ίδιος δεν εισέπραξε κανένα ποσόν και ότι δεν του παραδόθηκε κανένα ποσόν, όταν ανέλαβε.

Ολόκληρη η απάντηση του κ. Σακελλαράκη: 

«Κύριοι, όπως γνωρίζετε, είμαι ιδρυτικό μέλος του πολιτιστικού συλλόγου Αγίου Πέτρου από το έτος ιδρύσεως του (1984), διετέλεσα δε αλλεπάλληλες φορές μέλος του Δ.Σ. και επί προεδρίας μου με την καθοριστική συμμετοχή των Γεωργίου Λιλή και Νίκου Τερζάκη άρχισαν και καθιερώθηκαν οι εκδηλώσεις ‘’Τάνεια’’, οι οποίες έδωσαν πολιτιστική ανάσα στο χωριό μας επί μια δεκαετία τουλάχιστον. Το χρονικό διάστημα 2009-2010 βρέθηκα πάλι ύστερα από διακοπή λίγων ετών στο Δ.Σ. του συλλόγου και συγκεκριμένα στη θέση του ταμία, με πρόεδρο τον Γεώργιο Παινέση, αντιπρόεδρο τον νυν πρόεδρο Γρηγόριο Παινέση, γραμματέα τον Νίκο Καρρά και μέλη τον Δημήτριο Παινέση, Γεώργιο Βαρβιτσιώτη και τον Αριστείδη Δράνια. 

Τον πρώτο χρόνο της θητείας μας, το έτος 2009, ο σύλλογος διοργάνωσε και πραγματοποίησε εκδηλώσεις στο χωριό, ενώ τον δεύτερο χρόνο υπήρξε απραξία με εξαίρεση μια εκδήλωση της αναπαράστασης του θέρου και του αλωνίσματος, την οποία εμπνεύστηκε και πραγματοποίησε εξ ολοκλήρου ο Παναγιώτης Σαβούρδος ή Βοϊβόντας και ο σύλλογος θα είχε μόνο την ηθική και εν μέρει χρηματική βοήθεια. Σύμφωνα με προφορικό -αρχικά- και στη συνέχεια γραπτό αίτημα του ανωτέρω προς τον σύλλογο, αυτός ζήτησε το χρηματικό ποσό των 727 ευρώ για την κάλυψη των εξόδων της εκδήλωσης. 

Τον Αύγουστο του 2010, ο σύλλογος κανονικά θα έπρεπε να κάνει αρχαιρεσίες, οι οποίες όμως δεν έγιναν παρά μόνο με καθυστέρηση τεσσάρων ετών, τον Δεκέμβριο του 2014. Στο χρονικό αυτό διάστημα, η μοναδική λειτουργία του συλλόγου ήταν να καταθέτει στεφάνια στις εθνικές επετείους. Η οικονομική όμως εκκρεμότητα προς τον κ. Σαβούρδο υπήρχε και οι οχλήσεις του προς εμένα ήταν συνεχείς, με αποτέλεσμα και μετά την παρέλευση δυόμισι ετών περίπου (Σεπτέμβριος 2012) να δώσω ‘από την τσέπη μου’ μέρος της οφειλής, ήτοι 500 ευρώ. Όταν ο σύλλογος επαναλειτούργησε πρόσφατα (Δεκέμβριος 2014), ζήτησα από το νέο Δ.Σ. (του οποίου επίσης είμαι μέλος) και συγκεκριμένα από τον κ. Πρόεδρο να θέσει σαν θέμα συζήτησης στο Δ.Σ. την εξόφληση ή όχι των δαπανών του κ. Σαβούρδου. 

Μέχρι σήμερα, παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις μου, δεν κατέστη δυνατό, δηλαδή μέχρι σήμερα δεν έχει έλθει το θέμα για συζήτηση στο Δ.Σ., ήλθε όμως, π.χ. θέμα για συζήτηση για καταβολή δαπάνης πέντε (5) ευρώ για αγορά μιας σκούπας! Όπως επίσης τα μέλη τουλάχιστον του συλλόγου γνωρίζουν, εγώ κατά τη διάρκεια της παραπάνω θητείας μου ως ταμίας του συλλόγου κατά τα έτη 2009-2010, δεν εισέπραξα κανένα ποσό, δεν διαχειρίσθηκα κανένα ποσό, δεν μου παραδόθηκε κανένα ποσό, δεν μου παραδόθηκε κανένα βιβλίο του ταμείου του Συλλόγου, απόδειξη ή άλλο τι σχετικό και δεν γνωρίζω τίποτα για τα οικονομικά και ταμειακά στοιχεία των αναφερόμενων στην καταγγελία εκδηλώσεων στον Αη-Γιώργη, την πλατεία του χωριού κ.λ.π., αφού δεν συμμετείχα σε αυτές, ούτε ήλθαν ως θέματα στο Δ.Σ. ή τη Γ.Σ. για απολογισμό ή συζήτηση. 

Τώρα, όσον αφορά στα αναφερόμενα στην καταγγελία του κ. Λεόντιου, στο σκέλος της επιχορήγησης των 700 ευρώ από την νομαρχία, θα τον παρακαλούσα να δημοσιεύσει εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος το έγγραφο της επιχορήγησης καθώς και ό,τι άλλο παραστατικό αποδεικνύει την παραλαβή του χρηματικού ποσού αυτού από εμένα ή άλλο μέλος του προηγούμενου Δ.Σ., διαφορετικά θα αναγκαστώ να προσφύγω στην δικαιοσύνη για την υπεράσπιση της τιμής και της υπόληψής μου. Κύριε Λεόντιε, Όπως άριστα καταλαβαίνεις, το δημοσίευμά σου αυτό είναι συκοφαντικό και προσβάλει βάναυσα το άτομό μου, η ενέργειά σου δε αυτή να προχωρήσεις στη δημοσίευσή του δείχνει ακριβώς ότι ο σκοπός σου είναι αυτός –δηλαδή της δυσφήμησής μου- και κανένας άλλος. Γιατί ασφαλώς, στο Δ.Σ. του συλλόγου του οποίου και οι δύο είμαστε σήμερα μέλη, έχετε λάβει απαντήσεις για τα όσα αναφέρονται στο δημοσίευμά σου αυτό και αν αναζητούσες περισσότερες (απαντήσεις) θα μπορούσες να ζητήσεις από τον πρόεδρο να το βάλει θέμα στο Δ.Σ. ή ακόμα και στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου. Επίσης, αδυνατώ να κατανοήσω, χάριν ποιας... δεοντολογίας, ο χειριστής της ιστοσελίδας του Αγίου Πέτρου (ξάδελφός μου!), προχώρησε στην ανάρτηση ενός συκοφαντικού δημοσιεύματος, χωρίς –έστω- προηγούμενα να με ενημερώσει ώστε να έχει ταυτόχρονα και την απάντησή μου. Βέβαια τους συγγενείς δεν τους επιλέγεις! Επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου εναντίον των παραπάνω και τυχόν άλλων αυτουργών τους οποίους σήμερα δεν γνωρίζω. 

 

Ευχαριστώ για τη, φιλοξενία. Άγιος Πέτρος 26.3.2015

Νίκος Σακελλαράκης»

Ειδήσεις: 

4 Σχόλια

Καστρίτες και Αγιοπετρίτες φίλοι και ψηφοφόροι του Τατούλη, τυχαίο δεν νομίζω;

Γιατι πάμε μακρυα?Στην Τρίπολη δεν είχαν γίνει τετοιου τυπου καταγγελιες για τον Ορειβατικο Τριπολης και μαλιστα είχε και παραιτησεις μελών?

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.