Οι κεραυνοί βγάζουν εκτός φανάρια της Τρίπολης

Οι κεραυνοί βγάζουν εκτός φανάρια της Τρίπολης

Οκτώβριος 01, 2014 - 10:13
10 σχόλια

Εκτός λειτουργίας για ακόμα μία φορά έχουν τεθεί φανάρια σε καίρια σημεία της Τρίπολης. Τα φανάρια στην Ναυπλίου μπροστά από το Βασιλόπουλο , τα φανάρια στη Μεταμόρφωση, στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου και στην πλατεία Άρεως είναι εκτός λειτουργίας δυσκολεύοντας έτσι την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων.

Το ArcadiaPortal σε επικοινωνία που είχε με το Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Συγκοινωνιών του δήμου Τρίπολης ενημερώθηκε ότι οι φωτεινοί σηματοδότες έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας εξαιτίας των κεραυνών που έπεσαν στην Τρίπολη την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου.

Συγκεκριμένα έχουν σταλεί συνεργεία στο σημείο που βρίσκονται τα φανάρια στην Ναυπλίου, αλλά το πρόβλημα χρειάζεται εξειδικευμένο συνεργείο, όπως μας ανέφεραν. Το πρόβλημα είναι ηλεκτρολογικό και μπορεί η πλακέτα να σταλεί στο εργοστάσιο στη Λάρισα.

Η επιδιόρθωση του προβλήματος χρήζει άμεσης λύσης καθώς υπάρχει κίνδυνος τροχαίων ατυχημάτων όπως συνέβει και την Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου στο φανάρι του Βασιλόπουλου. Δείτε ΕΔΩ

Οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μειώνουν ταχύτητα όταν πλησιάζουν σε κόμβους και σε φανάρια τα οποία αναβοσβήνουν με το χρώμα πορτοκαλί.

Ειδήσεις: 

10 Σχόλια

Μηπως αντι για φαναρια να κανουν μικρες πλατειες με υποχρεωτικη κυκλικη πορεια στο Βασλοπουλο,στο 9ο δημοτικο,στο 1ο γυμνασιο κ.α,ουτως ωστε να μειωνουν ταχυτητα αντι να γκαζωνουν για να προλαβουν το φαναρι ?

Σε πολλά μέρη της Ευρώπης έχουν καταργηθεί τα φανάρια στις διασταυρώσεις και έχουν αντικατασταθεί από κυκλικές πλατείες στις οποίες ισχύει ο κανόνας της προτεραιότητας από δεξιά. Σε διασταύρωση στη δική μας πόλη, περνάει σφαίρα ο άλλος κόβοντάς μου την προτεραιότητα, σταματάει παρακάτω και μου φωνάζει "πού πας, ρε μαλάκα;" (είχε στοπ). Γι' αυτό, ας συνεχίσουμε να σκοτωνόμαστε στους δρόμους, με ή χωρίς φανάρια. Στην Ελλαδάρα προτεραιότητα έχει όποιος τα 'χει μεγαλύτερα.

Roundabout τα λένε. Δεν είναι πλατείες. Είμαστε από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που δεν τα έχει υιοθετήσει ακόμη μαζικά. Τα οφέλη δεν είναι μόνο τα προφανή, αλλά και πολλά άλλα έμμεσα (μείωση ατυχημάτων, αναβάθμιση του αστικού τοπίου, μηδενικό κόστος σε σχέση με τη λειτουργία φαναριών, μείωση θορύβου και καυσαερίων σε σχέση με τη στάση-φρένο και την εκκίνηση-επιτάχυνση στο φανάρι, μείωση ταχύτητας αλλά και μείωση του χρόνου μιας διαδρομής, μείωση κατανάλωσης καυσίμου και φθορών κινητήρα, δυνατότητα αναστροφής, μείωση λανθασμένων διαδρομών γιατί υπάρχει η δυνατότητα επαναπροσέγγισης της χαμένης εξόδου κ.λπ.)...

δεν ήξερα τον τεχνικό όρο. Ναι, δεν είναι πλατείες για τον πολίτη, είναι κόμβοι κυκλοφορίας, ιδιαίτερα πρακτικοί για τη ροή των οχημάτων. Στην Ελλάδα δεν ξέρω αν υπάρχουν.

Και παλιά χάλαγαν τα φανάρια αλλά σε τρεις μέρες το πολύ φτιάχνονταν. Τώρα είναι ένα μήνα χαλασμένα.!!!

Περιμένετε να λειτουργήσει το σύστημα roundabout στην Τρίπολη όπου οι τσοπαναραίοι οδηγοί είναι ίσως οι μόνοι στην Ελλάδα που δε σέβονται το STOP και την προτεραιότητα;

Υπάρχουν εδώ και χρόνια κάποια στην Κρήτη στην περιοχή του Ακρωτηρίου Χανίων. Τελευταία άρχισαν να εμφανίζονται και σε νέους κόμβους στην Πάτρα αλλά και σε αρκετές περιοχές στη Μεσσηνία. Επίσης, υπάρχουν εδώ και δεκαετίες παντού στην Κύπρο. Οι περιπτώσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω του κόμβου Βασιλόπουλου, 1ου Γυμνασίου και 9ου Δημοτικού, αλλά και όλων των προβληματικών κόμβων στην Αγίου Κωνσταντίνου, στο Σέχι στην αρχή της 28ης Οκτωβρίου, στη Μεραρχία, στο Κολυμβητήριο, θα ήταν ιδανικές. Ειδικά στις εισόδους του αστικού ιστού, όπου ένα roundabout προετοιμάζει και ψυχολογικά για τη μετάβαση από το εθνικό δίκτυο στο αστικό και σε υποχρεώνει σε μείωση ταχύτητας, είναι η καλύτερη λύση. Αλλά ποιος έχασε το μυαλό για να το βρούμε εμείς;

Προσθήκη νέου σχολίου

Το ArcadiaPortal.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά, συκοφαντικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.